BMW řada 7 (2002)
8.8.20082008 - 2010 Tak jsem nedávno prodal svou pětku, mimo jiné i z důvodu vysokého nájezdu kilometrů a přemýšlel jsem, co koupit dál. Měl jsem možnost jít…
BMW 745 (candat)
Zařazení: Všechna fóra > Diskuse v MOJE.auto.cz
-
Petrikov 12.02.13 12:00
« E65 745i nebo F01 740xD?
Vlastním oba uvedené vozy v maximální výbavě. Zamýšlel jsi se nad příští koupí F01. Myslím, že budeš zklamaný. Sedma se kupuje právě pro požitek z jízdy tak jak uvádíš ve své recenzi. Jet 80 a kochat se. To ti poskytne právě e65. Tam je totiž neskutečný podvozek. Komfortu si F01 užiješ pouze bez RUNFLATových pneumatik, bohužel se normální gumy do F01 nedodávají (myslím tím při koupi nového), bez aktivního řízení. Ve srovnání s e65 jde točit volantem velmi ztuha, pravdou je, že s aktivním řízení točíš výrazně méně. Nicméně jedním prstem jako u e65? Na to zapomeň. U obou mám komfortní přední sedadla a musím konstatovat, že známý má sportovní sedadla a jsou daleko příjemnější. Elektronická regulace podvozku u F01 (Comfort, Normal, Sport, Sport+) jsou vyhozené peníze. Ve srovnání s e65 je nastavení SPORT opravdu SPORT ale Comfort to je u F01 hrůza. Na další léto jsem zakoupil normální pneu NERUNFLAT a uvidím zdali to nebude ono. S F01 jsem velmi spokojený s xDrivem ten je opravdu povedený a absolutně bezchybný. K tomu xDrivu musím podotknout, že úplně nejlepší má pouze X6 která má jakous takous uzávěrku diferenciálu na zadní nápravé. Měl jsem X6 50i spokojenost velká spotřeba taky 16,7 průměr. Zvuk nejlepší co můžeš mít (BMW seriová výroba) vozu se totiž již z výroby otevírají při určité zátěži klapky ve výfuku a to je docela rachot. Samozřejmě úprava BMW Performance je také skvělá. Výroba taky nabízí posunout omezovač na 280. Dost o X6. E65 je moje druhé BMW a i když je již starý (2002) a teď nechávám měnit motor a samozřejmě nemá takovou techniku jako F01, tak je pro mě jasným vítězem a nechám si jí napořád. Ještě jsi psal, že sis nechal výměnit světla za nová z Německa. Zdali jsi si je nechal měnit kvůli oprýskanému plexi tak to jsi nemusel. Existuje sada na renovaci světel (viz odkaz dole) a fakt funguje. Nevím odkud jsi ale podle velikosti to nabízí v Praze ATU (auto technik unger) od 500,- za jedno světlo podle velikosti a dalších okolností.
[odkaz] -
Giorgos 04.05.11 06:52
« Re: Re: fotos z grecka
Ahoj,
koukám že nacházím někoho, kdo se nebojí jet po E75 na Balkán... :yes:
Jinak Egnatia Odos (dálnice v Řecku po Ioanninu - a pak směr Igoumenitsa) je hotová kompletně. Nově tam otevřeli 2 mýtnice... a na trase je spousta kamer (a tunelů je celkem kolem 40).
Akorát ta cena "šťávy" v Řecku je brutální.... benzín vychází na 41 kč, nafta přes 36 kč (po přepočtu z €) Oplatí se tankovat v Srbsku a F.Y.R.O.M. Za měsíc zase vyrážím na 3 týdny... Právě na Lefkádu. -
Xiuing 05.03.09 20:46
« Zkušenosti s BMW 7
Ahoj. Nejdříve můj názor. BMW 7 se mi nikdy nelíbilo. Nikdy jsem moc nechápal, jak někdo může dát tak velké peníze za takové auto (Vrcholné verze byly ucházející, ale i tak). Nechápal jsem jak v roce 200 může být v autě tak designově i funkčně zastaralý interiér. Nicméně, nejspíš to některým lidem vyhovovalo, tak jako třeba mě zase ne. Nerad bych zde zabřednul do přesvědčovací diskuze, že jsem blbec a nerozumím tomu. Je to jen můj názor. Nicméně v roce 2001 s ním značně otřásl příchod faceliftované verze. Moc se mi líbí. Možná víc jak ten facelift tušímže v roce 2005. Je to takový malý tank. Je to můj favorit ve srovnání s MBS, A8, Phaetonem. Opravdu paráda. Hlavně interiér. Mohutnost kam se podívám a to se mi líbí (Sám jsem trošku mohutnější 2 metry výška a 110Kg váha :-) )
A teď dotaz na Váš názor, radu... Chci se zbavit aut co mám, nechat si jen Superba a pořídit si BMW7 :-) Původně jsem koketoval s myšlenkou nad koupí BMW 6, ale moc drahá a pro můj účel asi není úplně ideální. Chci auto pro svou ženu a malé děti, ale i pro mě. Chci se občas povozit v něčem výkonějším, než v tom chcípáku (Myslím Superba II). Velsatis sice nejede špatně (Mám 3.0DCi v nejvyšší výbavě), ale je to auto spíš na pohodlné cestování, než na nějaké blbnutí... Takže jak říkám, mělo by být trochu i pro mě. Ta 6 by byla asi na blbnutí ideální, ale 7 bude praktičtější. Navíc i levnější.... Líbila by se mi s tím 8 válcem - asi s tím 4,5Litrem, že? Četl jsem, že 2003 je již bezproblémová (Myslím po stránce elektronické), tak asi ten rok. A výbava? Když už bych to auto kupoval, asi bych trval na chlazených předních sedadlech s masážní funkcí. A co se ostatní výbavy týče, auta s těmito sedadly mají vždy slušnou výbavu :-)
A teď dotaz na vaše zkušenosti - kromě těch rádií, nějaké problémy s elektronikou? Co ten motor? V pohodě? Bez problémů? Kolik mám počítat měsíčně/ročně na údržbu? Jsem sice zvyklý vyhazovat tísíce měsíčně na údržbu aut (Mám přece dva Renaulty), ale rád bych začal trochu šetřit :-) Díky moc, Xiu -
candat 23.11.08 21:06
« Re: Re: Re: elektronika
ja na to kaslu, dela to malokdy. vcetne toho preskakovani repraku. ale vzdycky mi pomohlo vypnout / zapnout logic7. taky jsem premyslel nad updatem ridicich jednotek, ale bojim se, ze by to mohlo dopadnout jeste hur - je to jako kdyz updatujes operacni system na serveru - dokud to jede, nechat to tak. :-) -
candat 22.11.08 21:06
« Re: Re: gumy
dneska mi to nedalo a zkousel jsem to opet na letnich, mame tu dost snehu a pekne namrzle silnice a reknu ti, ze se to auto chova stabilneji a jisteji nez muj firemni renault se zimnima gumama. samozrejme, ze kdyz na to v zatacce dupnes tak zadek by chtel ustrelit, ale elektronika mu v tom zabrani. a jak rikam, dneska rano jsem absolvoval rozjezd na polni ceste do zasnezeneho kopce a vse dopadlo na jednicku. jsem nadsen.
Co mě teda zarazilo nejvíc, je, že se u F01 snažili ušetřit na některých detailech - například zadní opěrky hlavy už nejsou elektricky výškově stavitelné - přitom toto měla E65 snad i v základu. Jinak je výbava celkem slušná, mám odvětrávané komfortní sedačky (to mi v E60 530d hodně chybělo a už nikdy stejnou chybu neudělám), aktivní řízení, regulaci tuhosti tlumičů, head up displej, varování před opuštěním pruhu, adaptivní světlomety, boční kamery, comfort access, a tak dále. Bohužel se nedostalo na Logic7 a tak řeším problém jak upgradovat audiosystém, protože i když mám HiFi option, tak zvukové podání je hodně žalostné. Co se týče volby režimů (COMFORT, NORMAL, SPORT) tak v režimu COMFORT je auto i na 20" runflatech příjemně měkké, bohužel v zatáčkách se však nepříjemně naklání. Tak jsem zkusil SPORT a u něj jsem i zůstal. Tlumení nerovností je ještě ok, ale náklony karoserie již nejsou tak drastické. Se divím, že BMW nedává do nových 7 Dynamic Drive - to bylo optimální a zcela dostačující řešení.