Příspěvky
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > Nezařazené
-
« Re: Návod na přihlásení
Asi jsem idiot, ale ja se vzdycky prihlasuju, i kdyz musim odclikávat to "Prihlaseni prob......", coz me stve. Pokud napise nekdo neco zajimaveho a podepise se, tak ho tam potom hledam i jindy, annonymy obvykle ani necu cele, jenom prvnich par slov, a to jeste ne vzdy. -
« Zvířátka a zelení milicionáři
No to je téma!První zvíře které jsem nechtěně sundal byl na Vánoce zajíc prosředkem auta(Dacia),s 3mm plechem krytu motoru nic se nestalo ,až na ty výčitky svědomí.Pak už to bylo horší.S novým autem Fordem přišla první rána na nárazník zprava od zajíce a za 14 dní druhý na prostředek a nárazník na kousky - 10 tisíc v háji.Za rok skok srnky z příkopu přímo na prostředek.Výsledek nárazník ,světla, kapota,maska.Oprava 40 tisíc.Pojištění nemám a ze zákoného to nejde.Přitom zvěř je majetek honebního společenství(zel. milice),které mimo toho že pořádá chlastačky při honech a občas si uloví na černo pro sebe a své kamarády srnce na guláš nebo na kšeft za nic neodpovídají a nikomu nic neplatí.Takže můj názor:pokud je to jejich majetek měli by si platit odpovědnostní pojištění a z toho by se měly odškodňovat škody motoristům!!!!!!! A ne aby vás napadlo zvěř vracet, stejně by ji sežrali.Zákon ale říká, že se musí odevzdat majiteli a policie se vyptává co jste s ní udělali.Nejlepší je říci že se po srážce ztratila. V mém případě ji policajtka jela dokonce hledat.POZOR zajíce nebrat ani se nedotýkat, hrozí tularemie!!! I když i u srnců a divočáků je možná nákaza jinou nemocí -
« Re: FORD FOCUS - zkušenosti
FOCUS vlastním od 23.12.98.
Z dodatkové výbavy mám metalízu, autorádio, a airbeg spolujezdce. Vše ostatní je již v základní výbavě. Cena s touto dodatkovou výbavou a s motorem 1,6 16V vyšla na 466.000,- Vzhledem k tomu, že Ford prodává veri s motorem 1,6 za stejnou cenu jako 1,6, tak radím, určitě si kup tu "jedna šestku". Motor má téměř stejnou spotřebu a 100 koní je znát. V tomto vybavení pak ten Focus dokonce vyjde levněji než než Astra 98.
S provozem auta jsem maximálně spokojen. Motor je skvělej. Má tichý a velmi příjemný chod. Výborně táhne odspodu. Jeho akcelerace zejména v nízkých otáčkách není nijak závratná. To je ovšem vyváženo nízkou spotřebou a možností bez problémů a bez velkého hluku vytáčet motor do vysokých otáček. Zařadit si při předjíždění nákladáku za tři a pak to během chvíle na stejnej převodovej stupeň roztáhnout až na 130 a teprve po předjetí přeřadit, to je opravdu lahůdka.
Podvozek je naladěn sportovně - tedy mírně tvrději, což je ovšem pro Fordy této třídy obvyklé. Kdo chce vláčnou a pohodlnou loď, koupí si Mondeo. Měkčeji naladěn má být sedan, který se prý už začal také prodávat. Vevitř je hodně prostoru. Já měřím 190 a vážím 100 kg a sedím si pohodlně. Auto mé očekávání nezklamalo a jsem s ním velmi spokojen. Na silnicích jsem opravdu zatím s tímto modelem poněkud osamocen a všude s ním budím pozornost.
Kdo chce "kočkolapku" nechť neváhá. Je to hezoučké auto a myslím, že se po všech stránkách povedlo. Ocenění auta roku dle mých zkušeností (dvouměsíční provoz, najeto přes 2000 km) získal tento model oprávněně.
Jaro
-
« Tranzistorové zapalování aj. - pro Netopýra
Ten plánek jsem naąel a mimo něj i daląí dva zajímavé plánky (ovládání elektromagnetického ventilu) a zařízení na snaľąí starty. Na tranzistrové zapalování mám myslím jeątě ploąňák a ovládání ventilu mám i s ventilem, ale nestačil jsem ho oľivit (se ©kodovkou jiľ nejezdím). Takľe pokud máą zájem, tak mi napią na residents@post.cz, případně mi sděl i číslo faxu a já ti ty plánky zaąlu. -
« Re: Metylester
Pavel má 2,3 D, já mám 1,8 TD a na bionaftu jezdím 8 měsíců a bez problémů. Výhody: cena (tankuji za 13,60), menąí hlučnost motoru, snaľąí zimní starty (nezamrzne a nemusím dodávat ľádná daląí aditiva), nevýhody: o něco vyąąí spotřeba (cca 0,5 l), o něco menąí tah při plném zatíľení a vyąąích rychlostech, které vąak v běľném provozu nepoznáą. -
« k teme...
O karburatorovych autach /alebo autach bez katalyzatoru/ je skoda hovorit, treba vyberat z aut max. 10 rokov starych. Ale aj tak suverenne najhnusnejsie auto je Fiat MULTIPLATA ci ako sa to vola. Je to hruza. Ak budu vo Fiate takto pokracovat tak si od nich nekupi ani bicykel. -
« Proc Octavie?
Urcite mi nevadi ze vlada chce jezdit ve Skodovkach, ale proc v Octavii, ktera ma k vladnimu autu asi tak daleko jako Velorex k Octavii. Za nejaky tri roky az (jestli) bude mit Skodovka dalsi a vetsi model nez je Octavie tak treba, ale takhle? Vsak oni by jim ty bavoraky a mercedesy popripade audiny jeste tech par let vydrzely. -
« Pozor na brzdy !!!
Dostal sa mi do ruky nemecký AutoBild č. 6/99 z 12. februára 99, kde je celá dvojstrana 20-21 venovaná problémom s brzdami. Jedná sa vlastne o to, že auto VÔBEC NEBRZDÍ , ak sa dostane na brzdový kotúč vlhkosť z cesty - napr. po prejazde kaluže na ceste, pričom vodič na to nie je pripravený - je tam pekných pár prípadov majitelov Audín, ako sa to stalo aj im. Audi vraj o tom už vie dlhšiu dobu, ale riešenie, ktoré teraz vymysleli, vlastne vôbec nepomáha (montáž krytu brzdového kotúča). Neviem až tak dobre po nemecky, preto neviem, či som to úplne správne pochopil, ale určite sa ten článok bude dať nájsť aj na www.autobild.de
Máte aj Vy s brzdami nejaký problém?
P.S. Netýka sa to len Audi A4 a A6, ale vraj aj Passata! -
« Re: Trocha ľivota...
No, já čekám, co PetrS s jeho 156 a ono pořád nic.
Jinak v Auto Motor Sport 3/99 popisujou podrobně systém 156 Selespeed samočinná4-stupn.prevodovka). Pecka. V tom bych se chtěl svézt.Je tam taky test na Alfu 166, mne osobne trochu odpuzuje maska tohodle vozu. Ale celkově je to Alfa jak se patří. -
« TÜV Auto report 99
Niektoré fakty v testoch nemeckej STK sú dosť zaujímavé, aj keď sa nedá vylúčiť, že sa jedná o náhodu:
Kategória 1-3 ročných áut:
Lada Samara je lepšia ako Opel Calibra, Renault 19, Peugeot 205
Fiat Punto lepšie ako Saab 900
Renault Laguna lepší než BMW 3. radu a Saab 900
VW Polo a Daihatsu Cuore je pred Mercedesmi E, S, SL a BMW 3 a 7
Favorit lepší ako Chrysler Voyager ( to sú posledné dve miesta v tabulke)
-
« Vojaci
Ja zásadne už neberiem vojakov, pretože mám s nimi sériu nepríjemných zážitkov.
1. Keď je na ceste jeden, tak na 90 % ďalší 3 čakajú v priekope a potom sa tlačia do auta všetci (už sa mi stalo, že sa dvaja pobili priamo na ceste, lebo som mal len jedno volné miesto)
2. Viackrát sa mi stalo, že vojak strašne smrdel, prípadne bol opitý
3. Stopujú aj na tých najblbších miestach (raz mi jeden skoro skočil pod auto na diaľnici, lebo som išiel dobrých 160 po autostráde o polnoci a jeho vôbec nebolo vidno, naviac stál minimálne meter za čiarou - v mojom jazdnom pruhu)
4. Zážitok, ktorý rozhodol o tom, že som totálne zanevrel na vojakov: zobral som jedného, lebo vonku pršalo. To som ešte nevedel, že vonku asi sedel na tráve = celá sedačka od blata, hneď ako nastúpil pochválil sa že prepil všetky peniaze (bolo to z neho cítiť), keď zbadal v aute mobil, povedal, že potrebuje zavolať mame (volal do kasární, aby sa pochválil, že už sa vezie - výrazy nebudem reprodukovať)
5. počas asi 50 km odo mňa vyžobral asi 5 cigariet - niečo vyfajčil, niečo vraj na cestu
6. musel som ho odviezť asi 10 km mimo smeru mojej cesty, lebo nemienil vystúpiť (Zavez ma, nebud ku..a ...)
7. a ešte keď vystúpil, neváhal povedať Požičaj mi aspoň dvacku ... Samozrejme ju nedostal, a vojaci majú odvtedy u mňa smolu.
Přihlásit se • Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!
Nevite nekdo, jestli nahodou SUBARU nechce u nas prodavat male slusne 4WD auticko?
Impreza jde, ale to bych musel este chvili setrit, a je do Prahy moc velka - to otlucu.
Za druhe: Pry ma Impreza redukcni prevodovku? Je to tak?