Příspěvky
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > Nezařazené
-
« Re: Je nejaky veterán klub Škoda?
O zadnem VCC Skoda nic nevim, ale nez pujdu na i-net priste, mrknu se na adresu VCC, ktery ma jako jediny povoleni vydavat Z-SPZ, maji sidlo nekde ve Strasnicich u Jawy (drive tam alespon byvala). Az to najdu, dam vedet - tam urcite budou nejaky lidi s timto vozem. Jinak napis, co potrebujes, tady sezenes snad vsecko. -
« Re: Je nejaky veterán klub Škoda?
O zadnem VCC Skoda nic nevim, ale nez pujdu na i-net priste, mrknu se na adresu VCC, ktery ma jako jediny povoleni vydavat Z-SPZ, maji sidlo nekde ve Strasnicich u Jawy (drive tam alespon byvala). Az to najdu, dam vedet. Jinak napis, co potrebujes, tady sezenes snad vsecko. -
« TO RAKP
Dik za odpoved... Vcelku me uspokojili tve pozitivni zkusenosti. Jak se zda, uz jsi ten chiptuning provadel u agregatu, kterej byl slusne zajetej. Myslis, ze je vhodny ten chiptuning udelat kdyz je to auto uplne novy? Ono pri jakemkoliv zasahu do motoru si clovek muze o zaruce nechat jen zdat. Tuning ojetych vozu se pry moc nedoporucuje... Tak nevim... Jinak ten plusminus litr spotreby navic je cloveku ukradenej, zvlaste u diesla. Premyslim, ze bych to vyhledove udelal...teda az si jednou Oktavku koupim :)))) Jeden dotaz, jake jsou tve zkusenosti s neupravenym 66KW??? Na dalnici nas jednou pekne natrel, mozna byl ochipovanej :)))) Lukas -
« Re: Vitajte!
To je hezké, žes založil novou rubriku, ale pochybuji, že se sem přesunou pisatelé z total *. Ten je dost zaběhlý. Rubrika felicie zůstane tady ještě dlouho, ale téma felicia II odejde do archivu ve chvíli, kdy bude oficiálně představena Optima s názvem optima. Přál bych si, aby debata o současné felicii probíhala tady, ale moc tomu nevěřím. -
« Accord Type R to sasa
sašo, za prvé: když přidáš k 919 000Kč ještě cca 50 000 za klimu, nějaké drobné za rádio a repráky, tak se bezpečně dostaneš pod 1 000 000 Kč i s koberečky a osvěžovačem vzduchu. za ty peníze bys opravdu sehnal něco, ale určitě ne lepšího. Corvetta by byla výkonnější, ale musíš do ní lít tak 16 - 20 litrů na 100km, dozadu nikoho neposadíš a do kufru nic nedáš. Navíc bys asi byl v servisech velmi častým hostem, protože stará (ani nová) americká auta se životností a bezporuchovostí moc neproslavily od dob, kdy skončila éra karburátorů. Za 1 000 000 bys sehnal třeba i carreru, ale se stejným problémem: místo vzadu a kufr. Nebo bys sehnal MB 600, nebo podobnou obludu s příliš vysokou spotřebou a žádným sportovním nádechem. Prostě si musíš vybrat . buď komfort a žádný sport, nebo sport a spoustu kompromisů. Type R nabízí (jako jeden z mála, kromě Volva, BMW, Saabu, MB - ale za dvojnásobnou cenu a jen o málo výkonnější), jako jediný komfort 5 cestujícím, slušný kufr a navíc špičkové jízdní vlastnosti a výkony. Co chtít víc. Type R je král kompromisů ve střední třídě. ... ohledně testu v AutoTipu - tam nic o nekorektním chování vozu s dodávanými pneumatikami nepsali, zmínili se jen o tom, že na železničních přejezdech museli věnovat větší pozornost řízení, protože docházzelo k jeho strhávání vlivem pneumatik. To je možná charakteristická vlastnost nízkoprofilových pneumatik, protože tam té gumy a vzduchu moc není a mohou být citlivější na nerovnosti typu "železniční přejezd"(je to jen moje domněnka, pokud nemám pravdu, tak se omlouvám). Ale sériové Bridgestone Potenza (tuším) rozhodně nejsou mizerné gumy. A pokud sis všiml, bylo to taky to jediné, o čem se zmínili negatvně. A pět hvězdiček nedostal, protože je to Honda. -
« Re: polemika...
Jak rikate: je to otazka penez. Nikdo ale nerika, ze Calibra bylo auto patrici do levnejsi kategorie. Nevim kolik opravdu stala Calbra 4x4 Turbo, ale v pojistovne mi rekli, ze tabulkova hodnota noveho vozu je temer milion. Pravdou je i to, ze byla postavena na podvozku Vectry. Kdyby v tom pokracovali, urcite by to auto melo uspech. Podle mych zkusenosti je to genialni kombinace stredne velkeho auta a sportaku. Pri vykonu 204 koni, maximalni rychlosti 245km/h, dravem sportovnim i elegantnim vzhledu dovnitr v klidu naskladam dva lidi, dve horska kola (dovnitr, ne na strechu!) a pomerne velkou bagaz pro dva lidi - porad je videt ve zpetnem zrcatku dozadu. Takze uzitna hodnota je velka. Takovych parametru zpotvorena Astra nikdy nedosahne!!! -
« Re: Zapomeňte na Accorda, když můžete mít Accord Type R!!!!!
Chtěl bych se ještě vrátit k testu TypeR v AMS. Superlativy na tohle autíčko skutečně nešetřili a marně jsem se snažil najít v minulých číslech nějaký test, v němž by nějaké auto dostalo více bodů za jízdu, než právě typeR. Až nějaké najdu, tak dám vědět. To, že v mezních situacích na okruhu podvozek už motoru nestačí není nic divného, bez diferenciálu s omezenou svorností - a ani s ním. Okruhová auta mají s těmi sériovými společný jen přibližný tvar karoserie, úpravy podvozků, karoserií a motorů tyto vozy nebetyčně mění. A 156kW vskutku není málo a ve střední třídě v současnosti víc nenajdete. Pokud jde o popisovanou "díru" ve výkonu při řazení nahoru, kdy otáčky spadnou na 5000 a VTEC přehazuje vačku v 5500, bůh ví, proč to tak je. Rozhodně by ale u takovéhoto vozu takovou chybu v převodových poměrech neudělali, pokud by to nemělo "vyšší princip". Já bych to totiž vůbec nebral jako handicap. Proč? Možná by to byla nuda, kdybyste se z maximálních otáček dostali opět do "ostré vačky" a nevychutnali byste si při každém pohybu pákou onen slastný pocit, při kterém vás motůrek zažehlí do sedačky, protože byste byli stále ve výkonu. To by pak nemusel být u sporťáků VTEC (někdo, snad hop tu někde psal, že také většinou nikde není)a motor by mohl mít tu ostrou vačku jako jedinou a pak by to létalo stále stejně. Pro čistý sporťák možná dobré řešení, ale pro běžný provoz moc ne. Takže on to možná není nedostatek, ale výhoda a lahůdka, dáreček od šikmookých konstruktérů. Ale naprosto souhlasím s redaktorem AMS, že titanová hlavice řadicí páky opravdu nemusí být, stejně tak, jako u jiných značek nemusí být hliníková, ocelová, nebo dřevěná. Kde jsou ty časy, kdy synonymem sporťáku byla kůže. Ale co,.... titanovou hlavici odšroubuji a vrazím tam koženou - houby zle. -
« Bez nadpisu
Chtel bych tady zminit jednu drobnost kterou nekteri z vas kteri propaguji oroginal motor S136 z emkove produkce opomneli, tento motor se da obvykle sehnat tak za dvoujnasobek ceny favoritacke 136, jinak to sani novy stoji 2700 a na vrakaci jsem ho videl pres 1000,- -
« Re: Kľud!
VOSA jaký trubky v motoru máš na mylsi ? mě napadá jedině výfukový potrubí.. Ale to vzpomínaný rčení o tom katalogu se týkalo rzi na karoserii a to je zaplatpánbuh za náma a tvrdí-li tohle někdo v současnosti tak je prostě mimio. Jinak všimni si třeba u automobilů Honda stavu výfuku, na výstavě měly skoro všechny NOVÝ Hondy rezavý zadní části VÝFUKÚ , byly to nový auta. Jinak jediný trubky v motoru co by mohly reznout u JTD jsou snad jedině výfukový potrubí a to (pokud to není nerez jako u benzínovývh 156) orezne v každým autě. -
« Re: Pro PETA
S přepínáním to dělá fa AXON v Plzni,ale do toho bych nešel,už znám člověka který s tím měl problémy.AXON dělá velice dobré podvozky asi za 23000Kč ale tunning kopírují od angličanů a není to přizpůsobené na WW.Já to mám od firmy CIMBU a je to dělaný výmněnou řídící jednotky stojí to 24970Kč coč je jen o 1500Kč dražší než od AXONU.
Cimbu je p.Janda,který jezdil pro Boleslavskou škodovku.Jediný problém u Cimbu je že proměřuje palubní počítač ale to už jsem taky vyřešil za 200Kč u jiné firmy.Jak AXON tak CIMBU můžeš najít na www.seznam.cz když zadáš hledat AXON nebo CIMBU. -
« Re: Modely 1:18
Armadni verze existuje, no spise nastrikana civilni verze, aspon co jsem videl za vylohou jedne prodejny. Nemelo to zadne armadni doplnky, jako zvednute sani nebo vyveden vyfuk pred zadnim kolem a stal o 300 kc vice nez normalni. Takze ho nedoporucuji, sam jsem ho chtel koupit(byla to verze hard-top). -
« Bez nadpisu
Ja bych hlavne do AUTA takovy prachy nikdy nedal, i kdybych je mel. Investice do novyho auta je totiz tim nejhorsim, co muzes udelat. Par sekund po podepsani smlouvy ti uz jde hodnota o par set tisic dolu. Kdybych po ni tak touzil, tak bych si koupil mirne ojetou, a ty doplnky si tam dal potom. Ale jestli nemas s prachama co delat a meloun pro tebe nic neni, tak v tom pripade je to neco jineho...:-)
Přihlásit se • Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!