Cenově výhodné auto

Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > Potřebuji poradit

  • « 00 Reagovat !

    foto

    12.04.99  21:31

    « Re: Škodovka je na tom v pomeru cena/vykon samozrejme nejlep

    Hey Dodge, are you crazy???
  • 00 Reagovat !

    foto

    12.04.99  05:14

    « Bez nadpisu

    Škodovka je na tom v pomeru cena/vykon samozrejme nejlepe.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    12.04.99  01:20

    « Re: Golf

    4. Nekupuj si Golfa, je-li Ti zivot mily. Ja chapu, ze je to relativne levny auto a proto spoustu lidi prilaka, ale prikladnymi jizdnimi vlastnostmi zrovna nevynika. Radsi si pridejte a kupte si SKUTECNE AUTO. Kamarad ma taky Golfa III a po jizde s nim mi nebyva zrovna nejlepe. Lidi casto precenujou moznosti auta. Doporucuju kazdymu, aby se se svym autem vydal na nejaky okruh a poradne ho tam potrapil, aby vedel, co si vsechno muze dovolit. Ja to udelal i se skolou smyku a dost se mi to vyplatilo. Smyk dostanu, jen kdyz sam chci !
  • « 00 Reagovat !

    foto

    08.04.99  02:22

    « Re: Crash testy (to: Risa)

    Uznavam, ze to, co jsem napsal, neni az tak docela pravda, tedy ze bezpecnost auta se pozna take podle "zmuchlanosti" karoserie pri crash-testu. Je pravda, ze dulezitejsi nez samotna mira poniceni karoserie je zachovani prostoru pro preziti posadky a pohlceni co nejvice energie, cemuz prave napomaha ta deformace.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    07.04.99  15:55

    « Re: Golf

    3. Nejezdi jak blazen a muzes jet treba i ve Trabantu bez ABS.
  • 00 Reagovat !

    foto

    07.04.99  15:21

    « Golf

    Vlani na jesn som dostal na Golfe III v 100 smyk. Pootlkal som predok, obidva boky, podbehy, slovom vsetko okrem strechy. Mne a ani spolujazdkyni sa nic nestalo - Ponaucenia : 1, Kupuj auto len s ABS a Airbagmi. 2, Vzdy sa priputaj. Predaj svoju Skodovku (vsetko po Octaviu) lebo sa zabijes !!!
  • « 00 Reagovat !

    foto

    07.04.99  13:08

    « Re: Crash testy (to: Tosh & Stano)

    podle tebe nema vliv na vysledek testu jak moc je auto zdeformovane. Prave naopak. Podivej se na ty obrazky z tech testu. U toyoty se strecha ani nehla a dopadla perfektne. Podivej se pak na auta jako mercedes C, mitsubishi lancer, nissan almera jak sou zdeformovane a dopadly velice spatne.
    To jak vidis bourane auta v realu nemuzes porovnavat s ostatnima. Nemas zadne srovnani kdezto u crashtestu jo. Toyoty nejsou vubec mekke prave spise naopak.
  • 00 Reagovat !

    foto

    07.04.99  09:25

    « To TOSH

    Audina NeAudina, ted uz asi jezdis pripoutanej ze jo??? :o) Mels stesti, moct si to dovolit, do Audi bych sel taky. Motorove, dilenskym zpracovanim i designove jedno z nejlepsich aut soucasnosti. Fakt ale trosicku predrazeny... Passat je uplne to samy, jenze o 30% levnejsi... Nic naplat, Audi je Audi.
  • 00 Reagovat !

    foto

    06.04.99  18:30

    « Bez nadpisu

    Ja na to mam osobni nazor diky praktickemu testu. V nove Audi 80 (najeto kolem 15 000 km) , rocnik myslim 92 ci 93(uz si to presne nepamatuju), jsem pri mikrospanku vletel pri tak 90km/hod do sloupu verejneho osvetleni. Primo. Motorova cast totalne zmackana, ale v kabine, hlavne v oblasti nohou se to pohlo snad jen o par centimetru. Spolujezdkyne , ktera nebyla pripoutana (stejne jako ja), to odnesla "jen" vykloubenou nohou...To, ze ja jsem asi tri dny se nemohl pohnout (doktor rikal neco o krevnich hematomech, natazeni vaziva, atd.), to dopadlo skvele...
    Nevim, jak dopadla Audi v crash testech, ale od te doby nedam na Audi dopustit...:)))
  • « 00 Reagovat !

    foto

    06.04.99  13:48

    « Re: Crash testy (to: Tosh & Stano)

    Tak mi napadlo - absencia bocnych tyci u Toyoty. Nelaka niektorych vyrobcov prave skutocnost ze absolutne perfektne poznaju normalizovany priebeh crash-testov k tomu, ze sa zamerne sustredia na najviac exponovane casti pri testoch ? A trebars z cenovych dovodov vynechaju nejake tyce, u ktorych si vsimli ze na vysledky crash-testov nemaju vplyv?
  • « 00 Reagovat !

    foto

    06.04.99  09:53

    « Re: Crash testy (to: Tosh & Stano)

    Když se tady bavíte o crash testech tak by stálo za zmínku, že zhruba před měsícem vyšly nové testy. V těch vyhrálo samozřejmě Volvo, ale toyota byla jen těsně za ním. Jen pro zajímavost volvo a toyota utekly třetímu v pořadí o celou třídu. Co ovšem nejvíce šokovalo byla absence bočních "tyčí" u Toyoty a při tom v pohlcení nárazu předčila i "pancéřové" volvo. Jinak Jakube to co píšeš není tak úplně pravda protože to, že ti praskne střecha někde u sloupků a u jiného ne ještě nemusí vůbec znamenat, že je to auto horší spíš většinou naopak je vidět, že má udělaný dobře deformační zony. Já se krapítek zabejvám právě bouračkama a z 90% toyotama takže tam mám opravdu deformační zony zmáklý a vždycky mě udivují známí kteří dělají jiná auta (nebudu jmenovat :)) a říkají no podívej jak je ta toyota měkká. Jenže v tom je to právě super pro ridiče, pro mě né :)), že se ten náraz má kde ztlumit. U všech těžkej bouraček co jsem měl VŽDY bylo místo pro osoby v pořádku. Střecha vylezlá nahoru, podlaha "leze" do země, volant jde nahoru a ne do řidiče jako u některých jiných aut atd. Čau Ríša.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    05.04.99  08:00

    « Crash testy (to: Tosh & Stano)

    Panove, nechci si tu hrat na chytryho, ale podle me tady doslo k nepochopeni, k cemu takove crash-testy jsou. Rozhodne ne k tomu, aby ti ukazaly, jak dopadnes, kdyz to nakouris pod nakladak, ale aby se dalo v temer laboratornich podminkach OBJEKTIVNE urcit, ktere auto je bezpecnejsi. Samozrejme, ze kazda nehoda je v realu jina, takze prave proto se delaj ty crash-testy, aby se dalo za jinak stejnych podminek (rychlost, uhel narazu, presazeni atd.) prakticky urcit, ktery auto ma jak tuhou karoserii, jake pusobi sily na pasazery atd. a z toho odvodit urcity vztah mezi konstrukci toho auta a pripadnymi nasledky pri nehode. Takze je jasne, ze napr. takova Almera, ktera ma pomackanou strechu az pred zadni sloupek, na tom bude urcite hure nez jiny auto, u ktereho pri stejne rychlosti a stejnem typu narazu nejde deformace dal nez za predni kolo.
    A co se tyce posuzovani bezpecnosti podle konkretni nehody (viz nize popsana
    nehoda M323F s tremi mrtvymi), tak to me prijde hodne neobjektivni, je jasne,
    ze pritom hraji roli desitky ruznych faktoru, ktere to mohou ovlivnit, a rozhodne to neni jen konstrukce toho auta samotneho. Co treba takova "malickost", jestli ti tri byli pripoutani? To prece vubec nesouvisi s bezpecnosti Mazdy 323F.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    02.04.99  19:29

    « Re: almera nebo 323 nebo corolla

    Jasne, crash testy jsou pekna vec, ale realita je uplne jina...Je urcite rozdil, jestli v crash testech jede auto proti rovne zdi a rozdil, kdyz to narves pod kamion...Myslim, ze dnesni auta jsou z hlediska bezpecnosti na tom v podstate stejne a rozhodne bych to nebral jako rozhodujici prvek pri koupi auta. Rozhodujici prvek je vzdy ridic, ne auto...
  • « 00 Reagovat !

    foto

    02.04.99  16:09

    « Re: almera nebo 323 nebo corolla

    Dodatok: PALLAS bude sice pindat, ale pred casom mal havarku poslanec Fico. Povedal, ze ak nesedi v Honde, tak to neprezije. Takze SUMA SUMARUM! Crash-testy su jedna vec, realita druha. Buchnes priamo - jedna situacia. Buches 30 stupnov vlavo/vpravo - uplne ina situacia. Kazde auto reaguje inak.
    Takze este raz: Prasknem v 120-ke celne do kamionu. Idem 120. Kamion 90. Spolu 210.
    Opel, Mazda. Honda VW maju vysledky crash-testo od 80% do 95%.Aky je podla Vas vysledny efekt ? Asi taky, ci skocim hlavickou na prazdny betonovy bazen z vysky 20 alebo 50 m. Neberte to ako evanjelium, je to moj nazor.
    Ak Pallas tvrdi, ze Citroen ma trochu lepsie vysledky v Crash-testoch, mozno ma pravdu. Realita je vsak taka, ze pri uplne mierne zmenenych podmienkach ( uhol nabehu a pod.) je situacia uplne ina.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    02.04.99  15:55

    « Re: almera nebo 323 nebo corolla

    Chlapci, neviem ake su crash-testy pri M323F, ale vcera bola pri ZH nehoda - celna zrazka M323F a sportaka (Toyota ?), ale v te 323F to nikto neprezil!!!
  • « 00 Reagovat !

    foto

    02.04.99  11:59

    « Re: almera nebo 323 nebo corolla

    Mam pro tebe este jeden tip [odkaz]
    Sou tam i starsi modely......doufam ze ti pomuzou vybrat spravne......caues
  • « 00 Reagovat !

    foto

    01.04.99  10:52

    « Re: almera nebo 323 nebo corolla

    Díky ghoste :-) - po tom co jsem se podival na ty testy jsem almeru vyřadil (pohled na zmuchlanou kabinu neni zrovna povzbudivej).
    Zbyva mi teda 323-ka nebo Corolla - nebo mate nekdo typ na neco jinyho ?
    (Skoda jenom, ze tam nejsou i testy 323 a starsiho modelu Corolly)
    Tu ceno kolem 170-180 jsem predpokladal (pro zajimavost - na dotaz v bazaru jsem se dozvedel, ze Almera z 1994 (! - mam dojem ze se dela od 95) by stala 250 000,-.
    Pak kupujte u profiku ...
  • « 00 Reagovat !

    foto

    31.03.99  16:28

    « Re: almera nebo 323 nebo corolla

    mno pokud ti de o bezpecnost tak se mrkni na
    [odkaz]
    Faktem je ze almera je na tom s bezpecnosti fakt dost spatne. Toyota je rozhodne lepsi.
    A cena? Zalezi na stavu auta, majiteli, kolik je najeto atd. Rekl bych tak kolem 170 000.
  • 00 Reagovat !

    foto

    31.03.99  13:16

    « almera nebo 323 nebo corolla

    Uvažuju o ojetině tak rok 96/95, benzín 1.4-1.5, 2xairbag a vylučovací metodou jsem dospěl buď k Almeře nebo k 323 (příp. Toyotu, ale tam už váhám).
    Stačí mi třídveřák (ať už HB nebo coupe 323C).
    Můžete někdo srovnat tyhle auta ?
    3D Almera se mi dost líbí, ale trochu mě vyplašila zmínka o nějakých potížích při crash-testech. Nevíte o tom někdo něco bližšího - dost mi záleží na bezpečnosti.
    A máte někdo představu kde by se měla pohybovat cena ?


    Díky Honza
  • 00 Reagovat !

    foto

    30.03.99  13:55

    « Ojetiny

    Ahoj vespolek, něco na oživení diskuze: mám názor, že je dobré koupit ojetého japonce nebo korejce po ukončení leasingu. Důvody jsou prosté: auto, na které dává výrobce 3letou záruku na díly a 6letou na karoserii, jistě musí vydržet více než vůz, na která dává výrobce jen povinnou 1/2 roční záruku. Z vlastní zkušenosti vím, jak takové auto vypadá po najetí 100,000km a zdá se mi že má to nejlepší před sebou (tak jsem se cítil ve Favoritu, když měl najeto 20,000km). Za ceny jaké jsou nyní na trhu s ojetinama bych se asi hodně rozhodoval mezi Evropu a Asií. Zdravím, Vítěz.
Přihlásit se Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!






Blesk.cz

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby strčila minci do zásuvky

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby…

Virtuální asistentka Alexa od americké společnosti Amazon vyzvala desetiletou dívku, aby přiložila minci k…

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků: Nejčastější otázky a odpovědi, největší fígle prodejců!

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků:…

Radost z vánoční nadílky se může snadno změnit v rozčarování, stres a vztek. Stačí najít pod stromečkem nevhodný…

 

iSport.cz

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec Falta líp než křídla před ním?

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec…

Výdaje na Rudolfa Reitera, Milana Lalkoviče, Romana Potočného a Pepeho Menu, čtyři nedávné neúspěšné akvizice…

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid, Beran trénuje s Bohemians

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid,…

Jarní část fotbalové FORTUNA:LIGY odstartuje 5. února 2022, jednotlivé týmy už proto v prvním lednovém týdnu…

 

Reflex.cz

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů Čechů, nastínil Dušek pesimistický scénář

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů…

Přední český covidový scénárista Ladislav Dušek, který během pandemie zveřejňuje různé scénáře vývoje, opět…

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí zájem o „všeuměly“

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí…

Angela Merkelová odešla ze světové politiky v plné slávě a dalo by se očekávat, že její úspěchy svědčí o tom, že…