Příspěvky
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > Nezařazené
-
« Re: To Vosa
Chlapci, ja sa fakt nečudujem, že po mojich výrokoch si myslíte, že som zarytý odporca Talianov, (môže to tak vyzerať) ale nie je to celkom pravda. Pred pár mesiacmi si známi kupoval nové auto a chcel poradiť, pri kúpe auta cenovo na úrovni feldy, ale nechcel feldu. Ja som mu doporučil Punto a dnes je veľmi spokojný. Keby som neznášal Talianov, tak mu doporučím nejakého Kórejca, alebo niečo podobné. To, že toto teraz píšem neznamená, že odvolávam všetko, čo som napísal. Fakt je ten, že mňa osobne nová 166 trochu sklamala. Čo sa týka spomínanej ceny, nenapadlo ma písať v českých korunách, ale u nás je špičková verzia 166-ky cenovo nad hladinou 1,5 mil. Brzdná dráha 166-ky podľa technikov auto-motor-und-sportu je zo 100 km/h za studena 41,5m a za tepla 43,3m. BMW 5 má za stdena 40,2m a za tepla 41,5m, Volvo S80 má za studena 37,5m a za tepla 39,4m (číslo 24, 18.November 98). Brzdná dráha 156-ky je za studena 41,5m a za tepla 43,8m. To, že po kvalitatívnej stránke mi Taliani nie sú celkom sympatický neplatí len o talianskych autách, ale podľa mňa o väčšine talianskych výrobkov. Nemusíte so mnou súhlasiť, ale je to čisto len a len môj osobný názor. To s tým autosalónom fakt môže byť tak ako hovoríš. V rodine máme štyroch talianov (mimochodom). -
« Re: To: Veilside:2 Volvista
Vies co,vylez mi na *.Skutocne vecou kvoli ktorej neviem zaspat je co si ty o mne myslis a ci ma tu niekto ignoruje alebo nie.A menit nick?Zobud sa.Ja som si ho nevolil podla auta s ktorym randim ale Veilside bolo prve co ma napadlo tak je tu.A ostava. A to ci mluvim jako pubertak?Hehe,tak sorry ale to je moj styl,nie som ani lekar ani pravnik a vo sfere kde robim je taky jazyk bezny.C U. -
« To Vosa
No jestli posuzuješ podle výstav, tak ti radim nečiň tak, je mnoho lidí co ty auta záměrně poškozujou, jinak s kámošem z AMS jsem jezdil právě tou 166 2.4 JTD a lícování naprosto korektní, jen čalounění v kufru vypadalo dost lacině, ale pouze vzhledově. Jinak testovali ji na letišti včetně brzdné dráhy a je výrazně pod 40 m na mokru, takže nevím jakou konkurenci jsi měl na mysli (Porsche, Ferrari ?????), prostě nebuď zaujatej, zaujatost a předsudky jsou nejhorší kritéria hodnocení aut. Jinak já mám 156 1.8 TS a jsem maximáááááááááááááááálně spokojenej (moje 4 Alfa, všechny NO PROBLEM 90,33,155,156). Jinak nepleteš si sací a výfukový potrubí ? -
« Re: Kľud!
Jeníku ja viem, že so mnou nesúhlasíš v otázkach kvality talianskych výrobkov, ale proste zatiaľ sú moje skúsenosti také. To však neznamená, že som nejaký zaslepený, alebo niečo podobné. Proste kľudne o tom môžme podiskutovať a ja nevravím, že nie som ochotný zmeniť svoj názor!!!!! Nehnevaj sa na mňa zatože úplne nesúhlasím zo všetkým čo povieš. Mimochodom ja nejazdím na Volve, pretože naňho momentálne nemám. Dôvod prečo mi je Volvo také sympatické je ten, že pozerám na to, čo dokázali a som presvedčený, že toho bolo, je a ešte bude hojne!! Ale to však neznamená (aspoň si myslím), že som nejaký neobjektívny proste sú to momentálne skúsenosti. -
« Re: 156 vs 166 VOSA
Môže byť, že to bola otázka konkrétneho jedného kusu, ale aj tak si myslím, že s kvalitou sa nikdy južania nejak nebavili. Keď ti na aute za jeden a pól melóna nedosdajú dobre plasty, okrem toho, že to pôsobí veľmi rušivým dojmom na aute za takúto cenu by sa to určite nemalo stať!! Rovnako ako prahové lišty, ktoré už na bratislavskom autosalóne držali len tak aby sa nepovedalo. Okrem iného dúfam, že vieš aká je brzdná dráha 166-ky a skús si to porovnať s konkurenciou. Jeník, čo sa týka tej hrdze, nachádza sa na všetkých zvaroch na nasávacom potrubí. Môže sa to stať, keď auto dlhšiu dobu stojí na sklade, ale u úplne nového auta sa mi to nezdá, čo ty na to? Ja som nikdy nepovedal, že Volvo nemá žiadne chyby, alebo, že sú to najlepšie autá na svete, ale keď mi niekdo povie, že je to *, myslím, že o tom nič nevie!! -
« Re: dík za odpověď
Tak už to vím také, teď zkouším názory na 66kw zvýšenou čiptuningem, což by pro tuto variantu bylo naprosto super a ještě lépe se systémem on/off jelikož v zimě je podle mně na sněhu čiptunning dost na ..... . Škoda se už konečně polepšila a konečně českému človíčkovi se dostavá kvělá kvalita a konfort za 1/2 cenu oproti zahraničním autum.
Octavia 4x4 nebo Country je skvělá. Mě osobně se moc líbí, combík s naprosto vyváženými liniemi, a navíc když má ještě střesní nosič tak je to dokonalá bomba.
Díky za příspěvek.
Zatím Čau. -
« Re: Pro Rakp
Díky za odpověď, navrhl jsem toto téma a velmi mě těší počet příznivců, jsem velký fanda TDI techniky, dokonce jsem četl článek u VW kdy to čiptuningový 19TDI totálně nandal 1.8benzin turbo(110kw) a to nemluvím o chystaném motoru V8 165Kw,480nm, ale to je už trochu tvrdší kubatura, ale zpět ke Škodě.
Škoda Octavia se mi zdá už auto na dost dobré úrovni, ale rozdíl mezi 66kw v GLX verzi a 81kw je zhruba 110.000,- což je dost šílený. Pravě proto se mi zdá 66kw jako skvělácena/výkon a načipovaná jestli to je jak říkáš, tak není co řešit. Doufám že nová Octavia Country 4x4 na 66kw stím nemá problémy, mít to v ní tak to musí být už naprosto super. Zatím do ní dávají je 66kwTDI a 85 benzin. 66kw má díky tomu 4x4 z 0 na 100km/h slabých 15s., což je celkem dost a maximálku okolo 175 a spotřeba do 7l(tech. údaje škoda).
Právě čiptunning by této vyriantě velmi pomohl, zvláště systém on/off.
Jinak díky za příspěvek, těším se na další!!!
BP. -
« Upravy S136 Rapid
Mam S 136 Rapid z roku 1990. Mam zajem o nejake
tistene materialy s s technickymi vykresy a popisy uprav nejen pro tento vuz ale i na starsi typy, protoze si chci koupit jeste S110R.
Sam mam na Rapidu uz nejaky upravy na zvyseni vykonu a zlepseni jizdnich vlastnosti. Mam taky nejaky zkusenosti s upravami a zavadami skodovackych motoru, ale nejen jich.
Diky za veskere odpovedi.
Email: BuresM@seznam.cz
Přihlásit se • Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!