Diskuse

Chevrolet Cruze (2010)

27.5.2010

Cruze byl na auto.cz popsan dost a dost, jsou tu recenze jak zakladu 1,6, tak i naseho 1,8 LT ( nejvyssi vybava) i dieselu, kdo tedy chce odborny…

 

Chevrolet Cruze (chrudoš)

Zařazení: Všechna fóra > Diskuse v MOJE.auto.cz

  • « 00 Reagovat !

    foto chrudos

    chrudoš 16.06.10  13:50

    « Re: Re: Snímky

    diky za recenzi, hezke srovnani, vidim plusy i minusy, to se mi libi, nezaujate srovnani :-) Kdyz byl Cruze objednany o Fluence nebyla ani zminka, nemel jsem moznost pomerit, ale stejne bych se rozhodl takto, to vis, srdcovka :-) Tak jeste si projed tu naftu, at vis, pak dej taky vedet, zajety motor je neco jineho. Hodne stesti na dobry kus (at je to cokoliv)
  • « 00 Reagovat !

    foto chrudos

    chrudoš 16.06.10  13:48

    « Re: pekny vyber, popis a fotky

    Diky, taky zhodnotim :-)
  • 00 Reagovat !

    foto kyklop

    kyklop 15.06.10  22:07

    « pekny vyber, popis a fotky

    ja sedany velmi rad, takze odo mna 3x10
  • « 00 Reagovat !

    foto Psychobolos

    Psychobolos 15.06.10  20:38

    « Re: Snímky

    Chrudoši... Chevrolet Cruze je vynikající auto, které mě neustále uchvacuje. Je nádherné, skvěle jezdí a uvnitř je to skvělý pocit. Ale mým osobním potřebám a charakteru je asi blíž Renault Fluence.

    Obě auta se povedla a skvěle doplňují trh. Lepší moderní sedany v nižší střední třídě neznám. A nikdy neřeknu na Chevrolet Cruze špatného slova.

    Mnoho zdaru s krásným motorovým miláčkem (v úžasně elegantní barvě) a hezky ho hýčkej - je skvělý! :-)
  • « 00 Reagovat !

    foto Psychobolos

    Psychobolos 15.06.10  20:34

    « Pidirecenze na Renault Fluence 1,6 Exception

    Testovací jízda s vozem Renault Fluence proběhla...

    Jel jsem nezajetým vozem Exception Gris Éclipse s navigací, který zatím "našlapal" něco málo přes 100 km. Motor je hlučný podobně jako v Méganu I, přinejmenším pocitově někdy i maličko hlučnější, ale během jízdy to nevadilo, i když jsem ho asi dvakrát schválně vytočil až k 5000 ot./min. (ale jen na chvilenku, s ohledem k motoru). Při zvuku směrovek jsem si vzpomněl na sovětskou hru NU POGODI (vajíčka) od sovětské firmy Elěktrónika. Motoricky tahle jednašestka nemá na jednaosmičku v Cruzu ani náhodou, je to nesrovnatelné. V otáčkách na spodním limitu je motor - alespoň ten nezajetý - hodně líný a zvukově máte pocit, že tam snad ani není. Prostě nic. Ale od 2000 se ozve a zatáhne. Na auto motor bohatě stačí, na jízdu s komfortním sedanem (cena necena, šetření nešetření) je vhodný a také ekonomický. Průměrná spotřeba za tu jednu jízdu byla 8,9 l/100 km (po relativně klidné Praze 6-Petřinách kolem šesté večer a s řidičem, který na auto nebyl zvyklý). Dojem z interiéru je silný a příjemný, povedlo se to o poznání lépe než v Cruzu (jen, s prominutím, idiotsky ležící číselníky a tabule navigace jako od nějakého psychotika, to jsou trochu silné dávky; tu navigaci nechci ani zadarmo, ačkoli bude celkově asi lepší než ta v Cruzu). Palubní deska je celkově na pohled příjemná a klasické ručičkové zobrazování je (šetření nešetření) dobrá volba. Pro úchyly je Fluence velice příjemný i na omak. >:D Řazení má pro mne nečekaně dobrou kulisu. Cruze je v tomhle dál, ale vyhovovalo mi to. Impulzní blikače jsou tomuhle vozy neznámé, ale to pro mne téměř nic neznamená. Výhled vzad je nepatrně horší než z Cruzu, ale v podstatě je to srovnatelné. K samotné jízdě mohu říci jen to, že je to opravdu spíš velmi sebevědomá plavba. Mám z toho vynikající pocit. Zamrzí schránka před spolujezdcem, která je hluboká, osvětlená, klimatizovaná, ale bohužel nepochopitelně nízká. Škoda... A nemožnost zavření středových výduchů je pro mne také nepochopitelná (ačkoli má všechno na starosti dvouzónová klimatizace, čímž je to v praxi vyřešeno). Celkově jsem si to ale pochvaloval. Možná se na Fluenci šetřilo více než na Cruzu (taky jsem u Fluence neviděl pod haubnu, škoda; nafta má odhlučňovací vložku, u benzínu nevím), ačkoli - z Cruzu jsem vlastně na první okuknutí v ničem kromě kufru a některých plastů pocit šetření neměl. Karta handsfree a srolovatelné sluneční clony v zadní části vozu ve Fluenci jsou jednoznačnou výhodou.

    Celkový dojem - vynikající. A zřejmě o maličko lepší než u Cruzu. Cruze je lepší motoricky a v některých významných detailech, ale celkový dojem je lepší z Fluence.

    Ještě si to pořádně promyslím a zkusím se projet se známým, který má Fluence s naftou 1,5 dCi (105 k), jestli to stihnu do své vlastní dovolené, ale vypadá to, že mým příštím vozem bude nakonec Renault Fluence 1,6 Exception (nakonec takový ten tmavší zlatý).
  • « 00 Reagovat !

    foto chrudos

    chrudoš 14.06.10  21:42

    « Re: Re: Snímky

    minirecenzi jsem cetl na foru, jsem zvedavy na ten fluence. A s tou spotrebou to proste neni mozne, vcera lehka noha mimo dediny a po 150 km 7,8, coz je proste maximum pro zachovani normalni jizdy. Ale fakt jsem zvedavy na toho fluence, tak pak napis!
  • « 00 Reagovat !

    foto Psychobolos

    Psychobolos 14.06.10  18:35

    « Re: Snímky

    Prý 1,8 LT. Ale nevím, jestli to není nějaký utajený prodejce... Prý mu to takhle kleslo po 10 000 km a stabilně je kolem těch sedmi. No - taky se mi to nezdá. Čekal bych s lehkou nohou cokoli pod osm litrů.
  • « 00 Reagovat !

    foto Psychobolos

    Psychobolos 14.06.10  18:31

    « Pidirecenze na Chevrolet Cruze 1,8 LS+

    Právě jsem se vrátil z testovací jízdy Chevroletem Cruzem 1,8 LS+. Auto má sice celkem tvrdý, ale přitom opravdu pohodlný podvozek, je NEUVĚŘITELNĚ odhlučněné (v jednu chvíli jsem někomu nešikovně vjel do cesty, takže na mne troubil... skoro jsem ho neslyšel), 1,8 má mohutný krouťák, takže auto zabírá v pohodě už někde od 1200 otáček a je tedy možné dříve řadit nahoru. Převodovka je pětistupňová, precizní, rychlosti jsou poskládané jako u dřívějších renaulťáckých benzínů, tj. zpátečka vepředu nad jedničkou (pomocí kroužku), a krásně zapadnou. Směrovky umějí trojblik, při zpátečce se automaticky zapíná parkovací senzor, ESP je možné úplně vypnout, světla se vypínají vypnutím motoru a vytažením klíčku, ve světlometech můžete mít pouze H4. V počítači je možné navolit, jestli se má rovnou otevřít celé auto, nebo nejdřív jen řidičovy dveře a pak teprve všechny ostatní (po druhém stisknutí). Všude je mnoho šikovných odkládacích přihrádek a nápoj jde přichytit zajišťovacím posuvníkem. Modré podsvícení je až mysticky přitažlivé. Rychloměr má jen sudé násobky, takže pro 30, 50 a 130 jsou jen nevýrazné čárky bez barevného odlišení. Přední sedačky vás spolknou - máte pocit, že jste se v tom autě narodili. Vzadu jsem měl kamaráda dlouhého jako štafle a v pohodě se vešel. Tato verze neměla tempomat. Před vyjetím jsem vynuloval počítač; při prvním šlápnutí na plyn, když jsem to ještě neměl v noze, jsem tam poslal 32,5 litru, po jízdě jsem skončil na 11 litrech. Jelo se v plné dopravě kousek po Praze-Libni, po dálnici směrem na Zdiby a pak zpátky a nakonec chvíli přes kočičí hlavy a tramvajové koleje. Celkový dojem vynikající.

    Zítra jedu Renaultem Fluencem 1,6 Exception.
  • « 00 Reagovat !

    foto chrudos

    chrudoš 13.06.10  20:42

    « Re: Snímky

    Diky, ja nejsem zase ten pravy fanatik na foceni, takze se snazim. Ale je pravda, ze zatim na vsech fotkach auto vypada vyborne, proste je dokonale fotogenicke :-)
    A nema nahodou diesel? Jestli jezdi jen a jen sluzebky mimo mesto, tak mooozna, ale po meste, to mu nikdo neuveri, to ani nejde. 6,8 je papirova kombinovana spotreba, vsichni ti potvrdi, ze spotreba Cruze je o 1-1,5 litru vys.
  • 00 Reagovat !

    foto Psychobolos

    Psychobolos 12.06.10  22:14

    « Snímky

    Přidal jsem ti bodíky za snímky, ale pořád je jich malounko. :-) Nebuď "chrt" - tohle auto je jako stvořené k obdivu, tak jen foť a foť... ;-)

    (ozval se mi jeden člověk, který má najeto přes deset tisíc kilometrů; spotřeba se prý ustálila na 6,8 l/100 km, ale... jezdí s tím prostě jako se sedanem)
  • « 00 Reagovat !

    foto Psychobolos

    Psychobolos 04.06.10  01:02

    « Re: Re: Úžasný designérský počin...

    Na dlouhé cesty jedině bez řídicí jednotky. >:D Neboj - dokumentace z expedice napříč Skandinávií bude, forman právě prochází generálkou. A k té tvé barvě - píšu si za uši. :*) (jinak se klidně přesuň i do mé diskuse, ať tady zůstane prostor především pro komentáře ohledně chrudošova krasavce - to jeho auto vzhledově přímo žeru!)
  • « 00 Reagovat !

    foto Ronault-

    Ronault. 04.06.10  00:58

    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Úžasný designérský počin...

    Tak hlavně můj krasavec je zelený a kdo ještě jednou prohlásí něco o modré, tak ho roztrhám a s ním i toho policajta, který mi do techničáku k barvě napsal modrozelená tmavá 8-s >:D
    Jinak jezdí, však až najdeš čas, tak detaily jsou v recenzi, aktualizuju víceméně vše. Na jaře jsem zrevitalizoval přední komplet odpružení, na podzim příjde zadní a na jaře asi nové prahy, které pro změnu zima u mně nejvíce poznamenala. Zatím to dobře maskuju.

    S Formanem do Norska? Tedy... no na to jsem zvědav, napiš prosím pak nějakou reportáž, protože tyhle expedice strašně rád čtu a taky bych se jednou nějaké dopustil. Já letos s Lagunou do Francie, chtěl jsem Favoritem, ale asi dám přednost pohodlí, jsem pohodlný povaleč 8-s

    Stav se častěji :yes:
  • « 00 Reagovat !

    foto Psychobolos

    Psychobolos 04.06.10  00:53

    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Úžasný designérský počin...

    No jo, jsem to já. Bartík jezdí, ale před STK ho čeká operace ohledně brzd a možná tlumičů, poslední zima jim dala těžce zabrat. :-) A co tvůj modrý krasavec? (jsem teď trochu vytížený - dvě práce na plný úvazek, organizace severočeských srazů a příprava na výlet formanem do Norska, navíc koupě prvního zcela nového auta, tak už "jen" píšu do diskusí; a na Cruze v místních vodách jsem čekal opravdu s napětím)
  • « 00 Reagovat !

    foto Psychobolos

    Psychobolos 04.06.10  00:49

    « Re: Re: Re: Re: ahoj

    Ale Cruze má skvělé motory (jeho nafta sice žere i trávu z pangejtu, ale jede to jako ďas) a vynikající bezpečnost.
  • « 00 Reagovat !

    foto Ronault-

    Ronault. 04.06.10  00:48

    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Úžasný designérský počin...

    Ježinkote, to seš ty Psychobolosi!!! Já furt odkud ten nick znám a teď kouknu na profil a tam tvůj překrásný Fanouš a trabantík! :yes:
    No to když budeš mít Fluence, tak budeš mít doma stejnou kombinaci značek jako já. ;-)
    Co Bártík? Jezdí? Už jsi dlouho nenapsal žádnou novinku.

    Jinak ke zkušenostem, k Laguně tu do půl roku bude taky recenze. Bezklíčové zamykání funguje, i když na něm závada byla, což přisuzuju hlavně tomu, že náš kus byl jako jeden z prvních vyrobených a od té doby to Renault vypiloval tak, že si nikdo nestěžuje. Každopádně ta 1,6 16V je naprosto bezproblémový a spolehlivý motor, základ je v tom Fluence stejný, takže můžu doporučit. Navíc Fluence je lehčí, tak mu bude stačit, se zatíženou Lagunou už má plné písty práce. No kdyby něco, napiš SZ ;-)
  • « 00 Reagovat !

    foto Psychobolos

    Psychobolos 04.06.10  00:45

    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Úžasný designérský počin...

    Díky za zkušenost i "konzultaci". ;-)
  • « 00 Reagovat !

    foto Ronault-

    Ronault. 04.06.10  00:43

    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Úžasný designérský počin...

    No sestřenka si Thalii nepochvaluje, ale to nebude Thalii, nýbrž jí. Chtěla za každou cenu Jazz jak má její sestra, tak si něco musela na tom autě najít aby šlo z domu ;-)

    Tak vol Fluence a ať slouží ;-) Ten šestikvalt všude vychvalují ;-) Mě se líbí právě kombík, teď máme doma Lagunu II v kombíku, taky jsme přešli do střední třídy a není v tom až tak velký rozdíl, co se nákladů týče.
  • « 00 Reagovat !

    foto Psychobolos

    Psychobolos 04.06.10  00:39

    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Úžasný designérský počin...

    Kvalita renaultů z Turecka je dobrá. Dá se to vyčíst z českých a slovenských serverů (a ze spokojenosti lidí s Thaliemi ap.). Lepší než u kusů ze Španělska. Ale mají tam "starý" způsob výroby. Renault už teď svařuje pomocí laseru - bez viditelných svárů a gumových lišt. Kusy z Turecka jsou ale svařovány bodově a benzínové kusy mají pětistupňovou převodovku (asi z Mégana II, ale třeba ne). Naftové kusy mají nové motory i šestistupňové manuální řazení, které je o poznání přesnější. Za cenu Fluence skutečně mohu mít také Mégana III a dokonce - světe div se! - i Lagunu III (s dvoulitrovým benzínem /pojistka! a spotřeba/ či naftou 1,5). Ale chci sedana a na provoz auta střední třídy se necítím. Fluence je navíc ze všech zmíněných aut nejprostornější.
  • « 00 Reagovat !

    foto Psychobolos

    Psychobolos 04.06.10  00:31

    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Úžasný designérský počin...

    S tou oblibou to tolik nesouvisí. Mně se bez pochyb líbí víc Cruze. Ale jak píše Ronault, sedí mi spíš komfortnější podvozek a oceňuji kompletně bezklíčkový přístup, což má naopak Fluence. S Cruzem bych asi svým stylem jízdy udržel spotřebu "dole", ale jsou tu i jiné věci. Na rencka se dají věci sehnat snáz (aspoň nějaká výhoda EU) a jednodušší jsou i případné opravy. Proti Cruzu nemám sebemenší námitky a věřím, že je to kvalitní vůz. A k těm "skládankám": pro mne je Cruze skládanka z dílů GM (příp. Daewoo), vždyť je to "globální vůz", Fluence skládanka z Méganů II a III a Laguny. ;-) A mrzí mě jedna věc - na testovací jízdy nemají Cruze 1,8, takže se v něm nemohu projet, abych ho ozkoušel.
  • « 00 Reagovat !

    foto Ronault-

    Ronault. 03.06.10  21:21

    « Re: Re: Re: Re: Re: Úžasný designérský počin...

    Tak já bych to shrnul podobně jako Chrudoš. Cruze a Fluence si nějak v technologii nemusí nic vyčítat. Nezkoumal jsem jak je propracovaný PP v Cruze, v Fluence docela jo. Pokud ti nevadí vzhled vnějšku či vnitřku obou aut (mě se třeba příď Cruze a interiér už vůbec nelíbí - osobní názor), tak tozdíl je v tom, že Cruze má podvozek "německý od Opelu", takže tvrdší, čitelnější, "sportovnější". Pokud chceš po francouzsku plout krajinou jen tak v pohodě, tak Fluence. Kvalita obou dnes těžko říct. Motory nebudou problém, jak je to s detaily u Fluence z Turecka, těžko říct, ale i minule se tak trochu v zákulisí šuškalo, že Megane sedan na tom byl trochu hůře než hatch. vyráběný ve Francii, možná to není pravda. Já bych teda šel do Megana v kombíku, to je u mně jasný elegán třídy za rozumné peníze :-)
Přihlásit se Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!


Vyhledat podle modelu
Vyhledat pouze:





Blesk.cz

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby strčila minci do zásuvky

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby…

Virtuální asistentka Alexa od americké společnosti Amazon vyzvala desetiletou dívku, aby přiložila minci k…

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků: Nejčastější otázky a odpovědi, největší fígle prodejců!

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků:…

Radost z vánoční nadílky se může snadno změnit v rozčarování, stres a vztek. Stačí najít pod stromečkem nevhodný…

 

iSport.cz

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec Falta líp než křídla před ním?

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec…

Výdaje na Rudolfa Reitera, Milana Lalkoviče, Romana Potočného a Pepeho Menu, čtyři nedávné neúspěšné akvizice…

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid, Beran trénuje s Bohemians

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid,…

Jarní část fotbalové FORTUNA:LIGY odstartuje 5. února 2022, jednotlivé týmy už proto v prvním lednovém týdnu…

 

Reflex.cz

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů Čechů, nastínil Dušek pesimistický scénář

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů…

Přední český covidový scénárista Ladislav Dušek, který během pandemie zveřejňuje různé scénáře vývoje, opět…

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí zájem o „všeuměly“

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí…

Angela Merkelová odešla ze světové politiky v plné slávě a dalo by se očekávat, že její úspěchy svědčí o tom, že…