Cenově výhodné auto
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > Potřebuji poradit
-
« Re: auto kolem 50 000
Vykašli se na BMW a kup Sierru. To je to pravý levný lidový auto. Motor ovšem musí být 2litr DOHC - nejede to o moc míň než ta dvoulitrová E30tka, zato spotřeba neni 9-13, ale 6-9 (já jezdím dlouhodobý průměr 7,0 l/100km). Navíc místa je ní tak dvakrát tolik a třídvéřová vypadá taky docela sportovně. DOHCecko ve slušným stavu by mohlo být za takových 55000Kč. -
« Re: auto kolem 50 000
to willy: Já jsem si raději koupil ještě lepší legendu - 635CSi s řadovou třiapůlkou. Mám z ní opravdovou radost.
to IQ151: Plácáš nesmysly: Osobní automobil se zdvihovým objemem válců nad 1850 ccm do 2500 ccm včetně činí např. u ČPP 6 576,- Kč. Objem dvoulitrového šestiválce je 1990 ccm a dvaapůlka má 2494 ccm (zdrojem informací je asi nejrozsáhlejší stránka o těchto autech - www.e30.de) Prověřuj než něco plácneš, když už chceš poradit, nic ve zlým.
Jinak bych možná šel do dvoulitru už jen kvůli tomu nádhernýmu zvuku řadový šestky. Ale když slyším, jak vyje ten můj třiapůllitr když mu naložím, tak se přece jen na ten dvoulitr asi vykašlu. Moje auto totiž nikdy nebude mít obsah pod tři litry a když ano, tak s turbem :o) -
« Re: auto kolem 50 000
Na tu 2,5 je stejny ručení jako na ten 2 litr - obsah je lehce pod 2,5. Výkon motoru je naprosto výbornej 170 koní na tak lehoučký auto je absolutní bomba a ve sve době to byla absolutní špička! (poměr váha x výkon). Vždyť právě tohle auto je legenda mezi sportovními auty. Jak můžeš srovnávat design Golfa s E30 :(((. Ještě bych dodal. NIKDY BYCH SI NEKOUPI E30 2,5 V ČR s tak nadupanym autem jezdí každej jako magor a na servis nejsou prachy. Za slušnou E30 musíš nejblíž do Německa. -
« Re: auto kolem 50 000
Kolik ale má ta 2,5 obsah? Obávám se že přes 2500cm3 - takže povinný ručení jako hrom a to už je v této cenové kategorii dost podstatná položka. Výhodu šestiválce vidím ani ne tak ve výkonu (ten tam fakt neni kdovíjakej), jako spíš v životnosti a o dost kultivovanějším projevu. Jinak image asi nebude nejlepší u jakéhokoliv auta za 40000Kč (třeba dvojkový Golfy jsou na tom podle mě ještě hůř, ale to je věc názoru) -
« Re: auto kolem 50 000
Ještě by lidem taky mohlo vadit image, který se k tomuhle autu váže - blbeček s muzikou na plný pecky, a pravou rukou bez kloubu na volantu honíc plyn u svý prohnilý 316 - vybaví se mi to taky, chtě nechtě. Kdo to zkousne, tak zjistí, že až na vnitřní prostor to opravdu není špatný auto. -
« Re: auto kolem 50 000
to IQ151: Buď čtyřválec osmnáctka (nejlíp iS 140PS) nebo rovnou dvaapůlka řadová šest. Dvoulitrová řadová šestka je mrtvej motor, nevím proč ho dělají když žere stejně jako dvaapůlka a jede stejně jako osmnáctka, tohle jediný je u baworů opravdový neštěstí. Údržba a díly obecně je u tohohle auta taky sranda, pokud s ním nejezdíš do značkovýho servisu od zakoupení tady. To ale nepředpokládám, protože je jich 99 procent natahanejch zvenku. -
« Re: auto kolem 50 000
Nejlevnější jsou obecně auta se zadním náhonem, který nevím proč nikdo nechce. Takže třeba Ford Sierra, Opel Omega, BMW E30 apod. Osobně doporučuju BMW E30 - dvoulitrovej šestiválec - cena kolem 40ti tisíc - takže 10000,- ti zbyde na případný opravy. Ale spotřeba je 9-13 litrů. Ovšem za ty prachy je to fakt vymakaný sportovní auto s dobrou protikorozní ochranou a pravda dražšími orig. náhradními díly. Zase ovšem ušetříš na pořizovací ceně. -
« Zkusenost s calibrou...
Sen o probaci vymenen za skutecnou calibru.
Stala 150 a sem s nou zatim spokojen. Dokonce i matka (zaryty nepritel kupecek a sportaku) se v ni rada profrci.
Mam ji zatim jen dva tydny, test na dalnici sem zatim neprovedl. Na nasich rozkopanych silnicich sem to zatim natahl nejvic na 170, ale dle meho pocitu tam uz moc velka rezerva nebyla. Ale presto sem spokojenej.
-
« slavik
Zdravím. Chcel by som sa spýtať širokej obce uživateľov aut Škoda Felicia na životnosť tohto výrobku. Koľko kilometrov to zvládne do prvej generalky pri šetrnom zaobchádzaní? Mam ponuku na Feliciu s ubehnutými 80 000 km a neviem momentalne posudiť, či je to veľa na Škodu alebo málo. Ďakujem.
-
« dovoz auta
Jsem v tomhl enaprosty laik a moc bych potreboval poradit - dost mozna budu kupovat auto dovezeny z Nemecka. Ma cerstve tady udelanou technickou a emise. Co bych mel od prodavajiciho dostat, resp. co vsechno takovy - dovezeny - auto musi mit aby to u policajtu pri registraci probehlo v pohode a bez komplikaci? Na co si mam zvlast dat pozor?
Diky moc! -
« Re: To Honzax
No, nevím, jestli jsem ulít, ale jel jsem s Escortem Combi 1,8 D plně naložen z Brna do Znojma a zpět a můžu říct, že tak zhnilé auto jsem už dlouho nesedlal. Než se to rozjelo, to byla doba, na křižovatkách než ses rozjel, už se blížilo po hlavní auto, když jsi chtěl předjíždět, musel jsi mít 1/2 kilometru místa atd. Sice jak se to rozjelo, tak to celkem jelo, ale akcelerace /i na diesel/ bída a utrpení. Pro člověka zvyklého na svižnou akceleraci benziňáku to bylo fakt blbý. To moje 15 let stará Š 120 L se 100000 km na hrbu akceleruje podstatně jíp jako tento vůz. O Felicii vůbec nemluvím, na tu se absolutně nechytá. Už mi to potvrdil jeden známý, který s tím lítal, že 1,8 D je u Fiesty docela svižný a úsporný motor, ale na Escorta je už slabý. No, pravda je, že ten motor měl 215000 km na hrbu - ale to u dieselu není žádná hrůza. -
« FIAT PUNTO
ÁÁÁÁÁ už vidím ty řvouny čtoucí překlady německých testů, kde se FIAT jako automobilky příliš neblýskla, nicméně já osobně si tohle autíčko nemůžu vynachválit (mám 2) absolutně bez jakékoli závady a to auto jede prosím (chvíli mu to trvá než se rozjede) pominu-li chybu tachometru 160 km/h a nedostanete se přes 7 l (objem 1.1). Presvedcilo mne to tak, ze kdyby byly trochu penize okamzite upgraduji na Bravu. Jo mel jsem 405 Peugeota 1.6 i benzin rok 1991 a to auto by mne sezralo nebyt toho ze odesel motor. Těším se na kladné i záporné reakce.
Přihlásit se • Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!