Příspěvky
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > Nezařazené
-
« schumacher nikdy
Naprosto souhlasim s asterixem: SCHUMI JE PRASE A NEVI CO DELAT. Jo Schumi je urcitě moc dobrej pilot a to hlavne na mokru, ale jeho smysl fer hru je asi jako teplota na Gronsku.Takovihle lidi v f1 nemaj co delat.Jeste bych se chtel zeptat jesti nikdo nevite o nejakech jpg f1.Kdybyste nekdo prosim vedel napiste mi na muj email:
challithx(zavinac)email.diky moc jeste se urcite ozvu -
« Re: * off Schuni
Přesně to si take myslim. Kdyby tam nebylo Schumiho, tak by se jen kroužilo dokola a ti prďolové by si navzájem dávali přednost na cílové rovince. Viz McLaren na začátku roku... Majkl dělá závody dramatické - jinak by současná F1 stála za * to si přiznejme. Tom -
« Re: Dotaz
Nevim kde by Ti to mohli udelat, vim ale ceho by ses mel rozhodne vyhnout a to je v Praze tzv. Autokomplex MAT v Praze 4. Nejenom ze Ti na aute vymyslej takovy zavady, ktery ani nikdy nemelo, ale dokonce kolikrat auto ktery prijelo po vlastni ose uz nikdy neodjede. A kdyz uz je nepojizdny, tak Ti ho velmi sikovne rozkradou. Mne tak z bezny opravy za cca 30.000,- vznikla oprava za cca 100.000,-.
Zadam proto vsechny majitele aut firem Alfa Romeo, Lancia, Fiat apod. aby se tomuto servisu vyhnuli, pokud maji sva auta opravdu radi. dekuji.
-
« Re: Dotaz
Nevim kde by Ti to mohli udelat, vim ale ceho by ses mel rozhodne vyhnout a to je v Praze tzv. Autokomplex MAT v Praze 4. Nejenom ze Ti na aute vymyslej takovy zavady, ktery ani nikdy nemelo, ale dokonce kolikrat auto ktery prijelo po vlastni ose uz nikdy neodjede. A kdyz uz je nepojizdny, tak Ti ho velmi sikovne rozkradou. Mne tak z bezny opravy za cca 30.000,- vznikla oprava za cca 1000.000,-.
Zadam proto vsechny majitele aut firem Alfa Romeo, Lancia, Fiat apod. aby se tomuto servisu vyhnuli, pokud maji sva auta opravdu radi. dekuji.
-
« Re: Schéma elektroinstalace Alfy Romeo 90
jde o nejaky konkretni problem, nebo to shanis jen tak? Mam par znamych, co delaj alfy, tak se jich zkusim zeptat, ale nevim, jestli uspeju. Je to uz dost stary auto. Zkus to treba u nejakyho alfa klubu. po svete jsou jich mraky a vetsinou radi pomuzou. Ja sem tak sehnal spoustu veci. Vetsina adres je na www.alfaromeo.com -
« proc zrovna BMW ?
Taky mam dojem ze se tu o kvalitu nejedna. Chapu fandy BMW ze by nevolili jinou znacku. Neudelal by to ani fanda Hondy, Subaru, Alfy Romeo, Porsche, ...atd. Nesmi se ale z toho fandeni delat nabozenstvi. Dobrych aut je mnohem vic a pokud nekomu nejde jenom o to aby se vytahoval predrazenym autem ale spis o to poradne se povozit najde si i jiny technicky i dokonalejsi stroj. A co jeste vic nez prestiz, nebo dobre zpracovani BMW na rozdil o jinych firem nabizi ???? Jel jsem uz 325, 520, 535, 740 a nic vyjimecneho jsem nepocitil. Tak mi tedy poradte, treba mi neco uniklo. -
« Re: * off Schuni
sam ses divnej kdyz takhle uvazujes. V F1neni bohuzel lepsiho pilota nez je Schumacher. Jeho jezdecky styl je excelentni. Pokud bys ho chtel vyradit, tak by se uz na ty zavodu nedalo koukat. A pak, staj McLaren se taky nekdy ferove nechova. Konec koncu se tady jedna o zavody techniky, taktiky a nervu a nekdy nervy povolit musi, to by tam jinak jezdily roboti, ne lidi. -
« Re: Zblaznili ste sa? (porovnanie BMW s japonskym autom???)
Je vidět,že tady jde spíše o značku BMW než o kvalitu.Jsem majitelem SUBARU a nějaký bavorák čí mercedes bych si nikdy nekoupil.Hodně mých známých již tyto značky vyměnili.A proč?
Kradou se,drahý servis,velmi okaté auto a za značku velmi vysoká cena.Jinak v japonsku jsou značky,jako třeba SUBARU,nemění modely dříve jak za 5-6 let.Přitom tato značka má i velmi sportovní automobil SUBARU Impreza turbo.Výkon 211 koní,rychlost kolem 240 km/hod.Cena? Pánové velice slušná 998.000,-Kč.Záruka 3 roky na auto,6 let na karosérii a 5 let,nebo 120.000 km na pohon 4WD.A teď mi řekněte koupíte s těmito zárukami a za tuto cenu BMW či jiné podobné sportovní auto?Jinak SUBARU je kvalita.Ne nadarmo je SUBARU ve Švýcarsku skoro národní auto.Tady opravdu ví,že kupují kvalitu a ne jen značku. -
« Re:
Myslím si, že japony a to konkrétně třeba SUBARU jsou auta super, za super cenu.Výbava je velmi dobrá a kvalitou se vyrovnají v pohodě i AUDI,ale jsou o 300.000,- levnější.Záruka je tři roky na auto a 120.000 km na pohon 4WD. M-B má záruku třeba jen jeden rok.A tak mi vychází,že japonec SUBARU je lepší než Evropa . -
« Re: Jaký máte názor na toto auto
Niekolko postrehov z praxe Saxo Felicia, Saxo zakupene v 12/97 najazdene cez 30.000 km, Felda v 2/98 najezdene 23.000 km
1.Pri rychlom prejazde zatackou sa jazdne vlastnosti nedaju vobec porovnat. Pri rychlosti kde Saxo sedi ako pribyte by Felda skoncila davno v priekope. Mam s tym vlastnu skusenost.
2. Pre nase hrbolate cesty (aj Ceske a Polske) posobi pohodlny francuzsky podvozok voci tvrdemu nemeckemu ladeniu ktore ma aj Felicia ako balzam.
3. Remeselne spracovanie Saxa a Felicie dost rozdielne. Felicia stale pouziva prilis hrube materialy na oblozenie interieru ktore sa skor hodia pre zle zaobchadzanie u referentskych firemnych vozidiel ako na pouzitie pre rodinne auto.
4. Vobec sa neda porovnat vnutorna hlucnost. Saxo (aj v prevedeni 1.5 diedel ) je ovela tichsie.Taktiez sa v Saxe neobjavuju skoro ziadne pazvuky a drncanie.U Saxa to bolo len drncanie tretieho brzdoveho svetla. U Feldy je toho o dost viac.(veko palubnej skrynky, oblozenie predneho stlpika, sedadlo spolujazdca ak je prazdne a je posunute dopredu, oblozenie lavych prednych dveri ...)
-
« Zblaznili ste sa? (porovnanie BMW s japonskym autom???)
Som sklamany, co to tu pisete o bavorakoch. Neviem kolky z vas na nich skutocne jazdili, ale podla toho co pisete asi malokto alebo ste museli mat nejaky zhumplovany voz kupeny z Talianska ci odkial, kde nevedia jazdit. Ja som jazdil styri roky na BMW 520i a mal som moznost vyskusat si aj 328 (bolo to super ale o nej nemozem pisat, lebo to bola len jedna jazda). Ale chcel by som vam povedat ako vidim ja Hondu a BMW, pretoze som jazdil a este aj jazdim na Honde Civic 1.5 VTEC.
Takze 520 r.v. 90, na ktorej som jazdil ma 136 koni a Honda 115k. Z 0 na 100 km/h zrychlia porovnatelne nieco okolo 10-11 s (mozno ta Honda o nieco rychlelsie ako ten bavorak), lenze pri vyssich rychlostiach Honda bavoraku nestaci a takisto v kopcoch. Dalej som pocul, ze bavoraky su poruchove. Podla mojich skusenosti je to blbost. Ja som menil iba predne gulove capy (a to len kvoli nasim blbym cestam), vyfuk a olej ako na kazdom inom aute. To BMW ma nikdy nesklamalo. Bol som prekvapeny ale maximalnu rychlost dosiahlo na 5-ke a to 230 km/h a tahalo by aj dalej ale zapne sa obmedzovac, kdezto na Honde pri maximalnej rychlosti nedokazete donutit obmedzovac aby znizil otacky lebo to auto nestaci.
Ale dobre, ja viem motor by som mal porovnavat 2-liter s 2-litrom (napr. Accord). Ale podme k vypracovaniu. Nemci su uplny machri v kvalite vypracovania(kvalita pouzitych materialov, detaily, ergonomia). Je to obrovsky rozdiel sadnut do nemeckeho a japonskeho auta. A este nieco. Ked sa pozriete na BMW starsi ci novsi typ, vzdy viete, ze je to BMW, ale japonske auta striedaju dizajn ako ludia ponozky...
peto -
« Re: Civic
Mal som moznost vyskusat Civic 1.4 (90k), 1.5 VTEC (115k) a 1.6 VTI (160k). Ta 1.6 VTI, to je pecka ale zase vela papa. Myslim, ze som si vybral spravne 1.5 VTEC. To auto ma slusne odpichy a nie velmi vysoku spotrebu. Zistil som, ze 5. prevodovy stupen je len na ekonomicku jazdu. To auto da maximalnu rychlost nejak okolo 200 km/h ale len na stvorke, hoci by teoreticky podla otackomera mohlo ist na paetke az 260 km/h. Lenze to uz nevladze. Ja by som povedal, ze 1.5 VTEC, je najlepsia tisicpaetstovka. Na rovine sa sprava ako dravy sportiak, ale v kopcoch je to len trochu lepsia tisicpaetstovka. Ma totiz slaby tocivy moment. Ale inak je to fajn auto. A nezabudnite ak si chcete zajazdit treba motor tocit do vysokych otacok...
Přihlásit se • Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!
VTEC je dobry ked mas digitalny VTEC kontroler a mozes si manulane nastavit otacky otvorenia ventilov . . . .