Příspěvky
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > Nezařazené
-
« Re: Low speed
Ne, 150 po meste neni OK, ale kdybys videl, kde sem tech 150 jel, tak bys taky tak nenadaval.Znas to v Pardubicich?Jestli jo, tak ti to popisu, ale kdyz vis prd, tak nenadavej.Myslis, ze to smazim 150kou pres centrum.Nejsem blazen a vrah uz teprv ne.Jenze tam, kde to jde, si to prostě chci užít.Rádio na plný pecky, otevřený okýnka(aby si to ostatní taky užili), 140 na tacháku, předjíždění těch slimáků a když mi tam ten klobouk vjede, pěkně si zatroubit a zanadávat.Sakra, kdo to nezažil neví, jak je to prima adrenalinovej zážitek.Je to prostě super. -
« Re:
OdpověĎ na dotaz ... A co vam na tom, že bude vlada jezdit ve Skodovkach tak vadi?
A co? Hodně! Protože u téhle vlády zase jednou vítězí trapnej populismus a předvadění se před voliči nad zdravým rozumem.
Zdravý rozum říká, že když před třemi čtyřmi roky neexistovalo auto domácí produkce vhodné pro vládní účely, pak se musely postupně kupovat auta i zahraniční produkce (Tatra - ten nevzhlednej a žíznivej krám byl totiž mnohem dražší než zahraniční vozy). Pak ovšem jenom proto, že přišla nová vláda, která chce vypadat hezky, se nemusejí všechna tato auta vyházet, aby se udělalo gesto na voliče. Nemusejí se všachna auta vyhodit a pro všechny ministry koupit nová. Vždyť si pro vládu (pouze) zdvojnásobili svůj vlastní rozpočet, tak na to přece mají. Funkční auta se vyhoděj i přesto, že dodnes neexistuje vhodné vládní vozidlo domácí produkce. Neb si nedoveu představit jak se zahraniční delegace nacpe na zadní sedadla a dá si nohy za krk. To dopadne tak, že pro tyto účely se stejně vezmou jiná auta a s těmi "oktávkami" si budou ministři jezdit domů nebo i jinam. Možná se dostane i na jejich poradce. Ti si ty "vyřazené" vozy koupí jistě za "odhadní" cenu. Mají jich přeci přes 70 (těch poradců), tak je potřeba ten vozovej park častěji vyměnit. K tomu se ještě přidá heslo o podpoře domácí produkce, národním cítění a oni nám k tomu voliči ještě zatleskaj. Já jim rozhodně netleskám
Jaro
-
« Spotřeba paliva při volnoběhu
Nevíte někdo kolik si vezme litrů za hodinu benzínový přípdně dieselový motor při stání na místě a volnoběhu. V letošní zimě se už párkrát stalo, že lidi uvízli s auty v zácpách a čekali až do rána v autě. Tak by bylo dobrý vědět kolik má mít člověk v nádrži když se chystá do hor. -
« To>kamikaze
Jestli na Tebe lidi svítí, že svítíš mlhovkama, tak je to asi proto, že jim to vadí. Ne proto, že jsou hovada, hovado jsi ty! Ty mlhovky nejsou ani tak proto, abys líp viděl ty, ale abys byl vidět. Proto se s nimi má svítit jenom za opravdu špatné viditelnosti. Ze deště se mlhovky odráží v kapkách na skle, nejenom od vozovky!!! Jsi vůl a doufám, že Ti ty mlhovky někdo rozmlátí, *!!! -
« Spotřeba u Fiat Tipo/Tempra 1.9TD
Mám Fiat Tempru 1.9TD/66kW (r.v.1991) a bere mi okolo přibližně 6.7 l/100 km na jaře a na podzim, trochu víc v létě (kvůli klimatizaci) a asi 7.2 l/100km v zimě. Zhruba polovinu jízd najezdím ve městě (Praha) a zbytek venku. Má někdo tenhle typ motoru a jaký má s ním zkušenosti? Moje spotřeba se mi zdá poněkud vyšší než má být. -
"-- skrytý --" 23.02.99 15:38
« Re: Už zase jedu
přeskočení řetězu je možné, stalo se mi to - rozvodové kolečko mělo zcela ometené zuby. A navíc tím, jak byly rozhozené rozvody a startoval jsem, v sacím traktu bylo pěkně benzínu, tak to blaflo do sání a vyhořel mi celý karbec a další.Na zhašení zařvala kožená bunda (ještě že tak, jinak bylo auto v pr...) -
"-- skrytý --" 23.02.99 15:32
« Re: Diskuse o autech
Jestli máte něco společného s Fordem, tak jim vyřiďte, že přišli o jednoho zákazníka. Na Escorta bych býval musel čekat cca 3 měsíce (prý by se teprve zadával do výroby) Relativně to vypadá, že je aut dost, ale když chcete konkrétní model s konkrétní výbavou, tak ... Takže mám VW, které bylo skladem v centrálním skladu v ČR (má něco takovýho taky Ford?) Jo a ať se u Forda trochu snaží, to že ještě nemají přímý vstřik, ale několikrát modernizovaný motor z traktoru (to není fór!) je dost ostuda. -
"-- skrytý --" 23.02.99 15:23
« Re: radsi Diesel
Při pořizování nového auta jsem zvažoval, zda to bude opět diesel nebo benzín. Shodou okolností jsem měl půjčený vůz s motorem 1,6 (nevím přesně jakého výkonu) a na cestě do Mnichova a zpět (je fakt že jsem ho na dálnici pěkně bral) byla spotřeba kolem 10 litrů. Za cenový rozdíl cca 30 tis. Kč jsem si pořídil Tdi 66 kw, který jezdí za 5 litrů (a když ho ženu po dálnici, tak o litr víc)a tak myslím, že ten cenový rozdíl se vyrovná. A TDi o VW je prostě neodiskutovatelná špica. A pokud mohu porovnat služební felicie, jezdí se mi s dieslem lépe než s těmi slabšími benzíny.Lepší akceleruje, má lepší pružnost, jenom ve vyšší rychlosti už strácí dech (je to jenom 47 kW)- na rozdíl od benzínu, který ve 4000 ot. teprve trochu ožívá.Myslím, že je třeba srovnávat srovnatelné, když jsem se svezl s Fordem dieslem 44 kW- 60k, tak takového diesla bych opravdu nechtěl. -
« Re: H4 - all seasson + 30% .... pro Don Pedro
Odpovídám dle firemních materiálů Teslam Holeąovice: H4 Premium - zvyąuje o 30 % osvětlení vozovky v zorném poli řidiče, lepąí rozloľení světla ve světelném svazku.
H1,3,4 Allweather - vysoký měrný výkon, opatřena interferenční vrstvou. Upravený odstín světla těchto ľárovek je liským okem vnímán intenzívněji, s lepąí rozliąovací schopností, zejména při jízdě v nepříznivých povětrnostních podmínkách - za mlhy, deątě a při sněľení.
Oba typy jsou homologovány (E8) a schválený pro provoz (STK). K dostání v prodejnách Teslamp (Praha, Brno, Králíky, Jablonec, Ústí n. L, Leneąice).