Cenově výhodné auto

Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > Potřebuji poradit

  • « 00 Reagovat !

    foto

    14.12.98  08:21

    « Re: anonym - na co diesel ?

    Olej v benzínovém motoru vydrží vždy aspoň dvakrát déle, při použití stejného oleje i více, protože benzínovému motoru stačí méně kvalitní olej. Nesmíme ovšem srovnávat Š120 se starým obtokovým čističem a nový naftový motor. V každém případě se dnes mluví již o olejové náplni pro celou životnost vozidla.
  • 00 Reagovat !

    foto

    13.12.98  23:03

    « Srovnani dieselu PSA vs. VW

    Je nekdo schopen alespon trochu objektivne srovnat dieselove motory od PSA a VW. Napriklad PSA 1.9TD/66kW a VW 1.9TDi/66kW.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    13.12.98  23:00

    « Re: anonym - na co diesel ?

    Kompresni tlaky jsou sice vyssi (asi 2x oproti B), ale motor je na to staveny (robustnejsi konstrukce). Jinak D "se pouziva" v nizsich otackach - kolem 2000 uz pekne tahne, oproti tomu benzin se musi tocit. Takze D motor ve vysledku udela na stejne vzdalenosti mene otacek motoru = nizsi opotrebeni. Videl jsem diesely, ktere mely natoceno 600tKm a jezdily dobre a startovaly i v zime. (Mimochodem motor PSA).
  • « 00 Reagovat !

    foto

    13.12.98  21:35

    « Re: anonym - na co diesel ?

    Taky bych řek, že nafťáky tolik nevydrží, vždyť jen kompresní tlaky jsou víc než dvakrát vyšší než u benzinu.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    13.12.98  21:09

    « Re: anonym - na co diesel ?

    Nevím jak jsi přišel na to že diesel vydrží dýl! Z konstrukce motoru vyplívá že ne. Jinak s tou návratností se dá souhlasit.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    13.12.98  15:35

    « Re: anonym - na co diesel ?

    No to zalezi, kolik toho ujedes za rok...
  • « 00 Reagovat !

    foto

    11.12.98  22:09

    « Re: anonym - na co diesel ?

    Pred casem jsme se rozhodovali mezi naftovou Octavii 1.9 TDI/66kW a benzinovou 1.6/74kW
    S otcem jsme udelali pomerne komplexni propocet a vyslo nam ze asi po 50 000km mame vyssi porizovaci naklady zpatky a pak se uz jen setri. Jeste tu je, ale fakt ze naftak vydrzi dyl a pak se da jeste prodat za vyssi cenu nez benzin.
    AT ZIJE NAFTA
  • « 00 Reagovat !

    foto

    11.12.98  17:18

    « Re: anonym - na co diesel ?

    Vážený,
    nevím jaké zkušenosti náte s porovnáním D a B.
    Nevím kde jste sebral informaci o častější výměně oleje, u moderních vozů jsou intervaly vyměny shodné u D i B. A vyplácet po 100.000 km? To jste ještě asi ve vašem životě neujel, že? Pro normálního jezdícího člověka jsou to cca 3 roky, takže si to ještě jednou spočítejte a uvažujte, proč je o D u nás i ve světě zájem a každy výrobce (např Honda tuším nikdy žádný diesel nedělala a teď dělá nový 2,0 TDI) má diesel v nabídce. Že by je kupovali pouze motoristé, kteří neví, jak utratit peníze, a tak si radši koupí dražšího diesla s horšími parametry?????? Přemýšlejte nad svými názory......
  • « 00 Reagovat !

    foto

    11.12.98  14:51

    « Re: Poradte

    Malé upozornění. Na felicii, které se začaly vyrábět v roce 1995 je upravena karoserie, aby byla tvrdší a zároveň pohltila více energie při nárazu, což znamená, že je mnohem bezpečnější než Favo. Myslím si bezpečnost je na prvním místě a potom nastupuje výbava. Nejspíš namítneš, že za 115.000 nekoupíš 95 feldu a mladší, ale dávám to pouze jako příklad. Jestliže si budu mět vybrat mezi felicií z 94 s elektronama, spojlery atd, nebo holou feldou z 95, ale s airbagem, vyberu si tu s airbagem. Spojlery, kola apod. si mohu postupně dokoupit, ale bezpečnost již ne.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    11.12.98  14:09

    « Re: Poradte

    no kdyz moc autem nejezdis, tak by ti snad stacila i stodvacitka ne ? .. :))))
  • « 00 Reagovat !

    foto

    11.12.98  13:59

    « Re: anonym - na co diesel ?

    Malý postřeh, spočítejte si o co je diesel dražší, častější olej, levnější nafta a porovnejte s benzínem (např. Octavia 1,9TDI 81kw a 1,8 i 92 kw) a zjistíte, že se Vám začne diesel vyplácet po ujetí cca 100-120 tisíc km.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    11.12.98  13:59

    « Re: Poradte

    No Felicii za 115.000,- jsem teda opravdu nikde nevidel, a kdyby jo, tak bych ji stejne nekoupil, protoze oproti Favoritu je jina jenom v kastli, jinak zustava ve vsem stejna. Za 135.000,- sezenes 4 roky starou Felicii jenom s motorem 40kw a pouze se zakladni vybavou, tudiz s nicim a jeste bude mit najeto pres 100 tis. km. tenhle Favorit ma o hodne lepsi vybavu:ostr. svetel, central+alarm na dalku, stresni okno, al. kola, kozeny volant a rad. paku, ton. skla,velurovy anatomicky sedacky, metalizu a zadni spojlery a dig. radio s 6 reprakama (Blaupunkt) Ted mi rekni, za kolik sezenes stejne vybavenou Felicii? Ja osobne moc autem nejezdim a tudiz nepotrebuju nove.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    11.12.98  13:12

    « Re: anonym - na co diesel ?

    Blbost,diesel je sice uspornejsi,coz je na tom prijemne,ale jizda s nim neni nic uchvatneho.Souhlasim,kdyz clovek chce jezdit pohodlne,nemusi radit,na nase silnice vlastne diesel staci,ale benzin,to kdyz clovek neco za volantem umi,tak je to nejlepsi co muze byt.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    10.12.98  12:15

    « Re: Poradte

    Fazola za 115.000! za tu cenu jsem videl Felicie ... a mimochodem, jsem rad, ze jsi spokojeny, ale favorit vazne neni SUPER!!
  • « 00 Reagovat !

    foto

    09.12.98  15:25

    « Re: Poradte

    Heled, ja jsem si zrovna pred tydnem koupil za 115.000,-Kc Favorita GLXi Solitaire a maximalne mi vyhovuje. Spotreba slusna,50kw motor mi taky staci, super sedacky a auto vypada taky super. Je to stary 4 roky.
  • 00 Reagovat !

    foto

    09.12.98  10:41

    « Obecne o aute...

    Nevim, nekomu se to co tu tedka pisu mozna bude zdat jenom jako nejaky placani, ja to nikomu nevnucuju, je to proste muj nazor... Obecne si myslim, ze auto s elektronama vypada celkove agresicneji nez klasicky radovy co prave vyjelo z fabriky... ale je jasny, ze ten, kdo chce auto spis pro prakticky vyuziti nez pro to aby ze sebe delal na silnici haura, se klidne spokoji s klasickejma diskama... jina je otazka bezpecnosti, toze si myslim, ze pokud neco dokaze zabranit v urcitejch pripadech bouracce, tak to ma svoje opodstatneni i v pripade, ze to vypada blbe. Ale to je druha vec, zalezi prece na kazdym pilotovi, jakou miru bezpecnosti zvoli nebo jakej ma vkus... proste co se mu libi a co ne. A taky si myslim, ze nelze obecne rict, ze elektrony autu na vzhledu vzdy pridaj... tudle sem videl elektrony na trabosu, a reknu vam, bylo to jako pest na voko, toze to bylo jediny odliseni od standardu z fabriky. Jasne, pokud ma navrch par spojleru, tmavy skla a stresni okno, vypada to hnedka lip, ale jenom elektrony?
  • 00 Reagovat !

    foto

    09.12.98  10:15

    « Elektrony...

    nedavno jsem tu jako argument pro lita kola uvedl chlazeni brzd. ze to neni "uplna blbost" potvrzuje
    i clanek v nejnovejsim cisle Auto motor a sport
    (1/99,str.58-63). Doslova se tu pise:
    "nezanedbatelnou roli hraje take volba rafku. Dobre navrzene rafky z lehkych slitin dovoluji lepsi cirkulaci vzduchu a zabezpecuji lepsi chlazeni brzdoveho systemu oproti konvencnim ocelovym rafkum"
    prikladem jsou napr. nevhodna kola u R espace, kvuli kterym se u tohoto vozu opakovanym brzdenim vyrazne prodluzuje brzdna draha(100-0 u zatizeneho vozu : z nadprumernych 40,6m (4-5.misto v testu) u studenych na v ramci testu nejhorsich 50,8 (12.m)
    pri opakovanem brzdeni.)pro blizsi udaje odkazuji na jmenovany casopis.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    08.12.98  08:08

    « Anonym ... ma vubec cenu odpovidat lidem co se stydi za svy

    Kdyz myslis, tak ti reknu, ze mam Nissana Maximu americkou verzi 3.0V6 a proti tobe, ktery chodi pesky jsem mistr sveta
  • « 00 Reagovat !

    foto

    08.12.98  07:17

    « Re: re Daniel

    To seš teda borec,když cca 350t.Kč považuješ za málo peněz!!Zajímalo by mě v čem jezdíš Ty?Asi v 10let starým Scorpiu a máš dojem,že jsi mistr světa.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    07.12.98  15:00

    « Re: re Daniel

    Octavii si kopí dědek (kloboukář) co má málo peněz na pořadný silný a nový auto ale zároveň moc ojetý třeba i lepší než mizerná Octavia. Celý život jezdil v trabantu, teď má větší auto tak to těm ostatním na silnici musí ukázat.
Přihlásit se Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!






Blesk.cz

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby strčila minci do zásuvky

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby…

Virtuální asistentka Alexa od americké společnosti Amazon vyzvala desetiletou dívku, aby přiložila minci k…

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků: Nejčastější otázky a odpovědi, největší fígle prodejců!

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků:…

Radost z vánoční nadílky se může snadno změnit v rozčarování, stres a vztek. Stačí najít pod stromečkem nevhodný…

 

iSport.cz

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec Falta líp než křídla před ním?

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec…

Výdaje na Rudolfa Reitera, Milana Lalkoviče, Romana Potočného a Pepeho Menu, čtyři nedávné neúspěšné akvizice…

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid, Beran trénuje s Bohemians

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid,…

Jarní část fotbalové FORTUNA:LIGY odstartuje 5. února 2022, jednotlivé týmy už proto v prvním lednovém týdnu…

 

Reflex.cz

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů Čechů, nastínil Dušek pesimistický scénář

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů…

Přední český covidový scénárista Ladislav Dušek, který během pandemie zveřejňuje různé scénáře vývoje, opět…

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí zájem o „všeuměly“

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí…

Angela Merkelová odešla ze světové politiky v plné slávě a dalo by se očekávat, že její úspěchy svědčí o tom, že…