Příspěvky
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > Nezařazené
-
« Re: TV reklama to Anonym
Proc si myslis ze reklama pusobi na lidi jinak nez teleshoping? Pouziva stejne prostredky, dost casto je delaji stejne agentury, lisi se v podstate jen delkou. Upozornoval jsem jen na to, ze v te reklame, pardon teleshopingu lzou minimalne v jednom. A kdyby te to zajimalo, tak s televizi nekolikaletou zkusenost mam i z "druhe strany" obrazovky. -
"-- skrytý --" 05.03.99 09:34
« Re: Sklo
V předním skle je fólie, která má zabránit jeho rozpadnutí, ale v bočních a zadním skle, do toho »ukneą a rozsype se na tisíce kousků. A na těch bočních jsem to zkouąel. Nejde mi ale ani tak o ty skla, ale kdyľ je auto převrácený a ty visíą na zaplých bezpečnostních pásech, který nejdou uvolnit, tak tam se to hodí ne. -
« TV reklama
Jestli to bude povinna vybava nevim, spis o tom ale pochybuji. Na co bych chtel upozornit, je ta reklama v televizi. Jestli se nepletu, tak se na obrazovce objevi neco ve smyslu "autenticke zabery". Tedy, ten kameraman musel bejt ale krveziznive hovado! Lidi v havarovanem aute, kazdou chvili hrozi vybuch, a von si to klidne nataci (i s detaily) a ani jim nepomuze. Neuveritelne. Vladimir Z. by z takovych zamestnancu mel jiste radost. A nebo ze by to nebylo tak uplne autenticke??? A mimochodem, opravdu se moderni automobilove sklo takhle rozsype? Neni v nem nejaka folie, ktera by tomu mela zabranit? -
« Re: Slovo do placu
Spíš bych řekl, že diletantských zlodějů je 10 % a ostatní jsou organizované skupiny, které mají přístup k technice a dostávají tipy přímo od firem, které ty zařízení montují. A zneškodnit jde asi každé zařízení, které si můžeš dopředu pořádně prozkoumat. Nejúčinější jsou nestandardní systémy, které si uděláte sami, nebo nějaký váš známý. -
« Re: SCHUMI SCHUMI SCHUMI
hmmm, výsledky prvního tréninku bohužel pro Schumiho nejsou nejlepší, je fakt, že odjel málo kol, protože při prvním tréninku měl prblémy s převodovkou s první rychlostí a podle předpisů se v pátek nesmí použít náhradní vůz tak byl hodinu jen divákem a v drhém tréninu bylo znát manko odjetých kol v nastavení setupu. Oba vozy však prý jezdily s plnou nádrží. zato šedáci excelovali a nebýt Hakkinenovy rány před koncem druhého tréninku tak by u nich bylo ještě veseleji. Doufejme, že se to zítra zlepší, či ještě dneska našeho času zlepší, jinak budou muset u Ferrariho udělat nějaký zázrak či co. Ediie si pochvaloval, že auto se řídí sice fajn, ale že je pomalé. -
"-- skrytý --" 05.03.99 07:40
« Re: Povinná výbava nebo ne?
Jenľe kámoą to taky koupil v prodejně s autodoplňkama. Prej super věc aľ na to ľe jsem řezal vąí silou do skla a vono nic !!! Takľe to byl pěknej sráč, ale tímhle jenom tukneą a netačíą ľasnout co to s tím sklem udělá. Takľe je věc a věc. -
"-- skrytý --" 05.03.99 06:53
« Povinná výbava nebo ne?
Včera nás ve firmě navątívili dva borci a přinesli takový ty rozbíječe oken a přeřezávače pásů, co to nabízí v televizi asi za 7 stovek. A ľe to prej BESIP sponzoruje nebo co, nabízí to za 354,- Kč (docela dobrá cena). Uľ jsem to zkouąel na starým skle a je to fakt super, ľádnej ąmejd. Ale docela mě udivilo, ľe ten maník povídal, ľe by to mělo být povinně ve výbavě motorového vozidla někdy od příątího roku. Nevíte někdo o tom něco? -
« SCHUMI SCHUMI SCHUMI
No je to uz trochu nuda sem FIKu psat furt dokola, ze letos to uz urcite vyjde. Konecne je Schumi trosku mene sebevedomy narozdil od McSracu a uz se tesim, az jim vypali rybnik. Hill si prej vsadil celej plat od Jordana na vitezstvi Schumachera :o)))))) -
Diamant 04.03.99 23:19
« Re: Pre Fucidu
Je to asi porovnatelne. Vy mate motor BMM a teda max. toc. moment 100 Nm/3750 ot a ja mam MPI 106 Nm/2600 ot. Takze v kazdom pripade je to menej ako max. tocivy moment. Okrem toho velke odlisnosti su aj v stalom prevode. Forman mal odlisny od Favoritu. Fel to ma uz s Combi rovnake, lisi sa to uz len podla motora. BTW: 50 kW motor ma lahsi prevod, ako 40 kW motor. -
« Re: Slovo do placu
Pro mateje
ad.1
Donest si vlastni jednotku je sice vybornej napad, ale jde to jenom u aut jako je treba Felicia, ktera ma jednotku v motorovem prostoru a jeji demontaz trva asi 5 vterin.
Vetsina jinych aut ma jednotku na miste ne moc dobre pristupnem a jeji demontaz se muze protahnout treba na hodinu i vice z cehoz jasne vyplyva, ze primo na miste to udelat vetsinou nejde.
To ze nektere vozy maji imobiliser integrovany primo v jednotce hodnotim kladne, protoze to celou kradez nechutne prodrazuje (jednotka na MB muze stat treba 50000,-) a pro vetsinu diletantskych zlodeju, kterych je nastesti 90% je to neresitelny
problem.
Mila -
« Re: Slovo do placu
Imobiliser se na miste v podstate prekonat neda,
proto si zlodej radeji vybere jine auto.
Samozrejme jenom v pripade ze se nejedna o nejaky
atyp. vuz.
Jinak nevim presne proc, ale OPEL se velmi spatne krade. Mozna je to kvuli tomu zvlastnimu klici
(ma zuby z boku), nebo treba kvuli pomerne dumyslnemu reseni zamku. Uvital bych dalsi info
tohoto druhu.
Mila -
« Re: Spotreba Felicie pro TONIho
Jezdím s Feldou 1.6 (v. 5/98) a ta žere teď v zimě po Praze průměrně 10l - i když se křižovatkám se zácpama vyhybám. Při jízdách mimo město jsem se nikdy pod 7l nedostal - taky se
mi to zdá dost divný. Celkový průměr je kolem 8l.
Kdyby aspoň udělali větší nádrž, takhle musí člověk furt tankovat. Nemám představu jak přesvědčit servis, aby s tím něco udělali. Nejspíš zkusím chip tunning.
Pro porovnání známého Felda 1.3 40kW má spotřebu ani ne 6l.