Hyundai Tucson (2016)
5.1.2017Hyundai Tucson 2.0 liter, diesel, 4x4, výbava Club (+ LED svetlomety, predný radar - núdzové brzdenie AEB, monitorovanie mŕtveho uhla, bezkľúčové…
Hyundai Tucson (danyo)
Zařazení: Všechna fóra > Diskuse v MOJE.auto.cz
-
NPramer 07.01.2017 08:30
Velmi dobré auto
Asi měsíc jsem s tímto autem jezdil a musím potvrdit, že to pro mě bylo jedno z velkých automobilových překvapení. Nečekal jsem moc, ale dostal jsem hodně. Pak jsem se díval na pár testů a i v DE ho vyhodnotili jako TOP volbu. Jízda s tím je kompletně příjemná, uživatelsky, sezení, ale hlavně opravdu špičkové odhlučnění jak podvozku tak aerodynamiky. To potvrzuji. Měřil jsem orientačně hlukoměrem na mobilu a ve všech rychlostech včetně 180km/h tišší než např. Passat BiTD. Velmi vážně jsem o něm uvažoval. Tahle kombinace 100kw dieslu , 4x4 a 17" mi přijde optimální. Jednou na něj stejně dojde:-)-
Dalissimo 01.02.2017 22:32
« Re: Velmi dobré auto
Zdravím příznivce Tucsonu,
dovoluji si reagovat na uživatelskou recenzi a komentář: Já mám Tucsona 2,0 D, 136 kW, výbava Style + paket Premuim, převod. manual. Musím potvrdit, že auto jezdí v skutku velmi dobře, již mám najeto cca 22 tis. Km.
Před nedávnem mi nějaký pako trochu naboural zadek a tento týden jsem ho dával do servisu, přičemž jsem jako náhradní vůz "nafasoval" Tucson s motorem 1,7 D, 85 kW, navíc shodou okolností v tomto mrazivém a sněžném počasí ve dvoukolce... U této motorizace teda ale musím konstatovat, že pro toto auto a navíc pro zkušenějšího (či jen mírně náročného) uživatele je prakticky velmi nevhodná. Navzdory tomu je to prý jedna s nejprodávanějších kombinací... No jo, cenovka je v dnešní době velmi pádný argument, ale 85 kW... No nic... Umím si v tom představit nějakého důchodce co od auta nějakou lepší dynamiku nevyžaduje... Po sešlápnutí plynu je zcela zřejmě znát, že motor se snaží, co může a s autem velmi zápasí. Aby to trochu jelo, musí se to točit - jezdím s tím již 4 dni a spotřeba je prakticky témeř stejná jako se 136 kW ( s 2,0 D 136 kW mám dlouhodobou spotřebu 7,4 l, s touto 1,7D 85 kW mám spotřebu 7,1 - 7,2 l), akorát teda když jedu s tím velmi mírně, tak jsem dosáhl spotřeby 6,9 - 7,0 l.
Rozdíl mezi mojí 4x4 a touto 4x2, co se týká jízdních vlastností a stability je pochopitelně obrovský - se 4-kolkou se jezdí velice dobře a sebejistě, s 2-kolkou v tomto aktuálním počasí jezdím velmi často "bokem" :-) zejména na kruhových objezdech. U 2-kolky se zadek teda utrhne vždy velmi snadno, někdy i nečekaně :-) To u 4-kolky se to povede prakticky jen výjimečně - reakce systému v automatickém režimu jsou velmi rychlé, dovolil bych si dokonce i konstatovat, že se můžou poměřovat i s konkurenčními systémy koncernových (možná i prémiových) značek.
Na svém Tucsonu mám pro zimu obuty kola Continental WinterContact TS850 P 225/60 R17 99H - na uježděném sněhu, sněhové břečce a vodě sedí velmi dobře - po ránu když jedu po dálnici do práce jsem vždy jedno z nejrychlejších vozidel :-). Letní mám ty 2-barevné 19" kola, pneu jsou z výroby (tuším Michelin) a taky sedí, řekl bych až nadprůměrně - na mokru jsem zkoušel auto několikrát "utrhnout" a jen tak dobrovolně se teda rozhodně nechtělo nechat...
S autem jsem maximálně spokojen - pořád jsem přesvědčen, že to byla velmi dobrá volba, zejména co se poměru cena/výkon/výbava týká. Při rozhodování jsem měl v merku prakticky jen jednoho konkurenta - Mitsubishi Outlander 2,2D 132 kW, ale ten byl ve srovnatelné výbavě o dost dražší - něco přes milion. Dneska by již byl dokonce další konkurent - Nissan X-Trail, do kterého až nyní začali dávat 2,0D... Všechna ostatní SUV, kde motorizace končí na max. 1,6 jsou pro mě v podstatě nepřijatelná. Zajímavým konkurentem bude bezpochyby i nový Kodiaq, ten se ale samozřejmě nedokáže rovnat cenou - ze zvědavosti jsem zkoušel v konfigurátoru natypovat Kodiaqa srovnatelného s nejvyšší výbavou a motorizaci Tucsonu a cenový rozdíl je přímo propastný - cca 280 tis.Kč ceníkově - navíc u Hyundai se dá usmlouvat poměrně zajímavá sleva (já jsem u Tucsonu ukecal skoro 60 tis.), což se u Škodovky prý moc nenosí... :-) ... nemají důvod u národu Škodovkářů... kupce si vždy najdou.
Jediné, co bych Tucsonu trochu vytknul je ovládání navígace - sice "tabletový" způsob ovládání by byl o hodně příjemnější, ale i na toto se dá zvyknout. Další drobnou výtku bych měl ke způsobu funkce asistenta rozjezdu do kopce - auto musí nejdříve uznat, zda je náklon na aktivaci funkce dostatečný a navíc funguje pouze při zařazené rychlosti... taky je to ale pouze o zvyku.
Jinak jsem velice spokojen a přeju nám "Tucsoňákům", ať nám to pořád jezdí tak dobře a ať jsme spokojeni! :-)
-
danyo 10.02.2017 14:14
« Re: Re: Velmi dobré auto
Dobrý deň prajem, ďakujem Vám za porovnanie, som rád že som si dobre vybral. Zvažoval som pri kúpe aj 1.7-ku ktorú máte požičanú, ako moja 4x4 club bola aj táto v akcii. Vadilo mi však, že nemá diódové svetlá a mnoho ďalšej výbavy, tak som sa rozhodol priplatiť, ale mať v podstate prémiové auto výrobcu. Teraz vidím, že som spravil dobre. Zatiaľ mám najazdených len 3 tis km, ale som veľmi spokojný. Tiež som sa snažil zablbnúť si na snehu, ale ako píšete, nešlo to do šmyku, hneď sa pripojil zadok, nakoplo sa a zrovnalo. Máme za domom takú lesnú cestu neodhrnutú, strmú, tak som na nej vyskúšal výjazd aj zjazd za pomoci asistenta a bolo to perfektné, bez jediného šmyku či komplikácie.
Škoda len 2 vecí, diódové svetlomety svietia príliš nízko, kužeľ je síce krásne široký, ale dosvitová vzdialenosť krátka. V servise to nechceli riešiť, že to riadi elektronika, ale na fórach sa na to sťažovalo viac majiteľov. A podľa infa z callcentra Hyundai naše rádio nedostane Android Auto (v US sa s ním predáva, resp. je možná aktualizácia), vraj iná platforma infotainmentu. Škoda ;-\-
milan.nalim 30.05.2017 14:00
« Re: Re: Re: Velmi dobré auto
svetla riesit v servise, ja som mal vsetky predne svetla z vyroby nastavene pod limit, po koekcii v servise vsetko ok - nadhera, dialkove v podstate ani netreba >:D A nikto mi nesvietil este ani raz oproti ...
Rozjazd do kopca - vyhoda automatu a automatickej parkovacej brzdy neriesim.
Ale jednu nevyhodu to ma, ze po vypnutit motora sa to samo vypne a nozastane to zapamatane.
-
-