Hyundai i30 (2018)
18.9.2018Rád by som sa s Vami podelil o moju skúsenosť s I30 fastback, keďže som tu zatiaľ žiadnu takú recenziu nenašiel. Mnoho parametrov tohto auta je zhodných…
Hyundai i30 (danyo)
Zařazení: Všechna fóra > Diskuse v MOJE.auto.cz
-
Stephen 18.09.2018 19:49
Fotogalerie
Předpokládám, že fotogalerii brzy doplníš, tak jsem rovnou hodnotil plným počtem ;-) -
Verny_2013 18.09.2018 20:11
LSPI
Je u benzínových turbomotorů z dlouhodobého hlediska opravdu velký problém. Vím že v diskuzích největší problémy byly u Astry 1,4 Turbo. Sám mám VW 1,4 TSi a ztrátu výkonu zaznamenám pouze u úplně studeného motoru při rozjezdu na 1, či 2, jinak ne. Asi to mají podchycené tak že když k tomu dojde, čidlo klepání omezí přísun paliva. Asi to chce tankovat jen kvalitní benzín nejlépe 98 Oktanů aby se tomu zabránilo. Jinak ten fastback, nebo jak to nazývají je asi nejhezčí hjundaj současnosti.-
-
-
Nicco 27.09.2018 16:19
« Re: Re: LSPI
Tak na LSPI pomaha iba 1000oktan a olej bez vapniku. Najlepsie ale je, ak to podchyti vyrobca a da tam kovane piesty a upravy ich povrch a cely SW, potom staci aj obycajny N95. VW tuto cestu zapocal v 1998 a odzil si svoje. Niektori s tym zacali v 2015 (Opel) a niektori az dnes (H/K). Clovek by cakal, ze tie motory testuju, nez ich zacnu vyrabat, alebo ze sa aspon ucia od inych vyrobcov. Ale zda sa, ze zvsetky sily venovali na emisne ladenie nafty a pokazia si meno benzinom, v dobe, ked vela ludi naftu opusta, VW si skazil meno retazami a mozno by novy zakaznici nasli dobry domov u H/K. Skoda
-
-
-
Stephen 19.09.2018 08:44
« Re: Re: Re: LSPI
Nech si to, jo >:D ! Ale ono to spíš bude souviset s tím, že já nikdy nezašlápnu razantněji plyn pod 2.500 ot/min. Jsem si vědom konstrukčních limitů těchto malých turbobenzínů, takže pokud chci předjet, tak nejdřív podřadím a nechám motor resp. turbo pořádně nadechnout a pokud si chci zablbnout na okresce, tak prostě zapomenu na vyšší kvalty ;-) . A podle toho článku co jsi dal odkaz na fórum to je vlastně správný způsob jak se LSPI vyhnout...-
-
idam.i 19.09.2018 23:00
« Re: Re: Re: Re: LSPI
Určite konáš správne. Zadupnúť plyn do podlahy pod 2.000 otáčkami nerobí dobre žiadnemu benzínu.Nie to ešte "malému" turbu. Zvláštne je ,že som zatiaľ nečítal,že by podobný problém riešili ľudia s 1,0T-GDI.Možná je,že na tom 3-válci si to ani nevšimli. ;-)
-
-
-
-
melonsvk 19.09.2018 10:15
« Re: LSPI
LSPI by sa snad nemalo vyskytovat pri 3000 otackach :-| Ked da niekto plny knedlik pri 1300 otackach je to ine, ale tu uz snad bude vzduchu dost.
O problemoch Astry sa toho popisalo hodne a vymenila snad polovica motora, kym sa na nieco prislo. A boh vie, ci sa vobec vyriesili...
-
-
chetoos 10.10.2018 19:06
I30
S fastbackem mám už nějakou zkušenost, kdy sem jej mohl vyzkoušet. Divím se, proč Češí neustále kupují předražené škodovky. Hyundai I30 fastback je z celé modelové řady nejhezčí, má snížený předek o 15 mm a jiný nárazník. Překvapil mě i motor 1.4 T-Gdi. Je velice výkonný a dynamický a při stojícím vozidle jej vůbec nejde slyšet. 5azení a celé řízení vozu je opravdu na dobré úrovni. Tříválcový 1.0 T-Gdi bych nechtěl. Asi moc na dlouhé užívání nebude. Ale Hyundai je důkazem, že každý nový model je lepší a lepší.. Chválím pěknou recenzi.