Příspěvky
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > Nezařazené
-
« Re: Povinné ručení ...
Mas stoprocentni pravdu. Chci si koupit T603, ale 4700 za povinne ruceni, kdyz s tim budu jezdit jenom v lete, a to max. 1x za 14 dni se mi zda hodne. Jenomze, prave jak pises, nez to zrenovuju a zpojizdnim. Kamos ma S440, r.v.1957 s papirama, 3 roky mu to stoji na spalkach, protoze nejsou dily, cas atp.. Od letoska plati 2200, protoze to ma kubaturu 1047ccm. Nepomohla by nejaka petice, nebo nejakej navrh na spravne misto. Ozvi se. -
« Re: Jedině zadní
Jelikož jsem viděl dost aut na sněhu a ledu v zatáčkách, tak vím, že zadní náhon není zárukou toho, že jde zadek před auto. Naopak desítky škodovek a žigulů skončily čumákem ve stráni s předníma kolama vytočenýma na doraz a zadek se jim stejně neutrhnul. Je to v rukách. Když se s předním náhonem brzdí levou nohou, jde zadek taky dopředu. Pokud vjedu s předním náhonem pod plynem do zatáčky a auto nezatáčí, stačí krátce ubrat plyn a zadek jde dopředu. Protože spousta lidí jezdit neumí, je přední lepší než zadní, má větší rezervu, než se utrne a jde z cesty ven. A až se urve, tak těm, co neví, kde je volant a drží si klobouk, je úplně jedno, jestli má přední nebo zadní náhon. -
« Re: Bonus
Clovece to by bylo neco, ale komu to navrhnout, aby to hnedka nezahodili do kose? Mimo jine, jak to tam maji s veteranama? U nas se ten rok 1952, od ktereho se plati 3/12 pojisteni nehybe s roky [tzn. v roce1998 to bylo 1952, ale v roce 1999 to nebylo 1953] -
« Re: Prosba
Pokud zkratis sani, tak pujde sice vykon nahoru [neznatelne], ale zato poklesne tocivy moment[znatelne]. zkus vyndat saci potrubi a vylestit ho tzn. jemnym smirkovym papirem pod vodou. Pokud mas S120, muzes [podle M.R. Cedrycha] vymenit vackovy hridel za S110LS a vykon pujde urcite nahoru, pokud mas S100/110L tak muzes dat hlavu ze S110R. U vsech S100/110R muzes dat el. ventilator, ale potom musis dat i alternator 42, radeji ale 55A ze S120LS. Elektricke cerpadlo take prida nejakeho toho konika, nehlede na napr. tyristorove zapalovani, ktere je lepsi, nez tranzistorove ap. hlavne ma delsi zivotnost. Kdyzby jste nekdo vedel, kde se da sehnat el. palivove cerpadlo [max. 100Litru/minutu], tak se ozvete. -
« Re: změna živnostenského zákona
Konečně.
Je přeci nesmysl, aby živnost na provozování pump byla něčím podmiňovaná. Rozdíl mezi pumpařem, pekařem, kovářem... nevidím. Jsem zastánce maximální svobody a limitoval bych jen ty profese, kde jde o zdraví (lékaři)nebo práci ohrožující potencionálně okolí. Za ni ale nepovažuji práci na čerpací stanici.
Rozhodně se nedomnívám, že uvolnění živnosti bude znamenat, že se PHM budou prodávat všude. Nová pumpa je přeci jen značnou investicí a kdo ji podstoupí, bude se snažit prodávat tak, aby měl klientelu. A limitem pro všude musí být stavební úřady, nikoliv koncese na provoz. A pokud jde o "oblíbené" statky, tam už se dnes všude prodává a to i za platnosti dnešní legislativy. Její zjednodušení tedy už změnu přinést více méně nemůže. -
« Srny.
Autem si na nic nepamatuji , ale když jsem dělal strojvedoucího tak s osobním posledním nočním vlakem dvě srny . Obě vytuhly . Bylo to před konečnou stanicí , a tak jsem se po domluvě s výpravčím vrátil a obě vzal . Hoši ten guláš byl paráda . Největší úlovek byla kráva , která se zatoulala na koleje . -
« Co tedy ?
Já myslím pánové , že nejlepší je mít oba na jednom voze . Nedá se to absolutně srovnat . Až když jsem začal jezdit se čtyřkolkou , tak jsem přišel na to , a co jsem přicházel . Někdo řekne
" no jó zese jeden " , ale to chce opravdu s tím najet pár stovek kilometrů .Třeba jen tak a pak říci srovnání . Vím jen jedno , že když nebudu nutně muset ,tak už nikdy dvoukolku , ať s předním , nebo zadním náhonem , nechci . Za 15 let ježdění ať s předním , nebo zadním náhonem vím co říkám . Z pár krizovek mi právě ona pomohla . -
« Re: Skúsenosti
Nechci vás nějak urazit,ale znám lidi ktří mají najeto dost,ale nikdy ty zkušenosti mít nebudou.
Protože k tomu je zapotřebí zažít mnoho krizovek,uměle vyvolaných,a vyzkoušet si v nich chování vozu.Ale můžu vás ubezpečit v tom ,že přední nahon se dělá jen z důvodů levnější výroby
automobilů.Každý lepši sportovní vůz a supersport
má zásadně zadní náhon.
Přihlásit se • Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!