Chevrolet Cruze (2010)
27.5.2010Cruze byl na auto.cz popsan dost a dost, jsou tu recenze jak zakladu 1,6, tak i naseho 1,8 LT ( nejvyssi vybava) i dieselu, kdo tedy chce odborny…
Chevrolet Cruze (chrudoš)
Zařazení: Všechna fóra > Diskuse v MOJE.auto.cz
-
schnappislav 19.07.10 14:08
« Re: Re: Prada
TT samo rok 2008 lehce jeté :-) ono jak se to veme v 18 sem si koupil Ford focus 1.8tddi... ojetinu z které sem ve 20 přesedlal na cruze (modra marocca metla .. krasa :-) ).. ono je to rozdíl (v těch motorech 1.8tddi < cruze < 2.0TFSI) sestra vlastnila 2x porshe a ted se vozí v mb cls a po řízení této 3.0 sem si řek že chcu něco ostřejšího než si mně přítelkyně uváže :-( -
-
schnappislav 14.07.10 23:02
« Prada
Taky jednoho rok mám... musím říct za ty peníze parádní auti..! :-) akorát na mě je to prostě furt lenoch takže cca 3 měsíce zpět jsem ho věnoval mladšímu bratrovi k narozkám... Chci si ted v zimě koupit TT nějaké 2009 není tak staré na nové hold nemám... At chevy slouží!!! -
chrudoš 16.06.10 13:50
« Re: Re: Snímky
diky za recenzi, hezke srovnani, vidim plusy i minusy, to se mi libi, nezaujate srovnani :-) Kdyz byl Cruze objednany o Fluence nebyla ani zminka, nemel jsem moznost pomerit, ale stejne bych se rozhodl takto, to vis, srdcovka :-) Tak jeste si projed tu naftu, at vis, pak dej taky vedet, zajety motor je neco jineho. Hodne stesti na dobry kus (at je to cokoliv) -
Psychobolos 15.06.10 20:38
« Re: Snímky
Chrudoši... Chevrolet Cruze je vynikající auto, které mě neustále uchvacuje. Je nádherné, skvěle jezdí a uvnitř je to skvělý pocit. Ale mým osobním potřebám a charakteru je asi blíž Renault Fluence.
Obě auta se povedla a skvěle doplňují trh. Lepší moderní sedany v nižší střední třídě neznám. A nikdy neřeknu na Chevrolet Cruze špatného slova.
Mnoho zdaru s krásným motorovým miláčkem (v úžasně elegantní barvě) a hezky ho hýčkej - je skvělý! :-) -
Psychobolos 15.06.10 20:34
« Pidirecenze na Renault Fluence 1,6 Exception
Testovací jízda s vozem Renault Fluence proběhla...
Jel jsem nezajetým vozem Exception Gris Éclipse s navigací, který zatím "našlapal" něco málo přes 100 km. Motor je hlučný podobně jako v Méganu I, přinejmenším pocitově někdy i maličko hlučnější, ale během jízdy to nevadilo, i když jsem ho asi dvakrát schválně vytočil až k 5000 ot./min. (ale jen na chvilenku, s ohledem k motoru). Při zvuku směrovek jsem si vzpomněl na sovětskou hru NU POGODI (vajíčka) od sovětské firmy Elěktrónika. Motoricky tahle jednašestka nemá na jednaosmičku v Cruzu ani náhodou, je to nesrovnatelné. V otáčkách na spodním limitu je motor - alespoň ten nezajetý - hodně líný a zvukově máte pocit, že tam snad ani není. Prostě nic. Ale od 2000 se ozve a zatáhne. Na auto motor bohatě stačí, na jízdu s komfortním sedanem (cena necena, šetření nešetření) je vhodný a také ekonomický. Průměrná spotřeba za tu jednu jízdu byla 8,9 l/100 km (po relativně klidné Praze 6-Petřinách kolem šesté večer a s řidičem, který na auto nebyl zvyklý). Dojem z interiéru je silný a příjemný, povedlo se to o poznání lépe než v Cruzu (jen, s prominutím, idiotsky ležící číselníky a tabule navigace jako od nějakého psychotika, to jsou trochu silné dávky; tu navigaci nechci ani zadarmo, ačkoli bude celkově asi lepší než ta v Cruzu). Palubní deska je celkově na pohled příjemná a klasické ručičkové zobrazování je (šetření nešetření) dobrá volba. Pro úchyly je Fluence velice příjemný i na omak. >:D Řazení má pro mne nečekaně dobrou kulisu. Cruze je v tomhle dál, ale vyhovovalo mi to. Impulzní blikače jsou tomuhle vozy neznámé, ale to pro mne téměř nic neznamená. Výhled vzad je nepatrně horší než z Cruzu, ale v podstatě je to srovnatelné. K samotné jízdě mohu říci jen to, že je to opravdu spíš velmi sebevědomá plavba. Mám z toho vynikající pocit. Zamrzí schránka před spolujezdcem, která je hluboká, osvětlená, klimatizovaná, ale bohužel nepochopitelně nízká. Škoda... A nemožnost zavření středových výduchů je pro mne také nepochopitelná (ačkoli má všechno na starosti dvouzónová klimatizace, čímž je to v praxi vyřešeno). Celkově jsem si to ale pochvaloval. Možná se na Fluenci šetřilo více než na Cruzu (taky jsem u Fluence neviděl pod haubnu, škoda; nafta má odhlučňovací vložku, u benzínu nevím), ačkoli - z Cruzu jsem vlastně na první okuknutí v ničem kromě kufru a některých plastů pocit šetření neměl. Karta handsfree a srolovatelné sluneční clony v zadní části vozu ve Fluenci jsou jednoznačnou výhodou.
Celkový dojem - vynikající. A zřejmě o maličko lepší než u Cruzu. Cruze je lepší motoricky a v některých významných detailech, ale celkový dojem je lepší z Fluence.
Ještě si to pořádně promyslím a zkusím se projet se známým, který má Fluence s naftou 1,5 dCi (105 k), jestli to stihnu do své vlastní dovolené, ale vypadá to, že mým příštím vozem bude nakonec Renault Fluence 1,6 Exception (nakonec takový ten tmavší zlatý). -
-
Psychobolos 14.06.10 18:31
« Pidirecenze na Chevrolet Cruze 1,8 LS+
Právě jsem se vrátil z testovací jízdy Chevroletem Cruzem 1,8 LS+. Auto má sice celkem tvrdý, ale přitom opravdu pohodlný podvozek, je NEUVĚŘITELNĚ odhlučněné (v jednu chvíli jsem někomu nešikovně vjel do cesty, takže na mne troubil... skoro jsem ho neslyšel), 1,8 má mohutný krouťák, takže auto zabírá v pohodě už někde od 1200 otáček a je tedy možné dříve řadit nahoru. Převodovka je pětistupňová, precizní, rychlosti jsou poskládané jako u dřívějších renaulťáckých benzínů, tj. zpátečka vepředu nad jedničkou (pomocí kroužku), a krásně zapadnou. Směrovky umějí trojblik, při zpátečce se automaticky zapíná parkovací senzor, ESP je možné úplně vypnout, světla se vypínají vypnutím motoru a vytažením klíčku, ve světlometech můžete mít pouze H4. V počítači je možné navolit, jestli se má rovnou otevřít celé auto, nebo nejdřív jen řidičovy dveře a pak teprve všechny ostatní (po druhém stisknutí). Všude je mnoho šikovných odkládacích přihrádek a nápoj jde přichytit zajišťovacím posuvníkem. Modré podsvícení je až mysticky přitažlivé. Rychloměr má jen sudé násobky, takže pro 30, 50 a 130 jsou jen nevýrazné čárky bez barevného odlišení. Přední sedačky vás spolknou - máte pocit, že jste se v tom autě narodili. Vzadu jsem měl kamaráda dlouhého jako štafle a v pohodě se vešel. Tato verze neměla tempomat. Před vyjetím jsem vynuloval počítač; při prvním šlápnutí na plyn, když jsem to ještě neměl v noze, jsem tam poslal 32,5 litru, po jízdě jsem skončil na 11 litrech. Jelo se v plné dopravě kousek po Praze-Libni, po dálnici směrem na Zdiby a pak zpátky a nakonec chvíli přes kočičí hlavy a tramvajové koleje. Celkový dojem vynikající.
Zítra jedu Renaultem Fluencem 1,6 Exception. -
chrudoš 13.06.10 20:42
« Re: Snímky
Diky, ja nejsem zase ten pravy fanatik na foceni, takze se snazim. Ale je pravda, ze zatim na vsech fotkach auto vypada vyborne, proste je dokonale fotogenicke :-)
A nema nahodou diesel? Jestli jezdi jen a jen sluzebky mimo mesto, tak mooozna, ale po meste, to mu nikdo neuveri, to ani nejde. 6,8 je papirova kombinovana spotreba, vsichni ti potvrdi, ze spotreba Cruze je o 1-1,5 litru vys. -
Psychobolos 12.06.10 22:14
« Snímky
Přidal jsem ti bodíky za snímky, ale pořád je jich malounko. :-) Nebuď "chrt" - tohle auto je jako stvořené k obdivu, tak jen foť a foť... ;-)
(ozval se mi jeden člověk, který má najeto přes deset tisíc kilometrů; spotřeba se prý ustálila na 6,8 l/100 km, ale... jezdí s tím prostě jako se sedanem) -
Psychobolos 04.06.10 01:02
« Re: Re: Úžasný designérský počin...
Na dlouhé cesty jedině bez řídicí jednotky. >:D Neboj - dokumentace z expedice napříč Skandinávií bude, forman právě prochází generálkou. A k té tvé barvě - píšu si za uši. :*) (jinak se klidně přesuň i do mé diskuse, ať tady zůstane prostor především pro komentáře ohledně chrudošova krasavce - to jeho auto vzhledově přímo žeru!) -
Ronault. 04.06.10 00:58
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Úžasný designérský počin...
Tak hlavně můj krasavec je zelený a kdo ještě jednou prohlásí něco o modré, tak ho roztrhám a s ním i toho policajta, který mi do techničáku k barvě napsal modrozelená tmavá 8-s >:D
Jinak jezdí, však až najdeš čas, tak detaily jsou v recenzi, aktualizuju víceméně vše. Na jaře jsem zrevitalizoval přední komplet odpružení, na podzim příjde zadní a na jaře asi nové prahy, které pro změnu zima u mně nejvíce poznamenala. Zatím to dobře maskuju.
S Formanem do Norska? Tedy... no na to jsem zvědav, napiš prosím pak nějakou reportáž, protože tyhle expedice strašně rád čtu a taky bych se jednou nějaké dopustil. Já letos s Lagunou do Francie, chtěl jsem Favoritem, ale asi dám přednost pohodlí, jsem pohodlný povaleč 8-s
Stav se častěji :yes: