Příspěvky
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > Nezařazené
-
« Anonymovi z18.2. 13.37
K tvé otázce.Vyplývá to z logiky věci.Kdy se má svítit mlhovkama?Za špatných podmínek(mlha atd.)
Jak se má za takových podmínek jezdit?Pomalu.
Takže Němci to berou tak,že když někdo usoudí,že jsou tak špatné podmínky aby svítil mlhovkama,tak má taky podle toho jet.Jinak něco porušuje-buď svítí zbytečně,nebo nepřizpůsobil rychlost zhoršeným podmínkám.Logické ne? -
« Re: Re: Jak dosáhnout spotřeby 3l/100 km
To s tou spotřebou u Škody 100 mohu potvrdit. Nepovedlo se mi sice 6,3 ale 6,6 na trase Stará Boleslav (Praha) - Frýdek Místek - Brno. Obsazeno 3-mi osobami. A už několikrát jsem se dostal pod 7 l/100km většinou s dost naloženým autem. A nerad se loudám. Trasu Nová Paka - Brno (190km)jsem v noci (malý provoz) schopen ujet za 2,5 hod. A to tam nikde není žádná dálnice. Pokud to jde, držím motor na 4-ku na 3-3,5 tis.otáček. Na dlouhých rovinkách lehce "lížu" 4000 ot. Ale opravdu je potřebné včas vyřazovat a podřazovat. -
« Přízpůsobení rychlosti jízdy ....
Nedávno jsem slyąel v rádiu nějakého dopraváka, jak říkal o svícení a rychlosti jízdy. Dle něj by měla rychlost odpovídat viditelnosti. Tzn. ľe u potkávaček by měla být dle viditelnosti 50-60. Mělo by to platit i na dálnici. Zřejmě tento člověk moc nejezdí po dálnici. To by pak měli udělat změnu vyhláąky, která by v noci omezila rychlost na dálnici na 50-60. Takový provoz na dálnici, kdy bych nikoho nepotkal v protisměru se mi stalo jen několikrát, kdyľ jsem jel tak mezi 2-4 ráno, vľdy to bylo vąak jen pár kilometrů.
Přihlásit se • Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!