Příspěvky
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > Nezařazené
-
« Bez nadpisu
Souhlasim naprosto s predchazejicim prispevkem. Pokud je automat dobrej, dokaze radit a reagovat rychleji, nez prumerny ridic s manualem. mam auto, kde mam navic moznost nastaveni automatu na "ekono" a na "sport". Ale musim rici, ze to nevyuzivam, jelikoz automat radi naprosto skvele podle zpusobu jizdy... Jinak Nissan Pathfinder... -
« Re: Jen tak z neznalosti
Mam Corsu 1,7D 44kW. Co sa tyka porovnania s Feliciou 1,3 50kW alebo Suzuki 1,3 50kW su urcite lepsie:
-v akceleracii
-v hlucnosti
Klady diesla:
-spotreba
-dobry tah pri predbiehani na petke
-vynikajuci rozjazd na klzkom povrchu/nepresmykuje tak ako benziny ktore sa musia na jednotke vytacat na vyssie otacky/
-pri nepridani plynu pri rozjazde neskape /vyhoda len pre blondyny/
Zapory diesla:
-pri rozjazde treba ihned radit dvojku
-hlucnost
-cena auta
Zatial len tolko! -
« Re: vyzva pre vsetkych co im to slape za 4,5 litra
Ahoj Korzičane. Chci se ti omluvit za to co sem ti napsal tenkrát jako anonym, ale každej den jezdim s takovejma čo ím to šlape za 24,5 litra a už jsem tak ovlivněn z práce, že v těchto neslyším žádný hluk ani při 1000, ani 7000 otáčkách. Sám mám mercedes 126/3 800 benzín/plyn
a je to asi tím tvím nadpisem a tím že ti závidím
tu kapku nafty, protože mě i na plyn bere jako 6-8l benzínu Zdravim na Slovensko a nezlob se (byl jsem na noční) -
« Re: vyzva pre vsetkych co im to slape za 4,5 litra
Na Slovensko sa 1,5TD dovazali dost dlhu dobu.Mam znameho co ju ma cca 3 roky a je velmi spokojny.Spotreba je rovnaka ako u 1,7D. Verim tomu ze 1,5TD je pruznejsia ako 1,7D. Urcite by som si bol kupil 1,5TD ale tie uz v roku 1998 na Slovensko nedovazali. Udajne mali zvysene emisie NOx-i preto ako alternativu dali 1,7D.
Ja som s dieslom spokojny urcite by som ho nikdy nepredal. Tiez si myslim ze nova ASTRA by bola lepsia ale bohuzial v takej vybave ako mam Corsu je Astra o 150,000 Sk drahsia.
Co sa tyka hlucnosti je to pravda hlavne nad 100km rychlost ale auto aj tak nieje urcene na pretekanie.
Vsimol som si vo Felicii 1,3 /50kW/ tiez nad 100km/h rychlost je ale zase strasne hlucny podvozok takze sa to potom aj tak zrovna.
Kladne hodnotim u Corsy 1,7D moznost plynuleho predbiehanie vozidiel iducich rychlostou 80-90km/h /Avie, Kamiony/ na piatom rychlostnom stupni co benzinove auta nedokazu bez zaradenia stvorky. To auto ma fakt dobry tah pri otackach 2600-2900ot/min.
Dakujem za odkazy! -
« prodlevy
Taky ty debaty tady o prodlevach sou od lidi co automat nikdy neridili nebo jen na par minut. Automat se musis naucit ovladat stejne jako pedal a paku. S automatem jezdim ve Fordu uz asi dva roky. Podle stisku pedalu si dokazu vychytat jesti bude radit dalsi stupen v 2000 nebo v 5500 otackach. Prodleva je pri sportovnejsi jizde mnohem mensi, nez u manualu. I ten automat reguluje prodlevu podle otacek. Pri malejch je prodleva delsi protoze se snazi zachovat plynulou jizdu. Pri vetsich tam ty kvalty kope mnohem rychlejc nez bys stacil sundat ruku z volantu, zavexlovat pakou a mazlit se se spojkou. Prodleva pri pridani plynu neni pokad je automat v pohode a dobre tlakuje.. Jako poznamku dodam ze se jedna o trikvaltovej plne hydraulickej automat co ma za sebou necelejch 300tisic kilaku a jednou za pul roku do nej doleju litr kapaliny. (u AGIPU 134Kc) -
« Re: Je ta spotřeba přiměřená?
Sotreba motora zavisi riamo umerne od otacok, cim vyssie otacky, tym vacsie trenie=vyssia spotreba, to uz ani nespominam dalsie vplyvy( napr. odpor vzduchu je umerny druhej mocnine rychlosti, t.j. ak zvysim rychlost na dvojnasobok, odpor vzduchu vzrastie stvornasobne, ak je rychlost 3-krat vyssia odpor vzduchu je 9-nasobny). Takze cim nizsie otacky tym nizsia spotreba. Samozrejme v "rozumnych" hraniciach a velmi to zavisi od zatazenia motora. Pri nizkom zatazeni (ustalena rychlost po rovine, jazda dole kopcom) sa da ist aj na tych 1500 - 2000 otackach. Samozrejme, ked zacnem zrychlovat, alebo idem do kopca tak podradim. Najlepsie sa okamzita spotreba sleduje samozrejme na palubnom pocitaci. -
« Renault 19 TD
Muj svagr dovazi hlavne Renaulty. Nekdy v lednu jsem ho pozadal, a svezl se s R19 TD, najeto 85 000 km. Byl jsem velmi zklamanej. On sam rikal, ze to auto ma naky problemy s motorem.
1/ do 120 km/h to bylo hlucny, pak se mi to zdalo, ze to je stejny jako 1.4i co mam ja.
2/ cekal jsem, ze to bude trhat asfalt, ale na rovny ceste jsem asi po 1/2-3/4 km dosahl 140 km/h.Urcite by se to rozjelo vic, ale silnice na to nebylo. Hned jsem vzal svagra, sedli jsme do moji 1.4 a dosahli jsme stejny rychlosti. Mozna tim, ze nejsem zvyklej na TD, malo jsem ho vytacel, nejsem zvyklej na takovej rev motoru, a mozna radim driv nez je treba, ale stejne jsem cekal velkej rozdil. Nebyl.
Mohla to byt vyjimka, ale ja bych ho nechtel.
VAsek -
« Mlhovkáři
... je to tak jak říkáte .. nejhorší jsou idioti co si do svojí 120-cítky namontovali zadní mlhovku MADE IN DOMA a ta jim svítí jakmile rozsvítí světla ... v noci je dobré takového hňupa grilovat dálkovýma jak to jenom jde. Je sice fakt, že když ho pak předjedete, tak rozsvítí i on svoje umíráčky, ale my co máme automaticky nakláněné boční zrcátka jsme v pohodě ... jinak oslňují i přední mlhovky, zvláště ty bodové na Fujtablu s novou maskou. Když na ně bliknete dálkovýma, tak začnou i oni blikat jak zběsilí, protože oni přece mají tlumený ... ještě k těm japonským zadním mlhovkám ... mám Maximu a je vlevo jak už zde padlo ... -
« 1.8 TD versusu 1.8i
Vazeni, mel jsem nedavno moznost na delsi dobu vyzkouset Ford Mondeo s motorem 1.8TD(90k) a s motorem 1.8i(115k). jednoznace bych dal prednost turbo dieselu. Akcelerace na krizovatce velmi dobra, ale nutno hned radit na dva. Po dalnici TD nadherne tichy a az do 160km/h pomerne svizne. Spotreba kolem 6 litru nafty, kdy jsem ho nesetril. Benzin byl tichej porad, vic nez TD samozrejme, celkem slusne akceleroval na krizovatkach, byl ziznivejsi a nemel ten suprovej turbo efekt.
Kdysi jsem ridil VW Golf 1.9TD(55kW). Sporive svizne auticko az tak do 140km/h. Potom mu to uz moc nejede, spotreba kolem 5.5 litru taky dobra.
Ja mam R19 1.8(66kW)benzin. Nebudu psat o komfortu a prostranstvi, ale motorove se Mondeem TD nezada, nema na nej, nemluve o spotreba (cca 7 litru). Premyslim o R19 s TD motorem. Mate nekdo nejake zkusenosti ?
Přihlásit se • Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!