Diskuse

Volkswagen Golf (2009)

10.5.2010

Jako hlavni auto pro rodinu pouzivam Suzuki Grand Vitara 2.0 103kW (r.v. 2007). O rychlou jizdu mi moc nejde (vetsinou jezdim podle znacek), takze mi…

 

Volkswagen Golf VI (WoodyPWX)

Zařazení: Všechna fóra > Diskuse v MOJE.auto.cz


  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 18.05.2010  12:00

    spokojenost

    tak jak tě baví prvních 24 hodin s GTD,??:D
    • 00 Reagovat !

      foto WoodyPWX

      WoodyPWX 18.05.2010  13:54

      « Re: spokojenost

      Nemohl sem skoro dospat! Predani se dokonce odlozilo z pondelniho rana az na odpoledne, protoze auto privezli z vystavy (TEMPO v Litomericich) az tesne pred predanim a byly na nem jeste firemni polepy. Ale ve zdravi sem to napeti prezil ;-) a auto si odvezl nekdy po 17:00. Jezdil sem asi 2 hodiny a parada! Proti dosavadnimu jezdeni v beznych autech fakt zazitek. Neobeslo se to ale bez negativnich drobnosti. Popisu to v recenzi.
      • 00 Reagovat !

        foto

        "-- skrytý --" 18.05.2010  15:15

        « Re: Re: spokojenost

        ok,rozepiš se co nejdřív a doplň fotky už se nemůžu dočkat
        • 00 Reagovat !

          foto WoodyPWX

          WoodyPWX 18.05.2010  16:49

          « Re: Re: Re: spokojenost

          Jakmile bude trochu slunicko, tak urcite neco nafotim. Tezko to ale bude prekvapive nebo originalni. Zvlast pro tebe ;-)
          • 00 Reagovat !

            foto

            "-- skrytý --" 18.05.2010  16:52

            « Re: Re: Re: Re: spokojenost

            ale radost mi to udělá:D ;-) :yes: :yes: NO A kdyz je tak hnusne muzes se pustit do psani recenze, at si pred spanim pekne poctu ;-)
          • 00 Reagovat !

            foto Thomasino

            Thomasino 18.05.2010  19:44

            « Re: spokojenost

            Koukám, nějaké povědomé auto! :-) Alespoň na první pohled ;-) Na pár desítek metrů se dá splést s GTI :-)
            Také jsem zvědavý na zkušenosti... Jen se divím, že jsi hned nezaznamenal větší rozdíly mezi těmi 3 režimy podvozku :-( Především mezi Comfort a Sport je znatelný rozdíl.. Ale dovedl bych si představit, že Normal bude jako Sport a Sport bude ještě tvrdší na okruh ;-)
            • 00 Reagovat !

              foto

              "-- skrytý --" 18.05.2010  19:52

              « Re: Re: spokojenost

              ;-) :yes: další do klubu:D
            • 00 Reagovat !

              foto

              "-- skrytý --" 18.05.2010  19:55

              « Re: spokojenost

              ono to samozřejmě poznat je a každý to pozná...ale přecejenom si vzpomínám když jsem to auto řídil poprvé já.....nevíš co dřív zkoušet:D..takže trocha času a bude to tam >:D
              • 00 Reagovat !

                foto Thomasino

                Thomasino 18.05.2010  19:59

                « Re: spokojenost

                Mě třeba hnedka při tesovací jízdě přišel Sport s 18" koly moc tvrdý, proto jsem si objednal jen 17" kola a raději častěji přepínám na tvrdší podvozek. 18" kola asi dokoupím, ale jen pro použití na okruhu a normálně budu jezdit na 17-kách. Po Brně jsou ty 17" kola a Comfort tak akorát a moc opravdu pěkných okresek taky neznám. Ne vždy lépe drží tvrdší pneu..
                • 00 Reagovat !

                  foto

                  "-- skrytý --" 18.05.2010  20:07

                  « Re: Re: spokojenost

                  ps : mrkni ke mě do profilu na fotky, včera a dnes jsem měl tu čest s artegou...motor od VW 3,6 s DSG která je neskutečně naladěná a byl jsem překvapenej jak s autem v tomhle výkonu dokáže pracovat..neskutečný
                  • 00 Reagovat !

                    foto

                    "-- skrytý --" 18.05.2010  20:07

                    « Re: Re: Re: spokojenost

                    mohlo by tě to zajímat tam chybí :D.. ;-)
                  • 00 Reagovat !

                    foto Thomasino

                    Thomasino 18.05.2010  20:18

                    « Re: spokojenost

                    Už jsem viděl, moc zajímavé auto! :-) :yes:
  • 00 Reagovat !

    foto McGyver2

    McGyver2 18.05.2010  18:53

    Pěkné

    Toto auto jsem párkrát v LT okukoval, pak bylo i vystavené v UL ve Foru. Ty odřené disky fakt nevypadali hezky. Pěkná volba ;-)
    • 00 Reagovat !

      foto WoodyPWX

      WoodyPWX 18.05.2010  20:42

      « Re: Pěkné

      Jo, prave do Flory sem se na nej jel tenkrat podivat. Resp. na Scirocco a GTD stalo vedle. S nizkoprofilovou gumou se asi disk odre snadno. Zvlast, kdyz jeste nemam odhad, kde jsou kola proti obrubniku. Az si to zaziju, necham je opravit.
      • 00 Reagovat !

        foto Thomasino

        Thomasino 18.05.2010  20:51

        « Re: Pěkné

        Woody, k tomu parkování je dobré použít pravé zpětné zrcátko! ;-) >:-[] >:-[]
        • 00 Reagovat !

          foto

          "-- skrytý --" 18.05.2010  21:09

          « Re: Re: Pěkné

          a nebo parkovat kolmo >:D = pozor na lízátko,na který už opravdu neuvidíš,pokud nevylezeš....:D
        • 00 Reagovat !

          foto WoodyPWX

          WoodyPWX 19.05.2010  00:04

          « Re: Re: Pěkné

          Pokud myslis to automaticke klopeni praveho zpetneho zrcatka, tak me to ted tak nefunguje. V menu mam nejake naklapeni zapnute, ale pri zarazeni zpatecky se nic nedeje. Mozna musim mit volic serizeni zrcatek prepnuty do polohy R? Nebo sem jeste neco prehledl ?
          • 00 Reagovat !

            foto Thomasino

            Thomasino 19.05.2010  00:08

            « Re: Pěkné

            Já tam automatické klopení zrcátek nemám. Stačí to mít nastavené tak, že vidíš za sebe a částečně pod sebe ;-)
            Ale hlavně si dávat pozor :-) Raději parkuji tak 20cm od chodníku, taky aby se drahé polovičce lépe vystupovalo, protože po C-MAXovi se jí moc nelíbí, jak nízko ty sedadla jsou :-!

            A taky čím méně elektroniky a motorků, tím méně se toho může podělat a netaháš tolik zbytečných kilo >:-[]
            • 00 Reagovat !

              foto WoodyPWX

              WoodyPWX 19.05.2010  21:57

              « Re: Pěkné

              Dneska sem to zas zkusil, tentokrat s ovladacem serizeni zrcatek v poloze 'R' a skutecne se po zarazeni 'R' na DSG natoci dolu k chodniku. Jeste to musim seridit. Bylo mi to ale prd platne, protoze sem parkoval k leve strane a obrubnik bohuzel pres veskerou snahu malinko trefil. Jeste nemam to automaticke "plazeni" auta uplne v pazi, takze sem moc povolil brzdu a jelo rychleji, nez sem cekal. Navic priste nebudu linej a ty dvere si otevru a podivam se, kde je zadni kolo ;-\
              • 00 Reagovat !

                foto Thomasino

                Thomasino 19.05.2010  22:02

                « Re: Pěkné

                No vidíš. Já žádné automatické sklápění zrcátek nemám, ani DSG a možná právě proto mám i po 7 měsících všechny kola bez jediného škrábance ;-) :-)
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 18.05.2010  21:10

    vrzání , skřípaní ...

    ohledně toho skřípání za sedačkou řidiče- někde na golf klubu to rozebíraj,je to většinou problém 5-ti dveřových karoserií,zkus to tam prošmejdit a třeba najdeš jak se toho zbavit...někde jsem četl,že by to mohl být problém zámku dveří-přesněji te kovové pacičky,která je vidět ve dveřích při jejich otevření..nějak to tam rezonuje a potom logicky kov o kov cvaká.... k vrzání u budíků , asi před tejdnem přejíždim nějáký nerovnosti a slyšim drobný,ale ne moc příjemný vrzání u volantu,ťuknu a lehce zatlačim do světlého rámečku kolem budíku a ejhle...vrzání je pryč..nevím, zda je to stejný problém..ať slouží !
    • 00 Reagovat !

      foto Thomasino

      Thomasino 18.05.2010  21:24

      « Re: vrzání , skřípaní ...

      Joo tak lízátkem jsem v zimě rozrážel sníh a když byl trochu zmrzlý, tak se mi to moc nelíbilo :-( Proto jsem ho oblepil černou páskou a oko to nyní vypadá pěkně, takže se mi to nechce sundávat ;-) Zítra jdu nechat dát protisluneční folie na celé auto, tak to bude vypadat zase o chlup lépe :-!

      Lízátko v černé zde:
      [odkaz]
      - ale představoval bych si ho o něco výraznější, zatím jsem rozumné přímo na GTI neviděl.. Jen "přijatelné" od Riegeru..
      • 00 Reagovat !

        foto

        "-- skrytý --" 18.05.2010  21:36

        « Re: Re: vrzání , skřípaní ...

        tak toho jsem si ani nevšiml!!a vypadá to fakt dobře,...když mi dorazil golf bylo mi na dílně
        doporučeno hodit zadní černý plast v nárazníku (nevím,jak jinak to popsat :D) do nějaké barvy, v tom mě napadlo,že bych k němu přidal boční lišty plus právě lízátko...možná střecha,,,ale nevím nevím...auto je nový, až se trochu okouká možná něco vymyslim...

        folie taky plánuju,jen se nemůžu rozhodnout jak tmavý...btw: nahoď jsem hned fotky (jasně, já vim, to nemusim ani psát:D.) ať si udělám představu...

        ..a to tvoje černý lízátko se mi fakt líbí! :yes: :yes:
        • 00 Reagovat !

          foto Thomasino

          Thomasino 18.05.2010  21:42

          « Re: vrzání , skřípaní ...

          Lízátko není zblízka nic moc, ale ze dvou metrů to není poznat. Bylo to v 11 v noci za 15 minut hotové, stačila silnější elektrikářská páska >:D >:-[]
          Možná to pak nechám předělat nějakou karbonovou folií. Raději bych ale pořádný lízátko, které by na okruhu přidalo přítlak na přední nápravě :-) Něco jako tady na červeném GTI, ale to je už zase moc
          [odkaz]
          Fotky s folií pak samozřejmě nahodím, ještě váhám jak moc zatmavené to bude. Nechci to moc, ale zase aby to sluníčko trochu ztlumilo ;-)
          • 00 Reagovat !

            foto

            "-- skrytý --" 18.05.2010  21:49

            « Re: Re: vrzání , skřípaní ...

            a policajty moc nedráždilo:D....

            ..jo,gtíčko z Wörthersee bych bral celý:D hlavně ty černý lampy a křídlo...

            -ať už karbonová,nebo nějaká černá folie - bude to těžký udělat bez bublin, kvůli záhybům a velikosti...ale tak ještě že je to tak na zemi, z výšky očí to nebude poznat ani kdyby to byla kobercovka >:D
            • 00 Reagovat !

              foto Thomasino

              Thomasino 18.05.2010  21:53

              « Re: vrzání , skřípaní ...

              Ta střecha se dá udělat bez bublin úplně v pohodě, pokud jsou to teda profíci a ne patlalové. White Label to má také a vypadá to suprově! Už jsem pár takových černých střech viděl a není to poznat. Naposledy v Brně na KSA Nissan 370Z :-) Kdyžtak nahodím foto...
              Bílé GTI s černou střechou třeba zde:
              [odkaz]
              • 00 Reagovat !

                foto

                "-- skrytý --" 18.05.2010  21:56

                « Re: Re: vrzání , skřípaní ...

                jo jasně,střecha je ok..já mluvil právě o lízátku....

                ...no, začínám o tom přemejšlet:D
                • 00 Reagovat !

                  foto

                  "-- skrytý --" 18.05.2010  21:56

                  « Re: Re: Re: vrzání , skřípaní ...

                  na druhou stranu, černá folie na mym aute az tak nevyleze >:D
                  • 00 Reagovat !

                    foto Thomasino

                    Thomasino 18.05.2010  21:59

                    « Re: vrzání , skřípaní ...

                    Na tvým určitě ne >:D Na červené by to ladilo dobře ;-)
                    Folie na oknech budou taky 3M :-)

                    Ale za práci taky musíš něco zaplatit, musí se to fakt umět. FEFE a Mojito by ti povykládali jak narazili na garážistu co zbastlil folii na přední nárazník u Zetka ;-)
                    • 00 Reagovat !

                      foto

                      "-- skrytý --" 18.05.2010  22:00

                      « Re: Re: vrzání , skřípaní ...

                      na červený to bude božský!! s těma oknama ještě. ;-)
                    • 00 Reagovat !

                      foto

                      "-- skrytý --" 18.05.2010  22:01

                      « Re: Re: vrzání , skřípaní ...

                      mám docela známý v tomhle oboru:D...takže toho bych se nebál... :yes:
                      • 00 Reagovat !

                        foto

                        "-- skrytý --" 18.05.2010  22:05

                        « Re: Re: Re: vrzání , skřípaní ...

                        ty folie budeš dávat komplet celý auto stejnou folii??nebo dáš do předu prusvitnejsi??
                        • 00 Reagovat !

                          foto Thomasino

                          Thomasino 18.05.2010  22:10

                          « Re: vrzání , skřípaní ...

                          Asi celý auto stejný. Včera tam byl kolega s Focusem kombi, má to celé 50%, všechno stejné a vypadá to dobře. Je to sice o dva stupně více než se správně smí, ale je to stále s atestem, takže OK ;-) Jen je to trochu do zelena, ale ony už ty okna pod tím jsou vždy lehce se zeleným odstínem :-(
                          Možná ty přední boční o kousek méně, tedy propustnost 40%, o jeden stupínek nad povolených 30%..
                          • 00 Reagovat !

                            foto

                            "-- skrytý --" 18.05.2010  22:14

                            « Re: Re: vrzání , skřípaní ...

                            u předních je to jedno,tam nesmí být žádná,pokud je okno tonovaný už z výroby, jakože golf je tonován lehce do zelena,uv filtrem.....auto bude stopro vypadat líp celý stejně...ale co na to páni policajti to nevim...o technický nemluvim..i když do tý času dost
                            • 00 Reagovat !

                              foto

                              "-- skrytý --" 18.05.2010  22:16

                              « Re: Re: Re: vrzání , skřípaní ...

                              u stíčka jsme to měli tak, že bylo tonovany všude stejne taky padesátkou, s tím, že mi tam dal známej atest i pod ty přední (impreza byla taky tonovana jako golf) ... při zastaveni policajtama se na to jen jedny nějak dívali a zkoumali to,ale neřekli nic...nevim,de o jejich pristup taky ...
                            • 00 Reagovat !

                              foto Thomasino

                              Thomasino 18.05.2010  22:22

                              « Re: vrzání , skřípaní ...

                              POkud máš atest a certifikát na papíře pro STK, je to OK. M ěl jsem to tak i na Mondeu. Tam to bylo vpředu teda jen 40% a vzadu 50% propustnost, ale i na STK v pohodě. Jen ten papír chtěli vidět. S policajtama s tím taký žádný problém nebyl. Ale nevím o tom, že by měli dělat problém s tím, že vůbec nějaké jsou na předních bočních. Jen musí být vidět z boku skrz okna na řidiče, jestli se kouká nebo ne.. Hlavně v Rakousku a Německu..
                              • 00 Reagovat !

                                foto berustina

                                berustina 18.05.2010  22:24

                                « Re: vrzání , skřípaní ...

                                Tome - s tím řidičem to není pravda. Třeba takovej Mojito není vidět ani za průhledným sklem.

                                Sry Mojito - já vím furt to stejný dokola. ;-)
                                • 00 Reagovat !

                                  foto Thomasino

                                  Thomasino 18.05.2010  22:26

                                  « Re: vrzání , skřípaní ...

                                  To není, pokud doma zapomene polštářek >:-[]
                                  Hlavně mám pocit, že tam má ty skla vpředu hodně tmavý ;-)
                                  • 00 Reagovat !

                                    foto berustina

                                    berustina 18.05.2010  22:27

                                    « Re: vrzání , skřípaní ...

                                    Jo tak on má podprdelník. >:D
                                    • 00 Reagovat !

                                      foto Thomasino

                                      Thomasino 18.05.2010  22:29

                                      « Re: vrzání , skřípaní ...

                                      To sis nikdy nevšiml?? :-O
                                      • 00 Reagovat !

                                        foto berustina

                                        berustina 18.05.2010  22:30

                                        « Re: vrzání , skřípaní ...

                                        Asi jsem nikdy nedával dost pozor.
                                        btw. došel ti mejl?
                                        • 00 Reagovat !

                                          foto Thomasino

                                          Thomasino 18.05.2010  22:33

                                          « Re: vrzání , skřípaní ...

                                          Došel, už jsem si ho poslal do práce a zítra na to mrknu :-)
                                          Disků máme skladem hafo, z toho nemám strach ;-)

                                          createcc - tam tam natankuj benzín! >:-[] >:-[] Sobota - škoda...

                                          BERU - jdeš v SO nebo v NE na okruh na FIA GT?
                                          • 00 Reagovat !

                                            foto

                                            "-- skrytý --" 18.05.2010  22:37

                                            « Re: Re: vrzání , skřípaní ...

                                            zkusiím tam zitra dát nějakou devadesát osmičku, uvidíme jak si s tím chrochtak poradi:D
                                            • 00 Reagovat !

                                              foto Thomasino

                                              Thomasino 18.05.2010  22:50

                                              « Re: vrzání , skřípaní ...

                                              Já na radu zkušeného automechanika jednou pár litrů benzínu do nafty natankoval, ale nemrzla nafta ;-) Ale celá nádrž by se tomu asi nelíbila >:-[]
                                          • 00 Reagovat !

                                            foto berustina

                                            berustina 18.05.2010  22:37

                                            « Re: vrzání , skřípaní ...

                                            FIA GT mi bohužel nevyjde. V sobotu jsme celý den na svatbě. Ačkoliv do areálu, kde se bude svatba konat prý může jen auto s nevěstou, tak jsem upozorňoval, že pokud si tam nebudu moc vzít Kupřici, tak nikam nejedu. :-) No a pomalu začínáme dělat pokojíček pro junióra, tak budu muset vyklízet, ale ještě uvidím.

                                            btw. kdyby ti proformo faktura vyšla zítra dopoledne, tak bych to rovnou v kanclu pořešil. ;-)
                                            • 00 Reagovat !

                                              foto Thomasino

                                              Thomasino 18.05.2010  22:48

                                              « Re: vrzání , skřípaní ...

                                              FIA GT - škoda :-( Mohli jsme u toho pokecat a bude to paráda!
                                              Tu proformu dopo zkusím pořešit, ale hned na 9h jedu na ty folie, dorazím až po 9-té a hned mám krátké sezení s ředitelem. Takže až po desáté. Zavolám ti.
                                              • 00 Reagovat !

                                                foto berustina

                                                berustina 18.05.2010  22:50

                                                « Re: vrzání , skřípaní ...

                                                Tisíceré díky.

                                                btw. kde je to vinařství, jak máš na poslední fotce?
                                                • 00 Reagovat !

                                                  foto Thomasino

                                                  Thomasino 18.05.2010  22:56

                                                  « Re: vrzání , skřípaní ...

                                                  Severozápadně od Zaječí ;-) Když jedeš od Mikulova na Zaječí, tak je tam cedula na začátku Zaječí, doleva nahoru ;-) Ještě jednu mám v záloze upravenou do retro, nevím jestli ji použiji do soutěže nebo ne.. Pak ji dám do galerky i normálně ;-) Byli jsme tam jen krátce, uvnitř ne. Až uděláme nějakou projížďku, můžeme se tam stavit na kafčo ;-) Ale ty furt pracuješ, tak nevím kdy :-O
                                                  • 00 Reagovat !

                                                    foto berustina

                                                    berustina 18.05.2010  23:02

                                                    « Re: vrzání , skřípaní ...

                                                    Díky moc za informace. Jednou jsme se s Ivkou dostali omylem na film Bobule a od té doby se to s náma táhne a pořád jí slibuji, že Pálavu projedeme, tak abych věděl.
                                                    Já a pořád pracovat. Kolikrát jsem byl za tebou v práci? A kolikrát si byl ty za mnou? >:D >:D >:D
                                                    • 00 Reagovat !

                                                      foto Ronault-

                                                      Ronault. 18.05.2010  23:03

                                                      « Re: vrzání , skřípaní ...

                                                      A jestli pojedete přes Pálavu a přes Klentnici, tak vám dám tip, kde se stavit do sklípku pro vínko. Spolužák má hodně dobré vínečko ve sklípku ;-)
                                                      • 00 Reagovat !

                                                        foto Thomasino

                                                        Thomasino 18.05.2010  23:05

                                                        « Re: vrzání , skřípaní ...

                                                        Trasu Perná, Klentnice, Zaječí, Velké Pavlovice, Čejkovice, Násedlovice, Kobeřice, Otnice jsem jel v sobotu ;-) Začali jsme dobrým kafem v Klentnici :-) Pěkná projžďka...
                                                        • 00 Reagovat !

                                                          foto berustina

                                                          berustina 18.05.2010  23:07

                                                          « Re: vrzání , skřípaní ...

                                                          Tome - hodím si tu trasu na mejl. Budu mít doma plusové body. ;-)
                                                          Rone - s vínem je to u mně dost těžké. Vůbec mu nerozumím. Tak abych ti nedělal někde ostudu, :-(
                                                          • 00 Reagovat !

                                                            foto Ronault-

                                                            Ronault. 18.05.2010  23:11

                                                            « Re: vrzání , skřípaní ...

                                                            berustina: Po pár skleničkách vína to nepozná ani on, co se pije, hlavně, že se pije >:D Takže zítra víno vynecháme >:-[]
                                                          • 00 Reagovat !

                                                            foto Thomasino

                                                            Thomasino 18.05.2010  23:12

                                                            « Re: vrzání , skřípaní ...

                                                            Ideální trasu na projížďky stále piluji a hledám, ale pár pěkných úseků už mám. Na této trase bylo taky pár nehezkých a rozbitých úseků.. Ale třeba trasa ze Žarošic za Násedlovice je bezva ;-) Až na pár rozbitýck kiláků. Ale ty serpentýnky za Násedlovicemi jsou faktastické!! Ideálně to projet párkrát za sebou..
                                                            • 00 Reagovat !

                                                              foto berustina

                                                              berustina 18.05.2010  23:14

                                                              « Re: vrzání , skřípaní ...

                                                              Tome - pěkná pasáž je mezi Otrokovice - Vsetín. Teda aspoň před týdnem byla. :-(
                                                              Rone - alkohol obecně je pro mne rychlá smrt. :'-(
                                                              • 00 Reagovat !

                                                                foto Thomasino

                                                                Thomasino 18.05.2010  23:18

                                                                « Re: vrzání , skřípaní ...

                                                                Mě se moc líbila pasáž ze Vsetína do Rožnova přes Valašskou Bystřici.. Taky není špatná pasáž z:
                                                                Brno, Masarykův okruh, START - do Brno, Masarykův okruh, CÍL >:-[]
                                                                • 00 Reagovat !

                                                                  foto Thomasino

                                                                  Thomasino 18.05.2010  23:25

                                                                  « Re: vrzání , skřípaní ...

                                                                  BERU - jde ti mejl s fotkama ze Zaječí ;-)
                                                                  • 00 Reagovat !

                                                                    foto berustina

                                                                    berustina 18.05.2010  23:31

                                                                    « Re: vrzání , skřípaní ...

                                                                    to si děláš TRDEL. Ty máš ale to GTIčko napucované. :yes:
                                                                    Díky. Moc hezké.
                                                                    • 00 Reagovat !

                                                                      foto Thomasino

                                                                      Thomasino 18.05.2010  23:33

                                                                      « Re: vrzání , skřípaní ...

                                                                      Prdlačky napucované. Jenom předek byl celkem čistý. To když jezdíš v dešti hodně rychle :-! >:-[] Ale jako exteriréry na focení to tam vypadá moc hezky. A až budou ty vinice hezky vysoké a plné hroznů, to budou panečku teprve fotky ;-) :yes:
                                                              • 00 Reagovat !

                                                                foto Thomasino

                                                                Thomasino 18.05.2010  23:32

                                                                « Re: vrzání , skřípaní ...

                                                                BERU - dojeď aspoň za týden v 17,30 hod na okruh na volné jízdy, někdo tě sveze. Uvidíš, že se ti to taky bude líbit ;-) :-)
                                                            • 00 Reagovat !

                                                              foto Ronault-

                                                              Ronault. 18.05.2010  23:20

                                                              « Re: vrzání , skřípaní ...

                                                              Thomasino: Ideální trasu na Pálavské zatáčky mám dokonale zmáklou. Z Brna vyjedeš po Vídeňské a jedeš až do Mikulova, kde odbočíš k Tesku. Tam koupíš trochu uzeného, nějaké klobásky, pár dobrých sýrů. Pak se vydáš nahoru na Klentnicu. V Klentnici zastavíš u jednoho baráku, auto necháš na dvorku, zamkneš ho a jdeš do sklepa. Tam vybalíš vše, co jsi nakoupil v Tescu, k tomu nějakou zavařovanou zeleninku a kozí rohy dodá majitel sklípku. Pak v pravidelných intervalech za zpěvu lidových písní popíjíš víno a cpeš se pochutina. Činíš tak do ranních hodin, kdy vylezeš ze sklepa a pak příjde to, proč jsi tady přijel.
                                                              Svět se s tebou točí tak, že jakékoliv zatáčky v Golfu jsou slabý odvar >:-[]
                                                              Cesta z Klentnice probíhá ve večerních hodinách s jistotou vystřílivění a v pomalé rychlosti, protože to žaludek nedává :yes:

                                                              To je ta správná Pálavská jízda :-! :-! :-! :-! :yes: :yes: :yes: :yes:
                                                              • 00 Reagovat !

                                                                foto Thomasino

                                                                Thomasino 18.05.2010  23:30

                                                                « Re: vrzání , skřípaní ...

                                                                No ale na to musíš mít Favouše, jinak to nefunguje!! :'-( :-O :-(
                                                                • 00 Reagovat !

                                                                  foto Ronault-

                                                                  Ronault. 18.05.2010  23:32

                                                                  « Re: vrzání , skřípaní ...

                                                                  Tak já to zkusím někdy zajistit a svezu tě Pálavou Fanoušem ;-)
                                                                  • 00 Reagovat !

                                                                    foto berustina

                                                                    berustina 18.05.2010  23:35

                                                                    « Re: vrzání , skřípaní ...

                                                                    Rone - máš tam ještě jeden flek? ;-)
                                                                    Tome - dělám teď plány ze dne na den. Je to dost na pytel, ale uvidím. Nerad slibuji, když si nemůžu být jist. ;-)
                                                                    • 00 Reagovat !

                                                                      foto Ronault-

                                                                      Ronault. 18.05.2010  23:38

                                                                      « Re: vrzání , skřípaní ...

                                                                      berustina: Flek se najde, mám pětimístní hothatch >:-[] Jediná podmínka je, že musíte naučit zpívat nějaké moravské ludové písně. ;-)
                                                                      • 00 Reagovat !

                                                                        foto Thomasino

                                                                        Thomasino 18.05.2010  23:40

                                                                        « Re: vrzání , skřípaní ...

                                                                        Ty už jsi tam dal to turbo? Tak to bude panečku jízda!! >:D
                                                                        Ale nějaký sklípek bychom mohli zorganizovat :-) Já jsem pro.. Berustinu naučíme koštovat vínko a domů ho dovezeme.. Třeba až budeme zapíjet jeho potomka ;-)
                                                                    • 00 Reagovat !

                                                                      foto Thomasino

                                                                      Thomasino 18.05.2010  23:38

                                                                      « Re: vrzání , skřípaní ...

                                                                      Jasan, však uvidíš. Jen aby jsi o tom věděl ;-) Je to už za týden.. Tentokrát tam bude zajímavá sestava, pokud dorazí i Ypsi, Mojito, Co-Pilot a asi tradičně Merkur :-) Já teda s GTI na okruh nejedu, mám ale slíbené svezení od Ypsiho a Mojita (což kdyžtak nechám na jindy, Ypsi tu není každý měsíc).
                                                                      • 00 Reagovat !

                                                                        foto berustina

                                                                        berustina 18.05.2010  23:42

                                                                        « Re: vrzání , skřípaní ...

                                                                        Rone - něco nátrenujeme, neboj.
                                                                        Tome - dost bych se divil, kdyby Co-pilot dorazil. Myslím, že mu povoz zase nepojede. ;-) 330i to bude určitě příjemné svezení. Tiše závidím. ;-)
                                                                        • 00 Reagovat !

                                                                          foto Thomasino

                                                                          Thomasino 18.05.2010  23:45

                                                                          « Re: vrzání , skřípaní ...

                                                                          Proč by Co-Pilot nedorazil? Ještě (nebo zase) mu to nejede? :-O :-(
                                                                          • 00 Reagovat !

                                                                            foto berustina

                                                                            berustina 18.05.2010  23:46

                                                                            « Re: vrzání , skřípaní ...

                                                                            Myslím, že se mu to s.e.r.e v jednom kuse. Až je mi ho líto. :-(
                                                                            • 00 Reagovat !

                                                                              foto Ronault-

                                                                              Ronault. 18.05.2010  23:50

                                                                              « Re: vrzání , skřípaní ...

                                                                              Musím to tu uvést na pravou míru. Řemenice klimatizace se mu pokazila, protože jak jel, tak nasál do motorového prostoru nějakou upadlou součástku z nějakého koncernového vozu, jak jinak >:-[] A teď mu to malinko škube, protože je to atmosférický motor a jak radno vidět, atmosféra je před volbama u nás dosti napjatá, to vy turbínisti nemůžete pochopit >:-[]
                                                                              • 00 Reagovat !

                                                                                foto Thomasino

                                                                                Thomasino 18.05.2010  23:59

                                                                                « Re: vrzání , skřípaní ...

                                                                                Nebo to bude tím, že je to francouz, že? ;-) >:-[]
                                                                                Ale taky je mi ho líto :-O
                                                                                • 00 Reagovat !

                                                                                  foto berustina

                                                                                  berustina 19.05.2010  00:01

                                                                                  « Re: vrzání , skřípaní ...

                                                                                  No já to nechtěl říct první. ;-)
                                                                                • 00 Reagovat !

                                                                                  foto Ronault-

                                                                                  Ronault. 19.05.2010  00:03

                                                                                  « Re: vrzání , skřípaní ...

                                                                                  Thomasino: Vždyť ti říkám, že za to může koncern >:-[] Jinak ale tohle jsem si nevymyslel. Na Laguně se nám stalo, že jsme někde nasáli, pravděpodobně cestou přes staveniště tehdy stavěné D47, nějaké kusy železa a vletělo nám to do rozvoďáku a odrovnalo řemenici alternátoru ;-\ Přitom Laguna je zespod samozřejmě zakrytá, přitom k tomu příjdeš jak slepý k houslím.
                                                      • 00 Reagovat !

                                                        foto

                                                        "-- skrytý --" 18.05.2010  23:05

                                                        « Re: Re: vrzání , skřípaní ...

                                                        tohle přesně vám závidim!:D
                              • 00 Reagovat !

                                foto

                                "-- skrytý --" 18.05.2010  22:26

                                « Re: Re: vrzání , skřípaní ...

                                právě, německa bych se taky bál...

                                ..jinak v česku je to tak, že pokud máš už z výroby nějakou úpravu skel- v našem případě uv plus lehké tonování, už přes to nesmíš dávat cokoliv jiného....to jen říkám jak by to mělo být ,ne že to tak budu mít >:D

                                každopádně to vypadá nejlíp když je to všude stejný..
                                • 00 Reagovat !

                                  foto Thomasino

                                  Thomasino 18.05.2010  22:29

                                  « Re: vrzání , skřípaní ...

                                  A jak policajti přes tu folii poznají, že to nemáš vyměněný za jiný bez UV filtru a tónování?? :-) Já už mám třeba vyměněný přední sklo.. Hlavně to má i bezpečnostní prvek a když se to snaží dostat do auta, tak se samozřejmě dostanou, jen o něco později, ale hlavně nemáš sklo po celým vnitřku >:-[]
                                  • 00 Reagovat !

                                    foto

                                    "-- skrytý --" 18.05.2010  22:35

                                    « Re: Re: vrzání , skřípaní ...

                                    pokud máš vyměnený sklo a nejsou na něm žádné údaje neni co řešit...nepoznaj to...ale dnes se už žádný auta nedělaj bez tonování čelního plus bočních přdních oken,,,možná tata nano:D..ale uznávám,takovýho rejpala policajta jsem ješte (naštěstí) nepotkal:D....můžu se zeptat, jaktože ho už máš vyměněný,,??čorky|?
                                    • 00 Reagovat !

                                      foto Thomasino

                                      Thomasino 18.05.2010  22:47

                                      « Re: vrzání , skřípaní ...

                                      Kamínek, prasklinka.. Více v mé recenzi, včetně fotek. Ale objednali mi od stejného výrobce, SAINT COBAIN, takže v pohodě ;-) Je třeba si hlídat výrobce předních skel při výměně, někteří chytráci rádi používají levné čínská nebo polská skla a ty pak více praskají..
                                      • 00 Reagovat !

                                        foto

                                        "-- skrytý --" 18.05.2010  22:52

                                        « Re: Re: vrzání , skřípaní ...

                                        aha,já myslel boční...

                                        ..mám zkušenost, že praskaj i ty hodně drahý - viz. subaru forester my2004 2.0 XT ...cena čelního skla před rokem 32 000,- ...za týden prasklo zase...jasně, přiměřeně ke sklonu skla...kde je sklon snad 90stupnu:D....ALE nastve to,...co mi řikal známej tak jsou prej extremne tvrdy, ale křehký díky kalenosti.....no, nekdy ty japonce nechapu...:D..
                          • 00 Reagovat !

                            foto

                            "-- skrytý --" 18.05.2010  22:21

                            « Re: Re: vrzání , skřípaní ...

                            [odkaz]

                            mrkni na to, když jsem tě ještě nestihl svézt...třeba tam aspoň něco málo uslyšíš:D
                            • 00 Reagovat !

                              foto Thomasino

                              Thomasino 18.05.2010  22:25

                              « Re: vrzání , skřípaní ...

                              Zvuk podobný jako v GTI, alespoň takto na netu. Jen tomu chybí ty otáčky ;-) Ono taky ten rezonátor bude podle mě stejný, takže znět bude podobně.. Někdy porovnáme.. Nejedeš taky o víkendu do Brna na okruh na závody FIA GT? ;-)
                              • 00 Reagovat !

                                foto

                                "-- skrytý --" 18.05.2010  22:30

                                « Re: Re: vrzání , skřípaní ...

                                rezonátor je stejný,ale mě tam chybí jiný palivo , aby se to podobalo :D...

                                diesel bych otáčkama netrápil: ;-)

                                .jsem na focení mimo republiku až do konce měsíce,takže se zase budu koukat jen na fotky:D
        • 00 Reagovat !

          foto Thomasino

          Thomasino 18.05.2010  21:45

          « Re: vrzání , skřípaní ...

          O černé "karbonové" střeše jsem už taky uvažoval, stálo by to prý asi 4500-5000 Kč. Ještě s nimi zítra proberu. Ale zatím to nebudu dělat, nejdříve je na řadě druhá sada kol na okruh, pak Brembo děrované kotouče aby to nevadlo.. A hlavně za měsíc výlet na Stelvio a TOP GEAR trasu Davos-Livigno-Bormio-Stelvio ;-)
          • 00 Reagovat !

            foto

            "-- skrytý --" 18.05.2010  21:55

            « Re: vrzání , skřípaní ...

            jo je to docela střela- v podstatě za jenom kus igelitu:D,,,práce na lepení na střechu neni skoro žádná...cenu dělá hlavně folie,,,profi firma v průhonicích mi udělala nabídku na polep střechy,zadního plastu plus zrcátek do kvalitní karbon folie 3M se strukturou za nějakejch 7 tis. včetně práce se zárukou 3 roky,..ale taky do folie, na který je poznat kolik to stálo = 3000 tisíce
            • 00 Reagovat !

              foto Thomasino

              Thomasino 18.05.2010  21:57

              « Re: vrzání , skřípaní ...

              černá střecha na 370Z ;-)
              [odkaz]
              • 00 Reagovat !

                foto

                "-- skrytý --" 18.05.2010  21:59

                « Re: Re: vrzání , skřípaní ...

                díky ;-) :yes:
          • 00 Reagovat !

            foto ReznikCZE

            ReznikCZE 19.05.2010  22:58

            « Re: Re: vrzání , skřípaní ...

            už za měsíc jo? :-|
            • 00 Reagovat !

              foto Thomasino

              Thomasino 19.05.2010  23:10

              « Re: vrzání , skřípaní ...

              Přesně tak ;-) :-) Zrovna koukám na nějaké ubytování ;-) Probereme kdyžtak v sobotu ;-)
  • 00 Reagovat !

    foto McGyver2

    McGyver2 26.05.2010  15:51

    Test

    Test s tvým vozem ;-) [odkaz]
    • 00 Reagovat !

      foto WoodyPWX

      WoodyPWX 26.05.2010  16:40

      « Re: Test

      Zrovna sem na ni koukal. Je to nejaky podezdrely! Auto na fotkach ma najeto neco pres 7000 a na skle 3 ruzne dalnicni znamky. Ten test s nim museli delat pred hodne dlouhou dobou (koncem minuleho roku?) nebo jsou z te doby alespon fotky.
      • 00 Reagovat !

        foto McGyver2

        McGyver2 26.05.2010  19:52

        « Re: Re: Test

        Taky mi to nesedělo, ale, že by testy dělali půl roku zpátky,. ale máš tam hodně hezkých fotek z jízd ;-). Mám fotky od horejska, když jsem si ho tam fotil a spz stejná :-)
      • 00 Reagovat !

        foto white-label

        white label 01.06.2010  17:17

        « Re: Test

        Pokud chceš, tak si oprav v textu ten aktivní podvozek na adaptivní..., jinak hodně šťastných km... :yes: ;-)
        • 00 Reagovat !

          foto WoodyPWX

          WoodyPWX 02.06.2010  12:51

          « Re: Test

          No vidis, ani sem si nevsiml, ze sem to pouzil. Opravil sem to, diky. V par recenzich to takhle nazyvaji, ale dobre to asi neni, jakkoliv se podvozek aktivne chova (udajne meni tuhost podle rychlosti a podminek)
          • 00 Reagovat !

            foto Thomasino

            Thomasino 02.06.2010  13:52

            « Re: Test

            Tak to tě zklamu, tak se ten podvozek bohužel (nebo bohudík?) nechová. Jsou to 3 režimy přednastavené, ale že by se to samo měnilo během jízdy bet tvé volby, to zase ne ;-)

            EDIT: dneska jsem zrovna po Brně potkal jedno stříbrné GTD :-)
            Jeli jsme pomalu proti sobě, pokukovali po sobě, lehce uznale pokynuli ;-)
            Ale v té světle stříbrné mi to nepřišlo tak zajímavé.. Asi už moc okoukaná barva...
            • 00 Reagovat !

              foto WoodyPWX

              WoodyPWX 02.06.2010  22:58

              « Re: Test

              To prave neni pravda. DCC stale meni charakteristiku podvozku (dokonce jednotlivych kol) podle aktualnich podminek. Tzn. i na Comfort podvozek v urcite rychlosti a kvalite silnice "ztvrdne". Tlacitko je jen napoveda pro system, ktery posune hranice pro tvrdy/mekky podvozek. Anglicky predpokladam umis, takze koukni na stranky VW, kde to popisuji (vcetne ukazkovych videí): [odkaz]

              S tou barvou mas pravdu. Stribrna je dneska az moc okoukana. Ackoliv sem o cervene puvodne vubec neuvazoval a jen sem nakonec bral co bylo k dispozici, sem ted moc spokojeny.
  • 00 Reagovat !

    foto McGyver2

    McGyver2 12.06.2010  20:38

    Jiný test na jiném serveru :-)

    [odkaz]
    • 00 Reagovat !

      foto FRPE

      FRPE 12.06.2010  20:42

      « Re: Jiný test na jiném serveru :-)

      Velice všímavý uživatel, paráda! ;-) :yes: A co na to recenzent pan Woody? :-| :-!
      • 00 Reagovat !

        foto WoodyPWX

        WoodyPWX 12.06.2010  22:16

        « Re: Jiný test na jiném serveru :-)

        Jo, tu sem videl. Na chlup stejna je zde: [odkaz] a pak jsou i jine zde [odkaz] a zde [odkaz] >:D
        • 00 Reagovat !

          foto FRPE

          FRPE 20.06.2010  22:07

          « Re: Re: Jiný test na jiném serveru :-)

          No počkej to ano, ale jestli se nepletu, tak tvé fotky jsou autentické ( většina ) jako v tom testu? :-O
          • 00 Reagovat !

            foto ghotic-ghotic-new-Mazlik-

            ghotic.ghotic(new Mazlík) 21.06.2010  10:07

            « Re: Jiný test na jiném serveru :-)

            Stejně jako tu. Pokud ji tedy autor recenze sám netestoval a nepsal do časopisu... Ale na každé fotce vypadá jinak... Vidíš to FRPE, aby ti udělali radost a dali sem víc fotek tak ofotí klidně i AutoTip >:-[] >:D >:D >:D
          • 00 Reagovat !

            foto WoodyPWX

            WoodyPWX 21.06.2010  11:49

            « Re: Re: Re: Jiný test na jiném serveru :-)

            Asi ti nerozumim. Moje fotky v teto recenzi na moje.auto.cz jsou autenticke (=puvodni, sam sem je fotil). Jen ta prvni je prevzata z ciziho testu, abych tu neco mel nez sem nafotil vlastni, ale protoze je tam vyfoceno moje auto (prave tento kus auta sem po par mesicich koupil), tak sem ji nemenil. Jestli na tohle mel upozornit prispevek od RichterJan, tak sem to tak nepochopil. Myslel sem, ze nasel jen dalsi recenzi meho auta.
  • 00 Reagovat !

    foto Thomasino

    Thomasino 17.10.2010  12:30

    Cena origo kol od VW :-(

    Také jsem zjišťoval ceny na 18" kola ala GTI s tmavým podbarvením, co jsem je bohužel neobjednal s novým autem a řekli mi že by stáoy něco málo přes 12 tisíc (a to prý na tom nic nemají, jinak by to neprodali už vůbec). Navíc to pro VW stejně dělá Ronal.. Takže to už bych dal raději 8-9 tisíc za opravdu kvalitní a lehká kola OZ Ultraleggera, Alleggerita nebo Superturisma, případně o něco dražší BBS za 9500 Kč. U mě pod recenzí na GTI jsou nyní nějaké odkazy jak na červeném GTD vypadají ty Superturisma ;-)
    [odkaz]
    • 00 Reagovat !

      foto WoodyPWX

      WoodyPWX 18.10.2010  09:22

      « Re: Cena origo kol od VW

      Fotky pekny! Diky za tip na ty znacky. Vidim, ze vyber je obrovsky. Nebude snadny se rozhodnout ;-)
      • 00 Reagovat !

        foto Thomasino

        Thomasino 17.11.2010  23:34

        « Re: Cena origo kol od VW

        Viz. dnešní novinka a cena za origo kola - vidíš, já tě varoval ;-) Ceny jsou takové "lidové" >:-[] >:-[] Takže buď se vykašli na odřené kolo, nebo je nech na zimu či jen na okruh a kup si raději nějaké hezčí a kvalitnější jako já :-) :-) Mě už ty OZ dorazila a těším se až je na jaře nasadím ;-)
        • 00 Reagovat !

          foto white-label

          white label 18.11.2010  01:32

          « Re: Cena origo kol od VW

          Nevidím jediný důvod, proč ty origo disky prostě neopravit a pak si na ně dávat aspoň trochu pozor..., než kupovat skoro každé jaro jakékoli nové...
  • 00 Reagovat !

    foto Johny-Rico

    Johny.Rico 27.02.2011  14:54

    Mazec novinky...

    ... no, když kupuješ jeté vozidlo, je třeba počítat s nějakými problémy.
    Velmi dobře vše sepsané, pečlivě, přehledně, vtipně :-)
    Auto opravdu krásné. DSG výborná volba!
  • 00 Reagovat !

    foto SCHROJF

    SCHROJF 08.09.2011  10:47

    DSG

    Reagujem na tvoj dotaz v clanku o tom ci je nutne radit N...mam uz druhe auto s DSG(USA-JETTA,teraz GOLF) a tiez ako kazdy "novacik" som sa zaujimal o to co ty,a priamo predajcami VW mi bolo povedane:N radit iba pri odtahoch(ktore ta dufam nepostihnu :-) ),na krizovatke to je zbytocne,aj tak budes stat na brzde,alebo das rucnu...osobne N radim pred dojazdom domov,na odpocinutie turba,inac nikdy...fakt dobra recenzia,a krasne auto...prajem vela stastnych a bezproblemovych km s logom VW na volante!!!
    • 00 Reagovat !

      foto white-label

      white label 08.09.2011  15:31

      « Re: DSG

      Už při trochu delším čekání (např. na zelenou) je rozhodně vhodnější stát při poloze voliče N, než při poloze D, nebo S. To, že pokud nestojíš na úplné rovině, tak přitom stojíš i na brzdě, nebo máš ruční, s tím technicky nemá nic společného...
      • 00 Reagovat !

        foto

        "-- skrytý --" 08.09.2011  17:56

        « Re: Re: DSG

        To platí pro klasické převodovky s hydrodynamickým měničem. Ten při stání v poloze jízdy stále prokluzoval. Technicky to nevadilo, ale motor měl zbytečně vysokou spotřebu. Modernější skříně stejně samy přejdou do režimu N, ikdyž to nemusí řidiči signalizovat.

        DSG při stání rozpojí spojky. Nepřenáší se žádný výkon, není nutné řadit N.
        • 00 Reagovat !

          foto white-label

          white label 08.09.2011  18:08

          « Re: DSG

          Tak proč se potom při volnoběhu mírně mění zvuk motoru/výfuku při změně polohy z D/S na N/P?
          Že se u robotizované DSG spojka/y při stání rozpojí je snad logické (stejně jako u klasického jednospojkového manuálu), ale stání (u DSG) na brzdě v poloze voliče D/S bych zjednodušeně přirovnal jako stání (u klasického manuálu) na brzdě i spojce (která je tímto také rozpojena), ale stání na brzdě v poloze N je obdoba toho, kdy u manuálu stojím pouze na brzdě (nikoli na spojce) a má řadicí páku v poloze neutral...
          • 00 Reagovat !

            foto

            "-- skrytý --" 08.09.2011  18:12

            « Re: Re: DSG

            To může bejt taky tim, že s rozpojenou spojkou se netočí převodovka, zatimco na N se točí, akorát nic nepřenáší na kola. Co ukáže palubní počítač za spotřebu?
            • 00 Reagovat !

              foto white-label

              white label 08.09.2011  18:24

              « Re: DSG

              Ano, ta změna zvuku právě dokazuje, že v poloze N/S "nestojím" na spojce/kách (nemusí být tedy rozpojena/y) podobně jako u manualu, což považuju pro spojku/y při delším stání za vhodnější, protože spojky jsou stavěny s ohledem na to, že po většinu času své životnosti "spojují", nikoli "rozpojují"...
              Změnu okamžité spotřeby jsem zatím nesledoval, ale při volnoběhu se stání ma místě by měla být prakticky stejná...
              • 00 Reagovat !

                foto

                "-- skrytý --" 08.09.2011  18:49

                « Re: Re: DSG

                U DSG máš jednu spojku po většinu času rozpojenou ;-)

                Aby spojka zůstala částečně spojená při stání v režimu D je myslitelné, ale pouze u DSG s mokrými spojkami.
                • 00 Reagovat !

                  foto white-label

                  white label 08.09.2011  19:41

                  « Re: DSG

                  Tak to je právě můj případ (mokré DSG)...
                  U suché DSG je tohle zásadně jiné v čem?

                  edit - zkoušel jsme tu okamžitou spotřebu na místě a v poloze D/S/R je o cca dvě desetiny litru/hod. vyšší, než v poloze N/P.
                  • 00 Reagovat !

                    foto

                    "-- skrytý --" 09.09.2011  10:54

                    « Re: Re: DSG

                    No tak v tom případě máme potvrzeno, u toho mokrého nerozpojí zcela.

                    U suché DSG to určitě neni, spojka by se neuchladila. Taky proto suché 7kvalty DSG neumí launchcontrol.
                    • 00 Reagovat !

                      foto white-label

                      white label 09.09.2011  14:42

                      « Re: DSG

                      Takže u mokré DSG se opravdu vyplatí, už při trochu delším čekání (např. na zelenou), dát volič na "N"...

                      To úplné nerozpojení mokré DSG je zřejmě i jeden z důvodů větší kultivovanosti mokré DSG (proti suché), zejména při rozjezdech a popojíždění...
    • 00 Reagovat !

      foto WoodyPWX

      WoodyPWX 17.03.2012  09:57

      « Re: DSG

      Jak sem psal, spotreba na N opravdu klesne a navic pozor, i se zatazenou rucni brzdou auto se zarazenym D/S dal "tahne", takze nedoporucuju ;-)
  • 00 Reagovat !

    foto Thomasino

    Thomasino 17.03.2012  10:34

    Viz. Novinka - DSG

    Ahoj, přečetl jsem si Update a musím přispět se svojí zkušeností před týdnem. Měl jsem možnost se svézt asi půl hodiny s GTI Edition 35 s DSG a ikdyž to auto má mít nějakých 24 koníků navíc, tak jsem měl pocit, že to DSG je cestou někde ztratilo. Auto reagovalo pomaleji, turbodíra byla o poznání znatelnější. Je to pravda jiný motor, protože vychází ze staršího petkového GTI a stejný se dává do Golfa R a třeba také Scirocca R či Cupry R, ale mě ta převodovka prostě moc nesedí, já si raději zařadím co potřebuji a kdy potřebuji >:-[] U tvého dieselového GTD to sladění s DSG je samozřejmě jiné...
    • 00 Reagovat !

      foto talio2

      talio2 17.03.2012  20:18

      « Re: Viz. Novinka - DSG

      DSG je lepší než manuál .. můj názor .. PDK (DSG) mění názory lidí o tom, že do Porsche patří manuál.. Je to rychlejší než pravá ruka a levá noha, má to víc kvaltů než manuál a je úspornější .. myslím Tome, že pro tebe je hlavní nevýhoda vyšší pořizovací cena (můj názor)
      • 00 Reagovat !

        foto WoodyPWX

        WoodyPWX 17.03.2012  22:28

        « Re: Re: Viz. Novinka - DSG

        Po prechodu z manualu ve slabsim atmosferickem benzinu v SUV na DSG se silnym turbo dieselem v lehkem aute sem se citil jako v raji a samotne DSG mi taky pripadalo jako dar z nebes. Pokud po nem nechcete nic neocekavaneho, tak budete spokojen. Napr. nasazet jednotlive kvalty pri rozjezdu nebo podrazovat pri delsim przdeni, to mu jde paradne a hladce. Zkuste ale behem postupneho zrychlovani poradne slapnout na plyn a misto prerazeni je razem podrazeni a na to DSG neni pripraveno, protoze na druhe spojce uz ma vyssi kvalt a ejhle, uz cekate. Mozna troj-spojka, ta by to poresila. Horsi je, kdyz ma podradit o vic nez jeden stupen, pak je zas konec. Manual je v tomhle pohotovejsi a navic vite presne, co se deje a co se bude dit a kdy. Uz nekolikrat ve me hrklo, ze auto nereaguje jak chci a ten kamion se blizi. Pridam a ... ono nic... tak pridam vic a po chvili auto vyrazi, ale az moc, tak zas musim ubrat. S manualem radi vase ruka v primem spojeni s hlavou a snadno se prizpusobi situaci o ktere vi vsechno. DSG se jen snazi vysledovat, co asi prijde a tech vstupnich udaju moc nema ( zmena rychlosti, naklon auta, natoceni kol, ale pred auto a do vasi hlavy nevidi). Proto nemuze byt nikdy ani srovnatelne, natoz lepsi. Pak je tu samozrejme faktor "zabavy", kdy ma ridic lepsi pocit, kdyz do rizeni vic zasahuje, ale to samozrejme u rodineho auta nebo limuziny neni treba.
        • 00 Reagovat !

          foto white-label

          white label 18.03.2012  00:54

          « Re: Viz. Novinka - DSG

          Pak máš zřejmě vadný kus se kterým se možná i nedobře zacházelo (např. předváděcí vůz, nedej bože "novinářské" auto apod.) na což je dsg (zejména v době záběhu) mnohem citlivější, než atm s hdm, nebo klasický mahuál. Než jsem si kdysi koupil úplně nové pětkové GTI, byl jsem projet jedno jeté pětkové GTI s dsg ve VW v Olomouci, nebylo vůbec moc staré, km těžko říct (ty se dají stočit), ale dsg (stejně jako podvozek) bylo v poměrně hodně špatném stavu, zřejmě tomu majitel dával záhul dost často už od prvních km, včetně častých launchcontrol, které (zvlášť nezajetému dsg) dsgéčku logicky příliš nesvědčí.
          Pokud by byla pravda to, co píšeš, pak by každý slušný automagazín dsg v Golfu GTI/R, SciroccuR apod. doslova rozcupoval a napsal by, do HH dsg? Nikdy!
          Těžko by ho pak takový Autocar dal do pomyslného koktejlu toho nejlepšího z nejlepších HH, těžko by se taky psalo, že pro roccoR je dsg (až na vysoký příplatek) jasně lepší volbou apod.
          Každému nevěřícímu "Tomášovi" (ohledně jasné "nevhodnosti" dsg pro HH) jsem zatím spolehlivě zavřel "hubu" jen tím, že jsem ho s dsg ostřeji svezl (jak v automatickém S režimu, tak v manuálním) a chtěl jsem pokaždé, ať dává hodně dobrý pozor, jestli dsg při jízdě neudělá nějakou jasnou/zřetelnou chybu... a zatím se to nikomu nepodařilo (a že už pár těch nevěřících Tomášů bylo).
          Důležitý faktorem je u DSG i otázka určitého zžití řidiče s dsgéčkem, které chce delší čas, než je tomu u klasiky s hdm. Slabším místům dsg se dá bud předcházetˇ, nebo je rychle vyřešit, pokud už víš/nebo časem zjistíš jak. Pokud zůstaneme u 6st.dsg pro příčnou zástavbu, tak u ní si dost lidí (právem) stěžuje na sklon k tzv. poskakování (ve spojení s dieselem nemusí být tento problém až tak znatelný) při hodně pomalé jízdě někde na hranici 1. a 2. rychlostního stupně, jde např. o velmi pomalé popojíždění v kolonách, na parkovišti apod. Je to způsobeno tím, že dsg je v režimu D naprogramováno výrazně ekonomicky a odřazuje na vyšší rychlosti už v nejnižších možných otáčkách, takže už i při velmi pomalé jízdě má dsg tendenci přeřadit na tradičně odsazenější dvojku, ale vzhledem k tomu, že řidič nemůže dále zrychlovat stávají se nízké otáčky motoru pro dvojku příliš nízké auto "škube".
          V takové situaci stačí dát volič dsg buď do S režimu, případně do M(anuálního) režimu a problém zmizí jak mávnutím kouzelného proutku. Vůbec případné problémy, které poněkud přehnaně (aspoň u dsg, které funguje tak, jak by fungovat mělo) popisuješ jsou v režimu D, který je nastaven prioritně spíš ekonomicky, na náhlé změny rychlosti (nahoru i dolů) je mnohem vhodnější režim S, nebo "M". A pokud už máš nějaký náhlý problém v režimu D (což mívám opravdu velmi výjimečně) a nechceš nějakou sekundu navíc čekat, máš možnost zmáčknout jedno z tlačítek pod volantem a dsg přejde velmi rychle do manuální režimu, kde už ponechá volbu převodu na tobě...
          • 00 Reagovat !

            foto WoodyPWX

            WoodyPWX 18.03.2012  09:40

            « Re: Re: Viz. Novinka - DSG

            Nejsem si jisty, jestli opravdu reagujes na muj prispevek. To co ja popisuju jako problem DSG nema nic spolecneho se zajetim auta nebo logikou samotneho DSG. Souvisi to s principem dvou spojek, kdy jedna ovlada pouze liche a druha pouze sude stupne. Pokud plynule zrychluju a mam treba zarazenou 5, DSG automaticky ocekava, ze budu dal zrychlovat a na druhe spojce predradi 6. Jenze ty poradne prislapnes plyn a chces pridat vic nez utahne kroutak. Bud se spolehnes na logiku DSG, ktera na to podle zkusenosti prijde velmi rychle (zvlast s plynem znatelne bliz k podlaze nebo uplne na podlaze s kickdownem) nebo klidne padlem pod volantem podradis sam, to je jedno. Dulezite je, ze na druhe spojce je prichystana 6 a ne 4. Musis proste cekat. Jasny, neni to hodina, ale i pul sekundy tobe, jako ridici, okamzite pocitove rekne, ze je neco spatne. Tys dal pokyn, ktery je zrovna ted zpracovavan vyrazne pomaleji, nez jindy, kdy to kroutak utahne a podrazovat se nemusi. Zadny spolujezdec nikdy nepozna, ze by neco nebylo v poradku. To je nesmysl. Nema zadne jine podnety nez to, jak se zrovna chova auto a to plynule jede a pak podradi. Ze to mezi tim na pul sekundy delalo neco jineho, nez chtel ridic, vis jen ty. A je toho samozrejme vic, jako treba nechtene prerazeni v zatacce nebo nereagovani na padlo podrazeni, protoze by motor tocil moc apod. A to vcetne "manualniho modu", ze ktereho se ale prepne na plnou automatiku, kdyz podle auta neco neni "ok". S DSG sem jeste pred zakoupenim GTD zkousel v GTI Mk5 a Passatu, jak pisu v recenzi auta. A to hlavne jako spolujezdec, takze sem byl plynulosti DSG unesen. To GTI sem zkusil i ridit, ale musis s nim jezdit v ruznych situacich delsi dobu, nez prestanes byt ohromen zatahem, plynulosti a vykonem a zacnes si priznavat i chyby. To je stejny jako s manzelkou >:-[] Ze zacatku to jsou jen pocity, ktere nedokazes pojmenovat a netusis, co se deje. Snazis se je i potlacit, protoze prece vsichni pisou, ze DSG je bozi a stala prece tolik penez. To nemuze byt spatne. Ale pak zacnes cist recenze i lidi, kteri skutecne umi ridit a hlavne se neboji rict na plnou hubu, ze je neco spatne a proc (viz. treba PJanda na autoforum) a razem dokazes pochopit ty naznaky a priznat si, ze neco obcas nefunguje. Nejsem zadny "pan Bych", ja ji mam v aute 2 roky. Navic v oleji, takze necuka jako ta sucha. DSG je super pro urcity typ aut (plynula jizda, nenarocny ridic = manzelka, rodina, pan tovarnik apod.), ale do pristiho sportovniho auta ja osobne volim jedine manual. Uz nechci byt super rychly a plynuly a efektivni pri razeni. Chci mit vetsi kontrolu nad autem. Proto si kupuju sportak. To je vse.
            • 00 Reagovat !

              foto white-label

              white label 18.03.2012  10:57

              « Re: Viz. Novinka - DSG

              Jiostě, že jsem reagoval na tvůj příspěvek. Pětkové GTI s dsg jsem si dovezl jako zcela nové přímo s Wolfsburgu už na jaře v roce 2007 a asi za dva půl roku jsme koupili ještě jedno úplně nové šestkové GTI, opět s dsg, manulál po předchozí skvělé zkušenosti s dsg v tomto případě nepřipadal v úvahu. Nikde nepíšu, že nemáš s dsg delší zkušenost, psal jsem hlavně o tom, že je dsg (zejména v záběhu) náchylnější na nešetrné zacházení, v tom jetém pětkovém Golfu taky nešlapala zrovna perfektně, ale už podle stavu podvozku bylo jasné, že se předchozím majitel z celým autem rozhodně nemazlil a věděl proč ho prodává. Jinak k tomu podřazení o dvě rychlosti apod., to je to co právě jedna z hlavních věcí, která každého toho nevěřícího Tomáše velmi zajímá a jsou překvapeni, jak rychlé to podřazení reálně je, že je i měřitelně o něco delší, než u přechodu z jedné spojky na druhou je logické, ovšem tvůj případný subjektivní pocit toho, že "čekáš" příliš dlouho je způsoben dvěma faktory, jednak si z běžného přeřazení dsg zmlsaný jeho bleskovou rychlostí, ale hlavně si u manuálu při podobném podřazení zaměstnán tím, že ubereš plyn, zmáčkneš spojku, zařadíš rychlost, vymáčkneš spojku, přidáš plyn (vynechám ťeď "meziplyn"), přičemž ti nějaká sekunda uběhne tak, že o tom ani nevíš a pokud tohle všechno stihneš stejně rychle jako dsg o dvě rychlosti níž, budeš si připadat velmi rychle, i když ve finále budeš ještě stále o něco pomalejší, než dsg. Je toí stejný efekt, jako když např, sedíš sám v baru a i pětiminutové čekání na kávu ti připadá téměř nekonečné, ale pokud by sis ho udělal doma sám, tak ti nějakých pět-deset minut uteče jako nic.
              Celou dobu píšu o mokré 6st. dsg pro příčnou zástavbu, 7st. suchá pro příčnou zástavbu je znatelně méně kultivovaná, ale cukání mezi 1. a 2. rychlostí při hodně pomalé jízdě se týká i mokré 6st. dsg (zvlášť v kombinaci s benzínem).
              Jinak pro "typ auta (plynulá jízda nenarocny ridic = manzelka, rodina, pan tovarnik apod.)" je právě daleko vhodnější klasický automat s hdm, než podobný robotizovaný manuál s dvěma spojkama (dsg/S-tronic spod.), u něhož je rychlost řazení vykoupena celkovou nižší kultivovaností a menší uživatelskou přívětivostí. Zjednodušeně se dá říct, že dvojspojka je obecně moderní sportovní "automat" (automat z uživatelského hlediska, technicky je to robotizovaný dvojspojkový manuál jak píšu výš), ideální právě do HH, sportovních vozů i SS, viz současná nabídka u těchto vozů. To, že koncern VW cpe dsg i do automobilů, jako je třeba dieselový Amarok nepovažuji za nejvhodnější řešení.
              Docela výmluvný je fakt, že např. do nové A8 se dvojspojka (7st. S-tronic) vůbec nedostala (má 8st. Tiptronic), přičemž A7(A6) se shodnými motorizacemi ji má a pokud se jedná o přímé praktické srovnání, tak pro tyto třídy a zaměření se jednoznačně lépe hodí 8st. tiptr. (moderní klasika s hdm). Dvojspojka (S-tronic, DKG...) dostává (ve srovnání s hdm) větším smysl až u sportovnějších mutací jako S/RS/M apod.
              Proti manuálu v principu nic nemám (má své výhody/nevýhody jako všechno na světě) a kdo se bez "nostalgického" třetího pedálu zatím neobejde, nemá ani jinou možnost.
              Každopádně těchto lidí ubývá/ubývat bude a zatím u nás stále hovoří pro manuál především jeho nižší cena (zvlášť v nižších třídách), naopak stále hustší provoz hovoří jasně v neprospěch manuálu..., navíc prostor pro další zdokonalování všech typů "automatů" je logicky nepoměrně větší, než u manuálu.
              • 00 Reagovat !

                foto WoodyPWX

                WoodyPWX 18.03.2012  15:45

                « Re: Re: Viz. Novinka - DSG

                DSG je urcite vzdycky rychlejsi nez ja, pokud uz je jasne co udelat a to je prave ten problem. Automat proste nevi a odhaduje na rozdil od predvidani cloveka. Pri bezne jizde se velmi casto trefi a tak si pekne jedu, ale me vadi ten moment prekvapeni, pokud se sekne.
                • 00 Reagovat !

                  foto white-label

                  white label 18.03.2012  19:51

                  « Re: Viz. Novinka - DSG

                  V S režimu je dsg u GTI (už po relativně krátkém zžití) velmi předvídatelné, nemluvě o režimu manuálním..., při brutálnějším podřazování (při brždění před zatáčkou při ostré jízdě) tě sice nepustí až tak na krev jako manuál, ale zase ti to vrátí bleskovým řazením pod plynem (na výjezdu ze zatáčky)...
                  I tento "automat" ovládáš pořád především ty (jako celé auto) a možnosti jak umět dsg zvládnout k obrazu svému je poměrně dost..., samozřejmě, že "mouchy" se dají najít na všem.
                  Pro mě je dnes manuál v GTIčku celkově paradoxně větší kompromis, než dsgéčko...
                  Dvouspojka je v koncernovém hh (GolfuR/GTI) poměrně hodně dlouho (už 9. rok), za tu dobu se postupně (ale později) dostala do různých sportovních aut, od Porsche, BMW, Nissan (GT-R), Ferrari až po McLaren, čímž jasně dokázala své sportovní ambice (nikoli kultivovanost a komfort klasického atm s hdm) , ale v sériovém hh (jiném, než "koncernovém") ji už dlouho nikdo nebyl schopen nabídnout...
          • 00 Reagovat !

            foto WoodyPWX

            WoodyPWX 18.03.2012  10:10

            « Re: Re: Viz. Novinka - DSG

            A k tem recenzim na renomovanych serverech, koho uznavas ty? Kdyz pominu estrady jako TopGear a porady plne product placement jako Autosalon, kde se dozvis jen ze to jede, to fakt jede.. jezis to jede a je to desna zabava, tak treba FifthGear, EVO nebo Autocar ti sice reknou i neco malo o reakcich plynu, lagu turba, rozlozeni vahy apod. ale velmi casto jen chvali. A to vcetne lidi, ktere mam moc rad, jako Chris Harris (zvlast, kdyz priznal, jako to chodi s recenzemi u Ferrari: [odkaz] Vsimni si treba, jak se ve video testech snazi u kazdeho sportovniho auta "umelym" smichem a "radosti" lidem ukazat, jak je to zabava. Treba v driftu. Ze zacatku sem jim veril, ale pak si rikam, ze zkuseny recenzent aut, ktery jezdil kde cim, je ohromen driftem Toyoty GT86, kdyz predtim opravdu miloval drift v M3 a M3 GTS a jeste asi 100 dalsich o tridu lepsich autech? Ja to po nem nechci, ale automobilka jo. Asi by to nebyla moc dobra reklama na auto, kdyz by driftoval se zamracenym vyrazem a pak poznamenal, ze diky lagu turba se auto obtizne ridi plynem na limitu. Misto toho uslysis uz asi po 150te "Kouknete na tohle... to proste miluju.... juhuuuuu". Neco podobnyho, jako "ridic Frantisek" na konci testu Autosalonu radostne poznamena, ze "tohle auto by si teda koupil" Z toho uz se mi chce obcas zvracet 8-s
            • 00 Reagovat !

              foto white-label

              white label 18.03.2012  11:13

              « Re: Viz. Novinka - DSG

              Že bych někoho vyloženě uznával (nebo dokonce vyznával) tak to ne. Z časopisů u nás aktuálně hodnotím, jako nejlepší EVO. U meinstreamu a prémie (z toho co mě reálně zajímá) dávám jednoznačně přednost vlastní konkrétní osobní zkušenosti kterou pak v recenzích (samozřejmě je třeba umět číst i tzv. i mezi řádky) víceméně konfrontuji a dělám si tak dílčí názor názor na jednotlivé redakce/redaktory. U cenově nedostupných SS je samozřejmě osobní zkušenost problém, tam je člověk víceméně odkázán na zkušenosti/postřehy druhých, ale u aut (SS), které si velmi pravděpodobně nikdy sám nekoupím, to jako větší problém nevidím.
              Ovšem, že by si nějaký renomovaný časopis (typu EVO, AUTOCAR), nebo redaktor (typu ChH) dovolil označit dsg jako něco pro HH (GTI/R) velmi vhodného a přitom by věděl, že se v něm dsg chová tak, jak si popsal původně, to považuju za nesmysl, navíc takovému VW může být celkem jedno jestli GTI/R bude někdo chválit spíš v manuálu, nebo v dsg, takže nějaké uplácení a podobně bych v tomto případě taky spíš vyloučil. Další věcí je, že manuály sice koncern umí poměrně slušně, ale kvalit manuálu jako je např. v CTR rozhodně nedosahují, což je pro mě další důvod k tomu, dát přednost dsgéčku.
    • 00 Reagovat !

      foto white-label

      white label 17.03.2012  21:11

      « Re: Viz. Novinka - DSG

      Abys mohl vynášet podobné soudy, musel bys jet i se srovnatelně zajetým Edition 35 v manuálu.
      Subjektivně! je naopak zpravidla pocit silnějšího vozu u srovnatelných verzí s "automatem", a to platí jak pro GTI, tak třeba pro Porsche a další...
      • 00 Reagovat !

        foto Thomasino

        Thomasino 17.03.2012  21:23

        « Re: Viz. Novinka - DSG

        Jasně že na pořádné porovnání by to chtělo auto se stejným motorem, protože tady se nedalo poznat jestli ta větší turbodíra je daná motorem, nebo převodovkou... Ke stejnému názoru ale došel také Lukáš V., který s tím redakčním GTI E35 jezdil a já ho pustil na půl hodiny za volant mého GTI, kdy jsme si auta prohodili... Ale nikomu neberu jeho volbu s DSG, do auta na pohodové ježdění si to dovedu představit, ale do lehce sportovního auta kde se chci bavit, chci prostě manuál, ikdyž to řazení bude klidně o chlup pomalejší než dvojspojka DSG :-!
Přihlásit se Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!


Vyhledat podle modelu
Vyhledat pouze:

Další auta majitele




Blesk.cz

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby strčila minci do zásuvky

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby…

Virtuální asistentka Alexa od americké společnosti Amazon vyzvala desetiletou dívku, aby přiložila minci k…

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků: Nejčastější otázky a odpovědi, největší fígle prodejců!

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků:…

Radost z vánoční nadílky se může snadno změnit v rozčarování, stres a vztek. Stačí najít pod stromečkem nevhodný…

 

iSport.cz

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec Falta líp než křídla před ním?

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec…

Výdaje na Rudolfa Reitera, Milana Lalkoviče, Romana Potočného a Pepeho Menu, čtyři nedávné neúspěšné akvizice…

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid, Beran trénuje s Bohemians

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid,…

Jarní část fotbalové FORTUNA:LIGY odstartuje 5. února 2022, jednotlivé týmy už proto v prvním lednovém týdnu…

 

Reflex.cz

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů Čechů, nastínil Dušek pesimistický scénář

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů…

Přední český covidový scénárista Ladislav Dušek, který během pandemie zveřejňuje různé scénáře vývoje, opět…

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí zájem o „všeuměly“

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí…

Angela Merkelová odešla ze světové politiky v plné slávě a dalo by se očekávat, že její úspěchy svědčí o tom, že…