Příspěvky
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > Nezařazené
-
« Kauza p. Říha...
Pan Říha by se měl naučit přemýšlet, neuškodilo by pamatovat si co řekne před minutou aby pak následně netvrdil naprostý opak. A vůbec je p. Říha dost katastrofální ve vyjadřování, nezná základní technický věci okolo F1, no prostě hrůza. Na druhou stranu pan Pecháček je docela borec, když si člověk uvědomí kolik mu je a jakej má v tomto věku přehled, tak klobouk dolů. Neplácá blbosti a vyjadřuje se věcně, neříkám, že by nebylo co zlepšit, ale jak říkám klobouk dolů. -
« testy
Vlastním nejlepší auto na světě ? Citroen Berlingo 1,9 D a moc mne mrzí, že doposud na stránkách auto.cz nebyl uveřejněn jeho test, neboť je to p e r f e k t n í rodinný a užitkový vůz. Škoda, že na těchto stránkách toto nádherné auto opomíjíte.
Ahoj velký fanda značky CITROEN !!!!!!
Nový model C3 také není špatný, otevři si plakáty. -
« Re: Antiradary
Já osobně žádný antiradar nepoužívám, protože žádný nevlastním. Měl jsem však možnost jet s kolegou, který toto zařízení měl ve svém autě a měl jsem možnost toto zařízení vidět, resp. slyšet v praxi. Nevím jak toto zařízení je či není kvalitní, fakt je ten, že radar (stacionární) odhalil, pravda bylo to mimo obec na otevřeném prostranství.
Abych to všechno vysvětlil.
Já rád jezdím rychle. Rychlá jízda mi pomáhá déle udržet stálou pozornost a jízda autem vůbec je pro mne relaxací a odreagování se od ostatních problémů. V obci je pro mne optimální jízda kolem 70-80 km/hod, mimo obec podle situace tak do těch 120km/hod a na dálnici kolem 160-170 km/hod - zdůrazňuji - podle situace. Někdy i 40 km/hod je rychle. Pokud se řidič nechá unést požitkem z rychlé jízdy může se někdy stát, že podcení riziko rychlosti. A právě tady podle mého názoru nastupuje význam antiradaru ve spojení s radarem. Na kritických místech by měly být instalovány stacionární radary. Antiradar zareaguje a upozorní řidiče na případné nebezpečí a ten automaticky zvolní jízdu. V tom vidím hlavní význam tohoto zařízení a ne v tom, jak se někteří domnívají (pozor radar - zpomalím, abych neplatil pokutu). -
« Re: BORA
Nenechte se mýlit, že je v passatu více místa vzadu. Na nohy samozřejmě ano, ale k čemu je Vám to platné, když člověk, který měří nějakých 180cm (já) má vzadu problémy s místem nad hlevou a to dost silný. Prostě není to žádnej med cestovat a drncat hlavou o tapecírunk střechy. Upozorňuji, že mám naprosto normální proporce těla a končetin. Zdravím -
« BMW je bůh...
Máte pravdu Bavorák je absolutně nedostižná superšpička, která se kdy pohybovala na kolech.
Japonci svojí Hi-Tech technikou jsou špičkový, já mám japonský auto, ale bavor je prostě bavor. Je sice proklatě drahej, servis a náhradní díly jsou drahý přímo ďábelsky a ztráta ceny (záměrně píšu ceny a nikoli hodnoty) je také markantní, ale ani to by mi ani trochu nevadilo, jen kdybych si tak mohl koupit takovou novou M5. To je absolutní bomba. Asi si otevřu nadaci, která mi M5 zasponzoruje. Mějte se. -
« Re: Má už někdo skušenosti ?
Jako zaměstnanec fy. Prodávající a servisující značku Peugeot, který ujel s 206 1,1 B pár kilometrů Vám toto vřele doporučuji. Jsem denně svědkem zoufalých scén na showroomu lidí, kteří si nedávno koupily Feldu, Punto apod.
Já sám prodávám svou 405 a chystám se koupit 206 1.1 B 5 dveří, a to měřím 192 cm. -
« Re: jivo
Ja hoch z Prahy te pozdravuji. Prosim te kam na tyhle bludy chodis? Oslnit ridice za denniho svetla tak aby ho palili oci neni snad mozne ani dalkovkama s mlhovkama. A ten kdo takle jezdi je ....... Casto jezdim v noci a neveril bys me kolik potkam vidlaku co jedou Prahou a maj zhasnuty svetla. Co pises jsou NESMYSLI!
Přihlásit se • Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!