Příspěvky
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > Nezařazené
-
« Slovo do placu
Zalozil jsem tuto rubriku, protoze si myslim, ze je sice pekne, kdyz cloveku auto jezdi a je s nim spokojen, ale jednoho dne prijdu na ulici a auto nikde nebo nema kola nebo neco jineho dost podstatneho. Mozna by bylo dobre vymenit si zde vlastni zkusenosti s tim co se dnes krade, jak se auta zabezpecuji a jake zabrany zlodeji dovedou prekonat (slysel jsem, ze uplne vsechno). U vetsiny mechanickych zabran pry staci asi 1 minuta na odvrtani zamku akuvrtackou a ani ty bytelnejsi zabrany asi nestaci (znama mela na favoritu construct a po pul roce ji favorit zmizel i s constructem). Take s elektrickym zabezpecenim vozu to neni zadna slava (na ulici clovek kazdou chvili slysi houkat nejaky falesny poplach - takze uz to asi nikdo cizi nebere moc vazne - alarmy maji pry prilis citliva cidla - staci, kdyz je silnejsi vitr nebo okolo projizdi tezsi auto a uz reaguji alarmy zaparkovanych aut). Pokud se citlivost alarmu stahne dolu, tak to zase nevezme fikane zlodeje, sam jsem mel moznost vyzkoset si na vlastnim alarmu s ultrazvuk.cidly, ze pomaly pohyb ruky do kabiny to proste nevezme - pri stredni citlivosti - pri nejvyssi citlivosti staci k poplachu kdyz foukajici vitr rozkmita antenku radia... Mimo to po odpojeni baterie vetsina vyrabenych alarmu utichne (ty co ne jsou zase mnohem drazsi nez za beznych 5000,-). Nevim take jak moc mohu duverovat zabudovanemu imobilizeru od vyrobce (cosi takoveho mam na Vectre A u zapalovaciho klice - ma to sedm kotaktu, ktere se asi nejak ruzne spolu pospojuji behem otaceni klice ve spinaci skrince - rekl bych, ze zrucnejsi zlodeji to asi taky dovedou obejit - u felicii pry existuje dokonce universalni kod na odblokovani auta na pul hodiny...). Takze zbyva asi jen doporucovana maximalni kombinace ruznych systemu ochrany a modlit se aby se clovek jednoho dne neoctl se svym autem na strankach hledanych vozu Cebia...
Presto si myslim, ze by nebyla k zahozeni nejaka diskuse o ruznych druzich zabezpeceni auta a zvlaste zkusenosti lidi, kterym ta ochrana nestacila. Vyrobku na trhu je zaplava, jeden nikdy nevi co koupit a hlavne kolik do toho nainvestovat - na jizde to autu urcite neprida. -
« Re: pro Petra
Chystam se udelat opravu takrka generalni (krome motoru a prevodovky), takze sundat karoserii, vymenit prahy, podlahy a predni blatniky, obrousit a natrit ram, vystrikat dutiny. Plecharinu uz nastesti mam. Prave ted davam dohromady dvere. Vrchni cast z jednech, spodni z druhejch a poslednich deset centimetru udelat uplne znova z plechu a navarit. Je to hrozna prace. Nevis kdo by mi udelal chromy? Mam totiz doma stredni dil narazniku uplne novej, ale nechromovanej. -
« Focus
Vcera jsem v nem sedel a byl jsem docela prijemne prekvapenej.Pekna pristrojova deska, dost mista na hlavu a i na nohy.Trosku tuzsi spojka, ale to bylo mozna tim, ze byl novej.Kufr docela dobrej a cena taky dobra(5ti dver.hatch, 1.8 Ghia => 499 000).Koukal jsem i do takovyho magazinu o Focusu a jestli jste videli ten perletove cervenej sedan nebo tmave modrej kombik s 15" litejma kolama, tak urcite pochopite, proc je Focus Auto roku 99.Fakt peknej kus.
Mohl jsem to srovnat s Ackem a za tu cenu, vybavu, pohodli a design byste museli byt blazni, kdybyste si Acko koupili. -
« Re: Rapid - ano nebo ne?
136 je sice motor do Favorita a le predelanej ze 120 po ukonceni jeji vyroby. Nikde jsem se zatim nedocetl ze to melo jiny ulozeni. Z toho co jsem zatim stacil zjistit vyplyva, ze to ma takrka shodnej blok se 120, je tam akorat jiny usporadani vnitrnich chladicich kanalu a umisteni valcu v bloku(kvuli vetsimu vrtani), jinak je to vsechno stejny. -
« Re:to anonym
Za prvy:20 panaku cehokoli nevypijes.A rozhodne to odbouravani neni takhle postupny.Cim vic, tim je asi doba na vstrebani jednoho kousku vetsi.
Za druhy:Anonyme, kdy si naposledy cetl Penthouse?Rekl bych, ze nikdy, vid?Je lehky rict, ze neco je prizemni nebo slaby, kdyz si to necetl.Jestli si myslis, ze ctu Penthouse kvuli tem par nahejm zenskejm, tak se mejlis.Pokud bych se chtel kouknout na nejaky baby, tak si koupim neco tvrdsiho.Videl si nekdy reklamu na Penthouse?Rika se tam:Casopis o vsem, co zajima muze.Takze jestli tebe nezajimaj auta, zensky, to, kde je dobra hospoda a spousty dalsich(podle mne) dobrejch veci ve skvelejch clancich, tak pro tebe Penthouse opravdu neni.Nevadi, kup si Katku nebo Ohnicek, treba ti vyhovuje vic. -
« Re: Povinné ručení ...
S veteranskou znackou smis jezdit jen na akce poradane veteranskymi kluby. Od klubu vzdy vyfasujes papir s datem a mistem konani akce a s razitkem. Jinak s tim nesmis jezdit. Veteranisti to ovsem delaji tak, ze si nechaj vydat papiry jen orazitkovane a kdyz je problem tak si tam neco vyplni (je to z duveryhodneho zdroje).
Ohledne placeni za veterana, je zde moznost za vozy vyrobene do roku 1955, tusim, platit jen jednu tretinu.
U nas muzes prihlasit a dostat normalni znacku jen na auto, ktere splnuje dnesni normy, to jest tricestny katalizator a spousta dalsich hovadin, ktere jsou u veterana nemozne. -
"-- skrytý --" 03.03.99 08:25
« Re: To: HAROUS
Čau Harouąi, nedalo mi to a zavolal jsem do Č.B. do firmy BAS (vľdycky tam vąechno seľenu a ceny taky nejsou závratný) a tam mu řekli ľe na Lancii Deltu 1.5 rozsah roku výroby 1986 - 1993 stojí jeden tlumič 3.109,- Kč s DPH !!! Je na něj sice záruka 2 roky bez omezení ujetých kilometrů, ale cena je vyąąí. -
« Pro Webmastera Auto.CZ
Jak asi sám vidíte, pitomci jsou věční a proto zkuste zrušit anonymy úplně, tzn. kdo se nezaregistruje, nemá povolený vstup. Jo a opravte si ten script, mě a asi i více lidí štvou ti puberťáci, co si změní v řádku login a cítí se jako hackeři, kteří nabourali Pentagon