Příspěvky
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > Nezařazené
-
« Re: na margo...
Musím potvrdiť absolútnu pravdivosť RnaliMho príspevku, aj ja som to čítal a z chuti som sa zasmial! Častokrát majitelia rôznych predajní prímajú do svojich radov kohokoľvek, len aby ušetrili čo najviac peňazí. Samozrejme potom takýto predajcovia o autách ktoré predávajú (je jasné, že aj o všetkých ostatných) nič nevedia. Taktický ťah takýchto majiteľov je zamestnať dve, tri pekné baby a spracovávať prípadných záujemcov nie argumentami, ale výzorom "jeho" slečien. Klasický príklad: Daewoo-nádherné baby, ale o autách vedia povedať len to, že tie ich sú najlepšie na svete. Na druhej strane dá sa s nimi dobre pokecať o počasí, rodine prípadne sa spýtať, či náhodou večer nemajú voľno. Dá sa to zobrať ale aj z iného hladiska, akými argumentami by ste vy presviedčali prípadného záujemcu o Daewoo (cena, samozrejme to je pre niekoho smerodajný argument, ale keby skutočne ten chudák vedel čo má za tie peniaze, tak by ho rýchlo prešla chuť)? -
« Re: diskusia...
Je to fakt zaujímavé (čo si písal), ale aj Omega je bezpečné auto na úrovni MB E, či Volva S70 a to je už čo povedať. Ale skutočne čo mňa vždy u Oplov dokázalo rozosmiať bola ich kvalita (vzhľadom na auto s rodokmeňom made in Germany, samozrejme je mi jasné, že hromada ich výrobkov je vyrábaná všade tade po svete, len nie v Nemecku, ale aj napriek tomu je to predsa Opel) nejedná sa len o tú Omegu, ale o drvivú väčšinu všetkých ostatných Omeg, o všetky Tigry a Sintry (teraz sem nepletiem jej Crash-test, lebo aj o tom by sa dalo celkom dobre podiskutovať), či o množstve starších Vectier. Ty keď si si kupoval tú Almeru tak sa ešte nová Astra nevyrábala, či áno? Ak sa ešte nevyrábala tak ti môžem povedať- buď rád že máš Nissana (servis, kvalita...)!! -
« Re: Druhá liga
Zajimava myslenka..me osobne by se velmi libila, hlavne vzhledem v fin. moznostem. Nesmime opomenout, ze se blizi doba kdy,i dnes popularni Escort Cosworth bude prosly... Na druhou stranu si myslim ze je dnes problem sehnat obstojne auto pro tuto tridu a tezko budeme presvedcovat vazene funkcionare v rally -
« Druhá liga
To ľe příąí rok se pojede jen 7 mistrovských závodů je asi jisté. Zatím se samozřejmě netuąí, které to budou. Slyąel jsem o tom, ľe ostatní by měly zůstat v tzv. "druhé lize", jako jednodenní závody (sobota trénink, neděle závod, nebo taknějak). Mě to z mého pohledu připadá jako skvělé řeąení, nebo» začínající posádky a týmy, nebo ty, které se tomu nemohou věnovat naplno, získají moľnost si levněji zazávodit, získat zkuąenosti a případně začít jezdit mistrák. Čili v tom vidím zjednoduąení vstupu do tohoto sportu - a tím asi i jeho zkvalitnění. Moľná i jezdit mistrák bude levnějąí, protoľe bude míň závodů. Nebo půjde víc peněz do techniky, to ukáľe čas. A nebo budou české týmy jezdit častěji ven. Taky nevím, co to udělá s počty aut v jednotlivých soutěľích, ale asi to bude skoro stejné, kaľdý se chce svézt. A k těm autům s proąlou homologací - byl by to logický krok, kdyľ mohou závodit na jedné trati normální auta a po nich historici, tak proč ne auta s rokem výroby někde mezi. Měli by pro ně ovąem platit technické předpisy jako pro historiky - tedy auta podle původní homologace. Co si o tom kdo myslíte? -
« Re: BSimpson
Hmm, myslim ze nemas uplne pravdu, zkus treba [odkaz] Ale neni to jediny zdroj, existuje
pekna knizka od R. Cedrycha, dostupna v kazdem
knihkupectvi.
Jinak jak rikam, jezdim v obou a muzu srovnavat.
Promin, ale nechci dal v teto diskusi pokracovat.
Jednak vubec nemam cas a pak koluje takovych
pover, mytu a polopravd a nakonec hrozi nebezpeci, ze se sem nabali dalsi taky odbornici.
-
« Re: Stavba vozu skupiny B
Mně nejde o technickou stránku věci ale o formální. Se stavbou takového auta mám celkem zkušenosti, takže v tom problém nevidím. Spíš jde o to, abych s tím pak mohl závodit.
Chtěl bych ale ještě dát výzvu, zda by se někdo nechtěl angažovat a založit nějaký klub automobilů, které už nemají homologaci a nějak se zasadit o pořádání závodů s těmito auty (jestli existuje tak tu napište kontakt). Pokud se nikdo nenajde, dám se do toho sám, ale zaprvé nevím jestli jsem ten nejpovolanější a také nemám moc času protože podnikám a zároveň studuju vysokou školu. Jde mi o to, že pokud od příštího roku bude jen 7 závodů MČR v rallye a ostatní se přemění v nějaké rallysprinty, mohly by se těchto rallysprintů zůčastnit i auta s prošlou homologací, tak jako donedávna na Slovensku, kde se jezdila třída Š 130. Mohlo by to být celkem levné závodění. Vždyť takových poloodložených automobilů typu Š 130L/A, LR, RS, LADA, Suzuki Swift, WV Golf atd. je po celé republice spousta (viz. např. loňský Rallysprint Kopná, kde jich pár startovalo). Mimochodem od příštího roku se tu zařadí i Favority. Takže se někdo ozvěte!!!
Čau -
« Re: pro mrazika, volvistu, Ov a dalsi
Hutere, jsi blb. Nějak jsi posedlý tím, že jsou tu samí kolbeňáci. Většina lidí sem píše z práce z kanceláře, nebo studenti ze školy. Snad si nemyslíš, že by někdo platil telecomu za telefon. Vzhledem k tomu, že tu píšeš, že za to platíš, tak jsi asi ten kolben ty(v továrně internet nemáte).Ale spíš jsi nějaký nezaměstnaný, kterého živí rodiče a občas si něco vyděláš nějakým pochybným kšeftem. -
« Re: k ty klapce ?
Já mám Scorpio 2,9i s řízeným katalyzátorem, manuál, rok 88, najeto 200 000 km. Volnoběžné otáčky jsem už psal, spotřebu taky, chvíli jsem měl poťák odpojený (stejně to bylo skoro jedno). Po výměně šly okamžitě otáčky dolů (800-1000), co mám skušenost, tak lambda se chová jinak (při rozjezdu to má snahu chcípnout). Akorát si dávej pozor protože těch potenciometrů je více typů, a nejsou záměnné, taky záleží na umístění klapy, konektoru a směru otáčení jezdce v potenciometru (je to označeno šipkou). Co jsem se bavil s lidma co maj Scorpio tak každý ten poťák měnil. Dokonce ani ve Fordu (Dankar) mě nebyly schopni poradit jaký přesně potenciometr tam patří. Když jsem byl v Polsku tak tam se dá koupit úplně nový za cca 1900 Kč. Při zapojování pozor na přešponování při šroubování na klapku, a taky na zapojení jsou tři vývody (záleží na konektoru). Skus mě napsat katalogové číslo s toho poťáku a kde je umístěn (u 2,9 jsou dva typy).
Vyměnil jsem potenciometr, seřídil předstih a
mezeru mezi elektrodou a jiskřištěm a zase to bylo dělo!
Já jsem bohužel z Havířova, docela by mě to tvoje autko zajímalo. Pokud chceš napiš mě telefon na mejl : Lad.Svoboda@post.cz a já ti zavolám a pokecáme.
Moje současná spotřeba v městském provozu v Ostravě ve čtyřech až pěti lidech je fantastických 10,75l!!!
Chystám se na výměnu spojky (máš skušenosti?)
Čau
Přihlásit se • Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!