Cenově výhodné auto
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > Potřebuji poradit
-
« Re: re Daniel
to Anonym> no ja si pod pojmem sportovni jizda predstavuji styl, kdy auto drzim v takovem stavu abych po prislapnuti pedalu bez prerazeni zakceleroval. Ted mi mozna namitnes, ze tento styl jizdy je nebezpecny a mas pravdu jen pokud jde o slabe auta, nebo o tezka auta se slabym motorem (Octavia 1.6) a pokud jezdis tak mi das urcite za pravdu, ze silnym a rychlym autem jsi pri predjizdeni mene casu v protismeru a tim je to i bezpecnejsi. Ovsem je tu druhy aspekt, silne auto a nezkuseny ridic ... ale to neni v aute, zasahuje lidsky faktor. Opet muzes namitnout, proc predjizdet, jed v klidu ... o.k, ale tahnout se treba za Avii do kopecka moc na klidu neprida, zvlaste, pokud je po desti a na ceste je spina ... nebo nemam v necem pravdu? -
« re Daniel
Vis, Danieli, Octavii si nekupuji lidi (teda doufam) co by chteli "zavodit". To by si radsi meli koupit neco jineho. Taky nechapu pojem "sportovni jizda". Proste jedu rychle, ale proc zrovna sportovne???? Jinak po ridicich s *-upama mam nejhorsi zkusenosti s ridicema Octavii, nevim cim to je, jestli jak pises zkousi "sportovni jizdu", ale vzdycky se tresu, kdyz vidim Octavii. -
« Re: Octavia
Danielovi>Je pravda že 1,6 je na Oktávii moc slabý. Abych řekl pravdu tak Oktavii moc neuznávám, na ty peníze je to vevnitř moc laciný. Ona 1,8 T se 150 konmi je už o čem mluvit. S tím to motorem se dá s oktávií jezdit už docela dobře, ale spotřeba. Docela slušnou spotřebu má 1,8 Vectra, ale králem nebo spíše královnou je Audi, ale cena. -
« Re: Octavia
To k231> nic ve zlem, ale nedavno jsem se dival na palubni pocitac na spotrebu Octavie 1.6/55 a kdyz jsem uvidel cislo 15.6l/100km, tak jsem neveril svym ocim. S tim pocitem s jizdy Octavii s timto motorem - no rekl bych to asi takto> pro usedleho pana, co jede opravdu po dalnici max. 130 a moc nepredjizdi to jde, pro sportovni jizdu s timto autem je treba aby se otacky pohobybovaly okolo 5-6000 a s ti jde ruku v ruce i spotreba a stejne je to auticko line jak ves ... je treba rict, ze tento motor je pro Octavii moc slaby ... ale lidi co maji Octavku s ruznymi benzinaky vsichni tvrdi, ze to auto moc zere - sam jsem s Octavkou jezdil nejakou dobu -, no a kdyz temto lidem reknu, ze muj 3litrovy Nissan zere okolo 10l, tak tomu nechteji verit - holt obsah nicim nenahradis ... :) -
« malý příspěvek
Ahoj, všichni! Musím říct, že debata zde je skoro stejně zajímavá, jako v EF-JEDNIČKUJTE S EMMELEM. Pár slov ohledně anonymního pana podnikatele: Není nutné se stavět nad lidi, kteří nemají finanční prostředky pro nákup "pořádného" auta. Potřeba individuality není o nic menší, když vydělávám míň a je proto logické, že si vybavím své auto něčím, co mne odlišuje od masy. samozřejmě je trochu nesmyslné tvrdit, že mám hliníkové disky na Feldě kvůli chlazení brzd (málokdy můžu a mám zájem presovatzrovna to auto na limit), ale jak řečeno, o to se nejedná. V Německu si lidi vybavují malé Oply a VW, ve švédsku Volva atd. "Malé" lidi jsou všude, poznají se však dobře podle toho, že opovrzují s lidmi, kteří žijou v poněkud obtížnějších podmínkách. Velikost člověka není dána velikosti peněženky. Zastavte se u nás o podejte tip na AUTO.CZ GP! -
« Re: Octavia
Sedladla jsou tvrda, ale jde to...jel jsem z Prahy do Brna a zpět na otočku a bez problémů.
Vzadu je teď místa dost (u modelu 99) na nohy, ale na hlavu je to díky skloněné střeše bída - tam je dobrej kombik. Jinak musim rici, ze je subjektivně dobre pojezdeni i s motorem 1.6 / 55 kW. -
« Re: Cenově výhodné auto - psycholog
Obávám se, že pana podnikatele - anonyma, zajímá psychologie asi tak na úrovni první kapitola psychologie osobnosti pro střední školy.
Z písemného projevu (nemyslím případné překlepy nebo jeho neformální způsob)a používání výrazů jako malý český človíček ap., jasně vyplývá jak vysoká je jeho kulturní úroveň.
Tyto lidi je podle mě nejlepší ignorovat - sami vidíte, jakou jim dělá radost, když na ně někdo reaguje.
Ps.: Napiste jestli vam dela potize diakritika, nektere prispevky jsou psany s ni, mne to potize nedela a prectu vse normalne. -
« Octavia
Nemal som este moznost poriadne si vyskusat Oktavku, preto by som sa chcel opytat tych, ktorim sa to podarilo, ci je to miesto na zadnych sedadlach naozaj take male. Teda ci je mensie ako vo felicii, a ci sa do oktavky vojdu pohodlne 4 osoby okolo 180 cm. Skor ma zaujima subjektivny dojem a pohodlie ako nejake centimetre.
A este nieco: nezdaju sa Vam tie sedadla v oktavke prilis tvrde? Skor sice uprednostnujem tvrdsie sedadla pred makkymi kreslami, ale v oktavke sa mi to zdalo trochu prehnane.
-
« Levne auto stredni tridy
Mam 5 let stareho seata toledo,pomerne dobre vybaveneho. Tehdy stal me neco kolem 450 000.
Nyni uvayuji o koupi noveho auta podobnych parametru - tzn. misto pro 4 dospele! lidi, velky kufr, prijatelna cena(diky inflaci 550 000.)
At se ale divam, jak se divam takove auto na trhu nevidim (krome vybehoveho stejneho typu Seata).
Automobilky poskytuji za stale vice penez mene muziky. -
« RE podnikatel
no... ono to chlazeni brzd neni az takova blbost... napr. vsechny zavodni vozy maji lita kola(rozhodne nejen pro paradu) , airbag ale jen vyjmecne... cimz samozrejme netvrdim, ze je jejich prinos pro bezpecnost vetsi nez u airbagu. K tomu poslednimu prispevku... co je proboha spatneho na mobilnim telefonu ??? nebo je chyba ve znacce (byl
by eurotel lepsi ??) a nebo je chyba v tom, ze to ma maly clovicek..(mobil a elektrony se hodi jen k
velkemu podnikateli). K te psychologii... nahodou me dost zajima, takze.. podle me je to spis nez nevazenim si lidskeho zivota tim, ze lide vetsinou pocitaji, ze "jim se nic nestane, airbag (nemocenske pripojisteni...) nebudou potrebovat.."
Clovek zkratka nemuze jezdit s tim, ze se kazdy den na silnicich stane x nehod... a tak si moznost
katastrofy nepripousti
========================================… /> kazdopadne souhlasim s dulezitosti airbagu,ale pripada mi, ze posuzovat nekoho jen podle toho, ze ma na aute(ktere ani nemusi byt jeho...) elektrony, je dost zjednoduseny pohled.
========================================… -
« Re: Několik poznámek ke koupi nového auta
Asi je tu i problém v poněkud předražených ojetinách (sám jsem něco nedávno sháněl). Strašně moc lidí si totiž myslí, že pokud má (konkrétně) Felicii, tak má doma poklad a nemůže být nic lepšího. Za celou dobu jsem se setkal jenom s jedním rozumným člověkem, pro nějž byl takovýto vůz hlavně praktickou pomůckou, provozně relativně levnou. Jinak si myslím, že ojeté Felicie jsou asi tak o 15 až 25 % předraženy díky velkému (a nepochopitelnému zájmu). Snad jediná devíza Feldy je to, že spousta bývalých spokojených škodovkářů přechází na novější typ své oblíbené značky. Mít však v česku jinou automobilovou konkurenci (myslím českého výrobce aut), nebyla by Felicie tam, kde je. THUD -
Diamant 29.11.98 23:57
« Skoda - ano/nie
Mal som Favorita. Otec ma jednu z prvych Felicii. A ja mam novu Felku Combi. Vsetko s motormi Skoda 1,3. Nijake vazne problemy sa nevyskytli a pokial koncern VW v buducnosti neposaha ceny, tak si Skodu kupim zas! Ved za jenu vymenu oleja do Golfu IV (cca 4000 Sk) mi olej do Felky vymenia dvakrát (cca 2000 Sk) a pod. Aj na to treba pri kalkulácii ceny mysliet! ***** A este dodatok ku besede na temu elektrony. To chladenie je skutocne "velmi vyznamny prispevok k bezpecnosti". A uspora hmotnosti namiesto airbagu je tiez "obrovska". Presnejsie povedane asi 0,3 kg na jednom disku (plechovy disk z Felicie vazi tusim 6,5 kg a elektron okolo 6,0-6,3 podla tvaru).