Příspěvky
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > Nezařazené
-
« To: Petr_ka
Možná se na mě zlobíš, kvůli tomu co jsem ti psal na to tvoje budoucí doma postavený auto, ale nezlob se, co chceš proboha vyrábět, když někomu sežereš takový nesmysl? To, že nějaký tlumič přidává výkon, se říká jenom tak obrazně. Každý tlumič výkon ubírá. Ty tzv. sportovní, za cenu menšího utlumení, ubírají výkon méně, např. tlumí jen určitou frekvenci. Nejlepší tlumič by tedy byl žádný tlumič. Pochybuju o tom, že někdo ty tlumiče na zakázku vyrábí, pokud někdo neví co s penězi, tak já mu sportovní tlumič, který bude fungovat, klidně vyrobím - změřím mu klidně i výkon a hlučnost (když to zaplatí). P.s.: Ale bylo by to stejný jako s tou údajnou firmou, auto by nesplňovalo podmínky tech. způsobilosti k provozu, pokud by mi nezaplatil homologaci samozřejmě (dal bych mu to i s dokumentací a přípravky na výrobu). -
« To: Walker
>Spotreba motora zavisi riamo umerne od otacok, cim vyssie otacky, tym vacsie trenie=vyssia spotreba.< Někdy na začátku století a i dost dlouho potom bylo patentováno, mnoho věcí, které na tom byly založeny, ale není to pravda. Jestliže se třeba točí kolo na ložisku, tak ať je rychlost jakákoli (počet otáček), tření je pořád stejné. Ty patenty byly většinou založeny právě na tom, že při určité rychlosti by tření bylo tak vysoké, že by se to např. kolo zastavilo, protože by se nemohlo dál otáčet. -
« Re: Další názory na .. pro Vaska
To je fakt, že v rubrice "dieselové motory - typy a triky" jsou převážně věci zaměřený jen na naftový motory, ale je tam pár příspěvků (asi 10-20), který jsou blízký Tvé rubrice "benzin x diesel". Vyskytují se hlavně v první stovce příspěvků pod tématy "rozdejchání titulku" a "vyhody". Něco je taky pod tématy "koupě nafťáku" a "normální diesely". Konkrétně jsou tam i názory na Tebe zajímající pružnost a živost různých typů motoru.
Já sám jsem sice vyzkoušel obojí (napřed Š120, teď Fiat Tempra 1.9TD), ale srovnávat tyhle dva motory by nebylo fér vůči benzíňákům.
-
« Re: bublani...to: crazy
Tak ted jsi me fakt pobavil. RST Tuning House znam a jejich kolegu, ted uz mozna byvaleho kolegu Shodana. Parkrat jsme se videli. Je to jenom kecani o *. Podivej se k nim na stranky. Mluvej o tuningu a pri tom nejde o nic jinyho nez o nalepky, obcas vzduchovej filtr apod. Jinak co se tyak vyfuku tak jsem jetse vyfuk zo pridava 30koni v zivote nevidel (V RST to samozrejme tvrdej, ale v zivote nedali to auto na brzdu aby ten vykon zmerili). btw. treba bracha ma soutezni vejfuk za cca. 30 litru na Meaganovi a rozhodne mu to nepridalo ani 15 koni. Mozna tak 2-4kW, ale to je treba standard i u Remusu apod. Takze nevim jak si na to prisel. To ze ti litaj plameny z vejfuku, tak to nevim vo co jako go....to umi udelat kazdej lojza. Jeste ti povim, ze to o cem jsem psal, mam na mysli u karburatoru vyndat mezitlumic, je ku prospechu a rozhodne to zlepsi prubeh. Nerikam ze to prida naky kW, ale rozhodne to zlepsi odvod vyfuk. plynu a to je taky pomerne dulezita zalezitost a kupovat na Fabo nakej Sebring nebo Remus je sice dobry ze dlouho vydrzej ale jinak to nema temer zadnej vykonovej efekt. Zvuk ano, ale vykon ne, nebo nepatrne.
Jeste k RST. kamarad s Cliem 16V, na mageu znami jako Panda se byl na jeden takovy vyfuk podivat a rikal, ze dilensky pekne spracovany (mimochodem pry stejne jako ten vyfuk Spei o kterem jsem psal), zvuk take pomerne pekny. Tlumic je delany derovanou trubkou a obaleny vatou, z cehoz vyplyva, ze to vydrzi tak rok max. dva. To same je i u Spei, kde na nej davaji dva roky zaruku, nevim jak u RST. Takze asi tak. Kazdopadne se zase prober a mozna si tam treba zajed aby ti neco ukazali, treba vytunenou 120ku apod. do ktere udajne davaji motor z 1203ky....:-DDD.....dobre se bavim, fakt. Zase bych nerad pomlouval ty mechaniky apod., protoze to delaji na urovni. Jako treba toho Meagane Coupe apod. ale nekteri lide proste prehaneji....a nekteri jim to proste zerou...... -
« Re: pohodlí je blbost
fordacky automaty znam dost dobre jestli si cekal u kickdownu na podrazeni dve sekundy tak mi te je lito a majitel vozu by mel dolejt hydrauliku do automatu. Normalne to dle myho oka trva tak 1/4 sekundy. (reakce kickdownu do ty doby nez zas zabere spojka) ostatne s manualem se ti neco takovyho povetsinou nepovede protoze zakonite stratis otacky. Takze o rychlym predjizdeni je prave rec s automatem. -
« ad losi test
Nechapem, ako mohla tak renomovana automobilka tak odflaknut real testy - tlacil ich cas a nastup konkurencie? Dle mna si MB touto kauzou velmi uskodil. Neviete kolkych ludi z vyvoja to stalo hlavu?
Za tu cenu je to u nas /u vas/ nepredajne vo vacsich mnozstvach - existuje uz predsa tak siroka rada minivanov od Scenicu cez Zafiru a Spacestar a tak uzky pocet snobov...
A co sa designu tyka A-vision bol menej poplatny pani mode a viac hodny mena MB.
Cau
Přihlásit se • Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!