Mazda CX-7 (2012)
4.5.2012Po totálním zklamání se spolehlivostí škody octavia II rs TDI viz Octavia RS Balu,vše vzalo rychlý spád.Ráno manželka ujela s eresou 300metrů a po sedmé…
Mazda CX-7 (balu)
Zařazení: Všechna fóra > Diskuse v MOJE.auto.cz
-
blowiik 05.05.2012 13:05
Octavia
Ahoj, divím se teda té Oktávce, to musela být nějaká těžce páteční směna >:D Jinak k autu - opravdu dobrá volba, taky CX-7 nějaký ten rok a půl vlatním (kupoval jsem u Mazdy roční kousek za neskutečný prachy), ale je to teda benzín, takže většinou na PP vidím uplně jinou spotřebu >:-[] btw. rezervu už jsem musel řešit a řeknu ti, není to žádný med... Píchnul jsem zadní kolo cestou do Mnichova se skoro plným kufrem a najít tam místo pro 255/50 R19 znamenalo položit zadní sedačky :-)-
balu 05.05.2012 19:40
« Re: Octavia
No já se taky divil,po zkušenostech s jedničkovou jsme si říkali,že koupíme novou a bude na dlouho klid,ale ten byl jen do vypršení záruky a pak to začalo.První odešlo turbo pak první vstřikovač,po 500km druhej Protože v servisu nevyměnili el. lištu ke vstřikům pak chvíli klid pak zadřenej kompresor klimy v Kalábrii další vstřikovač po týdnu 14 denní dovolené,oprava trvala dva týdny tak jsme si dovolenou o týden protáhli.Po čtyřech měsících další vstřik ,pak v Německu v neděli z aqua parku dva kilometry a hotovo-odtah ,náhradní vozidlo. A během dalších třech měsíců další dva odtahy.Manželka už jezdila ve stavu kdy se po cestě dívala kde to bude moct odstavit když se to zase posere,když pípl počítač třeba při 4 stupních-výstraha tak byla na infarkt :no: Takže dvanáctiletá jedničková zůstane a šest let stará půjde do světa.Po ročítání různých fór a časopisů,kde je naplno napsáno,že dnešní koncernové motory jsou naschvál konstrukčně zeslabovány aby se pak vysypaly a ty si šel koupit nový auto-viz svět motorů diesel speciál,tak už s nima nechci mít nic společnýho. Rozhodovali jsme se mezi Kiou-Optima a Hyundai I 40 hlavně skrz záruku a pak jseme se šli ještě podívat na Mazdu.Máme tam záruku 5 let nebo 150 tis km.Další výhody moc se nekradou a je to made in Japan ,tak snad se to potvrdí :-)-
Nicco 05.05.2012 19:56
« Re: Re: Octavia
Zivotnost je na programe dna u kazdej automobilky. Ako rastie cena paliv, ludia radsej setria na kupe auta, tym padom sa znizuju ceny aut, no a aby este mali vobec nejaky zisk, tak tam daju slabsie komponenty, ktore su jednak lacnejsie a jednak vydrzia uz len tych 250tkm a potom si mas kupit nove auto ;-) -
filďas 05.05.2012 20:48
« Re: Re: Octavia
Trochu bych si dovolil oponovat a přiklonit se na stranu koncernového motoru. U těchto aut (zvláště 2.0 TDI common rail 125 kW) velmi záleží na podmínkách provozu. Pokud člověk jezdí kratší trasy, studený motor atd., tedy tak kolem 10 km každý den nebo i vícekrát za den, tak s naprostou jistotou dříve či později odejdou vstřiky a i další věci. Kolega v práci má naprosto stejný motor v Passatu a jezdí každý den jen pár km do práce. Měnil už všechny vstřiky a vše samozřejmě po záruce. Nicméně koncern tak trochu přiznává potíže s tímto motorem a i v rámci pozáručního servisu je ochoten měnit vstřiky zdarma, pokud majitel jezdil na všechny prohlídky jen do autorizovaného servisu. Dle mého jsou tyto motory (103 či 125 kW) naprosto ideální pro obchodní zástupce, kteří na jeden zátah nasolí 200 km. Prostě ráno do auta sednou a večer se vrátí. Od těchto lidí slyším na dané motorizace jen chválu. Osobně mám ještě starou dobrou verzi 1.9 TDI PD 77 kW v Oktávce, bez DPF atd. a i ta je tak na hraně. V dnešní době, jelikož jsem soukromá osoba, která jezdí málo a auto nepoužívá k firemním účelům, tak bych šel (pokud bych měl finance na nové auto) jedině do benzínového motoru.-
jirin 06.05.2012 10:29
« Re: Re: Re: Octavia
To si trosku pletes, common rail uz tyhle problemy ma minimalni. Vstriky odchazi hlavne u PD. Mam O II RS 08 a 3x odtah kvuli vstrikum. Poprve asi mesic po zaruce(vyreseno pres znamost v autorizovanym servisu). Jezdim nekdy kratsi trasy a jindy dlouhy, takze vliv to na to nema. Kratky spis nesvedci filtru PDF. Menim olej kazdych 15tis. misto 30. Bohuzel u tohoto auta nepraskne ani zarovka za celou dobu, ale rovnou je nepojizdny. Vybiram nahradu a uz to nebude z koncervu VW.-
filďas 06.05.2012 15:59
« Re: Re: Re: Re: Octavia
Aha. Pravda. Podíval jsem se pořádně na rok té RS a je to 2006, to byl opravdu motor s PD. CR se dávaly do oktávek až v r. 2010. Ten můj kolega má Passata z roku 2008, takže myslím, že má taky PD. Tímto se omlouvám za špatné nastudování informací. Teď mám aspoň jasno, co se týká vstřiků a systému PD či CR. Takže to nakonec znamená, že se mám asi se svojí PD 77 kW obávat vstřiků. No uvidíme, jak to půjde.
-
-
-
-
-
BomberMash 05.05.2012 18:19
Mazda
Já se právě rozmýšlím si ji taky pořídit, ale spíše uvažuju o benzínové verzi, ale u nich je problém že se prakticky nedaj sehnat nový >:D Ale to už by byl ten nejmenší problém. Tak doufám že ti bude dobře sloužit. Jinak na Mazdy je dobrý spoleh mám Mazdu 6 rok výroby 2005 a holka už 7 let slouží a má najeto 350tisíc km a nemůžu si to vynachválit jenom běžná údržba a plus spojka ve 200 šla do kytiček ale jinak nic ;-)-
balu 05.05.2012 19:17
« Re: Mazda
No původně jsme šli pro Mazdu 6 kombi v benzínu,ale tam mě od koupi odradily sedadla-mám rád tvrdší( na eresácký nedám dopustit,několikrát Kalábrie na jeden zátah a v pohodě),takže v měkoučkých sedadlech v šestce mě po zkušební jízdě bolely moje dvakrát operovaný záda.Jinak auto parádní ale pak jsme se projeli v CX sedmičce a šli to sepsat :-)-
BomberMash 06.05.2012 11:58
« Re: Re: Mazda
Jo každému sedí něco úplně jiného ;-) Já mám zkušenosti jenom s Mazda a ty nejlepší máme doma dvě právě ;-) Ještě nedávno se kupovala RX8 nová než jí Japonci odpískali, takže aspoň máme doma unikát >:D a ta má super sedadla Recaro a jezdí se v tom dobře akorát ta spotřeba se šplhá až k 25 litrům, ale to auto je stvěný prostě na zábavu a né na běžnou jízdu lážo plážo ;-) jediné čeho se u ní bojím tak je rotační motor prý jako ikdyž se lidé staraj o něj tak běžně kolem 80 až 100 tisícíů najetých km odcházejí, ale že nový i s výměnou stojí 25tisíc.-
marianor 07.05.2012 19:57
« Re: Re: Re: Mazda
dobrá voľba s tou RX8 sedel som v nej ešte kedysi dávno na autosalóne v nitre ale tak ako jej šla radiaca páka tak to som ešte nevidel na žiadnom aute. Takto má vyzerať prevodovka. A je pravda že okolo 100 tisíc je tam treba vymeniť tesnenia v motore aspoň to som počul a nie je to asi lacné, ale ak nový motor stojí 25 tak nie je čo riešiť
-
-
-
-
Meridiano 06.05.2012 12:13
Mazda
V posledných rokoch je pre mňa Mazda z pohľadu dizajnu najstráviteľnejšou značkou z Japonska. CX-7 je proste famózna, rovnako ako mnešia CX-5. Verím, že bude slúžiť bez problémov. Na margo 2,0 TDI ( 103KW ) nemôzem povedat pol krivého slova. Má odjazdených 240 000km a okrem výmeny turba všetko OK. V práci ma kolega rovnaký motor ako ja, ale v servise je pravidelne, kvôli vstrekom. Pravda je táka, že on ročne najazdí 15 000 a ja 50 000. Preto si dovolím tvrdiť, že tieto motory potrebujú dlhé jazdy. V mojom prípade na hranici svojích výkonových možností. Veľa šťastných kilometrov. :yes: -
Dalik1 17.05.2012 08:28
CX-7
Mám druhým rokem stejnou verzi, akorát červenou metalízu. Odkládací prostory fakt nic moc, ale zase ta šachta pod loketní opěrkou spolkne leccos, holt jsem musel přehodnotit, co v autě budu vozit a co ne... Kufr mě od koupě původně odrazoval, ale když jsem to přeměřil po hranu oken (plato nevozím) tak jsem se dostal na cca 500 litrů. Stejně tam vozím hlavně naše dvě čuby, takže jsem musel koupit ještě box na střechu.
Jinak spotřebu mám při lehce nadlimitní jízdě do 8 litrů průměr, když jezdím piánko s tempomatem tak průměr 7,1. A to zrychlení taky typuju lepší než je udávané. Držím palce, ať slouží :yes: