Příspěvky
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > Nezařazené
-
« Re: Prekladka
Já jsem to sice měl na DI vyřízený přes známýho, takže jsem to měl v pohodě. Ale jinak DI vyžaduje na předku dvoupístový brzdiče (montovali se na 130), pěti stupňovou převodovku a pokud si vzpomínám, tak měli nějaký námitky i na řízení a na zadní ramena. -
« Re: Zafira vs. Scenic
Počkej, počkej, já slyšel, že se scenic faceliftovat nebude, kvůli odlišnému image od řady megane. A návrhy na facelift jsem neviděl. Ono to je jedno, renault klouže od skvělého design uněkam do suterénu, od koupeného nissanu okoukal ty ledviny na kapotě, které má i hyundai lantra a teď už zepředu nepoznáš, jestli vidíš lantru, megana nebo primeru. Naštěstí mě tyhle značky moc netrápí, tak spím docela klidně. -
« Re: Prekladka
No nizsie bolo spomenute aj do S120, a tam by to asi nebolo bez problemov. A menit 130 (43kw) za 136 (46kw), ostra vacka a vyfuk rozdiel vykonu zotrie, aj ked na druhej strane osemkanal je osemkanal a moznost jazdit na natural bude v buducnosti viac cenena. -
« Re:
Vcera jsem to uz nestihnul, ale ted muzu reagovat i kdyz uz je to asi zbytecne.
Nepru se o to, ze MLM je svym zpusobem genialni myslenka. Ovsem potud, pokud je pouzivana k prodeji zbozi, tedy penize k financovani site jsou zahrnuty v cene vyrobku. Amway, Oriflame, Zepter, Herbalife apod vyrabeji vyrobek a ten se formou sitoveho obchodu prodava a ze zisku se hradi provize a bonusy dealeru na ruznych urovnich site (zjednodusene, kazda z vyse uvedenych firem ma na to jiny postup, nekdy vyhodnejsi nekdy min, nekdy vylozeny hazard, jde o aplikaci sitoveho prodeje na konkretni obchod). Nehodlam se tu naprosto dohadovat o kvalite vyrobku, jejich premrstenych cenach a o tom jestli obdobne vyrobky maji stejne nebo lepsi vlastnosti. Zakladem ovsem je prave ten vyrobek.
Netinzert zadne zbozi nevyrabi. Za uplatu poskytuje pravo prodat pravo na poskytnuti prava prodat pravo ... Cely retez je financovan temi, kdo do takoveho retezu vstoupi jako posledni. Prodej techto prav je hlavnim prijmem firmy. Pokud bude nejaky prijem z inzertni cinnosti, pak ve srovnani s prodejem prav bude v radu jednotlivych procent. Na stejnem principu funguji nektere cestovni kancelare prodejem prav na zrizeni mistni pobocky. Pokud si zridite pobocku mate pravo poskytnou pravo zridit si pobocku dalsim lidem, podle toho kolika lidem tuto cinnost vnutite, takovy bude vas profit. Firma vas odmeni urcitym procentem ze zisku za prodej prav a cenu licence zastiti prodejem propagacnich materialu, kde v prepoctu vyjde jeden list papiru na 20 korun. A tak to jde furt dokola. Prestoze cestovka vypravi za sezonu 2 autobusy, jeji zisky jsou pohadkove (myslim cestovku, ne majitele pobocek). Takze asi tak. Netinzert neni nic jineho nez dumyslne schovany podvod. -
« Re: Zafira vs. Scenic
Podstatne väčší rázvor - z toho vyplýva veľké + vo vnútornom priestore, variabilita interiéru a samozrejme dizajn - Zafira je prvý minivan, čo sa mo ozaj páči - triezvy a elegantný... Ale zatiaľ nemá diesel - leda že by som sa mýlil /1,6 a 1,8/.
Renaulťáci dostali silnú konkurenciu, a ten cenový rozdiel sa mi na to, čo ponúka Opel naviac, ani nezdá tak veľa /Fiat delfín tiež stojí +- autobus toľko isto/. A ak ten fejslift Scéniku dopadne tak, ako som videl na fotkách, tak to bude ešte horšie. Bŕŕŕŕŕŕŕŕŕŕŕ, to bol gesicht... -
« LPG
Já jsem měl čtyři roky Škodu 120 na LPG, za celou dobu jsem neměl sebemenší problém, jezdil jsem za 0,80 Kč/km. O to, jestli je dostatek čerpacích stanic mít strach nemusíš, dnes je jich dostatek, a další se staví. Škodovku jsem prodal, koupil Ford Scorpio, a uvažuju o předělání na LPG, ale to by se asi muselo nechat schválit což stojí cca. 10 000 Kč, pokud máte někdo zkušenosti s předělávkou buď přímo Scorpia nebo jiného zahraničního auta s katalyzátorem napište. Pakliže by jsi měl nějaký dotaz z provozu auta na LPG ptej se. -
"-- skrytý --" 29.06.99 07:00
« Re: ąkrtící klapka
Klucíí, taky máte problémy s potenciometrem na ąkrtící klapce??? Umyl jsem motor, nastartoval, odjel 15 m do garáľe a na 3 měsíc dojezdil neľ jsem zjistil ľe to je ten sráč na klapce tak jsem málem zeąedivěl. Měnil jsem v motoru co se dalo, veąkerý krabičky, nic - neą»astnej člověk. No a kdyľ jsem vyměnil celou klapku, tak to naskočilo a Sierrka se tvářila spokojeně. A bylo po problému (700,- Kč komplet klapka, jetá na inzerát). Nová ve Fordu - 12.000,- Kč, NECHÁPU co je na tom tak drahýho. Jinak jsem na Sierrce povyměňoval co se dalo (včetně komplet spojky) a teď mi funguje bez problémů. -
Diamant 29.06.99 00:00
« Re: Zabeh
Auto je najchulostivejsie pocas prvych 1000 az 1500 km. V tejto dobe najviac ovplyvnuje sposob jazdy buduce vlastnosti a zivotnost auta. Je to sposobene omnoho vyssim trenim novych dielcov a teda aj ich vysoke opotrebenie. Jedna sa vlastne o zahladenie mikroskopickych nerovnosti vsetkych pohyblivych dielov, ktore su strojne opracovane.
Motor by sa nemal vytacat do vysokych otaciek (max 3500), minimalizovat pocet "studenych" startov, nejazdit na velmi nizkych otackach, motor prilis nezatazovat (prives, tazky naklad, ...) a nejazdit na plny plyn. Po dosiahnuti 1500 km mozno rychlost a zataz zvysovat, ale maximalna rychlost sa odporuca dosiahnut az po nabehnuti cca 2500 km. Plny vykon vsak motor dosahuje az po 7000 a niekedy az po 12000 km. To uz zavisi na odchylkach v medziach tolerancie u jednotlivych dielov. Inak treba mysliet aj na zabehnutie novych pneumatik (cca 100 km), brzdoveho oblozenia (cca 100 km) a samozrejme aj prevodovky. -
« Bez nadpisu
odpovídám na dotaz - jsem Čech jako poleno (to vysvětluje i tu národnost). A že jsem založil tuto skupinu (chat) ? Nedivte se nežije se mi dvakrát nejlépe a tak koukám, kde by se dalo ušetřit. Proto hned nemusím být přece vůl ... Já Vám taky nenadávám ... Nakonec - je demokracie, ne takže volná platforma názorů. Ale přesvědčili jste mně - zítra se začínám zajímat o tu předělávku na LPG -
« Bez nadpisu
Tak jsem začal docela vážně uvažovat o předělání na to PLG - jenom nevím, jestli to půjde na hyundaye ... Už jsem zjistil, co to LPG je ... sláva ... nikdo není dokonalý ... Prý to ale bouchá, jako čert (prý to už na pár autech bouchlo). Manželka mi říkala, že na časované bombě nebude jezdit ... Máte s tím někdo zkušenosti ...? Jinak se mi to líbí. Určitě je to lepší, než shánět další čtyři lidi co tři měsíce ... A to se ten plyn míchá s benzínem nebo to jezdí jenom na ten plyn. Taky by mně zajímalo, jestli je to k dostání na benzínkách ... Nerad bych zůstal někde viset na cestě ... -
« Samurai?
Nevim jak v Cesku, ale v USA ho pred par lety zakazali dovazet kvuli nesplneni bezpecnosnich (spis jizdnich) testu...Bylo prilis mnoho Samuraju, stojicich na hlave v zatackach...:))Takze je prodali pujcovnam v Karibiku, kde jsem mel to poteseni se s nimi parkrat svezt...:) Na silnici naprosta katastrofa, ale musim uznat, ze kdyz prislo na horsi povrchy (samozrejme pokud clovek pocita s naprostym nedostatkem jakehokoli pohodli), proc ne....
-
« Nesmysl!!!
Plácáš nesmysly Koljo (nebo Hutere)!
Jestli někdo přemýslí o tom, jak jezdit za pohonná hmota - 9,- za litr, snaží se ušetřit, naní mu jedno, za kolik bere PHM (sleduje cedule u benzínek) ap. musí si všimnou nápisu LPG.
Nemluvě o tom, že je to lepší (LPG) než shánět každý měsíc čtyři voly, co mu dají 1950,- na ruku a dalších 8550,- za to, že smí sehnat další blbce (co mu dají každý 1950) a tak každé 3 měsíce pořád dokola. (začínám o LPG uvažovat a přesvědčil mě o tom Huter - provolávám mu sláva :-))) a zasranýmu parlamentu běda, žádnou spotřební daň nedostanete, * - teď chcípnete hlady :-)))