Příspěvky
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > Nezařazené
-
« Re: Ujetej anonym s Playboyem
Cilem te registrace je, abychom my ostatni vedeli, s kym mame tu cest a pripadne ho ignorovali.Kazdopadne NECHAPU, proc se nekdo zaregistrovava pod ruznejma loginama a pak si sam sobe nadava nebo se podporuje.Pokud neni schopnej normalni diskuse a rozdmychava tady hadky tim, ze jeden anonym neco vypali a jinej anonym(klidne ten samej) ho podpori nebo ne a uz se vesele hadame.Jako by tech sporu nebylo normalne dost, jeste tady se pridavaj nejaky ubozaci a nadavaj ostatnim a cejtej se jako kingove, kdyz muzou kopat do ostatnich, kdyz vedi, ze se jim nic nestane.Jste fakt ubohy.Opravdu vas lidi nechapu.Zamyslete se nad sebou. -
« Zrušení monopolu České pojišťovny
Tak všera jsem se díval na sci-fi v podobě denního zpravodajství a zjistil jsem, že vláda Miloše Zemana (grrr) zase bojuje, a tentokráte proti monopolu České pojišťovny. Jestli jsme nadávali na začátku roku že ČP zdražila o pár stovek, co asi budeme děla pak? Vyhlídka je totiž taková, že až padne monopol a zavládne trh bude např.: 2124,- ZVÝŠENO na 6000,-.?!?. Ale ČP se lepší, od 20.2 do 1.3.99 budou otevřené pokladny od 8 do 20 hod včetně So a Ne. -
« Anonymové a jména
Já mám pocit, že i když se objeví více neříkajích jmen, tak se tady objevuje určitá skupina lidí, kteří i když jsou registrováni pod přezdívkami jejich postoj je obecně známý a když vezmu namátkou pár lidí se kterýma se dá rozumně diskutovat, nevěřím že by se jim chtělo se registrovat ještě jednou jako někdo jiný a být tady arogantní a urážlivý k ostatním ... podívejte se, třeba i ten Carmagedon i když má chování řeznického psa víme co se od něj dá čekat ... tímto zdravím všechny slušné přispěvovatele, kteří si stejně jako já tady přišli poklábosit o autech a vadí jim výlevy 13-ti letých a sexuálně nevybouřených anonymů ... -
« Re: Test v Autobild.de
Momentálně mi nejde spustit autobild.de, takľe jen stručně, co si pamatuji. Plusy - vybavení, prostor, komfort atd. Mínusy - těsnost palivového vedení hlavně u starąích ročníků (neprochází u TUV), rychleji se opotřebovávající brzdy a posilovač z důvodů větąí celkové váhy. Doporučují hlavně modely s osmiválci. Celkově velmi doporučují pro vysokou uľitnou hodnotu a ľivotnost. -
« Re: A6
Je to automatická převodovka s možností manuálního
řazení rychlostí. Když máš chuť někde na okresce
řadit manuálně tak přesuneš páku v prostřední
poloze doprava, kde jsou další dvě polohy + nahoru
a - dolů, řadíš podle své potřeby nahoru a dolů
ťuknutím do páky směrem nahoru nebo dolů bez spojk
y, zařazená rychlost je na displeji před tebou,
když zařadíš hovadinu, elektronika to nepovolí,
když tě to přestane bavit přesuneš páku zase dole
va kde převodovka řadí jako klasický inteligentní
čtyřstupňový automat. Inteligentní znamená, že
pozná tvůj styl jízdy a přizpůsobí mu řazení. -
« Re: Smutna zprava
Tak jenom pro pořádek anonyme, jako stájového kolegu Huleše asi myslíš Tomomi Manaka (pokud vůbec to jméno víš), který skončil na 2. místě v MS. Pokud si ovšem myslíš, že oba měli stejné motorky, tak jsi na dost velkém omylu. Manako měll tovární kitovou mašinu model 98, Huleš měl model 97. Od roku 98 se musí používat bezolovnatý benzín a v tom byl největší problém ve spolehlivosti. Motory 98 již na to byly konstruovány a měly s tím míň problémů než upravené motory z roku 97.
Nechci teoretizovat, kde se mohl Huleš umístit mít spolehlivější mašinu, ale na to aby pravidelně bodoval a jezdil v desítce asi má.
Mě jen zaráží, že takle rýpou zásadně anonymové, ale to je bohužel asi jedna z typických českýchh vlastností. -
« Re:
Pokud bude kastle oboustranně pozinkovaná, tak vydrľí dost dlouho bez koroze. Stačí se podívat na staré audiny 80 a 100 z počátku 80. let, které byly ve své době jedny z mála aut s pozinkem. Dodnes jezdí a nejsou prohnilé. Jinak kdysi mě mechanik odrazoval od metalízy, protoľe má prý menąí odolnost oproti korozi neľ akrylát. -
« Re: Jen tak z neznalosti
Rozhodně naf»ák lépe táhne do kopce a v kopci motor méně ztrácí oproti benzínu. Za to není ľádný přeborník na akceleraci (kromě výkonějąích TDi). Pokud mohu srovnat mám Sierru 1,8 Td a sluľebně jezdím s Escortem 1,4. Obě auta mají stejný výkon 75 k, ale točivý moment Sierry je větąí cca o 30 Nm. Pokud chci udrľet stejnou rychlost v prudkém kopci musím u Escorta dost vytáčet a podřazovat. Při srovnání výkonově stejných motorů Tdi a benzín by diesel dopadl vzledem k velkému točivému momentu jeątě lépe. -
« Re: Je ta spotřeba přiměřená? (Walker)
Vstrekovanie benzinu riadi centralna jednotka( u Felicie s jednobodovym vstrekom Bosh Monomotronik, MPI Siemens Simon, 1.6 Magneti Marelli), v podstate sa meni iba cas otvorenia elektromagnetickeho ventilo a podla toho sa meni mnozstvo vstreknuteho paliva. V privodnom potrubi k vstrekovacim dyza udrziava palivove cerpadlo konstantny tlak ( 1.6 0.3 MPa). Pri prekroceni urcitych otacok sa zastavi vstrekovanie do 1. valca, pri dalsom stupnuti otacok sa ulne zastavi dodavka paliva( 1.6 asi ppri cca 6000). Pri zjazde dolu svahom, uvolnenom plyne a otackach pod 2000 sa vstrekuje palivo preto, aby pri vyslapnuti spojky prilis neklesli otacky a motor to stihol chytit. Volnobeh neprospieva motoru preto, lebo sa palivo saluje nedokonale ( nizke premiesanie zmesi) a dochadza k zanasaniu sviecok a spalovacieho priestoru.
Přihlásit se • Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!
Na vaše četné výzvy jsem provedl jistou izolaci anonymů - mohou si jen číst. Bohužel je však možné, že nás oni narušení jedinci budou otravovat pod svým zaregistrovaným jménem. To už neovlivním.
Jirka - webmaster