Příspěvky
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > Nezařazené
-
"-- skrytý --" 26.02.99 13:03
« Re: Nejlepší sporťák
Tohleto sem nepatří, protože tady je to diskuse o autech a ne o letadlech. Kdybych ho náhodou měl, tak bych se moh dočkat toho, že mě zastavěj banáni a já se provinile zeptám: "Copak, copak, jel sem moc rychle?" a oni jenom odvětí "To ani né, spíš ste letěl moc nízko." Ale jinak ho taky dost žeru. -
« Spotreba Felicie
Ja by som potreboval poradit, ci sa da nejako znizit svojpomocne spotrebu pri Felde 1,3 50kW svojpomocne. Auto mam 4 mesiace, ale som dost sklamany spotrebou primer je tak 8,5 l a to jazdim 60% mesto a 40 mimo. Ja si uz myslim ze bude daco s riadiacou jednotkou, lebo jazdim vyslovene ekonomicky - max 110 dojazdy na volnobeh, lahka noha. -
"-- skrytý --" 26.02.99 12:57
« Re: KOUPE OJETINY
Nemám sice zkušenosti s motory 2.4i a 2.9i, ale znám motor 2.0i DOHC. Otec ho měl v Sierrce a šlapala suprově. Tenhle motor se dělá snad od roku 88/89, má 120 koníčků a kroutící moment tuším 172Nm/2200(!). Motor měl nalítáno přes 300 000km a šlapal pořád spolehlivě. Skvělá na něm byla hlavně spotřeba - v Sierrce kolem 7,5 až 8 litránků. Starší dvoulitr OHC měl 100(105?) koní a o nákej ten litr větší spotřebu. O kvalitě DOHC svědší i to, že se dodnes dává do Galaxy a dával do Scorpia. V těch posledních verzích má jen 115 koní. Osobně si myslím, že v tom Scorpiu by tenhle motor výkonově stačil bohatě. Má taky dobrej zátah odspoda. Nejmenší spotřeba byla u tý Sierry 6,7 litru, když sme jeli z chalupy. Plnej kufr, čtyři lidi v autě, a protože řídil bratr, tak ho otec nenechal překročit rychlost 150km/h (kterou teda bratříček dodržoval kde to šlo). Nejlepší informace se nechaj nalízt v nějakym staršim autokatalogu. Doma mám ofocenou dvoustránku Ford z katalogu 1990, tak až si vzpomenu, tak to pitáhnu a pár dalších rad přidám.
--------Harouš-------- -
"-- skrytý --" 26.02.99 12:43
« Re: Co tedy ?
Ahojte,
musím uznat, že Jarda má tááááákhle velkou pravdu. Náhon na všechny kola je to nejdokonalejší, co se zatím vymyslelo. A Jardovo Subaru by o tom mohlo asi dlouho povídat. Jinak já mám zatím přední a jsem v mezích možností spokojen, každopádně jakékoliv mé další auto bude čtyřkolka. A když čtyřkolka, tak Subaru.
Vašek -
« To: login Re: To: Petr_ka
Proc bych se mel na tebe zlobit? Ty mas svuj nazor, ja mam svuj nazor. A jak rikaji v aktechX, pravda je nekde venku... Na ten vejfuk jsem se ptal proto, ze se mi to moc nezdalo. A ja se radci slusne zeptam na podrobnosti (aby se ukazalo, ze je to blbost), nez abych nekomu primo okamzite tvrdil ze je vul. -
« To: login
Hele zase s tebou uplne nemohu souhlasit. To ze nejlepsi je zadny tlumic. To je nesmysl....proc myslis ze se kazdy vyfuk musi pocitat ?? A nebo proc nemuzes dat vejfuk z Faba na Bawora.....zkusil si nekdy jet s autem bez vyfuku ?? Ja jo a to vubec netahne, ztraci to otacky, vykon, proste je to mrdka.....takze asi tak. To ze jsou treba vyfuky Sebring nebo Remus tak drahy bych treba pricital kvalite vyroby a hlavne zivotnosti. O vykonu se neda temer vubec mluvit. Ale zase ty spickovy vyfuky, ktery jsou ecnove uplne jinde, tak ty treba uz nakou tu kWatu pridaj, ale hlavne zlepsuji tah a prubeh motoru....takze asi tak... -
« Re: Ukazatele
Dost často je u nás ani nemají, protoľe buď na to serou nebo je nějací * zničily a nebo je cigoąi dali do sběru. Co mě vąak nejvíce ątve je absence ukazatelů ulic v naąich městech. V Německu jsou rozcestníky skoro v kaľdé vesnici a tady chybí i názvy ulic na samotných domech. -
« Octavia 1.4 OHV
Tak na skoda-auto píšou, že je to motor OHV, a tedy asi převrtaná 1.3 40kW. (Ten 1.4/44 co dávaj do Seatu je OHC). Jinak 44/4500 a 120Nm/2500. 0-100 za 18,5 a max 155. Prostě sporťák. A nyní otázky: Proč pro to nepoužili 1.3/50kW? Kolikrát to má uložený klikový hřídel?
JV