Cenově výhodné auto
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > Potřebuji poradit
-
« Re: Golf
4. Nekupuj si Golfa, je-li Ti zivot mily. Ja chapu, ze je to relativne levny auto a proto spoustu lidi prilaka, ale prikladnymi jizdnimi vlastnostmi zrovna nevynika. Radsi si pridejte a kupte si SKUTECNE AUTO. Kamarad ma taky Golfa III a po jizde s nim mi nebyva zrovna nejlepe. Lidi casto precenujou moznosti auta. Doporucuju kazdymu, aby se se svym autem vydal na nejaky okruh a poradne ho tam potrapil, aby vedel, co si vsechno muze dovolit. Ja to udelal i se skolou smyku a dost se mi to vyplatilo. Smyk dostanu, jen kdyz sam chci ! -
« Re: Crash testy (to: Risa)
Uznavam, ze to, co jsem napsal, neni az tak docela pravda, tedy ze bezpecnost auta se pozna take podle "zmuchlanosti" karoserie pri crash-testu. Je pravda, ze dulezitejsi nez samotna mira poniceni karoserie je zachovani prostoru pro preziti posadky a pohlceni co nejvice energie, cemuz prave napomaha ta deformace. -
« Golf
Vlani na jesn som dostal na Golfe III v 100 smyk. Pootlkal som predok, obidva boky, podbehy, slovom vsetko okrem strechy. Mne a ani spolujazdkyni sa nic nestalo - Ponaucenia : 1, Kupuj auto len s ABS a Airbagmi. 2, Vzdy sa priputaj. Predaj svoju Skodovku (vsetko po Octaviu) lebo sa zabijes !!! -
« Re: Crash testy (to: Tosh & Stano)
podle tebe nema vliv na vysledek testu jak moc je auto zdeformovane. Prave naopak. Podivej se na ty obrazky z tech testu. U toyoty se strecha ani nehla a dopadla perfektne. Podivej se pak na auta jako mercedes C, mitsubishi lancer, nissan almera jak sou zdeformovane a dopadly velice spatne.
To jak vidis bourane auta v realu nemuzes porovnavat s ostatnima. Nemas zadne srovnani kdezto u crashtestu jo. Toyoty nejsou vubec mekke prave spise naopak. -
« To TOSH
Audina NeAudina, ted uz asi jezdis pripoutanej ze jo??? :o) Mels stesti, moct si to dovolit, do Audi bych sel taky. Motorove, dilenskym zpracovanim i designove jedno z nejlepsich aut soucasnosti. Fakt ale trosicku predrazeny... Passat je uplne to samy, jenze o 30% levnejsi... Nic naplat, Audi je Audi. -
« Bez nadpisu
Ja na to mam osobni nazor diky praktickemu testu. V nove Audi 80 (najeto kolem 15 000 km) , rocnik myslim 92 ci 93(uz si to presne nepamatuju), jsem pri mikrospanku vletel pri tak 90km/hod do sloupu verejneho osvetleni. Primo. Motorova cast totalne zmackana, ale v kabine, hlavne v oblasti nohou se to pohlo snad jen o par centimetru. Spolujezdkyne , ktera nebyla pripoutana (stejne jako ja), to odnesla "jen" vykloubenou nohou...To, ze ja jsem asi tri dny se nemohl pohnout (doktor rikal neco o krevnich hematomech, natazeni vaziva, atd.), to dopadlo skvele...
Nevim, jak dopadla Audi v crash testech, ale od te doby nedam na Audi dopustit...:))) -
« Re: Crash testy (to: Tosh & Stano)
Tak mi napadlo - absencia bocnych tyci u Toyoty. Nelaka niektorych vyrobcov prave skutocnost ze absolutne perfektne poznaju normalizovany priebeh crash-testov k tomu, ze sa zamerne sustredia na najviac exponovane casti pri testoch ? A trebars z cenovych dovodov vynechaju nejake tyce, u ktorych si vsimli ze na vysledky crash-testov nemaju vplyv? -
« Re: Crash testy (to: Tosh & Stano)
Když se tady bavíte o crash testech tak by stálo za zmínku, že zhruba před měsícem vyšly nové testy. V těch vyhrálo samozřejmě Volvo, ale toyota byla jen těsně za ním. Jen pro zajímavost volvo a toyota utekly třetímu v pořadí o celou třídu. Co ovšem nejvíce šokovalo byla absence bočních "tyčí" u Toyoty a při tom v pohlcení nárazu předčila i "pancéřové" volvo. Jinak Jakube to co píšeš není tak úplně pravda protože to, že ti praskne střecha někde u sloupků a u jiného ne ještě nemusí vůbec znamenat, že je to auto horší spíš většinou naopak je vidět, že má udělaný dobře deformační zony. Já se krapítek zabejvám právě bouračkama a z 90% toyotama takže tam mám opravdu deformační zony zmáklý a vždycky mě udivují známí kteří dělají jiná auta (nebudu jmenovat :)) a říkají no podívej jak je ta toyota měkká. Jenže v tom je to právě super pro ridiče, pro mě né :)), že se ten náraz má kde ztlumit. U všech těžkej bouraček co jsem měl VŽDY bylo místo pro osoby v pořádku. Střecha vylezlá nahoru, podlaha "leze" do země, volant jde nahoru a ne do řidiče jako u některých jiných aut atd. Čau Ríša. -
« Crash testy (to: Tosh & Stano)
Panove, nechci si tu hrat na chytryho, ale podle me tady doslo k nepochopeni, k cemu takove crash-testy jsou. Rozhodne ne k tomu, aby ti ukazaly, jak dopadnes, kdyz to nakouris pod nakladak, ale aby se dalo v temer laboratornich podminkach OBJEKTIVNE urcit, ktere auto je bezpecnejsi. Samozrejme, ze kazda nehoda je v realu jina, takze prave proto se delaj ty crash-testy, aby se dalo za jinak stejnych podminek (rychlost, uhel narazu, presazeni atd.) prakticky urcit, ktery auto ma jak tuhou karoserii, jake pusobi sily na pasazery atd. a z toho odvodit urcity vztah mezi konstrukci toho auta a pripadnymi nasledky pri nehode. Takze je jasne, ze napr. takova Almera, ktera ma pomackanou strechu az pred zadni sloupek, na tom bude urcite hure nez jiny auto, u ktereho pri stejne rychlosti a stejnem typu narazu nejde deformace dal nez za predni kolo.
A co se tyce posuzovani bezpecnosti podle konkretni nehody (viz nize popsana
nehoda M323F s tremi mrtvymi), tak to me prijde hodne neobjektivni, je jasne,
ze pritom hraji roli desitky ruznych faktoru, ktere to mohou ovlivnit, a rozhodne to neni jen konstrukce toho auta samotneho. Co treba takova "malickost", jestli ti tri byli pripoutani? To prece vubec nesouvisi s bezpecnosti Mazdy 323F. -
« Re: almera nebo 323 nebo corolla
Jasne, crash testy jsou pekna vec, ale realita je uplne jina...Je urcite rozdil, jestli v crash testech jede auto proti rovne zdi a rozdil, kdyz to narves pod kamion...Myslim, ze dnesni auta jsou z hlediska bezpecnosti na tom v podstate stejne a rozhodne bych to nebral jako rozhodujici prvek pri koupi auta. Rozhodujici prvek je vzdy ridic, ne auto... -
« Re: almera nebo 323 nebo corolla
Dodatok: PALLAS bude sice pindat, ale pred casom mal havarku poslanec Fico. Povedal, ze ak nesedi v Honde, tak to neprezije. Takze SUMA SUMARUM! Crash-testy su jedna vec, realita druha. Buchnes priamo - jedna situacia. Buches 30 stupnov vlavo/vpravo - uplne ina situacia. Kazde auto reaguje inak.
Takze este raz: Prasknem v 120-ke celne do kamionu. Idem 120. Kamion 90. Spolu 210.
Opel, Mazda. Honda VW maju vysledky crash-testo od 80% do 95%.Aky je podla Vas vysledny efekt ? Asi taky, ci skocim hlavickou na prazdny betonovy bazen z vysky 20 alebo 50 m. Neberte to ako evanjelium, je to moj nazor.
Ak Pallas tvrdi, ze Citroen ma trochu lepsie vysledky v Crash-testoch, mozno ma pravdu. Realita je vsak taka, ze pri uplne mierne zmenenych podmienkach ( uhol nabehu a pod.) je situacia uplne ina. -
« Re: almera nebo 323 nebo corolla
Díky ghoste :-) - po tom co jsem se podival na ty testy jsem almeru vyřadil (pohled na zmuchlanou kabinu neni zrovna povzbudivej).
Zbyva mi teda 323-ka nebo Corolla - nebo mate nekdo typ na neco jinyho ?
(Skoda jenom, ze tam nejsou i testy 323 a starsiho modelu Corolly)
Tu ceno kolem 170-180 jsem predpokladal (pro zajimavost - na dotaz v bazaru jsem se dozvedel, ze Almera z 1994 (! - mam dojem ze se dela od 95) by stala 250 000,-.
Pak kupujte u profiku ...
-
« almera nebo 323 nebo corolla
Uvažuju o ojetině tak rok 96/95, benzín 1.4-1.5, 2xairbag a vylučovací metodou jsem dospěl buď k Almeře nebo k 323 (příp. Toyotu, ale tam už váhám).
Stačí mi třídveřák (ať už HB nebo coupe 323C).
Můžete někdo srovnat tyhle auta ?
3D Almera se mi dost líbí, ale trochu mě vyplašila zmínka o nějakých potížích při crash-testech. Nevíte o tom někdo něco bližšího - dost mi záleží na bezpečnosti.
A máte někdo představu kde by se měla pohybovat cena ?
Díky Honza -
« Ojetiny
Ahoj vespolek, něco na oživení diskuze: mám názor, že je dobré koupit ojetého japonce nebo korejce po ukončení leasingu. Důvody jsou prosté: auto, na které dává výrobce 3letou záruku na díly a 6letou na karoserii, jistě musí vydržet více než vůz, na která dává výrobce jen povinnou 1/2 roční záruku. Z vlastní zkušenosti vím, jak takové auto vypadá po najetí 100,000km a zdá se mi že má to nejlepší před sebou (tak jsem se cítil ve Favoritu, když měl najeto 20,000km). Za ceny jaké jsou nyní na trhu s ojetinama bych se asi hodně rozhodoval mezi Evropu a Asií. Zdravím, Vítěz.
Přihlásit se • Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!