Příspěvky
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > Nezařazené
-
« Re: Stavba vozu skupiny B
K tomu tvemu dotazu na prestavbu auta.. V zadnem pripade nemuzes koupit napr. Skodu 110 R a prestavet ji na 130 RS. Muzes bud koupit 110 R a jezdit tridu seriovych vozu, nebo koupit 130 RS a jezdit tridu zavodnich specialu. V druhem pripade musis navic jednoznacne dolozit, ze tento konkretni vuz jezdil zavody.. -
« Koupit? Kdyz jo, jak stary?
Pomalu mi umira auto a tak je cas se zamyslet, co si koupit. Bydlim v kopcich, kde je v zime kolikrat tezky se dostat vubec do prace nebo potom z prace domu, takze uvazuju o 4x4. Celkem se mi libi Terrano a Patrol, jenze Patrol je diesel a ty u nas v zime spolehlive nestartuji, takze by to mel byt benzinak. Takze zatim vede Terrano. Zase se mi nechce kupovat nove auto, zas tolik km za rok nenajezdim, aby se mi to vyplatilo. Na druhou stranu nechci zdechlou sunku, ktera se po roce rozpadne. Kdyz se divam do inzeratu, tak vidim, ze se ceny 10 let starych aut pohybuji kolem 150-200 tisic, zatimco treba Jeepy jsou uz za 100 tacu. To jsou Terrana tak dobre prodejny i po deseti letech? Ted mam dilema. Je Terrano dobry auto, nebo je poruchovy? A koupit spis 8-10 let stary za nejakych 200 tacu nebo si priplatit a koupit treba jenom 2-3 max. 4 roky stary auto a pak je po par letech prodat? Pracuju ve firme myho otce jako sef pres obchod a ekonomiku, s penezm na tom zase nejsem az tak spatne. Nejakych 400 tacu bych za auto mohl dat. Poradi nekdo? -
« ujet!
cajti jsou fakt mrchy. buď se to snažím uhrát na malé kapesné pro ně (za červenou 200,-, překročení rychlosti o 40 za 1000,-, o 20 za 200,-) nebudu se přeci hádat. poslední dobou mám ale problémy s jednosměrkami v Praze. jednou jsem si to takhle zkrátil a v dálce vidím majáček. tak trochu porovnám moje a jejich zrychlení, po pár metrech zatáčím do známého dvora, tam objedu několik garáží a před jednu to frknu, vylezu a jdu do baráku odkud sleduji situaci. po chvíli přijeli do dvara a začli obcházet auta. to moje jim přišlo nejpodobnější (značku nemohli vidět) tak si něco zapsali a odjeli. zatím nic nepřišlo. podruhé jsem frknul měšťákům přímo před nosem a šup to na nejbližší parkoviště. když přijeli tak se mě zeptali jestli to auto co tam stojí je moje a já řek že jo a ukázal jim papíry. no to byla asi chyba, měl jsem říct, že jen tak okouním a prohlížím si auta. ale stejnak mi nemůžou nic dokázat vždyť jsem přijel plně obsazen a mám tudíž i plno svědků, že tam stojím nejméně deset minut! jojo škodovek jezdí jak ...... -
« STK+emise
Ahoj všichni!
Ono záleží opravdu na mnoha okolnostech, ale nejdůležitější je souměrnost brzd.Hlavně u zadních, pokud jsou bubnové, a to u většiny aut jsou, je někdy problém.Vy to dáte na hever, zkoušíte souměrnost, ale na budících je to zlé.
Předek poznáte, že to táhne při brzdění, ale ten zadek se blbě kontroluje.Mě to čeká letos na podzim... -
« Re: Hlučný výfuk SLX 20V
Moj svokor mal to iste - teda vlastne neviem presne, ako sa to u Teba prejavuje, u nho to bol taky zvonivo-plechovy zvuk pri istych otackach motora, hlavne ked ubral plyn a brzdil tak motorom. Uznali mu to este v zaruke a vymenili mu cely vyfuk. Odvtedy mu to nehuci. Mimochodom, moze to byt nieco uplne ine, lebo on ma 1.6/55 kW motor. Tvoj popis mi to vsak pripomina.
Cau -
"-- skrytý --" 09.07.99 11:11
« Felicia 1.6
Ahojte, četl jsem si vaše příspěvky a jelikož vlastním taky Feldu, dám k dispozici i moje dosavadní zkušenosti. Mám 1.6ku, rok 97 a mám najeto 40.000. Dodnes jsem neměl žádnou poruchu, nic se ani nerozsypalo, ani nepřestalo fungovat, dokonec zatím ani nic nevrže a neskřípá. Mám computer a jezdím mezi 5.9 - 6.2 a to motor ani náhodou nešetřím. Jeho zátah je oprvadu skvělej a velmi důrazně zrychluje až do 165. Maximálku jsem zatím jel 180 a nezdálo se, že by to byl problém. Co se týče podvozku, jsem spokojen taky. 1.6ka má narozdíl od 1.3 stabilizátor i na přední nápravě a je to znát. Náklon minimální, držení stopy hodně, hodně dobré. Svou roli ale hrají i použité pneu, mám tam 13/175, směs se silicou (zn. si nechám pro sebe) a můžu říct, že oproti Matadorům, na kterých jsem Feldu vyfasoval, jsou nesrovnatelné. Nutno říct, že oproti MAT jsou nesrovnatelné všechny, kluci se SLOV prominou, ale MAT je to nejhorší, na čem jsem v životě jezdil a už nikdy více. A nebo by měly stát tak 400 kč, protože jinak se při životnosti 18.000 km nevypaltí... Ale dál. Co se špinění zadního skla týče, bylo dost velký, skoro by měli montovat cykl. na zadní stěrač jako stand. výbavu, ale poté, co jsem si nechal dát zadní spiler, je špína, voda a prach ten tam, takže řešení to má. Interiér se mi líbil už při koupi a líbí se mi pořád, mám to zpestřeno imitací dřeva na madlech dveří, něco na palubovce, dřevěnou hlavu řadící páky a potahy v barvě auta. Jak jsem řekl na začátku, jsem spokojen a vůbec si nemyslím, že mám špatný auto, je to asi věc názoru. Určitě jsou auta dokonalejší, hezčí, silnější a kdo ví co ještě, ale jsou taky dražší, třeba jen havarijním pojištěním, cenou náhr. dílů, prací v servisu atd. Myslím si, že vodítko k ceně auta jsou náklady třeba na tři, čtyři roky jeho provou se vším všudy, určitě není problém jezdit v lepším zahraničním autě, ale chtěl bych vidět např. jenom tu výši pojistky... Takže když to shrnu, jsem spokojenej majitel Felicie 1.6, zatím mě nikdy nezradila, nikdy mě nenechala stát a pro mé oči je pořád hezká. Možná taky proto, že jen nepatřím k těm, kteří vidí ve všem zahraničním to nejlepší na světě. Počkejte, abych nekecal, jsou chvíle kdy mě Felda pěkně štve a to poslední dobou čím dál tím víc. Je to vždycky, když si oranžovým světýlkem řekne o další návštěvu nějaké benzinky. To když tam pak stojím, držím v ruce zmáčklou pistoli a vidím jak ty čísla naskakují, to bych pak opravdu někoho zabil, ale tuším, že ona je v tom nevině a tak to adresuji někam do středu Čech, do takové budovy, kde sedí ti, co za benzín nikdy neplatí... -
« Pro Netopýra
Na burze veteranu v Kladne byl nejakej manik a nabizel seznami nahradnich dilu na vselicos (i prirucky). My jsme si od nej koupili seznam ND na Jawku 500 OHC-02, urcite ma i na peraka 250, podivam se na jeho adresu a reknu ti jak se jmenoval. Nebo mi muzes zatelefonovat na čislo 0181/951024 a chtej Milana ml. Jinak u nas ma jeden kamos taky praka 250 resp. dva pred renovaci, a asi se do toho nepusti. Neco by urcite prodal, vim ze motory ma dva nebo tri. Ma toho dost. Domluvime se kdyz zavolas. -
« Re: Vase zkusenosti
Já to dělám tak, jelikož chci mít auto v richtiku a neplatit zbytečně za opakovanou STK, že zajedu za strýcem do PV, který je automechanik a dělal leta letoucí na STK, ten auto ráno zaveze na technickou, prožene to, zjistí závady a známý mu nechá otevřený protokol. Pak zajede do dílny, auto opraví /vážné a nebezpečné závady/ a jede zpátky. Tak platím jenom nejnutnější opravy a STK, navíc za víceméně přátelské ceny. A navíc mám jistotu, že je auto v pořádku. Jinam na technickou už nejezdím, v Olomoucí i ve Šternberku jsou pěkní blbci - ve Šternberku zzvlášť, tam nejezdit!!! -
« Re: Prekladka
Vaz 1500 neni to preve orechove, lepsi je Golf GTi, ale vse, vcetne Fa ma jeden problem motory jsou puvodne napric a v zatackach se ted odstreduje olej. Kamos mel 136tkovy motor v S120 uz pred moc lety a nic moc to nebylo. Hodne toho sebere vyfuk a karburator. -
« Vracím se k tématu rubriky
v čem je Zafira lepší? No jednoznačně ve výborné variabilitě interiéru, ve sklopení zadních sedadel bez nutnosti vytažení a vytvoření rovné plochy, v několikavteřinové přeměně minibusu na velkoobjemovou dodávku. Tak vymakaný systém variabilního interiéru jsem ještě neviděl /Zafiru jsem viděl poprvé na Autosalonu v Brně/. Takže Opelu - teda ne obecně, ale v případě tohoto modelu - fandím a kdyby to auto bylo o nějakou stovku tisíc chectáků levnější, tak bych si ho koupil - dobrý nápad dovedený do úspěšného konce. -
« Je to divný
Je to fakt divný, když jezdil s Lucchini Jiří Mičánek, nebylo skoro závodu do vrchu, který by nevyhrál. Všechny klasický auta byly daleko za ním. Jestli to nebude tím, že ten jezdec fakt neměl auto v ruce a navíc třeba naladění podvozku, motoru, volba gum..., jak už bylo řečeno níže. Třeba tě časem ještě překvapí svými výkony - ale to ukáže až budoucnost. -
« Moderna versus klasika
Já osobně můžu porovnávat, a můžu říct, že daleko lepší sex v autě je ve staré stodvacítce než třeba ve Felicii. Š 120 má totiž měkká sedadla a dá se na nich opravdu ležet jako na lůžku. A když ho posuneš až dozadu, dá se to i přežít. Zato ve Feldě jsou sedadla tvrdý, pro jízdu dobrý, ale pro sex - dost blbý, tvrdý a úzký. Jediná nevýhoda u Š 120 je sklápění sedadel růžicí, ale to může být součástí milostné hry a nemusí to být na škodu. Ale stejně je to neljepší na lůžku, v autě to není na žádné experimenty. Ćau Honza. -
Diamant 07.07.99 22:43
« Vykon
Mam dojem, ze dnes sa to uz trochu prehana s tymi vykonmi. Pre Octaviu bohato staci okolo 70 kW na normalnu jazdu. A kto na to nema, tak si kludne kupi nieco slabsie. Ked sa to tak vezme, tak pri dodrziavani predpisov Octavia s 50 kW urcite nebude zdrziavat premavku. Lenze kto by dodrziaval predpisy, ked ma pod kapotou 150 koni ci viac, ze? Ale nam beznym ludom to staci.