Příspěvky
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > Nezařazené
-
« Re: Zpět k
Ja znam, jenom tebe a to jen z diskuse.. a to i pres to ze jsem ze Vsetina.., chystam ale nyni projekt, ktery by se zabyval Rally autama, popisem skupin, a tak.. kdyby jsi mnel zajem spolupracovat nebo mit svoje auto v galerii pro skup. B tak se ozvi......
***Obecne: Mate-li kdokoliv cokoliv co by se hodilo (text, foto, auto, ap.) na tento typ stranek tak se ozvete na rsilhavy@seznam.cz.*** -
« Re: RE:, RE:,RE:,RÉE, RÉEEEEEEEEEEEE
Zajímalo by mě, který dement vytvořil tak hovadský titulek.
Jinak Tvoji Octávku za 1.1 melounu Ti přeju, když na to máš, proč by sis neudělal radost, ať Ti přináší potěšení. Já ale osobně nechápu, proč jsi dal takový prachy za auto, který tady nechci hanět, každý má svůj názor. Jediná výhoda je, že máš fungl nové auto. Ale kdybys dal ty prachy za zánovní, lehce jetý zahraniční auto- nebudu dělat reklamu konkrétní značce, aby nevypadalo, že jsem zaslepenej- ( a ne za kreaturu od VW)měl bys špičkový svezení s vynikající výbavou.........
Zkrátka a dobře:Podle mě lze si za takový prachy pořídit něco úplně jinýho a v naprosto jiné kvalitě. -
« Re: Súhlas,
jako nástupce Calibry to vážně neodhadli. Není na tom jediná věc, která by calibru předčila. Měli raději pokračovat v práci na ní. Je to asi jako kdyby BMW přestal vyrábět řadu 8, protože ji nahradí řadou 3 Coupé. V automobilové historii tah vskutku ojedinělý. Výhoda by snad mohla být v tom, že bude cenově výhodnější. Astra se mi nelíbí (ale to žádná z německých novinek, ani golf, ani focus, v současnosti bych šel z evropy jen do Alfy 145/6)a ani tím kupé jsem názor nezměnil. -
« Re: nikdy
No nevim Anonym ja se svoji skodovkou litam 160. Ten motor 136 by nemel bejt o moc tezsi ne? Takze s tim ulitavanim je to naky divny, a 5ti kvalt mam taky. BSimpson Chtel Bych tam dat muj karbec, ten Fa prej moc zere ve meste (sytic). To co jsi jmenoval za vymeny jsem chtel taky udelat, ale jeste, zda musim vymenit i altik, nebo muzu nechat puvodni? -
JTF 24.06.99 07:33
« Re: 156 vs 166 VOSA
Na to si přišel sám,anebo sis to někde přečetl.V mašich motoristických periodikách se objevil test 166 2,4JTD a tam k zpracování interiéru nějaké drobné výhrady byly. podle mě to byla záležitost toho konkrétního kusu,protože jak jsem uvedl o pár příspěvků dole,kvalita těchto vozů je na velmi vysoké úrovni,stačí se podívat na www.autobild.de,tam je test na 166 3.0V624V a opět je vyzdvihována kvalita zpracování.Nechceš mi snad namluvit,že u všech automobilek se nenajde kus,který se zrovna moc nepovedl,např.testy v AutoTipu:BMW Z3,VW Polo 1,416V,VW Golf 1,6,Pasat,Renault Megane 1,6 atd. -
« To: Audis
Myslím si stále, že AWD Volva je v praxi lepší než 4x4/4motion VW. Nejen proto, že jsem s oběma jel a měl je možnost porovnat (a proto, že to říkají *německé* testy), ale proto, že Volvo je čtyřkolka s neustálým náhonem na 4 kola u které se nemusí nic "zapínat" (i když to u VW trvá pouze desetinu sekundy, ne setiny, jak píšeš) a nic tedy autem "netrhá" a nenarušuje radikálně jeho trakci. Jinak, proč si myslím, že z Audi má smysl pouze A8 a A3: A6 je oproti konkurenci motoricky pod-dimenzované, u MB mám E430 a E55 (navíc E320 4matic), u BMW mám 540i a M5, u Volva mám T6, R modely, T5 modely (+AWD). Audi zatím A6 4.2 neprodává a až je prodávat bude, dostane se se základní cenou nad 2 mil Kč - asi jich tedy moc neprodá. Volvo S80 T6 je v základní ceně s 275hp na 1.65 mil Kč, tedy někde jinde (a je to super-bezpečné auto). A8 je rovněž někde jinde - konkurence v BMW 7xx je rozhodně horší, MB S-class trpí IMO pouhým zadním náhonem a horším designem (a horšími motory, než je 310/360hp v A8/S8 s 4.2lV8). A3 je skvělé auto pro ženu, jako druhé/třetí do rodiny, výborné crash-testy. Nicméně A4 je o něčem jiném, je sice možno ji koupit jako super-rychlé auto (S4), nicméně dle crash-testů z roku 1997(!) je v tom při havárii *dost* nebezpečné sedět (na rozdíl od A3/A8). Možná Audi udělalo za 2 roky něco s bočními a předními výztuhami, ale osobně si myslím, že pouze doplnili airbagy... Takže, králové silnic: nižší střední třída: Audi A3, střední třída: Volvo S40 T4, vyšší střední třída: Volvo S80 T6, luxusní třída: Audi A8/S8. Strašná spousta lidí bude mít ale asi jiný názor :-))) (a tak to má být)
Přihlásit se • Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!