Příspěvky

Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > Nezařazené

  • « 00 Reagovat !

    foto

    25.06.99  11:46

    « Re: Je nejaky veterán klub Škoda?

    To je bordel, sem to poslal jenom jednou!! A kazdy je jiny - dobrej vykon.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    25.06.99  11:46

    « Re: Je nejaky veterán klub Škoda?

    O zadnem VCC Skoda nic nevim, ale nez pujdu na i-net priste, mrknu se na adresu VCC, ktery ma jako jediny povoleni vydavat Z-SPZ, maji sidlo nekde ve Strasnicich u Jawy (drive tam alespon byvala). Az to najdu, dam vedet - tam urcite budou nejaky lidi s timto vozem. Jinak napis, co potrebujes, tady sezenes snad vsecko.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    25.06.99  11:45

    « Re: Je nejaky veterán klub Škoda?

    O zadnem VCC Skoda nic nevim, ale nez pujdu na i-net priste, mrknu se na adresu VCC, ktery ma jako jediny povoleni vydavat Z-SPZ, maji sidlo nekde ve Strasnicich u Jawy (drive tam alespon byvala). Az to najdu, dam vedet. Jinak napis, co potrebujes, tady sezenes snad vsecko.
  • 00 Reagovat !

    foto

    25.06.99  10:51

    « TO RAKP

    Dik za odpoved... Vcelku me uspokojili tve pozitivni zkusenosti. Jak se zda, uz jsi ten chiptuning provadel u agregatu, kterej byl slusne zajetej. Myslis, ze je vhodny ten chiptuning udelat kdyz je to auto uplne novy? Ono pri jakemkoliv zasahu do motoru si clovek muze o zaruce nechat jen zdat. Tuning ojetych vozu se pry moc nedoporucuje... Tak nevim... Jinak ten plusminus litr spotreby navic je cloveku ukradenej, zvlaste u diesla. Premyslim, ze bych to vyhledove udelal...teda az si jednou Oktavku koupim :)))) Jeden dotaz, jake jsou tve zkusenosti s neupravenym 66KW??? Na dalnici nas jednou pekne natrel, mozna byl ochipovanej :)))) Lukas
  • « 00 Reagovat !

    foto

    25.06.99  10:40

    « Re: Vitajte!

    To je hezké, žes založil novou rubriku, ale pochybuji, že se sem přesunou pisatelé z total *. Ten je dost zaběhlý. Rubrika felicie zůstane tady ještě dlouho, ale téma felicia II odejde do archivu ve chvíli, kdy bude oficiálně představena Optima s názvem optima. Přál bych si, aby debata o současné felicii probíhala tady, ale moc tomu nevěřím.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    25.06.99  10:34

    « Re: polemika...

    Běž to říct konstruktérům a designérům Opelu. Já osobně si nestěžuji, čím více si němečtí výrobci budou pod sebou podřezávat větev, tím větší budu mít radost. Ze srdce to těm nafoukancům přeju.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    25.06.99  09:42

    « Accord Type R to sasa

    sašo, za prvé: když přidáš k 919 000Kč ještě cca 50 000 za klimu, nějaké drobné za rádio a repráky, tak se bezpečně dostaneš pod 1 000 000 Kč i s koberečky a osvěžovačem vzduchu. za ty peníze bys opravdu sehnal něco, ale určitě ne lepšího. Corvetta by byla výkonnější, ale musíš do ní lít tak 16 - 20 litrů na 100km, dozadu nikoho neposadíš a do kufru nic nedáš. Navíc bys asi byl v servisech velmi častým hostem, protože stará (ani nová) americká auta se životností a bezporuchovostí moc neproslavily od dob, kdy skončila éra karburátorů. Za 1 000 000 bys sehnal třeba i carreru, ale se stejným problémem: místo vzadu a kufr. Nebo bys sehnal MB 600, nebo podobnou obludu s příliš vysokou spotřebou a žádným sportovním nádechem. Prostě si musíš vybrat . buď komfort a žádný sport, nebo sport a spoustu kompromisů. Type R nabízí (jako jeden z mála, kromě Volva, BMW, Saabu, MB - ale za dvojnásobnou cenu a jen o málo výkonnější), jako jediný komfort 5 cestujícím, slušný kufr a navíc špičkové jízdní vlastnosti a výkony. Co chtít víc. Type R je král kompromisů ve střední třídě. ... ohledně testu v AutoTipu - tam nic o nekorektním chování vozu s dodávanými pneumatikami nepsali, zmínili se jen o tom, že na železničních přejezdech museli věnovat větší pozornost řízení, protože docházzelo k jeho strhávání vlivem pneumatik. To je možná charakteristická vlastnost nízkoprofilových pneumatik, protože tam té gumy a vzduchu moc není a mohou být citlivější na nerovnosti typu "železniční přejezd"(je to jen moje domněnka, pokud nemám pravdu, tak se omlouvám). Ale sériové Bridgestone Potenza (tuším) rozhodně nejsou mizerné gumy. A pokud sis všiml, bylo to taky to jediné, o čem se zmínili negatvně. A pět hvězdiček nedostal, protože je to Honda.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    25.06.99  09:39

    « Re: polemika...

    Jak rikate: je to otazka penez. Nikdo ale nerika, ze Calibra bylo auto patrici do levnejsi kategorie. Nevim kolik opravdu stala Calbra 4x4 Turbo, ale v pojistovne mi rekli, ze tabulkova hodnota noveho vozu je temer milion. Pravdou je i to, ze byla postavena na podvozku Vectry. Kdyby v tom pokracovali, urcite by to auto melo uspech. Podle mych zkusenosti je to genialni kombinace stredne velkeho auta a sportaku. Pri vykonu 204 koni, maximalni rychlosti 245km/h, dravem sportovnim i elegantnim vzhledu dovnitr v klidu naskladam dva lidi, dve horska kola (dovnitr, ne na strechu!) a pomerne velkou bagaz pro dva lidi - porad je videt ve zpetnem zrcatku dozadu. Takze uzitna hodnota je velka. Takovych parametru zpotvorena Astra nikdy nedosahne!!!
  • « 00 Reagovat !

    foto

    25.06.99  09:11

    « Re: Zapomeňte na Accorda, když můžete mít Accord Type R!!!!!

    Chtěl bych se ještě vrátit k testu TypeR v AMS. Superlativy na tohle autíčko skutečně nešetřili a marně jsem se snažil najít v minulých číslech nějaký test, v němž by nějaké auto dostalo více bodů za jízdu, než právě typeR. Až nějaké najdu, tak dám vědět. To, že v mezních situacích na okruhu podvozek už motoru nestačí není nic divného, bez diferenciálu s omezenou svorností - a ani s ním. Okruhová auta mají s těmi sériovými společný jen přibližný tvar karoserie, úpravy podvozků, karoserií a motorů tyto vozy nebetyčně mění. A 156kW vskutku není málo a ve střední třídě v současnosti víc nenajdete. Pokud jde o popisovanou "díru" ve výkonu při řazení nahoru, kdy otáčky spadnou na 5000 a VTEC přehazuje vačku v 5500, bůh ví, proč to tak je. Rozhodně by ale u takovéhoto vozu takovou chybu v převodových poměrech neudělali, pokud by to nemělo "vyšší princip". Já bych to totiž vůbec nebral jako handicap. Proč? Možná by to byla nuda, kdybyste se z maximálních otáček dostali opět do "ostré vačky" a nevychutnali byste si při každém pohybu pákou onen slastný pocit, při kterém vás motůrek zažehlí do sedačky, protože byste byli stále ve výkonu. To by pak nemusel být u sporťáků VTEC (někdo, snad hop tu někde psal, že také většinou nikde není)a motor by mohl mít tu ostrou vačku jako jedinou a pak by to létalo stále stejně. Pro čistý sporťák možná dobré řešení, ale pro běžný provoz moc ne. Takže on to možná není nedostatek, ale výhoda a lahůdka, dáreček od šikmookých konstruktérů. Ale naprosto souhlasím s redaktorem AMS, že titanová hlavice řadicí páky opravdu nemusí být, stejně tak, jako u jiných značek nemusí být hliníková, ocelová, nebo dřevěná. Kde jsou ty časy, kdy synonymem sporťáku byla kůže. Ale co,.... titanovou hlavici odšroubuji a vrazím tam koženou - houby zle.
  • 00 Reagovat !

    foto

    25.06.99  07:34

    « Dobra

    Zaridim-li se podle vasich rad, tak jak se to projevi na vykonu, spotrebe, akveleraci, zivotnosti. Ted mam 100km za 13,5 a jezdim za 8,5 litru 90, kdyz na to slapnu a honim to 160 tak taky 15 litru.
  • 00 Reagovat !

    foto

    25.06.99  06:44

    « Bez nadpisu

    Chtel bych tady zminit jednu drobnost kterou nekteri z vas kteri propaguji oroginal motor S136 z emkove produkce opomneli, tento motor se da obvykle sehnat tak za dvoujnasobek ceny favoritacke 136, jinak to sani novy stoji 2700 a na vrakaci jsem ho videl pres 1000,-
  • « 00 Reagovat !

    foto

    24.06.99  22:36

    « Re: elektrony 195/50 R15 na Felicii?

    zkusím sehnat kontakt, ale ty brzdy stály okolo 15000 Kč - ty 15" kola tam byly protože se ty brzdy do 14" skoro nevejdou :-)
  • « 00 Reagovat !

    foto

    24.06.99  20:15

    « Re: Kľud!

    VOSA jaký trubky v motoru máš na mylsi ? mě napadá jedině výfukový potrubí.. Ale to vzpomínaný rčení o tom katalogu se týkalo rzi na karoserii a to je zaplatpánbuh za náma a tvrdí-li tohle někdo v současnosti tak je prostě mimio. Jinak všimni si třeba u automobilů Honda stavu výfuku, na výstavě měly skoro všechny NOVÝ Hondy rezavý zadní části VÝFUKÚ , byly to nový auta. Jinak jediný trubky v motoru co by mohly reznout u JTD jsou snad jedině výfukový potrubí a to (pokud to není nerez jako u benzínovývh 156) orezne v každým autě.
  • 00 Reagovat !

    foto Diamant

    Diamant 24.06.99  20:07

    « Vitajte!

    Vitam Vas v novej rubrike. Staci nam predsa len jedna.
  • 00 Reagovat !

    foto

    24.06.99  19:48

    « Všichni

    Nechci nikoho pomlouvat ale není ten kdo toto téma založil (divnej)? Já mám taky octavii ale takhle jsem se s ní lhát nenaučil.Prosím tě nech toho,ty musíš být pěkně zakomplexovanej,psát takový nesmysly a jezdit ve felicii.Že ti není trapně.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    24.06.99  19:37

    « Re: Pro PETA

    S přepínáním to dělá fa AXON v Plzni,ale do toho bych nešel,už znám člověka který s tím měl problémy.AXON dělá velice dobré podvozky asi za 23000Kč ale tunning kopírují od angličanů a není to přizpůsobené na WW.Já to mám od firmy CIMBU a je to dělaný výmněnou řídící jednotky stojí to 24970Kč coč je jen o 1500Kč dražší než od AXONU.
    Cimbu je p.Janda,který jezdil pro Boleslavskou škodovku.Jediný problém u Cimbu je že proměřuje palubní počítač ale to už jsem taky vyřešil za 200Kč u jiné firmy.Jak AXON tak CIMBU můžeš najít na www.seznam.cz když zadáš hledat AXON nebo CIMBU.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    24.06.99  19:36

    « Re: Modely 1:18

    Armadni verze existuje, no spise nastrikana civilni verze, aspon co jsem videl za vylohou jedne prodejny. Nemelo to zadne armadni doplnky, jako zvednute sani nebo vyveden vyfuk pred zadnim kolem a stal o 300 kc vice nez normalni. Takze ho nedoporucuji, sam jsem ho chtel koupit(byla to verze hard-top).
  • « 00 Reagovat !

    foto

    24.06.99  19:28

    « Re: To: 2funky

    BTW: je ten novej Samuraj někde na netu qidění? Já si původně myslel, že s nástupem Jimnyho výroba Samuraje skončí. A oni mu prý dali i vinuté pružiny. Že bych si ho taky koupil?
  • « 00 Reagovat !

    foto

    24.06.99  19:25

    « Re: To: 2funky

    Candy, to si k tomu ale budeš muset koupit hodně silný brejle, aby sis mohl myslt že to je Hummer ;-))))))
  • 00 Reagovat !

    foto

    24.06.99  19:19

    « Bez nadpisu

    Ja bych hlavne do AUTA takovy prachy nikdy nedal, i kdybych je mel. Investice do novyho auta je totiz tim nejhorsim, co muzes udelat. Par sekund po podepsani smlouvy ti uz jde hodnota o par set tisic dolu. Kdybych po ni tak touzil, tak bych si koupil mirne ojetou, a ty doplnky si tam dal potom. Ale jestli nemas s prachama co delat a meloun pro tebe nic neni, tak v tom pripade je to neco jineho...:-)
Přihlásit se Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!






Blesk.cz

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby strčila minci do zásuvky

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby…

Virtuální asistentka Alexa od americké společnosti Amazon vyzvala desetiletou dívku, aby přiložila minci k…

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků: Nejčastější otázky a odpovědi, největší fígle prodejců!

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků:…

Radost z vánoční nadílky se může snadno změnit v rozčarování, stres a vztek. Stačí najít pod stromečkem nevhodný…

 

iSport.cz

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec Falta líp než křídla před ním?

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec…

Výdaje na Rudolfa Reitera, Milana Lalkoviče, Romana Potočného a Pepeho Menu, čtyři nedávné neúspěšné akvizice…

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid, Beran trénuje s Bohemians

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid,…

Jarní část fotbalové FORTUNA:LIGY odstartuje 5. února 2022, jednotlivé týmy už proto v prvním lednovém týdnu…

 

Reflex.cz

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů Čechů, nastínil Dušek pesimistický scénář

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů…

Přední český covidový scénárista Ladislav Dušek, který během pandemie zveřejňuje různé scénáře vývoje, opět…

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí zájem o „všeuměly“

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí…

Angela Merkelová odešla ze světové politiky v plné slávě a dalo by se očekávat, že její úspěchy svědčí o tom, že…