Suzuki Grand Vitara (2007)
10.10.2009Jelikož jsem na internetu nalezl jen velmi málo uživatelských recenzí na Grand Vitaru, rozhodl jsem se,že si jednu napíšu sám:-)) Vůz jsem koupil…
Suzuki Grand Vitara (d.a.m.)
Zařazení: Všechna fóra > Diskuse v MOJE.auto.cz
-
Verny_2013 04.01.17 22:11
« Re: Re: perfektní počtení
Jo taky s tím občas bojuju, ale v každém případě jednotlivé aktualizace jde editovat, nebo i mazat. Zkus tohle:
Po přihlášení klikneš vpravo nahoře na nastavení a zvolíš auto a následně editovat.
Úplně dole je červené tlačítko přidat novinku a pod ním černým písmem s podtržením přehled novinek. Na to klikneš. Zobrazí se ti všechny novinky podle datumů. Vybereš to co chceš editovat a klikneš. Vpravo od datumu aktualizace je tlačítko smazat. Klikneš a novinku smažeš.
Mělo by to fungovat, už jsem to taky použil. -
d.a.m. 04.01.17 21:14
« Re: perfektní počtení
Díky za pochvalu ;-)
S tou aktualizací je mi to taky záhada - redakční systém MACZ je poměrně zvláštní a co mě třeba točí doběla je to, že než se na hlavní stránce proklikám ke svému autu, většinou to zabalím.
Ale možná jsem blbej já...
Každopádně - při pokusu smazat klon novinky mi to hlásí jakousi chybu 3 a nejde to.
Takže to tam asi navěky zůstane zweimal, no... -
d.a.m. 01.10.13 20:07
« Re: dobre ze bude zase vitara.
Ahoj,
tvou Vitaru jsem hodnotil už dávno ;-)
Ano - pokud vše půjde podle plánu, bude to GV po faceliftu...ale upřímě - pokud by se GV nabízela stále s původním xichtíkem, tak ten se mi líbil víc...
Jinak s recenzí se v případě pořízení počítá - to je jasný >:-[] -
rmt 01.10.13 18:38
« dobre ze bude zase vitara.
Pekna recenze, koukal jsem na ni uz driv. Vitaru mame taky, je to vyborny auto. Jak pises je fakt poctivy. Rám, redukce, uzávěrka, tereni vysoky pneu, proste vse co ma tereni auto mit. Oproti napr. tiguanu, yetim.... Doufam ze bude recenze i na novou. Bude to ta s poslednim faceliftem? Kdyz by jsi mel naladu muzes ohodnotit i moji. -
Fugi 12.02.11 18:25
« Pochvala
Čtivě napsaná recence a super autíčko :-) Grand Vitara vždy měla moje sympatie, kdybych býval disponoval k nákupu nového auta vyšší částkou, určitě bych jí měl taky v hledáčku. Jen tu barvu bych si vybral jinou (asi bílou), ale je mi jasné, že za podmínek, za jakých jsi kupoval si neměl možnost volby a za tu slevu ta barva asi stála ;-) -
d.a.m. 21.06.10 16:24
« Re: Palubný počítač
Díky!
K tomu počítači - mě to průměrnou spotřebu ukazuje, ale stejně těch údajů je tam hrozně málo.
Mě třeba hrozně chybí informace o dojezdu.
Ale je to problém všech Japonců obecně, třeba Forester má tuším jenom údaj o průměrné spotřebě...tomu se říká šetření na nesprávným místě :no: a fakt se divím, že zrovna japonský auta nedokážou tuhle fičuru vylepšit! -
Marikovec 18.06.10 08:20
« Palubný počítač
Nazdar, ja mám druhé auto Suzuki Ignis a je tam presne ten istý "palubný počítač", ktorý opisuješ vo Vitare. Takže vidím, že rákosníci od Suzuki dávajú tú idiotinu asi do všetkých aut, to je dosť smutné. Ten ukazovateľ okamžitej spotreby - to je snáď len zlý sen. A nechápem, keď už si niekto dá tú námahu, že namontuje nejakú súčiastku, ktorá merá aktuálnu spotrebu, že už neni schopný doplniť k tomu - podľa mňa iba softvérový - doplnok, ktorý nameranú aktuálnu spotrebu prepočíta na priemernú. Fakt grc.
A inak pekná recenzia. Držím palce a prajem veľa km bez nehody. -
d.a.m. 11.04.10 22:12
« Re: Re: Re: Snížení Hluku
No, to nejsou moc povzbudivé zprávy... :-(
Mě se tedy zatím (a doufám, že to vydrží) závady vyhýbaj.
A je pravda, že o žádných svolávačkách vůbec nic nevím, auto je ještě do prosince tohoto roku v záruce a nikdo mě neoslovil. O co konkrétně mělo jít, ať se eventuálně můžu ozvat?
Kontrolka PDF filtru mi svítí před nastartováním, pak zhasne.
(P.S. - nikoho samozřejmě nenutím, ale navrhuju tykání, je to na tomto fóru poměrně obvyklé ;-) )
(P.P.S. - odpoledne jsem posílal soukromou zprávu) -
"-- skrytý --" 11.04.10 21:04
« Re: Re: Snížení Hluku
Obávám se, že na fotkách toho nebude moc vidět. Rámeček jde sundat celkem jednoduše. a pod ním je dostatečný prostor pro experimentování... Možná, pokud nemáte zamykání zpátečky, je vše v pořádku. Pokusím se něco poslat na email.
Jak slouží? Na 17000 km, ačkoli jsem byl v Liberci na svolávačce vyletěla hodice od turba (při předjíždění). Dál asi na 45000 odešla pravděpodobně váha vzduchu, no a od 75000 do 90000 motor v určitém režimu a při rezervě v nádrži padal do nouzového režimu = na 60000 měl být vyměněn palivový filtr, ale nestalo se tak… Do záruky jsem ještě stihnul vyměnit žhavení... A to ani nemluvím o dalších svolávačkách na které jsem ani nebyl vyzván. Naštěstí jsem vznikající závady zachytil ještě včas.
Jinak jsem doposud nepochopil systém DPF. V manuálu je napsáno, že před nastartováním se má kontrolka filtru rozsvítit. Bohužel nesvítí a nesvítí ani když je zanesený filtr. Jednou už mi jej čistili vynuceně, protože se přepálila jakási gumová pojistka od čidla…. Vám kontrolka filtru, když je potřeba svítí?
-
"-- skrytý --" 11.04.10 13:22
« Snížení Hluku
Přeji pěkný den,
Mám Grand Vitaru 1.9 DDiS. V současné době najeto něco málo přes 100 tisíc kilometrů. Hlučnost se mi podařilo podstatně redukovat instalací dodatečného odhlučnění (cca na 30000 km) v oblasti středového tunelu, který je navržen tak, že vytváří opravdový zvukový tunel.
Mám zamykání zpátečky. Při zařazeném pátém tychlostním stupni vycházel od řadící páky nepříjemný kovový zvuk. Nedalo mi to a sundal jsem rámeček s koženkovým krytem řadící páky. Zjistil jsem, že pro namontování zámku zpátečky bylo sundáno nějaké odhlučnění (zbytky s lepidlem). Na řadící páce přidělána část zamykání-zarážka (kov). Při chvění řadící páky (pátý rychlostní stupeň) docházelo ke střetu vlastního mechanizmu zámku se zarážkou. Odtud pocházel kovový zvuk. Po oblepení filcem (tloušťka cca 5mm)obou částí mám od kovového zvuku pokoj. Dále jsem zjistil, že v koberci kolem řadící páky je díra, kde je jakási gumová prúchodka a odhlučnění žádné. Celý prostor pod tunelem v oblasti řadící páky jsem pouze s malým otvorem pro řadící páku obložil molitanem o tloušťce cca 30mm. Dále rovněž z molitanu jsem vytvořil v tunelu dvě zvukové přepážky v oblasti před a za řadící pákou. Pro objektivní posouzení snížení hluku mohu použít pouze nastavení hlasitosti rádia u jedné stanice. Před tímto zásahem pro základní poslech byla hlasitost nastavena na 10. Nyní stačí v pohodě hlasitost 8. Ještě jsem provedl další dílčí odhlučnění, ale ty již nemají takový vliv na celkovou pohodu v autě. ;-)
Error3 to píše. Nevim proč - ale snad to ničemu nevadí.
Ono - stejně to moc lidí tady nečte, nebo se pletu?
V každém případě díky za snahu a za radu ;-)