Příspěvky
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > Nezařazené
-
« Velorex
Velorex je ideální vozidlo - nízká spotřeba, nízká podlaha, nízké povinné ručení, nízké jízdní výkony, nízké náklady na údržbu. Známý ho má a nemůže si ho vynachválit. A navíc je to teď už rarita. Ale teď vážně - myslím si, že by to především mělo mít široké vstupní dveře s velkým úhlem otevírání a asi větší úložný prostor na vozík. Felicie je ideální v tom, že je pětidveřová - kára se dá dát dozadu, velké vstupní dveře v kategorii kompaktů má např. Fiat Punto. Rozhodně to chce ale nejdřív vyzkoušet a poradit se s někým, kdo je podobně postižený a používá to které vozidlo. Zdraví Honza X. -
« Re: Lednicka
Koupil jsem minulý rok před létem ledničku na 24l cca za 1.900,- a musím říct, že jsem byl docela dost příjemně překvapen. Vybíral jsem podle uváděného maximálního chladícího výkonu. Ten se velmi často pohybuje kolem 36W tato lednička má myslím 54W. Taky je dobrý aby to mělo dva ventilátory: jeden prohání vzduch uvnitř ledničky a druhý ochlazuje "výparník", řekl bych, že se tím docela dost zvýšila účinnost. V autě to dokázalo asi 10 až 15 stupňů pod okolní teplotu, ale až asi za dvě hodiny. Musím podotknout, že jsem tu ledničku šoupnul za přední sedadlo a že mám v autě klimatizaci, takže to nebylo vystaveno nijak extrémním teplotám. Pak jsme to používali připojené na adapter vyrobený k autonabíječce v hotelu v Istrii. Sloužilo to zejména k chlazení piva a pár potravin, které se rychleji kazí, musím uznat, že to pivčo v plechu ochladilo za zhruba 3 hodiny na 9 stupňů (měřil jsem "zimu" v ledničce digitálním teploměrem, protože jsem byl zvědavej co to umí) a to si myslím, že se dá pít celkem v pohodě. Vzhledem k tomu, že se tam naskládá tak 10 plechovek tak se můžete docela slušně zhulit. Jinak hodně záleží i na obalu v čem to pití je. Třeba s tetra pakem (džusy) si to moc dobře neporadí. Trochu slušný teploty to dosáhlo až tak po 5-6 hodinách. Lepší je to přelít do plastu. -
« Re: Re:
Koukal a nenasel jsem je.
Jinak kdyz se podivas na www.skoda-auto.cz
tak zjistis se Laurin muze podle ceniku, ktery tam je stat 945 000 Kc. Ja mam navic specialni upravy.
Proc jsem si nekupil jine auto?
Skoda nevycuhuje. Je to koncernove auto = stejne dily jako audi, ale za mensi penize.
Co jsem si mel vybrat? -
« Re: kyoser...-ovi podruhe
Menzle, jesli tomu dobre rozumin chces koupit Ford Escort Cosworth.. Mam na prodej jeste jeden na prodej.. modry, 300 ks, rok vyroby 1992, najeto cca 80000 km, cena 395 000 Kc (pri rychlem jednani muzem mluvit o sleve), fotky najdes na [odkaz] Muj e-mail je silhavyr@vs.inext.cz nebo rsilhavy@seznam.cz, kdyvy jsi chtel blizsi info a taky te po domluve muzu svest.. -
« Re: Pro BP
Kolik jsi s tim chiptuningovanym TDIckem najel???? Ptam se proto, jestli se projevuji nejake negativni dusledky... Co dynamika, spotreba, max. rychlost???? Mohl by jsi uverejnit Tebou namerene hodnoty pred a po chiptuningu???? Dale by me zajimali hodnoty tociveho momentu pred a po, vykon v KW atd. Jestli se nepletu TDI 66KW je konstrukcne hodne podobny 81KW, krome promenlive geometrie lopatek turba, takze konstrukcne by to mohl unest bez negativniho ovlivneni zivotnosti. Co spotreba, zvysila se??? Promin ze se tolik ptam, ale chiptuning 66KW se mi zda jako dobra volba, jak pro verze GLX tak SLX. Muze to usetrit dost prostredku, ktere mohou byt investovany do doplnkoveho vybaveni. -
« kyoser...-ovi
Od auta kazdy pozaduje neco jineho-proto se neshodnem,nebudem se tady furt hadat.Zajimalo by me kolik ti to Scorpio zere a jestli je to ten novejsi typ, tak TVE HODNOCENI.Sam jezdim se Sierrou a casem budu neco kupovat.Bud neco nadupanyho starsiho nebo kdyz nic nesezenu tak se nastvu a pujdu do novyho Escorta Combi s 1,8. -
« Re: xxxxxxxx
Ivo to obsáhl asi kompletně, tvrdím to samé. Dodal bych snad jen to, že accord má pro nohy vzadu cca o 10 - 12 cm více, kvalita zpracování je rozhodně lepší, stejně tak použité materiály (nevím, jak u LK, ale z kvality zpracování 1,9 TDi (sice služební, ale i tak), jsem byl dost vyděšený. LK má navíc jednu dost nepříjemnou vlastnost: seděl jsem v ní, při každém pohybu v sedačce se ozvalo vrznutí, chvíli jsem se pídil. až jsem na to přišel: kůže (na rozdíl od iva ji za výhodu považuji) na sedačce se při každém sebemenším pohybu otírala o kůži na loketní opěrce. kravál, až jsem měl husí kůži, zvuk, jako když v ruce mačkáte kouli z prachového sněhu, nebo jako když.... prostě třete napnutou kůži o napnutou kůži. Dynamika 1,8T bude výrazně lepší v manuálu, v automatu to lze těžko říct, ale SSS bude asi svižnější, protože umožňuje řidiči zasahovat do volby převodů. Ani jedno z nich ale nebude žádný divoch. Cenově nevím, ale to není nic lehčího, než to zjistit. Asi ti jde o image, jinak bys nešel do LK. V tom případě je rozhodně imidžovější Honda střední třídy, než škodovka nižší střední, ale s větším kufrem, navíc s hondou dostaneš zaručeně bezporuchový vůz (ale s dražším servisem a ND, které ale moc potřebovat nebudeš) s perfektními jízdními vlastnostmi a neokoukaným designem (octavia je v souč. subjektivně každý 5. vůz, který potkáš). Navíc se hondy prakticky nekradou, na východ od nás na ní totiž není servis. Kdybych volil já, tak bych zvolil hondu a klidně bych kožené čalounění oželel, ušetříš taky na přípravcích pro péči o ni. A abys neřekl, že ti tady tlučeme, jakožto příznivci hondy, že je nejlepší, tak se dojdi svézt. Asi tě nepovozí s automatem, ale o jízdních vlastnostech a zpracování se přesvědčit můžeš. -
« PRO SCOUTA
Ahoj Scoute!Sorry ze jsem se tak dlouho neozval.
Konkretni informace o veter.-SPZ Ti muze dat ing.Karel Jicinsky (hacek nad c).
Mel by vedet vsechno, jeto reditel nebo prezident CKHV nebo UAMK.Telefon:domu
02/263810,do zamestnani 02/6911273.O tech dilech se musime jeste domluvit,
do prahy se asi nedostanu, zloby auto a mam momentalne malo casu.Napis jak jsi
dopadl. -
« Po Vyškově
Tak to tady téměř někdo zařekl s tím, že Kresta ještě nehavaroval. Naštěstí to nebyla havárie v pravém slova smyslu. Na Rally Vyškov na RZ 5 při průjezdu přes mostek posádka Cvrček - Ernst zavadila o zábradlí, ohnula ho a prorazila pneumatiku. Neboť s tím pořadatelé nic nedělali, další posádka Kresta - Tománek, do tohoto ohnutého kusu zábradlí narazila a vylomila kolo. To jen pro úplnost, aby se předešlo fámám. Jinak Kresta jel perfektně, viděl jsem ho i na RZ 2, kde zajel 4. čas celkově. Škoda, že měl takovou smůlu!
Přeju mu více technických, mokrých a oslizlých RZ, jako byla např. ta druhá, protože na těch se nejvíce pozná jeho talent a smažou se rozdíly mezi výkony aut.
Takže rallysportu zdar a Krestovi zvlášť -
« Re: kyoser...-ovi podruhe
menzle menzle ted si uderil hrebik na hlavicku, s tim linkem, ja vlastnim Ford Scorpio Cosworth, s manualem se nikdy nedelalo a nedokazu si to ani s manualem predstavit. Kazdopadne dmychadlova verze escorta stale dle mne neni normalni auto na normalni provoz s tim ze se obcas chces povozit sportovne. Nedokazu si predstavit s takovou karou denne jezdit za obchodem.
Přihlásit se • Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!