Příspěvky
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > Nezařazené
-
« Re: Kľud!
Milý Jeník, veľmi ma mrzí to, že moje príspevky na teba pôsobili tak negatívnym dojmom. Nikdy som nechcel, aby sa moje články dostali do štádia, kedy sa budem snažiť s niekym porovnávať. Fakt je ale ten, že Veilsidove reči ma dosť rozhecovali a reagoval som tak, ako som reagoval. Fakt sorry ak sa ťa to dotklo!!! Veľmi rád si s tebou Jeník o čomkoľvek podiskutujem. Možno potých mojich príspevkoch fakt vyzerám, ako nejaký chválenkár, ale v tom dosť rozčúlenom stave ma nič iné akosi nenapadlo. Ináč ja sa na Veilsidovych článkoch viem akurát tak pobaviť. To je asi všetko. Som síce veľký fanda Volva, ale ešte som sa nedopracoval do nejakého fanatického štádia, takže sa veľmi rád porozprávam o akomkoľvek automobile!! Čo sa týka tej hrdze: Môj strýko si pred tromi mesiacmi kúpil Alfu 156-ku s 2.4JTD-čkovým motorom. Dnes po troch mesiacoch má skoro všetky zvary na rúrach v motore napadnuté práve spomínanou koróziou. Z tohto faktu vyplíva moje vyjadrenie. Takže to určite nieje môj výmysel. Taliani vyrábajú aj špičkové autá napr.: Marea Weekend, Barchetta, Multipla, GTV, 156, Kappa, Lybra, 456M GT, 550, Quattroporte, Coupé, všetky Bugatti a Lamborghini. Môžme o tom pokecať, ak chceš?! Dúfam, že si to u teby vyžehlím!! -
« no nevim teda
fordu sem vystridal nekolik, nejstarsi byl Granada/Consul z 75 a ze by se nak sraly, kdyz vynecham opravy veci ktery sem si zpusobil sam vlastni zhovadilosti, tak to snad byla jen vymena potenciometru skrtici klapky u scorpia co stala asi tri litry a neco. Jo a kdysi davno takovej bazmek do klimatizace v granade, co stal taky tak nak, jenze to auto bylo z 82, tak si myslim ze na nakou tu opravu melo narok. -
"-- skrytý --" 24.06.99 15:23
« Re: Pro RAKP
Mám POLO Variant 66 kw, pořád zvažuji jestli do chiptuningu jít či ne. Názorů tu bylo prezentováno dost, riziko "odvaření motoru" tu asi nějaké je. Jedna firma nabízí tuning s možností přepínání režimů - původní - tuning, což by se mi jevilo jako otimální, pro "normální" jízdu 66 kw bohatě stačí. Můžete napsat od jaké firmy tuning máte a kolik to stálo? Díky za odpověď. -
« Re: To: Audis
Lidi mohou mít rozdílné názory, ale spíš si myslím, že strašná spousta lidí o tom nejspíš může jen vykládat a snít, ale v životě to nebude moci vyzkoušet, neřku-li koupit. Možná tak za 10-15 let jako ojetinu - a to už je o ničem. Prostě finanční možnosti minimálně 95 % českých občanů jsou hluboko pod prodejními cenami zde diskutovaných vozů - čímž nenarážím na zde vedenou technickou diskuzi, ale spíš na obecný stav ve společnosti. -
« Filtr z F do S
Kamos ma ve 120 motor z facka vcetne karburatoru i sani z facka, takze se to tam vejde, ale saci potrubi musel dat ze skoda 136, protoze favoritacky saci potrubi ma jiny sklon, takze ten motor nechtel jezdit(karburator byl moc nasikmo).Jinak saci potrubi stoji nove asi 2000,-, na vrakarne tak za 700,-. Jinak se musi vymenit i vyfukove potrubi, jinak tam nejde bez uprav dat original vyfuk ze skodovky. Kazdopadne, pokud mate motor total *, tak se vyplati koupit starsi z facka, protoze generalka vyjde dnes i s praci tak kolem 15tis. A ty fackove motory jsou fakt drzaky.
Ja mel facko, najeto 250tis. km jako taxi, predni kola to melo jak skoda 130 vzadu, ale motor jezdil jak drak! -
« Fsecko
Vesmes souhlasim s Xpetrem, netusim, jake ma vyhody motor z favorita, krome vstrikovani, ktere se da udelat i z motoru z rapida 135/136 zamenou nekterych dilu. Mam velmi osobni zkusenost s tim, ze pokud se snazite auticku udelat prvni i posledni, je garazovane, kazde dva roky ma delanej spodek i dutiny, motor naprosto O.K., veskery rez okamzite likvidovat, stejne to za 12-15let totalne shnije. Moje kastle je po takoveto udrzbe absolutne na srot. Je to r.v. 79, najeto 160 000 (30 tis po G.O. motoru, kterej je super). -
« Re: Nejlepší simulátor
co se týče grafiky, tak jsou určitě i lepší formule, ale právě jízdní vlastnosti z toho dělaj simulátor číslo 1 (alespoň podle mě). V F1 jsem nikdy neseděl, ale mohu-li to trochu srovnat s velmi rychlejma silničníma autama, pak bych řek, že se to chová dost reálně. Nastavení auta se mi zdá taky nejpropracovanější ze simulátorů F1, který znám a vliv setupu na jízdu mi přijde dost reálnej. Co se týká GP2: přijde ti reálný, že s autem nemůžeš jet kam chceš, když pojedeš rovně 300 km/h do zatáčky a ani se nedotkneš volantu, tak formule stejně trochu zahne ... Navíc monoposty se od vydání GP2 kapku změnily o pravidlech nemluvě. Taky se těším na GP3 a jsem na to děsně zvědavej, ale zatím mě žádnej simulátor nepřesvědčil, že je lepší než MGPRS2.
Už mlčím. -
« Re: Jde to?
Nevim jestli jses trochu zajímal o tyto motory, ale podle toho co chceš udělat sis nepřečet o tam ani řádku. Nejlepsi řešení je koupit si motor ze Š136 nebo Rapid 136, vyrobeno jich bylo dost kousků, tak ho seženeš. Tento motor je úplně stejný jako motor z Favorita, má stejné jízdní vlastnosti a stejnou hlavu. Jediný rozdíl mezi blokem z Favorita a z karoserie typ Š120 je jenom v jinak umístěných úchytech motoru, takže bude problém ho tam dostat. Sání Ti pak zůstane stejné. Karburátor má Favorit stejný, jenom má automatický sytič, který je neekonomický a lidi si ho stejně předělávaj na ruční. Kruhový filtr z Favorita má větší odpor vzduchu. Lepší je tam nechat rourový filtr a buď koupit závodní vložku nebo tam dát dva za sebou. Závěr je jediný: jen blbec cpe motor z Favorita do Š120.
-
« Bez nadpisu
Moc hezky jsem si početl. V níže zmíněných rubrikách se moc nevyskytuju, tak nevím, co si o kom mám myslet. Jistá je ale jedna věc. jste borci oba, když se vydržíte šťourat tak dlouho. Asi z toho máte oba radost a spousta lidí navíc taky, strejda Freud by z vás měl radost, i když s těmi sexuálními dohrami, nevím nevím, to já se vzrušuji poněkud klasičtěji, takže nic pro vás. Taky jsem tu měl výstupy s loginy Carmageddonem (nebo tak nějak) a risou. Ale já z toho byl dost utahaný a otrávený. Docela jste mě ale překvapili s těmi dvojitými i vícerými loginy, abyste si mohli do někoho rejpnout nebo zanadávat. Víte, že mě to nikdy nenapadlo? Snažím se držet si tu pod svým loginem určitý styl (taky není vždy zrovna exkluzivní) a za svým názorem si stojím do chvíle, kdy mě někdo přesvědčí o opaku. A pak řeknu - fajn, neměl jsem pravdu. Takže já se teď můžu klidně hádat s někým, kdo si se mnou v jiném tématu docela seriózně povídá? Třeba tady beranek a ropák může být ještě kurvajs, pičus, vohnus, kryploid a tak? tak to teda před VAŠÍ úrovní stojím v němém úžasu. Asi to začnu dělat taky, vymyslím nějakou hnus přezdívku, nebo i normální jméno, třeba papadopoulos a pustím se tady do vás, jo? To bude fakt prča. ´k si to tu užijte, hlavně že s tím neotravujete jinde. Ostatně, vo co gou, že?
velice mne potesil tvuj prispevek, zvlaste pote, kdyz jsem zjistil, ze mas toho novyho (faceliftovanyho) Samuraie. Jsem uz temer rozhodnuty si ho taky liznout, a docela by mne zajimaly tvoje zkusenosti a dojmy z tohohle modelu.