Příspěvky
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > Nezařazené
-
"-- skrytý --" 02.03.99 07:20
« Alfa - Cuore Sportivo
Konečně jsem našel někoho, kdo uznává italský auto. Ať žijou taliáni a dělaj skvělé auta! Alfa 156 je momentálně jedno z nejhezčích aut, ne-li nejhezčí. Starší 155 je taky docela bomba, časem bych jí chtěl sehnat. (Momentálně Lancia Delta). Ale 156 neni jen tak ňákej plech a sem tam ňáký kolo, je to ztělesněná krása. -
« Konečně život...
U převodovky SELESPEED je klasická pětistupňová převodovka s tím, že řazení zajišťuje speciální zařízení (bez měniče momentu), řazení probíhá buď pákou na zemi (dopředu a dozadu) nebo na volantu tlačítky. Q-system je čtyřstupňová automatická převodovka s možností ruční volby převodů. Ohledně 166 , dneska jsem ji viděl "live", model 3.0 V6 Super a můžu říct, že na obrázcích se mi líbila docela, kdežto naživo je to bomba na kolech. Elegantní, majestátní a sportovní... Nevím jak vy, ale u Alfy mám zkušenost že v reálu se mi líbí o 200% víc než na obrázcích.
Čau Jeník.
-
« Re: Lexus je sila!
A nejen Bill!!! Uz jsem se tady pred casem zminoval o tom ze jsem videl na Max1 hezky srovnavaci test nemeckych vozu (predevsim MB) s Lexusem. Vyjadrovali se k tem to vozum ruzni lidi, nejen majitele ale predevsim odborna cast verejnosti. 90% se shodli ze nemecke vozy jsou az prilis prepracovane jako napr. drevo prehnane lestene. Samo ze toto plati nejenom pro interierove casti ale i pro ty ostatni - karoserie, motor, podvozek. Proto se techto 90% lidi vyjadrilo ze Lexus dava mnohem lepsi pocit z jizdy (a to zase nejen mechanicke casti, ale i interier), protoze u techto vozu to neni premrstene ale vyladene tak aby to bylo maximalne funkcni, esteticke a realne. A mensi spek na konec. V americe je Lexus jiz 5 let povazovan za to nejlepsi co muze v limuzinach byt (ma to nejlepsi spolecenske niveau). -
« Re: Refresh
Ačkoliv mám Fiat s klasickým turbodielem (1.9TD/66 kW), mají TDI motory od VW můj obdiv. Tuhle jsem zaslechl názor automechanika v značkovém servisu Fiat, že zavedení JTD motoru do Fiatů Brava odsouvá Golfa s TDI do druhé ligy. Nechtěl jsme se s ním přít - 1.9JTD je možná o trochu pružnější (max.krouťák 205 Nm v rozmezí 1500-3500 ot/min) - nicméně při zhruba stejných dymanických vlastnostech bere Golf 1.9TDI/81kW o 0.5 l/100 km míň než Brava 1.9JTD/77kW. Takže konkurence TDI-ček má stále co dohánět. S pozdravem Pavel K.
-
« Re: Zruąení monopolu České pojią»ovny
No těch 6000 Kč snad naąi drazí v parlamentu nemyslí váľně? Nějaký kecy o tom, ľe tak to stojí ve vąech zemích EU, bych nevypustil z huby!! Pánové zapomněli, ľe 6000Kč = 300 marek, výplata v korunách člověka středního stavu je 10 000/měsíc, v Německu 4000-5000 marek/měsíc. U nás by člověk dal půl výplaty, v Německu zaplatí cca 7,5% z výplaty. Pokud budou chtít zavést ceny z unie, budou muset zavést i výplaty z unie, no ne? Ty mají fakt jen v parlamentu. Já těch 6000Kč klidně zaplatím, budu-li si vydělávat 80 000Kč/měsíc. A co vy? -
« Re: Povinné ručení ...
Čau veteránisti. Mám podobný problém jako vy. Vlastním Moskviče 408/1 r.v. 1970. Jelikoľ je auto povaľováno za veterána jen pokud je starąí 30-ti let, nelze ho za veterána dřív přihlásit. Za veterána se totiľ neplatí pojistné, jelikoľ nemá klasickou SPZ. Problém je ale v tom, ľe s veteránem si nemůľete jezdit hala bala kdy se vám zachce, vąechno musíte hlásit u policajtů. Tím se to ovąem můľe vąechno prodraľit a chodit k "nim" kaľdý měsíc pro povolení se mi nechce. Je lepąí mít SPZ a zaplatit povinné ručení. Ručení nemusíte platit tehdy, pokud nemáte SPZ, tj. nejste evidováni na policii. Pokud jste ve stadiu, kdy nebudete jezdit nejbliľąí rok či více, je nejlepąí sebrat SPZ, techničák a ZAPLACENOU pojistku pro tento rok a jít svého miláčka odhlásit, nejlépe na konci roku (kvůli platnosti pojistného). Tam si nechat vystavit nějaký doklad o tom, ľe vůz s výrobním číslem byl odhláąen (nevím jestli vám takový doklad dají), protoľe při opětovném přihlaąování musíte prokázat, ľe vůz není kradený.
Tím se zbavit nuceného pojistného po dobu restaurace vozidla. Jiný způsob je tento: Pokud vám nepřiąel ąek od pojią»ovny, pak nejste s velkou pravděpodobností s vozidlem u pojią»ovny evidovaní (u policie ale jo! viz SPZ), a tudíľ nemusíte platit ľádné prachy. Budete mít ovąem smůlu, pokud bouráte nebo budete mít silniční kontrolu. Proto jezděte opatrně. Výhodu mají ti, co nejezdí kvůli restauraci. Nejlepąí by bylo zjistit, jestli je vaąe auto u pojiątovny evidováno. Způsob zatím neznám, kdo na něco příjde, a» dá vědět. Policie zatím nemá podle zákona přístup k datům pojią»ovny a pojią»ovna zase nepátrá v datech policie. To se má ale od nového roku změnit. Takľe jakási naděje na nezaplacení něčeho co nepouľívám tu je.
*-*-*-* Mě osobně by se líbilo pojístné jen na část roku, třeba pro takové staré (ale hezké) automobily, jaké jsou v této rubrice uvedeny. Fandím vąem restaurátorům. Pevné nervy při shánění náhradních dílů. -
« Re: crx
Ja si na svou CRXku 1.6i F1, r.v.87 nemuzu stezovat. Pokud te casem neomrzi tvrdost podvozku, neni proc do ni neskocit. Je to prima jizda a i kdyz se ti bude chtit obcas litat kolem tech 5-6.000 ot/min, vis ze ti to neukousne penezenku. Jo a co se tyka zadni sedacky, je opravdu jen na krajni nutnost. Bud tam vzadu bude ten clovek napric, nebo si proste "nelehnes".
Cao Golden -
« Bez nadpisu
Kdo mate zkusenosti se Spartakem ci Octavii? Jake to ma jizdni vlastnosti, na co je potraba si davat pozor, a hlavne CO JE POTREBA ZKONTROLOVAT PRI VELKE OPRAVE (budu mit shozenou karoserii, tak je mozny toho udelat spoustu). NENABIDL by nekdo nejake ND za slusnou cenu, hlavne chrom a tesneni? Nutne potrbuju tesneni a ramecek k trojuhelnikove vetracce ve dverich a chromovanou svislou listu ktera vodi spousteci sklo, vse ve vidanich P a L. Mam nadrz na Octavii s vyvodem do boku a levne ji prodam. Email: XVANP2@tf.czu.cz .