Příspěvky
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > Nezařazené
-
« Re: 156 vs 166
VOSO potom co čtu tvoje příspěvky ti nevěřím ani slovo. Jinak Alfa 166 je veeeeeelmi kvalitní auto s velmi bohatou výbavou za odpovídající cenu. Jediný co bych jí vytknul je čalounění vnitřní strany víka kufru, ale na to se již pracuje. Takže VOSO prosímtě já vím, že nejlepší je VOLVO, ale neodbornejma komentářema ohledně kvality, který ti absolutně nepříslušej vyslovit si nech pro někoho , kdo ti to spolkne. Jeník P.S. Dál viz nejhnusnější auto -
« Re: Kľud!
No čtu si tady příspěvky VOSY a myslím si , že ty jeho samochvalný řeči o zkušenostech pěkně zaváněj. Z toho co tady píše si jasně vyplývá, že autům vůbec nerozumí a že seděl maximálně ve VOLVU (možná je to nějakej vlezlej dealer nebo strašnej zaslepenec). Že autům nerozumí dokazujou jeho kecy o tom, že italský auta sou rezavý ještě na prospektu. VOSO vzbuď se proboha, už dokonce ani škodovky nerezivěj ani nemluvě o Fiatech. Veilside sice používá k prosazení svýho názoru hrubší slova, ale v principu má někdy i pravdu. Jo abys mě nenapad, já mám Escorta 1.6 16V a Punto 1.2 85 16V. No tvoje řeči o VOLVU mi připomínaj VOLVISTOVy řeči o Audi (i když Volvista je míň zaslepenej nebo koupenej nebo kdoví co), prostě nedostatek odstupu a soudnosti a tolerance. Mě se dodneška Volvo docela líbilo, ale já hodnotím značky i podle jejich obdivovatelů či uživatelů a po přečtení tvých příspěvků mi mezi nejhnusnější auta ke koncernu VW bohužel připadá i Volvo(Ford). I když to je blbost, to auto za to nemůže :-) -
« Re: Pro BP
Mám najeto 17000km bez čipu a 27000 s čipem na 66kW Octavii.Spotřebu před čipem jsem měl 5,5 a teď při o hodně svižnější jízdě 6,3.Když to hodně honím po Praze tak se dostanu na 7,ale když jezdím úsporně tak se pod 5,7 nedostanu.Snížila se hlučnost a to tak že hodně.Jezdím na bionaftu,ale snížení výkonu ani zvýšení spotřeby jsem nepocítil.Dynamika se zvýšila dost,ale nevím jak to mám popsat.81kW octavie má sice stejnou stavbu motoru ale ty natáčecí lopatky jsou tam ve spodních otáčkách spíše na obtíž-dlouho se natáčí.Točivý moment se zvýšil na 259Nm a výkon na 84,5kW.Už jsme to zkoušeli i na letišti co jede lépe a neupravená 81 proti upravené 66 neměla šanci.Z místa jsme zrychlovali na 200km/hod. a vyhrála to 66 o 3 délky,a to i když se vymněnili řidiči.Maximální rychlost nevím přesně ale jel jsem 225km/h. Při průměrné rychlosti 175km/h po dálnici jsem měl spotřebu 6,8l/100km,což si myslím že je více než dobré.
Klidně se ptej. -
« Kľud!
Veilside ukľudni sa a nemaj sprosté reči. O všetkom sa dá porozprávať aj celkom normálne a v kľude. Ja ti poveiem v čom je asi tvoj problém. Najskôr v tom, že momentálne šmýkaš nejakého Favorita, Feldu, prípadne nejaký starý vred a nemôžeš vstrebať to, že tvoj brat má dosť love na to, aby si kúpil fakt dobré a kvalitné auto. Môžem ťa ubezpečiť o tom, že som zberateľ Matchboxov, ale čo sa týka mojich skúseností, tak ťa môžem rovnako ubezpečiť, že so skutočnými autami od výmyslu sveta som v kontakte od pondelka do piatku, od 8.00 do 17.00 a skúsenosti s nimi mám už fakt na slušnej úrovni (to len tak pre istotu, ak by si sa chcel zrovnávať). V podstate sa zhodujem s názormi King of The Roadu a asi toho o autách moc nevieš, keď začneš zrovnávať Fiata Coupé a C70. Nehľadiac na to, že talianske autá sú hrdzavé už v katalógu, C70 patrí dnes medzi to absolútne najkrajšie čo dnes na štyroch kolesách brázdi našu planétu, na tomto trvám a nemienim o tom diskutovať. Samozrejme tolerujem tvoj názor (aj keď s tým máš len minimálne skúsenosti) a proti vkusu žiaden dišputát! Cena C70 je veľmi rozumná a všetky Volvá majú veľmi dobrý pomer medzi cenou, úžitkovou hodnotou a kvalitou. Koľko máš ty koní na svojom aute 60, či 80? Tak láskavo netvrď, že 240PS je málo. Ak ti to nestačí môžem ti tvoju C70 prípadne očipovať. Ak máš záujem, aj na auto.cz testovali C70 a títo páni tu sú určite väčší odborníci než ty. Naštuduj si to a potom sa môžme o niečom baviť. Čau, tvoj VOSA.
P.S.: Pozdrav bráška. -
« Prodám
Škoda Favorit 135L, r. v. 93, sportovní vzhled
tm. modrá, program. alarm s ultrazvukem, centrál + dálk. ovl., zadní křídlo + 3. brzdové, stříška, koberce a potahy v barvě vozu, rádio + 8x repro, roleta, koncovka, kož. volant..., nové tlumiče, nové pneu (Barum Brilant), nálpně, výfuk, mlhovky, spojlery, najeto 93tis km, cena=87.000,- -
« Rubrika Představujeme: Honda S 2000
Pane Zajíček, klobouk dolů, z S 2000 jste dostal asi maximum informací, co vůbec bylo možné. předpokládám, že jste vycházel z interní složky pro dealery Honda, pokud ne, nevadí, ale povedl se vám vskutku geniální výcuc informací o tomto vyjímečném modelu. pokud budete pokračovat v představování novinek v takovéto kvalitě, přestanu asi kupvat odborný tisk. Ale stejně jsem vám neodpustil, že jste nezveřejnil slíbenou prezentaci Hondy Accord. teď už je pozdě, ale ještě je šance to napravit: na frankfurtském salonu bude představen Accord Hatchback, který se pravděpodobně liší jen tím víkem - hle - prostor pro prezentaci. Jen jeden dotaz: z jakého zdroje pocházejí fotky S2000, které jste uveřejnil? Já si myslel, že mám stažené všechny, které lze na Internetu najít (již asi 50 - 60), ale z těchto ani jednu. prosím prosím. -
« nikdy
Chlapi do toho nelezte, to si radši udělejte na své staré škodovečce GO motoru, uděláte líp, a ty věčný problémy. Kámoš to má-neustálý problémy-seříní volnoběhu, velká spotřeba, hlučnost. Má motor z Fa s karbecem. Jede mu to 140. Chtěli byste jet na svý 120 víc, tak to vám asi neustřelila * v zatáčce- hrozný pocit. Má problémy s převodovkou, má tam 4-stup. Očividně nestíhá. Na 5-ti nemá. Toto monstrum mu sestrojil jeden lakýrník, řádil na tom, a pak to (radši ) prodal mu. Má taky širší pneumatiky-sportovní Dunlopy, širší nápravy, nepomáhá to. Ustřeluje mu to i ve 40 km/h. Takže na to kašlete!!! -
« Re: To audis
VOLVISTO: Nezlob se , ale myslím, že nemáš praVDU s tím, že Volvo AWD má rychlejší reakci na změnu podmínek, než haldex. Před lety četl(konkrétně VW syncro(visk. spojka), "reakční doba je velmi krátká" (??!!) "cca 0,1 - 0,2 s." Haldex má (výpočtem) při 100 km/h rekční dobu 0,009 s. [nula celá nula nula devět s. ] (pro představu: 0,1 - 0,2 s. je doba , kdy co nejrychleji za sebou zmáčkneš tlačítko start/stop na stopkách, co potom ještě 10x méně ..). Při 200 km/h je to polovina tohoto čísla (0,0045), při 50 km/h je to dvojnásobek (0,018), atd... Opravdu si myslíš, že visk. spojka Volva je tak brutálně jiná, než u VW? Jinak: 1) To , že Volvo přenáší za standartních podmínek alespoň je 5 % síly na zadek je sice chválihodné, ale předek má pořád 19x víc, takže i průměrně zkušený řidič by řekl, že jel s předním náhonem. 2) Plně s tebou souhlasím, že AUDI Quattro (TorSen) s ESP je bezkonkureční bomba v jízdních vlastnostech(, lepší už je snad stíhačka). PS: Pozor na M-B E ..0 4 Matic(poslední generace) - viz "Autotip č. . , test pohonů 4x4" a "Motorbar - AUDI - vše ..." -
« RE:, RE:,RE:,RÉE, RÉEEEEEEEEEEEE
No, fakt ti to přeju, ale nic proti, vybrat si auto značky Škoda, typu sedan na podvozku kompaktního vozu /WV Golf IV/a vrazit do něj s úpravama 1,1 melounu, to se mi zdá poněkud zjemněle řečeno nerozumné. Za to už bys měl solidního bavora trojkové řady možná i s podobnou výbavou /samozřejmě, pokud bys nezačínal u 323iS/. Tož nevím, ale za Oktávku, i kdyby byla zlatá, bych víc jak 400 - 500 tisíc nedal - a to bych se sakra rozmýšlel, jestli to nejsou vyhozený prachy, nemluvě o 1,1 milionu - neskutečné.
Přihlásit se • Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!