Příspěvky
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > Nezařazené
-
« italové
já italy nežeru, ale uznávam že pár výjímek se tam určitě najde - maseratti - všechny
- lančie - delta (za mejch mladejch let byla nejlepčí)
- ferrari - sou uš vokoukaný ( teť sou furt na jedno brdo)
- lamborghini - viz ferrari
- fiaty - nejsou auta
- alfy - viz fiat
-
« Re: Nejhnusnější auto pod sluncem jsou...
seaty,kije,hjůndaje,dejvů,folcvágny(nove… pasát=výjímka),oply(omega od steinmetze=výjímka),žiguliky,škodofky,fo… (evropský všechny - cosworth = eště beru,ameriky nezájem), lancie (hf integr. - maká), fijaty, alfy romea, bavoráky (M5, M3, M6, = výjímky).......majitelé ostatních krámů pod 200 íhaháá, nebuďte na mě naštvaný a udělejte se svými nedostatky krátké procesy(rada-svahů je všude dostatek) - můj subjekt. názor. (děvčata - neposlouchejte mě!) -
"-- skrytý --" 18.02.99 15:29
« Dobrý ne?
Bratr jednou přijel z Prahy úplně hotovej z policajtů. Šel s ňákym kámošem po ulici a najednou poliši v autě s puštěnou houkačkou. To by ani nebylo nic divnýho, KDYBY(!!!): nezastavili, neměnil se šofér se spolujezdcem a neřikali si : TAK CO, DOBRÝ, NÉ?. JEDEM JEŠTĚ? Asi to dobrý bylo, protože se strašnym smíchem odjeli zase pod houkačkou. -
« Re: Spotřeba u karburátorových motorů
Ja osobně vlastním Škodu 100. V technické knize pro opravy a údržbu je graf, ve kterém je naznačena měrná spotřeba motoru. Nejoptimálnější byla spotřeba mezi 3-3,5 tis. otáček. Jinak si ale myslím, že hodně záleží na poloze plynu a otevřenosti karburátoru. Např. při jízdě 50 na 4-ku můžu mít větší spotřebu (hlavně když pojedu třeba do mírného kopce nebo budu chtít zrychlovat), než na 3-ku. Je proto potřeba vyzkoušet si opatrné povolování plynu až do doby, než začne motor přibrzďovat. Po nějakém delším ježdění a zkoušení už člověk dokáže bez problému určit skoro na první pokus, kde je ta optimální poloha plynu. A co se týče spotřeby při jízdě z kopce, myslím že se zařazenou rychlostí je spotřeba vyšší než na neutrál, protože motor se snaží z karburátoru palivo nasát. A navíc pokud to není nějaký super kopec, tak to auto začne dost zpomalovat. -
« Re: Ad. dobrzdovani levou...
Meziplyn je v pohode, pouzivam ho hlavne pri predjizdeni, aby tam ta rychlost lepe a bez skubnuti vklouzla. S tou levou nohou na brzde je to dobry, ale chce to auto, co ma v nizsich obratkach vetsi krutak, bud neco silneho, nebo naftak. Se slabsim benzinem to moc neumim, nerad auta moc vytacim. -
« Polisi !!!!
Mno me nejvic se**, ze polisi si vozej * v autech, ale na ulicich je nevidis.....pak si stezujou ze nemaj prachy na benal. Jo a jeste co me se** je to jak projizdeji nektery casti Prahy bez majacku apod. aniz by to bylo potreba. Mam na mysli treba kolem nastupnich ostruvku apod.
Ja a mam taky super story, ale to je hrozne dlouhy...nekdy az budu mit vice casu t5ak to napisu....ale mate se na co tesit !!! -
« Spotreba u karburatorovych motoru
A jak je to se spotrebou u karbecovych motoru /Skoda 130/ je lepsi jet dolu kopcem s kvaltem nebo neutralem ???
je spotreba optimalni v rozsahu otacek maximalniho tocivyho momentu nebo je nizsi pod temito otackama. Priklad : je uspornejsi jet na ctryrku 60 km/h - /pri otackach 2500/, nebo na petku pri otackach 1800 ?