Příspěvky
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > Nezařazené
-
« Re: JA TO TAKY NECHAPU
To: KING. Hej Kingu, kolik jsi měl Fordů??? My máme ve firmě 4 kusy a ty zkušenosti s nima jsou pro mne víc než deset statistik. Možná by bylo vhodné zamyslet se nad tím co ty statistiky mapují (jaké období). Pokud chceš vědět jak na tom jsou Fordy vyrobené před 5 až 10-ti lety, tak ti možná můžou nějaké statistiky trochu pomoct, ale nic to neříká o současných Fordech. Jenom pro doplnění, nejvychvalovanější značka VW se téměř nikdy neumístila v první polovině testovaných vozů. A přesto si hromada lidí myslí jak to nejsou spolehlivé vozy. ha ha -
« Re: Kľud!
VOSA najprv si ma najebal v teme storocia a teraz vidim ze aj tu vyskakujes.240hp je malo a chipovat si mozes svoje auto, moje to nepotrebuje tam turba este len pridu ty pako.80 koni nemam ani v kosacke na travu.Pre mna za mna kludne aj pojeb Volvo do vyfuku za to ze ja nemam Volvo rad nemusis do mna skocit,rozumies?Ked si * tak si dame stretavku nakopem ti * a je to vyriesene .Alebo sa ukludni.Teraz si ty vyber.Co sa tyka nazorov Kinga tak ten je zamilovany do Hondy a ked ide porovnavat stvordverovy Accord Type R s C70 tak je trochu vedla.Ja na rozdiel od vas nie som zatazeny na ziadnu znacku ani svoje volvo nebozkavam na dobru noc.zdar. -
« To: Petr
Oktávka za 1.1M??? Za tuto cenu jsi mohl mít hromadu jiných lepších aut, prostornějších, s lepším motorem, a hlavně bezpečnějších. Což takhle třeba Volvo S40? Na druhou stranu to ale chápu, sousedé to méně záviděj... tahle posraná republika je plná ňoumů co neuměj, nechtěj a nepracujou a přitom pořád nadávaj na lidi co dřou, makaj, atd. jen proto, že jsou úspěšní a maj více peněz... Nesnáším přísloví "chudoba cti netratí", v průměru je chudej člověk mnohem nemravnější, blbější a ubožejší než boháč! -
« MotorCafé - připomínka
Docela bych uvítal, kdyby se po zmáčknutí ODPOVĚĎ, respektive NOVÁ ZPRÁVA, otevřelo **nové** okno browseru. Dosud je docela obtížné odpovídat na více rozsáhlých příspěvků najednou (protože nejsou při odpovědi vidět), pri 2 oknech by to šlo prolistovat, scrollovat, atd. -
« Re: Matísek
Proč si proboha nekoupíš ojetý (třeba) Volvo za 200.000 Kč??? To auto bude asi tak 1000x bezpečnější, spolehlivější a trvanlivější!Jakýkoliv člověk, který si za 200.000 Kč kupuje novýho malýho zmetka nemůže být racionálně uvažující osoba, koupit ojetinu "s rodokmenem" je mnohem lepší. -
« Re: Matísek
Pod slovo lepsi nepatri jen vykon. Ten BMW 324d je sportovni uprava - je moc nizky. Ale to se nelehko vysvetluje. Pokud cestuji daleko, pak volim radsi BMW 324d. Ale pokud jezdim kratsi vzdalenosti (100km) sedam do Matize. Ted uz to DOUFAM :o) je jasne vsem jak jsem to myslel se slovem LEPSI. -
« ano
PS(první sdělení): Ze tvého textu ... 1,8 Turbo
---- Myslím, že časem ano, musíš bohužel počkat.ˇObavy, že by to spojka haldex nezvládla vyšší výkon jsou liché, protože do AUDI TT Coupe se montuje motor o výkonu 165 KW. Jinak takové auto ( ->nadpis)je zajímavé a nemá konkurenci, systém pohonu (v porovnání s jinými tohoto principu - standartně pohon přední, v případě potřeby=prokluzu se přidá zadní)je nejlepší. Jen mě, zarytého AUDInáře, velmi mrzí, že stejný systém používají (a nazývají si ho po svém, tj. Quattro)i AUDI A3 Quattro, S3 a TT Coupe Quattro i když to opravdovské Quattro kvatrovaté (pomocí mezinápr. difer. TorSen) není ( a matou tím většinu, hloupejch, podle mě infantilních zákazníků, kteří jen vědí ze štítku na kufru(tam lezou krom dveří nejčastěji), že maj AUDI, mlhovka*, 4 kruhy, mlhovka* a .. . Quattro,( aby to pro jistotu nezapomněli, maj to i na masce chladiče a pro jistotu i na palubce), jinak * vědí, jak tento nejlepší pohon všech kol využít a machrujou s tím na silnici, kolik maj peněz, POZN: Takový ZAZOBANÝ * přímo nesnášim). Třešnickou na smrtícím dortě je, že v některých případech stojí (AUDI) i 2,5x tolik co Ocktavia.______* Nejprodávaněší typ A6. -
« Vsichni jsou si rovni, nekteri jsou si rovnejsi
Zdar vsem.
Prestoze asi z vetsi casti plati,ze "lepsi" znacka je pro ty, co si to umi zaridit - tj. maji prachy nebo znamosti, tak nebudete verit, jak muj koleeg v praci prisel k XXX 00-88.
Zavistive mu rikam:"Hmmmm, to mas asi sakra znamosti na inspektoratu, ze" (myslim, ze neni z tech, kteri by chlupatym prachama vycpavali kapsy).
A on na to:"Zadny znamy tam nemam, normalne jsem prisel a pani mi dala vybrat XXX 00-88 nebo XXX 00-99".
Tak to mne fakt polilo horko. Je to sice svarny jinoch, ale preci jenom...???
Bylo to 23.12., takze to mel asi jako darek k vanocum od policie.
P.S.: Ne ze bych tak strasne nasim chudym :'-( ochrancum zakona nepral bocni prijmy, ale fakt se divim, proc to jeste nikdo nedal za poplatek a oficialne.
My jsme jesitni a blbi, takze bychom platili a "stat" by se jen usmival.
-
« a je to tady
hlavně, že jsem všechny žádal, aby tohle nedělali a tahle rubrika mohla v klidu chcípnout. No nic - v MGPRS2 mám editory pochopitelně taky úplně na všechno, stahuju z asi deseti různejch webů výsledky testů, tréninků, kvalifikace, upravuju formy, přemalovávám textury se změnou sponzora nebo loga atd. to vše v nepoměrně lepší grafice než GP2. Navíc ty boxy, kde pobíhaj technici a vyměňujou pneumatiky a doplňujou palivo to je prostě super. Zkrátka MGPRS2 je nejlepčíííí!
-
« VOLVISTA + HONZAX
V: Stále musím trvat na svém: Při 100 km/h je reační doba asi 0,01 s, protože haldex (POZOR - ZÁSADNĚ HO NEPROPAGUJU!!) reaguje po 1/4 novém rozdílu otočení hnacího/-ného hřídele, tj. po ujetí 25 cm ( - z několika představení v časopisech VW Golf 4motion, jsem toto našel jen 1x). Prostým výpočtem .....(viz níže)(tolik teorie). Navíc, nechlub se prosím tím, že tvoje Volvo AWD nic zapínat (vím, jen reguluje!)nepotřebuje, ano, je stále spojené, ale jen 5% ku 95%, tj. TÉMĚŘ [slovy téměř]přední náhon. H: V TORSENu (sice starším, a ne tak vylepšeným jako v souč. AUDI, ale v principu a realitě v tom samým) se můžeš projet už za 90.000 Kč(AUDI 90 2,3 Quattro, POZN.: muj 1. sen), ne-li ještě v něčem levnějším - nejsem si zcela jist, kdy začala AUDI montovat do jednotlivých vozů tento systém. PS: Jinak pokud bychom se chtěli bavit o A3/A4-8, máš po finanční stránce samozřejmě pravdu. PS2: nechcete se o tomhle bavit v tématu věnovanému pohonu všech kol? (Je myslím už v archivu!)Sem to fakt nepatří. -
"-- skrytý --" 25.06.99 13:57
« Re: Pro PAVEL-KR
Je to firma AUTOKOMPLEX Brno, e-mail mají tuning@atlas.cz. Namailovali mi kompletní materíály. kde se k základními tuningu dala asi za příplatek 3.500,- instalovat přepínací jednotka režimů, což nemusí být k zahození. Asi taky ta firma ví , o čem tuning je , protože nabízí další doplňky jako přídavný chladič oleje (doporučují pro jízdu s velkým zatížením - karavan, trvalá jízda velkou rychlostí).
Ale ta Optima, to je strasne. Fakt bz som sa viac priklanal k oyaj peknemu doterajsiemu pomenovaniu. Ale ved uvidime.