Cenově výhodné auto
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > Potřebuji poradit
-
« almera nebo 323 nebo corolla
Uvažuju o ojetině tak rok 96/95, benzín 1.4-1.5, 2xairbag a vylučovací metodou jsem dospěl buď k Almeře nebo k 323 (příp. Toyotu, ale tam už váhám).
Stačí mi třídveřák (ať už HB nebo coupe 323C).
Můžete někdo srovnat tyhle auta ?
3D Almera se mi dost líbí, ale trochu mě vyplašila zmínka o nějakých potížích při crash-testech. Nevíte o tom někdo něco bližšího - dost mi záleží na bezpečnosti.
A máte někdo představu kde by se měla pohybovat cena ?
Díky Honza -
« Ojetiny
Ahoj vespolek, něco na oživení diskuze: mám názor, že je dobré koupit ojetého japonce nebo korejce po ukončení leasingu. Důvody jsou prosté: auto, na které dává výrobce 3letou záruku na díly a 6letou na karoserii, jistě musí vydržet více než vůz, na která dává výrobce jen povinnou 1/2 roční záruku. Z vlastní zkušenosti vím, jak takové auto vypadá po najetí 100,000km a zdá se mi že má to nejlepší před sebou (tak jsem se cítil ve Favoritu, když měl najeto 20,000km). Za ceny jaké jsou nyní na trhu s ojetinama bych se asi hodně rozhodoval mezi Evropu a Asií. Zdravím, Vítěz. -
« Re: zadreny motor u Vectry
Naprosto souhlasim s gapou, ze od kontroly oleje tu jsou autorizovane servisy. I kdyz bohuzel nekdy ani na ty neni stoprocentni spolehnuti. U te Vectry 2.5 V6 CDX, ktera je popsana o 7 prispevku nize, se u jednoho dealera (tusim, ze to byl Autovars) delala prohlidka po 30 tis. km a spatne tam upevnili olejovy filtr, ktery nejen 14 dni propoustel olej, ale navic potom pri vyletu do vysokych otacek (nikoliv vsak do cerveneho) upadnul a to auto se behem deseti vterin zadrelo. Takze zdaleka ne vzdy je na vine majitel auta. -
« Re: Honza X
Jěště jedna drobnost, mnoho mých známých opravdu ví o autě jen to, kde se lije voda do ostřikovačů. Proto si také kupují drahá auta a platí drahý servis. Neznamená to však, že jsou to méněcenní lidé. Každý má dělat to co nejlépe umí. Bohužel, každý průměrný čech si myslí, jak autům nerozumí. Ovšem 13 měsíců staré auto, servisované ve značkovém servisu, které se zadře při běžném používání, to už něco o kvalitě značky vypovídá. -
« Re: Honza X
Honzíku honzíku, měl jsi někdy nové "opravdu" nové auto????? Jedině blázen nebo absolutní nedůvěřivec bude u rok starého auta kontrolovatstav oleje. Na to přece jezdím na garančky do značkového servisu. Kvůli tomu, abych se nemuse starat o stav všech náplní (olej, voda-chad.kapalina a pod.) nevlastním auto déle než 3 max. 4 roky. Možná se ti ten názor nebude zamlouvat, prosím, ale dokážeš si představit nějakého manažera firmy, který ráno vstane a před odjezdem do práce otevře kapotu a začne kontrolovat stav svého zánovního vozidla ???!!!! Trochu absurdní, ne? -
« Re: OPEL VECTRA 2,5 V6 CDX - otacky/kvalty
Pred tim nez jsem presedlal na Opel Vectra 1.8i jsem jezdil s Fiat UNO 75Sie a motor jsem vubec nemusel tolik vytacet na dalnici jak nyni Opla. Srovnani UNO 95km/hod = 2000ot/min, Vectra 100km/hod = 3000ot/min. Muze mi nekdo rozumne vysvetlit, proc je ta petka u Oplu tak dlouha? Nevede to potom k tomu, ze to nekteri * na dalnici pravidelne pretaci nebo aspon vytaci nadoraz? -
« Re: OPEL VECTRA 2,5 V6 CDX
Po 13 měsících zadřít motor, hm, hm, ví ten tvůj kámoš, kudyma se do toho motoru leje olej a kde se měří, nebo je jeden z těch, co v autech jen jezdí bez základní údržby a když se to posere, to je divení... Ještě mě napadá, ví taky, na co je v autě otáčkoměr a že přetáčet motor na červené pole se nevyplácí. Třeba za to nemůže, ale stejně... divný. -
« Trabant
Jsem vasnivy motorista, podle nazvu asi je zrejme jakou znacku preferuji.
Mam ho rok, drive jsem mel skodu 1000MB tu jsem prodal a koupil jsem si trabanta. Nebyl ani trochu hezky asi tak jak se rekne trabant. Ale dal jsem si ho tak do poradku ze se lecjake oko ohledne.
Auto mi neprislo na moc penez, jsem s nim tuze spokojen. Jeno dnesni cena je kolem 20 tisic.
Preji hodne uspechu vsem me podobnym nadsencum, ale semozrejme i jinim. -
« Re: OPEL VECTRA 2,5 V6 CDX
Bracha mel Vectru 2.5 V6 CDX r.v. 1996, novou, jezdilo se s ni velice dobre, az prekvapive dobre (ja jsem s teda najezdil jenom asi 2 tis. km), v te dobe jsem mel Peugeota 406 2.0i 16V SV a rozdil v jizdnich vykonech tam byl jasne patrny (ve prospech te Vectry), ale problem prave nastal v te trvanlivosti, zatimco ta 406 byla po roce (a 40 tis km) spravne zajete auto bez jedineho problemu, ta Vectra zacala mit vazne problemy, dokonce se musely menit nejake soucastky souvisejici s ventilama (nevim uz presne co to bylo), jedna za tisic korun a tech ventilu tam je 24... Ale tech technickejch vad tam bylo vic, napriklad v plne rychlosti praskla hadice od posilovace rizeni a ta kapalina rozstrikana po motoru sice nechytla, ale zpusobila takovej dym, ze nebylo absolutne videt... Plus k tomu tam byla serie nekolika technickejch nedostatku, ktere sice nebyly az tak dramaticke, ale i tak to cele vedlo k tomu, ze to bracha radeji tesne pred ukoncenim garance prodal. Je pravda, ze to auto vubec nesetril, ale zase proc by si nekdo kupoval auto s motorem (v tomto pripade mimochodem velmi dobrym a velmi kultivovanym) 2.5 V6, aby to pak setril. Ja osobne bych spise doporucoval Peugeot 406 3.0 V6 ... -
« Re: OPEL VECTRA 2,5 V6 CDX
Doufam, ze Opel neni zas tak mizerny auto, aby nevydrzelo 3 a vic let. Sam bych si to nekoupil, ale to neni otazka kvality, spise jizdnich vlastnosti a to zase kazdyho tak nezajima, kdyz pro nekoho sedi dobre i skoda octavie ??? Ale proc ne, taky jsem driv chtel hrozne moc Vectru. Libila se mi vzhledove, uz min motorove.
Přihlásit se • Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!
Zbyva mi teda 323-ka nebo Corolla - nebo mate nekdo typ na neco jinyho ?
(Skoda jenom, ze tam nejsou i testy 323 a starsiho modelu Corolly)
Tu ceno kolem 170-180 jsem predpokladal (pro zajimavost - na dotaz v bazaru jsem se dozvedel, ze Almera z 1994 (! - mam dojem ze se dela od 95) by stala 250 000,-.
Pak kupujte u profiku ...