Příspěvky
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > Nezařazené
-
« Pojedem si zalitat
Az se nekdo z okoli Brna pojedete projet, muzu se pridat. Dnes mi dosli pakny na XT 600 a za 3 tydny budu mit spravenou Hondu CBR 1000. Takze se klidne ozvete. Tenhle weekend bylo tak suprove, ze jsem myslel, ze pojedu jezdit bez brzd. Takze se ozvete! email: hudecek@cekit.cz -
« Re: Povinné ručení ...
Kubatura je 1089, jen tak pro zacatek.
Povinne ruceni platit musis, kdyby ses na hlavu postavil. Dneska este bohuzel nic takoveho jako docasne vyjmuti z provozu neexistuje a kdyz nebudes platit, tak Te ceka velka pokuta. Jsem pro, aby si vzali muj velkej technicak, malej nemam a pokud ano, tak i ten, a az to bude pojizdny, tak si pro nej prijdu a zacnu zase platit. Ale to je pro ty pitomce se stocisicovejma platama ve vedeni moc slozity a treba by pak pojistovna prisla o par korun a oni by nedostali svuj patnactej plat. Tam je jim to uplne jedno, ze nadsenec, kterej doma restauruje vrak do podoby historickeho automobilu musi platit kazdy rok zbytecne vic penez, nez vubec ta kupa srotu stala. -
« Re: OŽRALEJ NENÍ S ALKOHOLEM V KRVY
S tema 3 dnama tos trosku prehnal.12ti stupnovy pivo se vstreba za 2 hodiny, 2 piva za ctyri.Malej panak asi za tri hodiny.Precti si unorovej Penthouse, tam je dobrej clanek a k nemu tabulka, za jak dlouho se co odboura.Abys mel neco v krvi po trech dnech, tak to by ti musely odejit jatra. -
« Literatura na 1000 MBX
V technicke knihovne je k sehnani dost knizek na veterany, ale na MBX myslim ze nic nemaji. Knihy od roku 1970 najdes na Internetu pod www.stk.cz . Starsi knizky, a to je Tvuj pripad, maji jen v katalogu v knihovne. Z technickeho muzea si ale knihy nemuzes pujcit domu, leda se je tam nechat rovnou ofotit, a tam je to hodne drahy. Jinak by Ti snad mohla stacit jakakoliv kniha na MB, v hlavnich soucastech se to asi moc nelisi. Nevim, pod kapotu tohohle auta jsem jeste nekoukal. -
« Spartak
Mate nekdo nejaky zkusenosti se Spartakem ci Octavii? Jake to ma jizdni vlastnosti, na co je potraba si davat pozor, a hlavne CO JE POTREBA ZKONTROLOVAT PRI VELKE OPRAVE (budu mit shozenou karoserii, tak je mozny toho udelat spoustu). NENABIDL by nekdo nejake ND za slusnou cenu, hlavne chrom a tesneni? Nutne potrbuju tesneni a ramecek k trojuhelnikove vetracce ve dverich a chromovanou svislou listu ktera vodi spousteci sklo, vse ve vidanich P a L. -
« Re: Spotreba Felicie pro TONIho
Vsak ono to aj vypadalo tak ze s tym moc nevedia a hlavne ked to je bezplatna prehliadka tak asi ani moc sa nechcu s tym trapit... Povedali ze to je normalna spotreba a ze po zabehu to klesne... Lenze mam obavu, ze tu na Slovensku a v okoli nie je dokopy nikoho, kto by sa hlbsie vyznal do nastavenia riadiacej jednotky a pod. A o chip tuningu som ani u nas nepocul...
No a preco som si kupil Feliciu: Za prve som uz po mojich skusenostiach so starym autom co zralo 10 litrov a tiez motorke, ktora bola zabehana na 1000 otackach - uz nechcel starsie auto, a felda je u nas po Kia Pride najlacnejsie auto a kedze som si aj tak este musel pozicat prachy na "ludove" auto a uz neboli peniaze ani poistku na ine auto ako Skodu a pod. rozhodol som sa teda pre nu. Mne by stacilo keby zrala tak ako priemerne ma, tych 6,8 l. Ale rad by som vedel, ze ci by som platil v servise, keby som tam s tymto problemom prisiel, hoci je vlastne v zaruke, a ci by mi to uznali. -
« Re: Prosba
Škodovku sice nemám,ale u Žigula jsme zvýšili výkon tim ,že jsme vyleštili saci potrubí(vrtačka se spaciálním bovdemem a na konci leštící kotouček),zvedli jsme karburátor(asi o5mm),do akcelerační trysky jsme udělali větší dirku(stačí špendlíkem),vyndali jsme první tlumič výfuku a do motoru jsme nalili SLICK50 na utěsnění.Dalo by se udělat plno jiných úprav,ale takle to stačilo aby dvanáctistovka žigul hrabal 2 za doprovodu modrýho dýmu a smradu spálený gumy. -
« Golf
Nechci nikoho urazit a vím, že na tomto místě jsou pouze příznivci značky a hlavně modelu Golf. Z pozice nestranného čtenáře musím ale poznamenat, že ani Golf IV není žádný zázrak a že je to auto jako každé jiné, ale rozhodně nijak nevyčnívá nad konkurenci i přesto, že je dražší. Automobily VW a zvláště Golf mají u nás dost nadhodnocenou pověst, která se k nám šíří z Německa. Je zajímavé, že právě ona vyzdvihovaná spolehlivost není u Golfa III. (čtyřka je zatím na trhu krátce) příliš vysoká, např. podle žebříčků německého TUV byl Golf vždy mírně za průměrem a na stejné úrovni jako hlavní evropští konkurenti Escort a Astra. Také si vzpomínám na jeden test sedmi aut této třídy, kde byl např. Fiat Bravo, R Megane, Mazda 323, Astra, Golf, Cordoba a kde skončil Golf předposlední před Cordobou, kdy byl ve všech parametrech nic moc (průměr či podprůměr), ale vynikal pouze v pružném zrychlení na pětku a naopak katastrofálně dopadl při opakovaném brzdění. Tím nechci říci, že by to byl nějaký *, ale jako každé jiné auto má své klady a zápory a v souhrnu svých vlastností nijak nepřevyšuje konkurenci,spíše naopak.
Poznámka ke kritice níže: pokud jedete jakýmkoli autem se sportovní úpravou podvozku, tak si pohodlí moc neužijete. Tvrdé tlumiče, zkrácené pružiny a nízkoprofilové pneu udělají své.
To samé platí o hluku motoru.
Přihlásit se • Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!