Příspěvky
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > Nezařazené
-
« Re: Vysoká spotreba Felicie
Co kus, to original - chce to mit stesti na kus. Ve firme jsme kdysi meli 8 Favoritu - nejlepe jezdil a nejmensi spotrebu mel ten uplne neobycejnejsi, nejobouchanejsi a nejzanedbavanejsi. Jeste bych zkusil najezdit par tisic kilometru a pokud se spotreba nesrovna - prodat. -
« Kde se daji koupit
Nalepky na okynko, rikajici, ze auto je zabezpeceno alermem a nebo pres ten satelit. Mel bych zajem.
U sve nove Octavky combi mam krome imobilizeru i zamykani zpatecky, pripadne faju na volant. Kombinace elktronicke a mechanicke zabezpeceni je asi nejlepsi, i kdyz prekonat se da vsechno.
Alarm jsem si neporidil proto, ze ze zkusenosti vim, ze houkani alrmu diky jeho inflacnimu vyskytu uz dnes nikoho nevzrusi: "Zase to nekomu blbne !" -
« Dotaz
Netopire, zajimalo by me, jakou zivotnost ma potom motor se snizenou hlavou a s takovymhle kompresnim pomerem. Vzdyt je to obrovska zatez na klikovku loziska atd. Daji se tedy problrmy jeste nejak odstranit. Dali by se tam narvat pisty ve tvaru T, nebo odvrtat klikovku a setrvacnik? Prevlozkovat a koupit lepsi pistni krouzky?
Jak se lesti saci kanalky. Musi byt uplne hladke, nebo jen odtranit ten bordel. Co ostrejsi vacka, jaky je princip ostrejsi vacy a kde by se dala sehnat. Jak by se dala prisavat voda. Jelioz jezdim i na plyn zajimalo by me, co to udela.
Porad nejakou adresu, kde bych se o tom mohl docist. Diky. Zdary. -
« Tapeta pro WIN
Musim se jako velky fanda take zapojit do diskuze o LEXUSU. V Evrope opravdu jeste nejsou moc doceneni, ale po svych zkusenostech z Ameriky, si nedovedu predstavit ze mlady uspesny banker nebo makler by si koupil BMW ci MB. V tomto okruhu profesi tam LEXUS opravdu kraluje :-)
BTW - moc schanim nejakou tapetu pod WIN s LEXUSEM - nepomuzete nekdo ???? -
« Upresneni
Mám Škodu 110L Deluxe a chtel bych se nekdy zucastnit nejakeho zavodu veteranu. Myslim tim zkusit si zajet nejakou "ERZETU" na rallye. Nebo zkusit rekreacne zavod do vrchu.
Ja jsem jiz nekolik uprav provedl. Mam napr. tyristorove zapalovani s optickym rozdelovacem. Je predelana na plyn, ale chtel bych jeste neco zkusit. Poradte. Diky.
Mimochodem vim, ze se neviplati do tohoto vozu investovat, ale je to muj konicek a milacek. Myslim, ze takto zachovalou skodovku nikdo v okrese nema. Kdo by na ni hledal rez, hleda marne. Je fakt dobra. Nechci se vytahovat, ale takhle pochopite, ze to neni zas takova sunka. Nedavno byla po vybrusu, tak to docela soli. S kratkou prevodovkou s ni do mirneho kopce udelam 100 km/h a to na trojku. Na ctyrku jede tak 140. Mam ji rad, protoze dost dobrej pocit je, kdyz muzu do kopce nadrbat stodvacitku, ci stopetku. Kazdej si mysli, jaka je to sunka, ale to se seredne mejli.
Kdzby se nasel takz takovej fanda, rad se s nim poradim. -
« LoJack
Priznam se bez muceni, ze informaci o tom, ze neco podobneho existuje jsem tady slysel prvne a ze me to docela zaujalo. V kombinaci s jinym zabezpecenim a zejmena odstranenim identifikacnich znaku alarmu to vypada na docela slusne zabezpeceni. Ovsem otazka je, co pak, az auto skutecne nekdo slohle. Kdo ho hleda? Kdo ma prostredky, aby zachytil signal? Policie? Vlastnik auta? Dodavatel systému? Jakým způsobem je signál zabezpecen proti zneuziti (monitorovani pohybu majitele auta)? Mate o tom nekdo tuseni? -
« Re: Slovo do placu
Prekonani imobilizeru asi bude trochu tvrdsi orisek ale myslim si, ze existuji dve mozne cesty: 1. zlodeji si donesou vlastni ridici jednotku (vstrikovani i zapalovani spolu s imobilizerem se bohuzel dnes asi vetsinou dava do spolecne skrinky - navic lehce pristupne na znamem miste). V tom pripade musi mit zlodeji nejakeho fachmana, ktery by takovou skrinku dokazal vyrobit - vyradit z ni imobilizerove funkce - vzdyt je to v podstate taky jen pocitac s nejakym programem v EPROM...
2. vyrobce ponechal mezeru v konstrukci imobilizeru (domnivam se) - spinaci skrinka s kontakty imobilizeru je lehce pristupna a lze kontakty skrinky lehce prehodit do jine - potom to zavisi na vyrobci, jestli auto od auta meni kody mezi spinaci skrinkou a zapalovanim anebo jestli pouze kontroluje klic vlozeny do zapalovani a pak jiz generuje pri otaceni typizovane kody do zapalovani s imobilizerem...
3. Skoda MB ma pry v kazdem imobilizeru tvz."servisni kod", ktery odblokuje auto asi na dobu pul hodiny na prejeti do servisu". Kod pry zna jen vyrobce a nekteri servismani - coz muze byt podobny pripad jako vlastnictvi plazet k odmykani bytu bytovymi zlodeji (pry ty planzety maji jen autorizovani zamecnici...). Divim se mnozstvi majitelu novych octavii a felicii z nichz mnozi se evidentne sploehaji jen na zabudovany firemni imobilizer...
Ten prvni pripad se nepochybne tyka zahadnych a rychlych kradezi drahych zahranicnich aut...
Nejhorsi na tom je, ze jako majitel Opla moc netusim do ktere skupiny patrim...
Jeste k druhemu prispevku - LoJack apod... Cetl jsem o nich nekde, ze vetsinou vysilaji pres antenku radia (jak jinak to taky do toho eteru dostat...) Zlodej si precte cedulku s typem zabezpeceni inteligentne vylepenou na okenku, ucvakne radioantenu, pripadne ostatni mozne anteny a co je drahy LoJack majiteli platny... -
« Re: Obsah ničím nenahradíš
Myslím, že ne. To kouzlo je právě v tom, že je to stará Škodovka, pěkně vypadající a s nadprůměrnými výsledky. Tyhle lidi já moc dobře chápu. U Š100 pomáhala výměna rozdělovače za stodvacítkový. Údajně se taky zvýší dost výkon použitím nějakých extra svíček, ale jejich typ neznám a nemám to vyzkoušený. U škodovek se slabším alternátorem zabírá vypnout co nejvíc spotřebičů (zkuste na volnoběh zapnout světla, mlhovky, rádio, ventilátor a stěrače a šlápnout na brzdu - slyšíte ten rozdíl v otáčkách?). -
« Prvni zkusenosti
Jelikoz jsem nyni pomerne casto v kontaktu s Berlingem . Rad bych se podelil o sve zkusenosti . Konkretne jde o dodavku 1.8D . Ma skutecne obrovske moznosti co do vyuziti na naklad . Zaroven je perfektne navrzeny interier,o kterem si myslim , ze by mohl slouzit za vzor . K celkove pohode prispiva i robustnost vozu . Motor je vcelku pruzny a na silnici outsiderem neni ani plne nalozeny . Samozrejme je nutno brat v potaz to , ze se jedna o dodavku . Do osobnich se standardne montuji silnejsi motory 1.9D a 1.4i . Po tehle strance bych nemel namitek . Spise me zarazi , ze tyto vozy maji chudou zakladni vybavu.
Kuprikladu chybi imobilizer , repro... Ale je nutne zase dodat , ze vse lze priobjednat .
Celkem si myslim,ze je to vyborny vuz . Majiteli preji mnoho stastnych km .
SAKAL
-
« Re: Slovo do placu
Videl som Citroena Xsaru, kde sa zlodej dostal do auta ale firemny imobilizer neprekonal. Od zlosti uplne demoloval palubnu dosku.
Ale aj tak - nie je mi jasne ako je mozne bez odvozu na inom aute prekonat imobilizer napr. v Astre, Honde, vseobecne v autach s elektronickym vstrekovanim kde je odpojene uplne cela elektronika. -
« DRUKOS
Musim konstatovat, ze v B.Bystrici je obdobna situacia u firmy DRUKOS. Predaj perfektny, servis otrasny. Kto ma nejaku znamost v inom servise, snazi sa aj zarucne prehliadky urobit inde.
Vlastna skusenost > Favorit, na teste nesymetricky priebeh zadnych brzd:
1.kolo - odmastenie patni a bubna > nic.
2.kolo . vymena oboch obmedzovacov pri hlavnom brzdovom valci > nic.
3.kolo - pokus o vymenu celusti, planovana vymena bubna > proste postupna vymena vsetkeho az kym brzdy nebudu pracovat. Po 2.kole a ucte vyse 1000.- som to stopol a isiel inde. -
« Re: Motor 66 kw
Zalez si pod auto a uvidis, podivej se, kolik mas pred prevodovkou mista, pokud tam sotva strcis ruku, tak mas smulu, protoze petistupen je o 7 cm delsi. pokud tam ale mas spoustu mista, a za sedackama krabici na baterku nemas zapustenou, ale vystrcenou, takze prekazi, muzes si tam dat i uhlove napravy. Za predpokladu, ze se ti tam sotva vejde ruka, tak musis nejen vymenit nadrz, k vuli cemuz musis rozebrat i brzdove hadicky atp., ale musis take upravit karoserii. Nicmene kdyz si pockas, casem se ozvu az se podivam, jestli to pujde u me (S105 r.v.1979)tak to pujde urcite i tu Tebe. -
« Skoda
Dej vedet, o jakem aute presne mluvis. Misto prisavani vody zkus namichat benzin s lihem, do 30% nemusis ani serizovat karburator, pokud na to budes jezdit, muzes si nechat snizit hlavu valcu a tim zvysit kompresni pomer az na 12:1, s lihem to bude vpohode, protoze ma obrovskou vyparnost tzn. ze chladi spalovaci prostor a proto nevznikaji detonace. -
« Re: Slovo do placu
Samozrejme, ze ukradnou vsechno, sebelepe zabespecene. Prinejhorsim to nalozej na odtahovku a pohrajou si s tim v servise. Z toho duvodu je dobry Lo-jack, nebo jak se to .. . Je to visilacka, kterou ti asfaltem zalyjou nekam do dutin auta, pri nahlaseni kradeze se to dohleda, maji nejakych 99% uspesnost, ale take to lze .. . Staci si poridit skrinovou avii, kam autem najedes, vhodne umistit silne reproduktory atd. atd. nicmene jepsi neco nez nic, nehlede na to, ze pojistovna dava slevu. Pokud si poridis nejaky alarm, je nejlepsi dat na okno nalepku od neceho jineho, nebo jenom erarni napis ALARM, coz se da koupit na trzisti. Pokud mas navic mechanicky zamek na volant, radici paku atp. Mas temer jistotu, ze se ti tam (pökud nemas drahe radio, fotak na okne, kozenou nacpanou tasku na sedadle) nevloupa zadny "nahodny chodec", protoze jak znamo prilozitost dela zlodeje.
Přihlásit se • Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!