Volkswagen Phaeton (2005)
7.9.2010Tak jsem se nějak dostal do zadaní auta na mojeauto a aniž jsem chtěl, zadal jsem základní info. Tak se to pro pořádek pokusím doplnit. Auto mám už…
Volkswagen Phaeton (campa)
Zařazení: Všechna fóra > Diskuse v MOJE.auto.cz
-
"-- skrytý --" 14.10.2010 10:14
Nádherné, není c dodat! ;-)
Auto je nádherné a už dlouho jsem čekal, než tady někdo na moje.auto.cz Phaetona vloží! :-) chtěl jsem se zeptat kde jste auto kupoval, u nás nebo v zahraničí? Tady v republice je jich hrozně málo ... zvláště pak od Prahy na východ :-( -
"-- skrytý --" 16.11.2010 10:13
Phaeton
Ahoj, gratuluji. Vybral sis nejlepší auto na světě. Jen mě napadá - když nejezdíš moc často, ale jen občas, proč sis rovnou nevybral verzi 5.0 TDi? Jsem si jist, že ta by Ti dělala ještě větší radost :-)-
skejpa 07.08.2011 20:54
« Re: Phaeton
Tuto verzi (V10 5.0TDI) si pred mesicem poridil muj otec a muzu vam rict, ze to je neskutecna raketa. A dojem z auta "tank" jsem mel uplne stejny jako autor recenze.
Jen bych se neshodoval s tim, ze je to exot. Naopak, laici si ho spletou s passatem a to tatovi dela nejvetsi radost... Inu kazdy podle sveho gusta.
-
-
mustafa 28.01.2011 13:24
Převodovka
Ahoj. Tohle auto se mi hrozně líbí a pomalu začínám pokukovat taky po jednom se stejnym motorem. Zajímalo by mě, jak si spokojený s převodovkou? Jde tam nějak navolit manuální řazení? Jak je na tom s logikou řazení a tak?-
campa 02.02.2011 23:31
« Re: Převodovka
Převodovka ma režim D a S asi jako každá. V režimu S z auta na okreskách udělá okamžitě reagující "sporťák". Je možno přehodit páku doprava do režimu ručního řazení. Osobně to používám jen pro brždění motorem z dlouhých kopců. Já nemám řazení na volantu, dávalo se za příplatek. Za ty roky můžu říct, že řadí velmi "vhodně" a kultivovaně.
-
-
majk162 26.01.2012 23:42
soráč,
ale srovnat tento otylý prasát s S medvídkem je hodně velký přes čáru ;-\
Jediné pozitivní na něm vidím a na to se chci zeptat, jak funguje bezprůvanová klimatizace, kterou zadal Ferda ingenierum.
Rád bych řekl, gratuluji k autu, ale toto je snad jediné auto, které skutečně není k závidění.
Navíc nechápu na co sis ho pořizoval, když najedeš málo kilometrů. To by tě vyšel levněji domluvený taxikář s luxusním autem.-
matii 27.01.2012 17:00
« Re: soráč,
Hele majku, já teda tyhle káry nemusím, ale Phaeton je stylovka. Takže ti odpovím částečně za CAMPU. Pořídil si ho, aby se odlišil od "tuctovkářů" v ojetých medvěděch.
A že najede pár kilometrů? A já říkám : "NO A CO?". Třeba nemusí řešit co ho vyjde levněji.
Můžu vědět v čem jezdíš ty pokud to není tajný?
-
campa 01.02.2012 14:40
« Re: Re: soráč,
Já vím, že Mercedes je značkovější a že 99 lidí ze 100 by sáhlo po esku. Já ale píšu jen to jak to vnímám já. Ty si klidně kup to S. Přeji ti ho z celého srdce.
A k mým km, ano nemám ho na normální ježdění. Mám ho jen na občasné povožení, asi jako má někdo veterána, nebo motorku. No a já mám i toho veterán a i tu motorku. Tak se prosím nezlob, že s tím moc nejezdím. Zkusím se polepšit. :-)
Klima i topení funguje dobře. Nemám k ní výhrady.
matii, dík :-)
-
-
-
Lucaslegend 18.07.2013 13:56
spolahlivost a servis
Este sa ti na nom nic nepokazilo?
A kolko stoji pravidelny servis?
Inac gratulujem k auticku, je nadherne auto, raz som v nom sedel a vobec sa mi nechcelo z neho von :-) malo to aj chladnicku :-) -
campa 07.10.2013 13:55
Servis a spolehlivost
Za celou dobu co ho mám odesel senzor u DPF filtru. Vymena stala 9.000,-.
Bezny pravidelny servis stoji cca. 10.000,- v Praze a malem meste se zastoupenim VW 6.000,-.
Kdyz byl novy menil se cely panel s obrazovkou ve stredovem panelu, jen proto, ze nedokonale svitila jedna mala kontrolka pod pameti radia.
Menil se i bezpecnostni pas, protoze u ridice se zasekaval a nedal se dobre vytahovat. Muj mel 2 navijaky (v sedadle a ve sloupku). Dnes uz davaji do Phaetona jenom jeden navijak a i chromovane madlo na dně kufru nedavaji, jen plastove. Holt uspory.
Kdyby ho dělali v kombíku, bylo by to nejgeniálnější auto na světě.
Ještě jak tu nějaký znalec psal, že Phaeton je nafouknutý Passat, tak skutečně je vidět že s tím moc velké zkušenosti nemá. Phaeton má jako základ Audi A8 4E a i té se na hony co do komfortu vzdaluje. Nicméně jeho narození se datuje kolem roku 2002 a tomu i odpovídá dnes již zastaralý systém pohonu a především převodovky.
Přes to všechno jeho komfort patří jednoznačně do kategorie Bentley a trošičku i RR.
A nepíšu to protože ho mám, ale protože to tak opravdu vnímám.
Manželka jezdí A6 Avant 3.0TDI, super auto, ale ve srovnání s Phaetonem je to bez rouhání jen "Oktáfka".
Pokud někdo hodně jezdí a nepotřebuje kombíka, vřele doporučuji. Za cenu A6 koupíte auto z první ligy, jenom to IMAGE musíte oželet :-)