Cenově výhodné auto
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > Potřebuji poradit
-
« Re: zadreny motor u Vectry
Naprosto souhlasim s gapou, ze od kontroly oleje tu jsou autorizovane servisy. I kdyz bohuzel nekdy ani na ty neni stoprocentni spolehnuti. U te Vectry 2.5 V6 CDX, ktera je popsana o 7 prispevku nize, se u jednoho dealera (tusim, ze to byl Autovars) delala prohlidka po 30 tis. km a spatne tam upevnili olejovy filtr, ktery nejen 14 dni propoustel olej, ale navic potom pri vyletu do vysokych otacek (nikoliv vsak do cerveneho) upadnul a to auto se behem deseti vterin zadrelo. Takze zdaleka ne vzdy je na vine majitel auta. -
« Re: Honza X
Jěště jedna drobnost, mnoho mých známých opravdu ví o autě jen to, kde se lije voda do ostřikovačů. Proto si také kupují drahá auta a platí drahý servis. Neznamená to však, že jsou to méněcenní lidé. Každý má dělat to co nejlépe umí. Bohužel, každý průměrný čech si myslí, jak autům nerozumí. Ovšem 13 měsíců staré auto, servisované ve značkovém servisu, které se zadře při běžném používání, to už něco o kvalitě značky vypovídá. -
« Re: Honza X
Honzíku honzíku, měl jsi někdy nové "opravdu" nové auto????? Jedině blázen nebo absolutní nedůvěřivec bude u rok starého auta kontrolovatstav oleje. Na to přece jezdím na garančky do značkového servisu. Kvůli tomu, abych se nemuse starat o stav všech náplní (olej, voda-chad.kapalina a pod.) nevlastním auto déle než 3 max. 4 roky. Možná se ti ten názor nebude zamlouvat, prosím, ale dokážeš si představit nějakého manažera firmy, který ráno vstane a před odjezdem do práce otevře kapotu a začne kontrolovat stav svého zánovního vozidla ???!!!! Trochu absurdní, ne? -
« Re: OPEL VECTRA 2,5 V6 CDX - otacky/kvalty
Pred tim nez jsem presedlal na Opel Vectra 1.8i jsem jezdil s Fiat UNO 75Sie a motor jsem vubec nemusel tolik vytacet na dalnici jak nyni Opla. Srovnani UNO 95km/hod = 2000ot/min, Vectra 100km/hod = 3000ot/min. Muze mi nekdo rozumne vysvetlit, proc je ta petka u Oplu tak dlouha? Nevede to potom k tomu, ze to nekteri * na dalnici pravidelne pretaci nebo aspon vytaci nadoraz? -
« Re: OPEL VECTRA 2,5 V6 CDX
Po 13 měsících zadřít motor, hm, hm, ví ten tvůj kámoš, kudyma se do toho motoru leje olej a kde se měří, nebo je jeden z těch, co v autech jen jezdí bez základní údržby a když se to posere, to je divení... Ještě mě napadá, ví taky, na co je v autě otáčkoměr a že přetáčet motor na červené pole se nevyplácí. Třeba za to nemůže, ale stejně... divný. -
« Trabant
Jsem vasnivy motorista, podle nazvu asi je zrejme jakou znacku preferuji.
Mam ho rok, drive jsem mel skodu 1000MB tu jsem prodal a koupil jsem si trabanta. Nebyl ani trochu hezky asi tak jak se rekne trabant. Ale dal jsem si ho tak do poradku ze se lecjake oko ohledne.
Auto mi neprislo na moc penez, jsem s nim tuze spokojen. Jeno dnesni cena je kolem 20 tisic.
Preji hodne uspechu vsem me podobnym nadsencum, ale semozrejme i jinim. -
« Re: OPEL VECTRA 2,5 V6 CDX
Bracha mel Vectru 2.5 V6 CDX r.v. 1996, novou, jezdilo se s ni velice dobre, az prekvapive dobre (ja jsem s teda najezdil jenom asi 2 tis. km), v te dobe jsem mel Peugeota 406 2.0i 16V SV a rozdil v jizdnich vykonech tam byl jasne patrny (ve prospech te Vectry), ale problem prave nastal v te trvanlivosti, zatimco ta 406 byla po roce (a 40 tis km) spravne zajete auto bez jedineho problemu, ta Vectra zacala mit vazne problemy, dokonce se musely menit nejake soucastky souvisejici s ventilama (nevim uz presne co to bylo), jedna za tisic korun a tech ventilu tam je 24... Ale tech technickejch vad tam bylo vic, napriklad v plne rychlosti praskla hadice od posilovace rizeni a ta kapalina rozstrikana po motoru sice nechytla, ale zpusobila takovej dym, ze nebylo absolutne videt... Plus k tomu tam byla serie nekolika technickejch nedostatku, ktere sice nebyly az tak dramaticke, ale i tak to cele vedlo k tomu, ze to bracha radeji tesne pred ukoncenim garance prodal. Je pravda, ze to auto vubec nesetril, ale zase proc by si nekdo kupoval auto s motorem (v tomto pripade mimochodem velmi dobrym a velmi kultivovanym) 2.5 V6, aby to pak setril. Ja osobne bych spise doporucoval Peugeot 406 3.0 V6 ... -
« Re: OPEL VECTRA 2,5 V6 CDX
Doufam, ze Opel neni zas tak mizerny auto, aby nevydrzelo 3 a vic let. Sam bych si to nekoupil, ale to neni otazka kvality, spise jizdnich vlastnosti a to zase kazdyho tak nezajima, kdyz pro nekoho sedi dobre i skoda octavie ??? Ale proc ne, taky jsem driv chtel hrozne moc Vectru. Libila se mi vzhledove, uz min motorove. -
« Re: Accent - koupit/nekoupit?
MAJO: Ja ho mam jen chvili, ale zatim si myslim ze to byla skvela koupe. Jede skvele, vypada furt vyborne. Mam zkusenosti z Feldou r.v. 1997 meho otce, 1.3 i GLX. Jede fajn, ne tak dobre jelikoz aby to jelo to musim dost rostovat ve votackach. Navic to strasne rve. Jinak dostacujici auto. Fakt je ten, ze kdyz sednu do Accentu, je to o necem jinym... Lukas -
« Re: Kombi do 100,000,- - Martin
Neple» si to, zde mi ąlo o testy (spíąe doporučení ke koupi) ojetin, ne tzv. srovnávací testy, kde je jsou jen popsány tech. parametry. Co se týče ojetin, tak zde uváděné údaje vycházejí ze zkuąeností servisů a TUV. Nic bych za to nedal, ľe jsou právě opsány z autobildu nebo tuv. -
« Re: Accent - koupit/nekoupit?
Paci sa mi tvoj nazor, kedze som si vsimol ze vacsina prispievatelov hodnoti najma korejske auta podla ich povesti a nie podla vlastnych skusenosti za ich volantom. Mam totiz tiez Accenta nieco vyse roka a zatial som s nim velmi spokojny. Predtym som jazdil na Favorite... V poslednej dobe som najazdil asi tristo km na sluzobnej Felicii 1.3/50kw, ale musim povedat ze sa to s Accentom neda porovnat. Neviem, vraj su tie nove Felicie o nieco lepsie, ale este som sa v nej neviezol, takze sa k tomu nemozem vyjadrovat. -
« Re: Accent - koupit/nekoupit?
Už jsem koupil Accenta, ale jiného. Je to v elektrice, posilovač, centrál, alarm, výškově nastavytelný volant a sedadlo řidiče, vnější zrcátka v elektrice, modrofialová metalíza za 147 000. Je to 1.5 MPI a frčí báječně. Co se týče dílenského spracování, motoru, vzhledu a jízdních vlastností, Felda se nečape. Interiér a to dílenský spracování je podle mě supr za auto týhle cenový kategorie. Jen pro informaci, ten motor má 65kw, technologie Mitsubishi. Jezdí moc hezky. Mě to auto uspokojuje i vzhledově - 4 dv. sedan. Místa hafo, pro lidi vpředu i vzadu, kufr jako kráva (457 l). Za ty peníze, bezva auto. Jinak dík, že to stím image značek vydíš stejně. Občas mě dostávaj ty blbové, co se místo o fakta zajímaj o hovadiny jako značka.
Lukáš
Přihlásit se • Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!