Příspěvky
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > Nezařazené
-
« Nic lepšího
než S80 se za tak málo peněz nedá sehnat ( např. o BMW 5, M-B E, Jaguar S).
Interiér je super, všechny ovládací prvky na svém místě dokonalé zpracování, funkčnost a účelnost, ale hlavně spolehlivost se s jinými auty v této třídě nebo i vyšší nedá vůbec porovnávat.
Za 1360000,-Kč máte 2.9i a za příplatek 70 200,-Kč máte 2.9i automat. Ten se vyznačuje sametovým chodem, je na vysoké úrovni ( kick- down, fuzzy logic ).
Rozhodně doporučuji. -
« Přední mlhovky
Já zapínám dost často přední mlhovky, pokuď jsou
správně naątelovaný tak vůbec nikoho neoslňujou.
Větąinou zapnu mlhovky a obrysovky, kdyľ je tma tak roľnu normální a mlhovky nezhasínám. Tomu komu se to nelíbí a uľ na mě zdálky jako blázen bliká, tak na něho taky trochu posvítím mýma 100 Wattovkama a to máte vidět jak rychle prestane.
-
Diamant 20.02.99 13:15
« TDi v Golfe
Mame VW Golf 1,9/91 kW. A je skutocne pravda, ze kurit zacina velmi pozvolna
a az po prejdeni takych 5 km. Ale potom kuri celkom dobre. Hoci nedokaze dodat
do interieru taky horuci vzduch ako napr. Felicia ale to moze byt aj kimatizaciou
Climatronic. Klima je dobra vec, lebo netreba nic nastavovat. Teda v skutocnosti
treba, lebo na zaciatku to zacne fukat skoro na plne otacky (je to trochu neprijemne)
a postupne to zoslabuje. A na druhej strane po zohriati interieru to uz fuka doslova
studeny vzduch a vodic ma dojem, ze na neho odniekial taha. Po zvyseni pzadovanej teploty
hoci o jeden stupen sa to vylepsi. Dobra je funkcia ECON, ktora vypina vysusac vzduchu.
(Ten suchy vzduch ozaj nie je nic prijemne.) Vysusanie sa da vypnut len pri vypnuti
ofukovania celneho skla. No a samozrejme pri vypnutom vysusani nefunguje chladenie.
Teda neda sa docielit nizsia teplota, nez je vonku. (ako keby obycajne kurenie -
v zime pouzivame len to). A v lete je to obdobne. Po nasaduti do auta to fuka ako dive studeny
vzduch a az po ochladeni interieru sa to zmierni. A obcas je cloveku aj v lete zima na ruky. -
« Re: Ad. dobrzdovani levou...
Promiň , když jsme konečně ubrali plyn anonymům , tak bys měl ještě udělat jedno - kde se bavíš TY tak v té rubrice už se nebude bavit nikdo koho nechceš . Já chtěl jen říci jak to chodí u mého auta . Jinak tuto vymoženost co mám používám hlavně při krátkém zastavení v kopci , anebo na předčasné zařazení v křižovatce , když vím , že ve velmi krátké době naskočí zelená . Je to dobré , když chci velmi rychle vyjet z křižovatky . Ikdyž se mi to zdaří i bez toho . -
« Re: Zmena nazoru(castecna)
Motoráma na markíze je ABSOLÚTNE o ničom - Škoda, VW group a tak dokola - neviem, či to je skrytá reklama alebo skôr otvorená reklama. A majú super testy - všetky autá dostali tak medzi 95-95,874 bodov, to asi aby si neurazili nejakého perspektívneho sponzora ?? -
« Re: Octávia GLX 1.6/101k vs.Xsara 1.6/90k
Citroen nepatrí medzi najkvalitnejšie autá? Ktoré sú tie najkvalitnejšie? Ja som nedávno pomýšlal na nového Passata, a teraz som rád, že som naň nemal - kúpili ho 3 moji známi a len jeden z nich je spokojný, aj to asi preto, že presadal z Toleda. -
« Xsara 2.0i 16V VTS
Jazdím Xsarou 1.8i 16V kupé a som nadmieru spokojný. Tento týždeň som bol v Novom Meste nad Váhom a zastavil som v aj v Citroene, akože čo majú nové a oni mali nejakú akciu - 165 koňový dvojliter kupé, max. 230 km/h, v tej istej farbe ako mám ja (zlatá metalíza), ale iné disky, spojler, s rádiom a klímou - a V KOŽI !!! Najviac ma dojala tá akciová cena : rovných 600 tisíc Sk ! Škoda že som nepočkal s kúpou - teraz sa utešujem len tým, že by som sa v tom určite neudržal na uzde a časom zabil ... ale keby niekto chcel tak nadupané auto, za tú cenu nič podobné nekúpi, možno ho ešte majú. Napíšte, ako sa s tým jazdí, ak niekto také má . -
« Re: italové
Zatím jsem příspěvky jen četl, ale jeden duševně méně vyvinutý jedinec se jménem lopéz mě donutil opět přispět. Konečně je zrušena možnost přispívat anonymům a tak nyní musí psát pod jménem. Lopéz je krásným příkladem bývalého anonyma, kteří byli a jsou ostudou Motor Café. Díky lopézi že konečně vím alespoň podle přezdívky, kdo je s rozumem poněkud níže. Ono ale psát pod přezdívkou stejně není o mnoho rozdílnější než anonymě. Ale alespoň víme kdo je kdo podle přezdívky. Takže lopézi jen tak dál ať nám ukážeš ještě něco z hloubi své jednoduché dušičky.
Čau Jeník.
Přihlásit se • Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!
Asi jsi nikdy nejel v Calibře turbo s chip tuningem ( 190 kW ) - ( já taky ne, ale musí to být nářez ). Resp. v Calibře V6 ( já jo, nádhera ).