Cenově výhodné auto
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > Potřebuji poradit
-
« Re: Ales Zitka
Porizovaci cena je sice hezky udaj, ale z ceho ji objektivne zjistite? Kdyz si koupim ojetinu v bazaru, ktera cena je porizovaci? Ta puvodni nebo ta, kterou jsem platil ja. Skodovky, ktere se kdysi kupovaly za 80 000 a dodnes jezdi by mely byt zvyhodneny, prestoze v mnohych pripadech jsou na silnicich nebezpecnejsi nez kdejaka nadupana masina. Bude se sledovat a prepocitavat inflace podle konkretniho roku vyroby? Jak se do porizovaci ceny projevi napr. upravy, prestavba na LPG a jine zasahy. Panove, to by byl takovy bordel, ze prospech by z toho meli jenom zlati cesti podvodnici. -
« Re: 1.9 TDi nebo 1.8 T
Ja Ti poradim, kup si oveřenýho TDi a neproděláš.
Chtěl bych jenom pro zajímavost vidět 1,8T po 200 000 Km. Kam ti potom při tomto oběmu a výkonu spadne skutečný výkon bez větších investic. /všechno má svou životnost/ Kdosi řekl že oběm ničím nenahradíš. -
« Ales Zitka
Proc se porad tocite okolo dvou parametru - obsahu a vykonu [nekteri kolem IQ]?
Pojistovna na zaklade povinneho ruceni hradi skodu. Vzhledem ke skutecnosti, ze schrabne VSECHNY penize [tzn. i poskozene strany], melo by byt pojistne dane PORIZOVACI CENOU. Vy mi sice nabourate auto, ale penize jdou z kolace tvoreneho nami obema. Poskozeno je moje, na ktere jsem si "zaplatil pojistne" odvozene z ceny meho/poskozeneho vozidla.
Ono to nema 100% logiku, ale znacne se to blizi systemu napr. DPH. Platite 5/22% DPH a celkova vyse DPH je dana PORIZOVACI CENOU vyrobku bez DPH.
Mam pocit, ze by spoustu problmu odpadlo. Bohuzel neodpadne problem nevetsi a to je monopol CP. -
« Re: zak. pojisteni diesel X benzin - hop
Úvodní problém byl, proč podle objemu, a ne třeba podle výkonu. Prostě podle objemu je to jasné, i když ne úplně přesné a "správné". Nejde rozumovat, že nemám co mám. Stejně je to nakonec jen akademická diskuze, protože se nás nikdo neptá, podle čeho nás osolí. -
« Re: zak. pojisteni diesel X benzin - hop
Souhlasím s vámi, že nejlepší parametr by bylo
IQ řidiče.Ale teď vážněji, podletoho co jsem
četl je v naší sousední západní velke zemi za-
veden systém podle kterého je každý nový typ a
model automobilu zařazen do určité třídy (kterých
je víc než 20),a podle toho jeho majitel platí dan,
kasko a zákonné pojištění. Je prý to podle výkonu
a jakési rizikovosti modelu - tzn. že Porsche 911
a Mercedes S i kdyby měly oba stejný výkon ,bude
každý z nich v jiné třídě (911 v dražší).Možná by
nám to někdo řekl přesně. -
« Re: zak. pojisteni diesel X benzin - hop
Nesouhlasím. Výkon možná umožňuje vyšší rychlost, a tím vyšší riziko, ale současně mi umožní rychlejší reakci na aktuální situaci (např. při předjíždění), a tím mám zase nižší riziko. Současně výkonnější vozy mívají lepší brzdy a podvozek, a tím zase nižší riziko. Problémem není výkon, ale řidič, potom tedy bude měřit IQ řidičů? -
« Re: zrychleni dieselu
Na zrychleni potrebujes vykon - to je pravda. Jenze malokdy potrebuji zrychlit s kouricimi pneumatikami. Vetsinou jsem spis liny radit - pak je pohodlnejsi diesel. Kdyz bych si mel vybrat mezi TD nebo benzinem na 1000 km po dalnici pres den, tak beru diesel. -
« Re: zrychleni dieselu
Vykon potrebujes na maximalnu rychlost. Na zrychlenie ma vplyv maximalny krutiaci moment a hlavne pri akych otackach ho motor dosiahne. Diesel ma maximum pri nizkych otackach, takze dobre zabera odspodu, ale neda sa az tak vytocit ako benzin. Benzinovy motor ma maximum vyssie, ale zasa sa da tocit aj 6 000 ot/min(zalezi od motora). Ale turbo v benzinovom motore robi zazraky(1.8T ma max. kr.moment 210 Nm ale dosahuje ho uz pri 1750 ot/min. Ten motor v podstate taha od volnobehu, spotreba zhruba to iste ako verzia bez turba)
Přihlásit se • Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!