Příspěvky
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > Nezařazené
-
« odpověď pro hallo
Já benzín platím jako mourovatej - čili v běžných cenách. Zatím s tím nemám zkušenost, protože jsem mapoval názory lidí a do věci jsem se nepustil. Podle mně je to ale škoda, že se lidé ke všemu staví negativisticky. Vždyť ekonomika je věda sama o sobě a nejde ji zúžit jen na úroven prvobytně pospolné společnosti - za chleba ti dám mléko nebo za práci Ti dám mzdu ... A pokud jí někdo rozumí a zná zákony a předpisy (třeba jako V. Kožený), proč mu závidět ... prostě byl šikovný. -
« ohlas na všechny dosavadní příspěvky ...
Takže ... zjistil jsem si pár věcí o LPG. V podstatě je to dobrá věc, ale ... Instalace samotného zařízení vyjde (jak se už tady někdo zmiňoval) až na dvacet tisíc, zmenšení zavazadlového prostoru a pár dalších maličkostí. Z hlediska ceny je to zřejmě vynikající, ale stejně tak jako Vy se ptám ... proč už to nemá alespoň 50% motoristů ve svých vozidlech ? A te´d ještě k tomu benzínu za 9,- Kč. Vězte, že to byla jen anketa (průzkum) názoru, zda-li by byl o věc zájem. Jeden z přispěvatelů argumentuje, že předmětem MLM může být jen výrok. Nemáte příteli pravdu - z výkladu MLM (a zákona) může být předmětem MLM také služby (a inzertní služby jsou také služby). Mimochodem, to co jsem si dovolil představit není MLM (ve kterém jsou účastníci odměňování - jak správně píšete podle úrovní (2,3,4, ... atd.), ale jde o záležitost, kdy jsou lidé odměňováni jen a jen provizemi (viz smlouva o zprostředkování nebo o dílo dle Obč. zákoníku). Určitě nejde zrušit tento typ smluv, které jsou zakotveny v zákoně a jsou také běžné i ve světě. Koneckonců - když pro někoho budete něco dělat (zajišťovat) tak si určitě také za to vezmete provizi (nebo ne) ? A že firma vyplatí prakticky ze svého zisku nějaké peníze za to nebo ono ... Opět i toto je uvedeno v zákoně - viz Obč. zákoník - veřejný příslib. Takže nejde o přerozdělování peněz lidí (letadlo), ale firma všechno platí ze svých prostředků. Kdyby se ta záležitost skutečně realizovala, pak by zřejmě mohlo nastat to, že se do této záležitosti zapojí spousty lidí a tím klesne možnost předání kupónů karet k nákupu nových karet. Ale to je snad normální. Jestliže někdo bude dealer úspěšného zboží nebo služby, pak s počtem zákazníků (uživatelů služeb) klesá možnost jeho úspěšnosti prodeje. Myslím si, že z ohlasů plyne úplně něco jiného : za prvé - lidé jsou nedůvěřiví k čemukoliv novému, zvláště po zkušenostech s našimi bankami a dalšími institucemi, které je připravili o peníze a iluze. Za druhé (a neurazte se proto) - česká povaha je taková, že když mi chcípne koza, tak si přeji, aby sousedovi chcíply dvě ... Zkrátka ... čech čechovi nepřeje, závidí a často také inklinuje k udavačství a anonymnímu oznamování. Historie to nakonec zcela jasně dokazuje. Já sám jsem to poznal v záp. Německu (ještě za totality), když jsem byl u jednoho známého (emigranta). Polák byl na Poláka jako na rodného bratra, stejně tak Turci a většina ostatních národnostních menšin. Češi ale ne. Akorát se chlubili jeden před druhým, jaké si koupil nové auto, co do bytu atd ... Takže - i kdyby byla teorie taková, že firma, která chtěla provozovat ten projekt s pohonnými hmotami, by se zachovala seriózně (a tím by si zajistila stabilní zisk 1.000,- Kč z každé karty), určitě by (postupem času) narazila na problém všelijakých anonymů, vysvětlování před úřady, kontrol atd. Nevím co na to ještě napsat. Hovořil jsem s provozovatelem www stránky, na které byl projekt publikován. Ten benzín je u ledu (prý to ale určitě někdo ze zahraničí nebo nějaký vykuk z česka odcizí - know how). Momentálně je na stránkách připravena běžná inzerce (take s kartami, a s běžnou odměnou za zprostředkování), ale chtějí projekt přepracovat, takže nekončí ...
Jinak vážení ... jak to tak čtu, tak si myslím, že by asi bylo nejlepší vymazat ze zákona smlouvu o zprostředkování, oběsit lidi co mají nápady nebo peníze a nebo je alespoň zavřít, až by zčernali. Nakonec - nevím proč se tak čertíte ... Když něco nechcete, tak to přece nemusíte kupovat nebo přijmout. Kdo chce jezdit na LPG, ať jezdí na LPG, kdo chce sázet sportku za 106,- Kč co tři dny v naději, že vyhraje 80 milionů, ať sází (a spočítá si faktoriálem jeho možnosti !!!) no a kdo chce žít ze dne na den a čekat až ho vyhodí ze zaměstnání... proč ne, zatím stát na výplaty podpor v nezaměstnanosti má ... Tak a teď to máte "miláčkové" ... Vy jste mi to také dali a dáváte ... tak jsem Vám to napsal pěkně od plic
:-) Doufám, že Vám nestoupá adrenalin - stejně mám s tou českou povahou pravdu. Zkrátka a dobře. Nejhorší je, když se člověk nechá někým otrávit ... Já to ale nejsem. Vítám Vaše názory jako zkušenost a podnět, ale tisíc lidí, tisíc názorů. Takže ... je to na Vás ... (?) Rozcupujte mně, roztrhejte na kusy ... atd. Jinak Vám přeji hezký den (u nás je tady moc pěkně) -
« To Annonym
Já myslim, že nenajde. U nás ve firmě to vyvolalo docela dobrý výbuchy smíchu. Ale fakt by mě zajímalo jaký lidi na to můžou skočit. taky si myslim, že huterovi došli lidi.
Sice mě stojí beznín 22 korun, ale radši budu platit 22 nežli přijdu o pěknej pár tisíc. -
« To gapa
Jezdil jsem jen s escortem a to asi týden. Nevím, jaké máš ty zkušenosti, ale zákazníci v GB moc dobré ne. Že by se kvalita vozů rapidně zhoršila montáží volantu doprava? Mrkni na www.whatcar.co.uk a plač. Stejně tak tradiční měřák spokojenosti s vozy JD Power není z fordů moc odvázaný. to mi stačí bohatě k tomu, abych si na fordy udělal střízlivý pohled. tobě ne? -
« Re: Vrzando grando...
Vsichni Octavisti si tady unisono stezuji na vrzani dveri, pry znama zavada. Asi jsem mel stesti, ale u sve OC nic takovyho nepozoruju. Jediny pazvuk, ktery jsem kdy slysel sel nekde zepredu z palubovky, znelo to jako kdyby se do foukacich otvoru dostal list papiru a drncel tam. netusim, co to mohlo byt, nic jsem nenasel, a mezitim uz to prestalo. -
« Re: Vrzando grando...
Když jste u toho vrzání. měl jsem půjčenou 1,9/66 a přišla mi jak favorit (byla sice služební, ale i tak) - ze dveří skřípání a drnčení, z přístrojovky drnčení a rezonance (jel jsem po normální silnici, ne po kostkách), v zatáčkách vrzaly sedačky a odkudsi zezadu se ozývalo bouchání. Doufám, že to není ona proklamovaná kvalita VW. Náš pětiletý accord s více než čtvrt milionem km ani nepípne, maximálně si trochu postěžuje na kostkách. -
« Bez nadpisu
respektive mam tam na ty 2.9ce Csw. jeste neco schnilyho s cim budu muset do servisu asi :(
hrozne nestabilni otacky na D nebo P/N, na D nebo jinej kvalt tam z 50 % kdyz auto stoji na brzdach je tak 1000 az 1200, coz je hrozne moc, kdyz preradim na Neutral nebo Park tak ty otacky vyleti nekam k 1600-1800. Jak to vypada kdyz se v takovejch otackach radi si dokazete predstavit.
Přihlásit se • Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!