Příspěvky
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > Nezařazené
-
« Stavba vozu skupiny B
Chtel bych trochu odbocit a zeptat se na to, jak moc je po administrativni strance slozite postavit si vuz pro rally historiku, napr. Skoda 130RS, 120S, 130LR atd. Tedy jak je to slozite potom s prihlasenim do provozu a zda mohu startovat na rally, kdyz vuz je postaveny podle puvodni homologace ale az dnes. Slysel jsem, ze auto pro rally historiku musi pochazet z doby, kdy se s nim jezdily normalni rally a prokazatelne muselo jezdit uz tehdy. Pokud je to blbost, budu rad, kdyz mne vyvedete z omylu. Chtel bych si totiz postavit nektere z jiz zminenych aut. Taky shanim na ofoceni nebo ke koupi jakoukoliv literaturu o techto autech. Dik -
« pro Scouta
Doufal jsem ze Ti rekne to stejny co rekly me tady v Brne.Jeste jsem se projistotu
ptal toho miho kamosa kdyz me daval to telefoni cislo pro Tebe.Ujistoval me ze ty SPZ
jsou nezavisle od veteranskych srazu.Muzu snema jet traba na chatu nebo do Italie,ale
musim psat kam jedu, kolik ujedu, v jakou dobu atd.Pokusim se zjistit jeste vic.
U tchine za rohem ma jeden manik Forda Mustanga (s veteranskyma SPZ) a jezdi s tou
raketou kazdej den do prace.Az ho zase potkam, tak se ho zeptam jak to dela on.
Na brnenske prehrade jsem videl Jaguara E Mk1, taky s veter. SPZ a ten tam urcite
nebyl na srazu ale prijel na prigl.

"-- skrytý --" 28.06.99 11:58
« Re: to je věc ...

« Re: PRO Luckyluka - SPZ

« Re: N95 nebo N91? Míchat oktanová čísla?

« Re: trochu z vědy ...

« Re: Matísek

« Bez nadpisu

« to je věc ...
