Volkswagen Passat (2008)
29.8.2012Volkswagen Passat 3C (alebo B6) sa mi páčil ešte v časoch keď sme kupovali nasu bývalú Octaviu Tour. Vtedy sme si Passat ako nové auto nemohli dovoliť a…
Volkswagen Passat (andrej.ramone)
Zařazení: Všechna fóra > Diskuse v MOJE.auto.cz
-
BigBang 29.08.2012 22:17
spotřeba
čus, je sice hezký, že palubák ukazuje takovou spotřebu, ale jaká je realita?? Je celkem pravidlem, že realita se od palubáku liší 0,5l a i klidně o víc ;-) Přesednutím z jedničkový octy asi bude pro tebe znamenat, že ND jsou drahý, ale na druhou stranu si vem, že na octu jsou díly za hubičku a jsou značky, u kterejch zaplatíš i mnohem víc. A ještě bych něco k převodovce - nevim jaký má přesně zpřevodování ta tvoje, ale když se kouknu na vypsaný otáčky a rychlosti, tak jsou hodně blízko tomu s čim jezdim já a trojka se mi vůbec nezdá krátká a celkem mě štve velkej skok mezi 2. a 3. stupněm. Po městě jezdim na čtyřku (kolem 1250 ot.), ale netrápim to na ní do kopců - podřazuju ;-) :-)-
andrej.ramone 29.08.2012 22:29
« Re: spotřeba
No keď idem na 2-ke 40kmh je tam 2500rpm. Preradím na 3-ku a otáčky spadnú na 1500. No trojka sa mi zdá krátka preto lebo ak idem napr. 53 už je tam vyše 2000 otáčok. A na 4-ke nechcem chodiť v meste nech sa netrápi dvojhmotný zotrvačník.-
BigBang 29.08.2012 22:35
« Re: Re: spotřeba
to máš sice pravdu, ale tobě se líbí trápit studenej motor do kopce na dvojku 2800 ot. abys mohl dát za tři aby to jelo? když odřazuju na 2500 (obvykle) tak je tam prostě 200 ot. ještě hluchý místo... a s tou dvouhmotou je to pravda, ale ta trpí hlavně při akceleraci, ale při udržování rychlosti v tom nevidim problém - pokud potřebuju přidat tak na tu trojku podřadim :-)
a ještě k těm senzorum - nedivil bych se, že by ti chyběli po přesednutí třeba z fabie, ale z octy už moc velkej rozdíl neni... co bys pak nechtěl třeba u Sharana :-!
-
-
-
Kokino 30.08.2012 07:18
Povod
Ahoj,
Chcel by som sa spytat, ci auto bolo kupovane povodne sa SK alebo to bol dovoz?
Trochu by mi asi chybal USB vstup. Mas tam sice SD kartu, praktickejsie sa mi zda USB....
Inak pekna recenzia.
Martin-
andrej.ramone 30.08.2012 10:02
« Re: Povod
Je to dovoz. Môžeš vidieť nálepku KO pri STK a EK. No USB aj mne chýbalo ale vystačím si s tou SD kartou.-
Brandon Walsh 30.08.2012 10:08
« Re: Re: Povod
kilometre su overene ? velmi sa mi nezda ked pises ze je to dovoz, aby passat so 170 konovym dizlom v maximalnej vybave najazdil rocne cez 20 000 km
inak prajem vela stastnych km :yes:-
andrej.ramone 30.08.2012 11:24
« Re: Re: Re: Povod
Zatial nie. Pre istotu som vymenil olej + filtre a rozvody. Spojka je v pohode. Zaberá úplne dole, neozývajú sa žiadne zvuky. Pre mňa je dôležitý skôr celkový stav auta ako kilometre. Tak aj ja som najazdil s Octaviou TDI 15 000 km ročne a pri predaji mi to nechceli uveriť.-
-
Jetty 30.08.2012 22:22
« Re: Povod
Nevím proč by 4 letý passat nemohl mít najeto 100tis... Spousta lidí si kupuje naftu proto, že ji prostě chtějí a nehledí na to, jestli se jim cenově vyplatí... ;-) Navíc při nákladech oproti benzínu ma po tomto proběhu víc jak 100tis doma a to se počítá... ;-)
Jinak Talio2 pokud se nepletu, tak ty máš 4x4, ten je jinak zpřevodovaný (kratší převody), jesli se nemýlím, tak ti to točí ve 130 na 6st. cca2500ot/min ;-) Jinak ale 50 jezdím taky na 4st, motor to při slušné jízdě v klidu pobere. Dvouhmota trpí hlavně u PD, ty moc nemilují otáčky pod 1400... tam jsou prakticky skoro mrtvé, pak najednou škubnou okolo 1700 a to se spojkám moc nelíbilo...
K těm ostřikovačům světel - dost lidí si to dává odpojit, je to neuvěřitelný žrout vody... Já jsem si je nechal alespoň nastavit na nejmenší frekvenci :-)
Jinak tu spotřebu můžu potvrdit, já mám sice dlouhodobou 5,6l, ale je dost možné, že jezdíš o něco pomaleji. Z vlastní zkušenosti vím, že není problém jet pod 5, mimoměsto i pod 4,5. Spotřebu si počítám po každém dotankování a palubák se moc neliší, někdy ukáže i víc, odchylky vychází do +- 0,2 litru ;-)
P.S. ta dlouhodobá spotřeba se opravdu maže již po 20hod jízdy? To by mě docela štvalo ;-\-
andrej.ramone 30.08.2012 23:20
« Re: Re: Povod
No vychádza mi to po 20 hodinách a potom odznova. No ja jazdím väčšinou mimo mesto a mesto. Mimo 100kmh -6st. + nejaké predbiehania. Tie ostrekovače priveľmi ani nevyužívam, lebo denné svietenie mi ide so spínačom svetiel na 0 -takže ak ostreknem vtedy ostrekne sa iba sklo. Ale išlo mi o to, že ak tam tie ostrekovače sú tak nech aj fungujú.
-
-
-
-
-
-
-
davisko 30.08.2012 09:34
Cena výbojky
ahoj,
tak 58 eur za xenónovú výbojku sa mi nezdá vela. Odomňa chceli 250 eur za bixenon vo forde, a to už je riadna páka. -
Ptk 31.08.2012 10:15
Pekné
Tento pasat B6 sa mi páči :yes: , na väčší priestor sa rýchlo zvyká.
Že to nemá park. senzory nie je slabá stránka auta ale len chýbajúci prvok výbavy, ktorý predchádzajúci majiteľ neobjednal (holt pri ojazdenom aute výbavu neovplyvníš) Ale viem ako si to myslel, proste ti to tam chýba.
A že zadné okná nejdu spustiť úplne dolu kvôli deťom, tomu hádam sám neveríš. Je to daň za to že okno nie je predelené na 2 časti. Zadné dvere sú kvôli kolesu dole vykrojené, resp. sa zužujú, celá šírka skla jednoducho nevojde do dverí až na spodok ;-)
Pekný pasat, nech slúži a jazdí :yes: -
MartinKotas 04.09.2012 21:53
Skvělý výběr
Moc hezký pašík, pěkná recenze, dobré fotky :-)
Motor 2.0 TDI-CR 125kw je opravdu skvělý.
Přeji spoustu šťastných kilometrů a dávám 10bodů ;-)-
tr2700automat 17.10.2012 11:17
« Re: Skvělý výběr
Téže gratuluji za skvělý výběr. Myslím že se Ti bude hodit těch 22kw co máš navíc ve svém stříbrném 2.0 TDI-CR DPF Highline 125kw oproti tomu černému Highline 2.0 TDI-CR 103kw který se již prodal.
Mně taky se líbí více černá barva, ale líbí se mi i stříbrná, proto mám auta z černou i stříbrnou barvou. Navíc na stříbrné barvě prach se snadno nerozezná a tak nemusíš stále mýt své auto.
Co se týká spotřeby věřím ze spotřeba 5,4 l/100km asi je podle měřiče spotřeby pravdivá když beru v úvaze že můj černej tvojtunovovej šestiválcovej obr MPV ze 127KW na dálnicích s tempomatem a s automatem dokáže mít spotřebu pod 9lt/100km .
V Německu 4 roky starý Volkswagen Passat Variant 2.0 TDI Highline 125kw se prodává již od 8.500eur. Jestli jsi koupil pod tutou cenou tak je to výhodná koupě.
Jestli jezdíš na dlouhé trasy tak by se Ti lépe hodilo kdyby jsi měl automatickou převodovku místo manuální. Překvapilo mně že s prodávaných nanejvíc 4 roky starých 4060 diselových passatů 125kw , jen 1288 měli manuální převodovku, ti další více nez dvě třetiny prodávaných diselových passatů 125kw měli automatickou převodovku. Je to asi tím že tyto vozy jsou určené pro jízdu na dlouhé trasy.
Tvé auto je silné a výkonné auto, je to již jiná třída oproti Tvé bejvalé Škodovce. Jsi vysoké postavy a ten větší si prostor oproti předešlému autu si jistě užíváš. Přeji ať Ti pěkně dlouho slouží. :yes: