Příspěvky

Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > Nezařazené

  • 00 Reagovat !

    foto

    17.02.99  19:29

    « Zmena nazoru(castecna)

    Myslim, ze na Jizdu uz se divat da, ikdyz jeste nedavno jsem si to nemyslel. Pirelli ani AMS TV z toho sice nebude, ale je nutno pochopit, ze v podminkach nasi republiky tady tezko nekdy bude porad srovnatelny s vyse jmenovanymi. Stejne situace je i u tiskovin. Ted me spis zarazi jina vec. Kdyz u AMR byla problemem skryta reklama, tak mam takovy dojem, ze stejny problem uz ma i Jizda, viz "testovani" novych vozu. A ze v AMR ukazovaly jen drahe, nedostupne vozy? A co to Ferrari asi ve tretim dilu Jizdy? Tim padem odpada velka cast argumentu, ktere zpusobily konec AMR. Tak ted opravdu nevim, co si o vsem myslet.
  • 00 Reagovat !

    foto

    17.02.99  19:14

    « TATRA

    Prispevky o TATRE jsou v rubrice "TATRA nezna bratra". Tam je take muj komentar k udajnemu pokracovani vyroby osobnich aut v TATRE.
  • 00 Reagovat !

    foto

    17.02.99  19:11

    « Je ta nejake divne.

    Precetl jsem si prave tu rubriku o Octaviich. Tak teda nevim, kdo keca, zdali generalni reditel, nebo muj primy kontakt v tovarne (!!!). Ta auta se v soucasnosti PRAKTICKY nevyrabeji. To, ze existuje projekt, je docela mozne. A ta informace o te nabidce vladnim organum je stara asi rok. Mozna, ze ten nepodplatitelny novinar smichal nekolik rozhovoru dohromady, protoze se mi zda, ze jsem to nekde uz LONI cetl.
  • 00 Reagovat !

    foto

    17.02.99  18:31

    « PickUpy

    Tak s těma pickupama jsi to přehnal. Ve státech se jich prodá víc než osobáků. A víš proč? Však ty víš... Zdraví PTD
  • 00 Reagovat !

    foto

    17.02.99  18:10

    « to nebyt ja :)

    hele riehelene ja to nebyl nekdo mne predbeh, ale zajimalo by mne kdo to byl :)
  • 00 Reagovat !

    foto

    17.02.99  18:05

    « Bez nadpisu

    Jakej technickej naskok, proboha??? To byl rozhovor z roku tak 1930, ne? A tem bastardum, co tam ted flikujou na kolene rikaj jeste porad auta?? Vzdyt je to des a hruza! BTW: byl tu v poslednim cisle Car and Driver velkej clanek o Tatre..:))) Jako rarita, samozrejme. Proste co vsechno muzete na silnici jeste potkat...:)))
  • 00 Reagovat !

    foto

    17.02.99  17:59

    « Bez nadpisu

    Jasne, kdyz jedes z kopce anebo na volnobeh, tak nejenze je nulova spotreba, ale jeste se nakej ten litrik vyrobi. Kdyz sjedes par kopcu, nebo nechas jet celou noc auto na volnobeh, tak mas rano plnou nadrz...
  • « 00 Reagovat !

    foto

    17.02.99  17:24

    « Re: Test v Autobild.de

    bohužel neumím německy, pokud se Ti chce tak mi to přetlumoč. Jinak jsem majitel W116/300D aut. z roku 84. A s tim co jsi napsal o tech pianech s tebou ve vsem souhlasím. Nez jsem koupil 116ku, tak jsem byl na hodne inzeratech na piana. Převážná většina to už toho měli hodně za sebou, jednoduše řečeno vraky, ale když jsem otočil klíčkem vždycky naskočil a jel. I když mě štve, že tyhle strary mercedesy hnijou, ale co se týče motoru - nedám dopustit. Setkal jsem se s jedním fandou do MB a ten měl v průběhu 15 let 3 piana s 300 D, ale vžycky když koupil další, tak ten motor vyndal ze zrezleho piana a dal ho do noveho. proste ten motor šel s ním. Měl najeto asi 500.000, sice po tech základních opravach, ale šel. To se nedá s novyma autama vubec srovnavat.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    17.02.99  16:45

    « Re: Je ta spotřeba přiměřená? (Walker)

    no já mám dojem, že když nešlapeš plyn, máš zařazenou rychlost a otáčky jsou jaké koli (kromě velmi nízkých) tak je spotřeba nulová.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    17.02.99  16:40

    « Re: Značkový či neznačkový

    Souhlasím s vámi,

    ale ptám se, je např. servis na Jarově dobrý??? nebo byste mi doporučili jiný v Praze???

    Díky Kubíček
  • « 00 Reagovat !

    foto

    17.02.99  16:01

    « Re: Ujetej anonym s Playboyem

    Můžu se zaregistrovat třeba jako Slušný a Úchyl a psát různě. Je úplně jedno, jestli píšu jako anonym, nebo login.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    17.02.99  15:56

    « Moznosti pri schvalovani

    Pokud jde o ziskaní SPZ, podle mojich dosavadnich informaci existuji alespon 3 zasadni moznosti.
    1. pri stavbe jednoho jedineho kusu je schvaleni do provozu udajne v kompetenci DI. S touto moznosti nemam ale zadne zkusenosti, takze bez zaruky. Ale za dotaz asi stoji. Jen hlavne nepocitej s nejakou ochotou a vstricnosti nebo snad informovanosti.
    2. Pri vyrobe maleho poctu kusu (mluvilo se o 5/rok) lze ziskat oficialni schvaleni pri splneni pouze nekterych pozadavku na vozidlo.
    Priklad: Replika aerovky byla vyrobena soukromou firmou, ktera ziskala svetovy kod vyrobce motorovych vozidel (to neni problem a nabizi to moznost ziskat tzv. manipulační SPZ, lidove "prevozky"(sveho casu jsme pouzivali i proslula "eFka" a prohanet po prave dokoncene D5 vozitko s agregatem Coswort byl nezapomenutelny zazitek pro nas i pro nektere policisty)). Pri vyrobe byly pouzity dily z hromadne vyrabenych vozidel (motor vcetne motormanagementu, prevodovka, podstatné dily brzdove soustavy jako kotouce, trmeny, oblozeni, hlavni valec s posilovacem, dale rizeni, loziska kol, kola, sedadla, bezpecnostni pasy, vnejsi osvetleni ...), dily upravene z hromadne vyrabenych (prislusenstvi motoru, sloupek rizeni, spojovaci hridel...), dily vyrobené za použití prvku z hromadné výroby (vyfuk, predni a zadni naprava....) a dily vlastni vyroby (ram, karoserie..).
    Timto zpusobem sestavene vozidlo lze schvalit pokud zcela vyhovuje hlavnim pozadavkum na bezpecnost a ekologii. Proto nelze udelit vyjimku na
    ucinnost brzd
    vnejsi osvetleni
    emise
    elektromagneticke ruseni
    hlucnost
    Vsechny tyto vlastnosti je nutno dolozit prislusnou dokumentaci, tedy protokolem o zkousce v akreditovane zkusebne (ceny za jednotlive zkousky se pohybuji v radu desitek, ale nejcasteji stovek tisic Kc).
    Ke zkousce je vzdy potreba vozidlo doplnit prislusnou dokumentaci (popisy, vykresy, atesty...) Dale bylo napriklad pozadovano splneni (a overeni opet akreditovanou zkouskou) pozadavku na pevnost upevneni sedadel a bezpecnostnich pasu (mimochodem je dost narocna, i u beznych aut zpravidla skonci neopravitelnym poskozenim skeletu a v nasem pripade i sedadla proslule znacky Recaro), vnejsich a vnitrnich vycnelků.
    Ke schvalovani je potreba predlozit spoustu dokumentace a to i k hromadne vyrabenym dilum a vyplnit prislusne dotazniky. A pak urad predklada dalsi a dalsi pozadavky. Chce to trpelivost.
    Vyse uvedena anabaze vcetne vlastniho vyvoje a vyroby stala asi 20 mil.Kc a trvala 4 roky, coz se kupodivu az napadne shoduje s udaji z prilohy Auto Moto DNES (17.2.99) o projektu DIOSS Rebel. Takze na tom mozna neco bude.
    3.Absolvovat bezne schvalovaci rizeni s dolozenim splneni nekolika desitek narodnich i mezinarodnich predpisu, vcetne destrukcnich zkousek.
    Urady ktere vyse uvedene provadeji jsou Ustav pro vyzkum motorovych vozidel a Ustav silnicni a mestske dopravy (oboji Praha).
    Zakladni kontakty lze ziskat na http:/www.uvmv.cz nebo http:/www.usmd.cz
    Prakticka zkusenost rika: zabyvat se schvalovanim az po dokonceni vzorku serioveho provedeni a zvladnuti technologie vyroby. Kazda i mala zmena je posuzovana jako nedodrzeni shodnosti se schvalenym typem a dodatecne schvalovani se vyrazne prodrazuje. Predvadet nejake stadium skic nema sebemensi smysl. Na ruzne "vynalezce" jsou zvykli a umi jim ukazat jedine dvere.
    Tva data nejsou divna, ale opakuji vsechna soucasne nerealna. Tzn. vozidlo s revolucnim pohonem (tj. extremne nizkou spotrebou), nizkou hmotnosti a pritom pevnosti odpovidajici prisnym bezpecnostnim pozadavkum atd. nebude stat 200 - 300 tis. Kc a to co bude stat uvedenou sumu nebude revolucni a uz vubec ne bezpecne. Tak levne auto jako je ExFavorit uz v Evrope rozhodne nikdo nevyrobi.
    Snad to zatim staci.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    17.02.99  15:54

    « Re: anonym x login

    1. Nejdříve si opravte, aby bylo možné se zaregistrovat(včera to nešlo)
    2. Koukám, že v Auto.cz také nemají v práci co dělat a tak si čtou příspěvky.
    3. Můžu se zaregistrovat pod několika loginy a bude v tom zmatek také - viz. Hruška.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    17.02.99  14:27

    « Re: Motor 66 kw

    To je size hezky ale jse zapomneli, ze prevodovka S 130 je jinak sprevodovana nez prevodovka S 105/120/125 - jiny stali prevod, takze se to neda srovnavat.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    17.02.99  14:11

    « Re: Co koupit?

    Francouzi říkají, že ABS je dobrá pomůcka pro staré dámy, kterou normální řidič nepotřebuje. To se týká zvlášť Almery, která má fakt špičkové jízdní vlastnosti - s Demiem se nedá srovnávat. Rozhodnutí by mělo být dost jednoduché - jdi se s oběma vozy sám svézt. Ale ne jen tak na parkovišti. Na cestu, kde můžeš zkusit rychlý průjezd zatáčkama, ostře trhnout volantem jako v nějaké krizové situaci plus ještě pořádně zašlápnout brzdy. Dobrý dealer by to měl bez problémů unést. Pak uvidíš, sám, že Demio je fajn přibližovadlo do města - ale nic víc, zatímco s Almerou se dá ostře jezdit kdekoli (i bez ABS). Pak už záleží na preferencích. Na svezení, do krizovek i pro případ havárie je ale určitě lepší Almera.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    17.02.99  13:56

    « Re: FOR BERAN

    BERANE ZKURVENEJ DES SI HO VYTRIT NE NA PREDNASKU
    .AT SE TI RUKA KLEPE V DOBRY FREKVENCI
  • « 00 Reagovat !

    foto

    17.02.99  13:55

    « Re: FOR BERAN

    Hele anonyme, nejsi náhodou Carmagedon? Dlouho ses tu neukázal a jakmile se o tobě začne mluvit, tak jsi hned tu.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    17.02.99  13:54

    « Re: anonym x login

    Jeste by nebylo od veci, kdyby se zobrazovalo jmeno zakladatele tematu. Jak tak na to dneska koukam, tak se mi ani registrovat nechce. Honza D.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    17.02.99  13:53

    « Re: FOR BERAN

    Seru na tebe, anonyme.Jdu na prednasku.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    17.02.99  13:53

    « Re: FOR BERAN

    Méně je někdy opravdu více - anonymové by měli mít právo jenom ke čtení.
Přihlásit se Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!






Blesk.cz

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby strčila minci do zásuvky

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby…

Virtuální asistentka Alexa od americké společnosti Amazon vyzvala desetiletou dívku, aby přiložila minci k…

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků: Nejčastější otázky a odpovědi, největší fígle prodejců!

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků:…

Radost z vánoční nadílky se může snadno změnit v rozčarování, stres a vztek. Stačí najít pod stromečkem nevhodný…

 

iSport.cz

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec Falta líp než křídla před ním?

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec…

Výdaje na Rudolfa Reitera, Milana Lalkoviče, Romana Potočného a Pepeho Menu, čtyři nedávné neúspěšné akvizice…

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid, Beran trénuje s Bohemians

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid,…

Jarní část fotbalové FORTUNA:LIGY odstartuje 5. února 2022, jednotlivé týmy už proto v prvním lednovém týdnu…

 

Reflex.cz

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů Čechů, nastínil Dušek pesimistický scénář

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů…

Přední český covidový scénárista Ladislav Dušek, který během pandemie zveřejňuje různé scénáře vývoje, opět…

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí zájem o „všeuměly“

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí…

Angela Merkelová odešla ze světové politiky v plné slávě a dalo by se očekávat, že její úspěchy svědčí o tom, že…