Příspěvky
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > Nezařazené
-
« Re: SPZ - ale jaká?
88-88 mávajú špičky čínskych podsveťákov (osmička im pripomína ten symbol jing/jang). Doporučujem nebrať! Buď si ťa zmýlia s Číňanom (nechodievaj cez Železnú Rudu, Vietnamci ti to vysvetlia) alebo sa ťa sami Číňania prídu opýtať, načo ti je také číslo. -
« pro Řepáka
S tou Albánií to bylo i v televizi, takže vím o co šlo ... No a že to skončilo málem revolucí ? Ani se nedivím, oni skutečně napálili kdekoho (doslova celý národ). Navíc jsou Albánci divoké povahy (Jižani), takže co dodat ... ? K tomu časopisu ... Je mi jasné, že tam by mohl žít jedině z reklamy. Takže, aby na stránky časopisu chodili lidé, musel by být poutavý (bez cenzury) atd. Nad tím vším jsem už přemýšlel a mluvil jsem o tom i s klukama od novin. -
« pro mattoniho
Jasně - beru to. Je to prostě matematika a všechno se dá teoreticky spočítat a logicky dovodit. Kdybychom jsme to ale převedli do souvislosti s obchodní sférou a podnikáním všeobecně, tak bychom museli zřejmě udělat škrt přes rozpočet některým společnostem a firmám. Neber to v souvislosti s benzínem, ale tak nějak v globálním pohledu. Kdysi u nás byly čtyři taxíky. Dnes jich je ve městě 130 a i přesto, že nemají práci, tak přibývají další. Nebo česká pojišťovna - i když měl zisky jako hrom, ještě chtěla dotaci od státu nebo Telecom - (Holanďani) - zainvestovali do rozvoje telekomunikací (nikoliv své peníze, ale půjčili si je od českých bank), vydělávají jako hrom a přesto zdražují, protože nevydělali (podle jejich soudu)dost. Nakonec "slavná" privatizace je také kauza sama o sobě. Je to džungle a kdyby se nad tím vším měl člověk zamýšlet, tak se zblázní. Dneska zavřou lidi do vazby za to, že někde ukradnou (třeba z hladu) jedno kuře a sedí tam dva roky (stát to stojí okolo 350.000) a někdo - kdo "legálně" ukradne miliardy, tak je V.I.P. a bard společnosti. S tím kuřetem jsem si to nevymyslel - to je skutečný případ !!!akže co dodat ... Někdy mi to připadá jako Kocourkov nebo tak, že naše společnost je nemocná ... -
« Re: pro Řepáka
Aha, aha. To je zajímavé s tou Indií. Ta Albánie byl vtip. "Letadlo" už tam dávno znají a připravil většinu obyvatelstva o peníze, když se tak některé firmy, banky snažili získat peníze pro svoje aktivity v embargem postižené Jugoslávii - dodávky ropy, zbraní ap. Podporovala to i vláda a skončilo to obrovskými demonstracemi, vykrádáním zbrojních skladů, útoky na státní instituce atd. Skončilo to až když to přestalo občany bavit. Docela sranda. Jedna z nejlegračnějších věcí které se kdy na Zemi udála. :-))))) Lidi se prostě nasrali, že přišli o peníze a začli všechno rozmlacovat. Vzhledem k tomu, že se to týkalo všech tj. i policajtů, vojáků úředníků ap. tak vlastně nebylo komu nadávat. :-)))))
A k tomu časopisu. Aby ho četlo hodně lidí, což je účelem, tak jsou potřeba peníze. Tj. aby vydělával. Nadšení nestačí. Hlavní peníze jsou ale v internetovém obchodu, případně v reklamě. -
« pro anonyma ...
To je fakt s tím par. 250 tr. zák. (podvod), kdyby se člověk z tohoto pohledu podíval na různé firmy (i známé a dlouhodobě zavedené) a jejich aktivity nebo slogany, tak by každý byl zavřený, až by zčernal. Klasickým příkladem je Česká lotynka. Každý středoškolák si umí pomocí faktoriálu spočítat, kolik musel vsadit tiketů, aby vyčerpal všechny možné kombinace a měl zaručenu jednu první cenu (za kterou dostal více, než dal za podání všech možných číslených kombinací) a všechny druhé, třetí ceny atd. Ten, kdo to vymyslel byl moc šikovný (a chytrák). A zaručeno to bylo státním majetkem. Tomu říkal tunel jako Brno. Něco podobného je v městské dopravě. Jsou tam lístečky na kterých je 9 bodů a čtyři se perforují (dělá se do nich díra). Kdyby chtěl člověk doživotně jezdit s tímto systémem zadarmo, tak si spočítá, že když bude mít 126 lístečků s kombinacemi 1,2,3,4 - 1,2,3,5,- 1,2,3,6, atd. tak je má všechny a když přijde revizor, tak mu akorát dá tu správnou kombinaci ... Počítá se to tak A!:(B![A!-B!]). "A" je počet čísel a "B" je počet vybodnutých čísel na lístečku. aktoriál (!) nějakého čísla se počítá např u čísla 2 (1x2) u čísla 3 (1x2x3) u čísla 4 (1x2x3x4)Takže u čísla 9 je na to lepší mít kalkulačku. Takto se dá spočítat i sportka (49!:[6!x(49!-6!)]. Pro zajímavost je tam 13.983.816 kombinací na to, aby člověk chytil jednu první cenu, 283 druhých atd. .. Nebo jinak - při jednom sloupečku má člověk šanci vyhrát první cenu 0,00072%. Takže nic není černé nebo bílé ... Mezi tím je spousty jiných faktorů. Za co zavřou jednoho do kriminálu, za to druhý je na výsluní společnosti ... -
« pro Řepáka
Já vím, že Praha je drahá, ale zase jak kde. Člověk si tam může dát pivo za 50,- Kč i více, ale také (na okraji) za 13.50,- Kč ... Myslel jsem to ale trochu jinak s tím blaze. Spíš jsem myslel na to, že lidé u Vás mají všechno z první ruky (hlavně informace) a jsou v obraze dříve, než my na "venkově". Vím to, protože mám v Praze spousty známých. S tím, co jsi mi napsal - Indie, Albánie atd. souhlasím. Co se týká Indie, tak tam je to ještě navíc specifické, protože tam (jak jsem se dozvěděl od mých známých) je provize (čili bakšiš) vyplácen teprve tehdy, až je obchod uzavřen. Čili trochu jiné obchodní zvyklosti, než u nás v Evropě. Co se týká toho časopisu na Internetu ... Mně je jasné, že těch časopisů je spousty. Dělal bych to asi proto, že mně to baví a navíc, že (jak jsem už uvedl) mám hodně známých redaktorů a lidí, co se točí okolo šesté velmoci v Praze i jinde a ti mně v tom podporují. Sami by chtěli do takového periodika přispívat. Samozřejmě, že pro ně by to byl "kšeft". Takže osobně (z mého hlediska) by to byla spíše záliba. Dnes je (zaplaťpánbůh) všechno k dostání a trh je zaplněn, takže člověk nemůže přemýšlet nad tím, že něco nemá cenu dělat, protože už něco podobného je. Typickým příkladem je E-city. Už na to vznikly analogie ... (některé i lepší). -
« Huterovi
To s tim benzinem byl skvelej marketingovej tah na pritahnuti ke sluzbe, po ktere by vzhledem k cenam konkurence ani pes nesteknul. Vim, ze uz to na strankach neni, ale presto si jeste dovolim reagovat na tu tvou argumentaci, ze casem by mohlo dojit k naplneni trhu, ale protoze kazdy ma moznost kartu zakoupit znovu je zarucena stabilita systemu.
To je prosim nejvetsi kravina, kterou jsi tady napsal. Zkusim ti to vysvetlit.
Vezmi si hypotetickou omezenou komunitu treba 5 lidi. Je naprosto jedno jestli jich bude hypotetickych 5, nebo 50000 motoristu s pristupem na Internet nebo 10 milionu obcanu CR. Je jich proste omezeny dale nerostouci pocet.
Soucasne odhledneme od one finty s benzinem, kdy za 10500 ti proplati 6500 a tudiz platis ve skutecnosti 4000.
Odhledneme soucasne od casu protoze ten je v tomto systemu zavadejici, protoze dulezite je vyuctovani a to se provadi stejne za delsi obdobi.
1 clovek zakoupi sluzbu a aby se vyplatila musi ji nabidnout tem ctyrem ostatnim.
4 ostatni ji musi nabidnout take tem ctyrem ostatnim (nikdo jiny neni). Aby si vsichni v teto druhe urovni vysli vstric nebyli typicky cechackovsky, ze se jeden na druheho vykaslou, tak si ty karty koupi.
A copak se nam stalo? Kazdy z druhe urovne ma 4 karty a ten z prvni ma pet.
Prevedeno na penize
Firma prodala 21 karet po 4000 celkem tedy za 84000
a vyplatila provize 5 x 7800 = 39000
profit tedy cini 45000.
Prvni clobrda zaplatil 20000 a ziskal 7800 ostatni zaplatili po 16000 a ziskali po 7800. A vsichni stoji pred problemem komu tak asi nabidnout sva publikacni prava.
V dalsich urovnich samozrejme ztraty ucastniku astronomicky rostou, stejne jako astronomicky roste zisk firmy.
K tomuto stavu se dopracuje jakkoliv velka komunita lidi, ktera se do systemu zapoji, jen to bude dele trvat. Oproti letadlu, kdy je financovan primo pilot se tady penize prelevaji pres organizatorskou firmu, ktera cinnost legalizuje a patricne z ni tezi.
Muzes mi sdelit, kde je vyhoda tohoto systemu pro nekoho jineho nez pro firmu, ktera ho vymyslela?
-
« Re: pro řepáka
Nevím sice, proč by v Praze mělo být blaze. Třeba garáž je tu pětkrát dražší než někde ve vidlákově atd. Ale to je jedno.
Na téma tady bych nedoporučoval nic, samozřejmě pokud nechceš třeba v garáži přestavovat auta na LPG za poloviční cenu než je obvyklá ap. :-)
Systém - sežeň další lidi je už dávno mrtev. Prostě se to nechytne. Leda někde v Indii nebo já nevím kde. Třeba v Albánii. :-)))))
A co se týče toho týdeníku, tak samo o sobě je to nápad asi jako kdybych řekl, že si chci otevřít stánek s párky v rohlíku. Podívej se třeba na www.seznam.cz rubrika elektronické časopisy. Je jich tam asi 250.
Hlavně nevím, co si od toho slibuješ. Nijak extra ziskové to není. Je pravda, že nějaký opravdu kvalitní časopis tu chybí. Prostě - nikam jinam nemusíte chodit, víme co od Internetu chcete (očekáváte) a my vám to nabízíme. Všechno jsme přečetli za vás, nic nehledejte, všechno je tady.
Skupiny lidí na internetu jsou dvě - děti a dospělí. Z toho je třeba vycházet a důsledně oddělit co je pro koho. Problém je v tom, že největší peníze spolkne E-city. Prostě každý si otevře obchod tam a tak by to musel být opravdu jenom časopis a rozcestník. Tedy zisk nic moc (jenom reklama). -
"-- skrytý --" 30.06.99 09:13
« To: radimbo
Jsem na tvých stránkách a nasmál jsem se tomu, ľe kdyľ jsi koupil Fiat Uno, tak ti za hodinu vypadlo světlo. Z toho si nic nedělej, já kdyľ kupoval Fiat Uno Turbo i.e., tak jsem přijel domů, naloľil svou v té době skoro manľelku, ľe jí svezu a kdyľ jsme pak jeli domů a skočili přes kanál, auto se zastavilo a konec. Musel jsem ho pak s bráchou odtáhnout. No po týdnu hledání jsem zjistil, ľe mi vypadla hadice na turbo a jelikoľ aľ za ní byl měřák vzduchu, tak to byla ta závada. No a potom jsem uľ lítal a lítal. Na Turbo nedám dopustit - auto bez poruchy. -
« Re: Nový design stránek
Je to úplně něco jiného než předtím. Líbí se mi to, hlavně ty recenze jsou výborné určitě pro mnoho lidí, kteří si chtějí koupit ojeté auto !!!
Já už si taky dělám svoje stránky, jestli se chceš podívat alespoň na část kterou mám hotovou, tak se koukni na www.epe.cz/~bohac !!!
Když je vadný potenciometr, tak se spouští tzv. nouzový režim. Při některých výměnách je třeba vynulovat chybový registr, to by mohl být tvůj problém (u mě to třeba nebylo). Jinak napiš své skušenosti se Scorpiem, např. spotřebu ve městském provozu atd.
je možno mě zastihnout na 0603836144