Volkswagen Golf (2009)
10.5.2010Jako hlavni auto pro rodinu pouzivam Suzuki Grand Vitara 2.0 103kW (r.v. 2007). O rychlou jizdu mi moc nejde (vetsinou jezdim podle znacek), takze mi…
Volkswagen Golf VI (WoodyPWX)
Zařazení: Všechna fóra > Diskuse v MOJE.auto.cz
- spokojenost 18.05.2010 12:00
- Pěkné 18.05.2010 18:53 McGyver2
-
vrzání , skřípaní ... 18.05.2010 21:10
-
Re: vrzání , skřípaní ... 18.05.2010 21:24
Thomasino
-
Re: Re: vrzání , skřípaní ... 18.05.2010 21:36
-
Re: vrzání , skřípaní ... 18.05.2010 21:42
Thomasino
-
Re: Re: vrzání , skřípaní ... 18.05.2010 21:49
-
Re: vrzání , skřípaní ... 18.05.2010 21:53
Thomasino
-
Re: Re: vrzání , skřípaní ... 18.05.2010 21:56
-
Re: Re: Re: vrzání , skřípaní ... 18.05.2010 21:56
-
Re: vrzání , skřípaní ... 18.05.2010 21:59
Thomasino
- Re: Re: vrzání , skřípaní ... 18.05.2010 22:00
-
Re: Re: vrzání , skřípaní ... 18.05.2010 22:01
-
Re: Re: Re: vrzání , skřípaní ... 18.05.2010 22:05
-
Re: vrzání , skřípaní ... 18.05.2010 22:10
Thomasino
-
Re: Re: vrzání , skřípaní ... 18.05.2010 22:14
- Re: Re: Re: vrzání , skřípaní ... 18.05.2010 22:16
-
Re: vrzání , skřípaní ... 18.05.2010 22:22
Thomasino
-
Re: vrzání , skřípaní ... 18.05.2010 22:24
berustina
-
Re: vrzání , skřípaní ... 18.05.2010 22:26
Thomasino
-
Re: vrzání , skřípaní ... 18.05.2010 22:27
berustina
-
Re: vrzání , skřípaní ... 18.05.2010 22:29
Thomasino
-
Re: vrzání , skřípaní ... 18.05.2010 22:30
berustina
-
Re: vrzání , skřípaní ... 18.05.2010 22:33
Thomasino
- Re: Re: vrzání , skřípaní ... 18.05.2010 22:37
-
Re: vrzání , skřípaní ... 18.05.2010 22:37
berustina
-
Re: vrzání , skřípaní ... 18.05.2010 22:48
Thomasino
-
Re: vrzání , skřípaní ... 18.05.2010 22:50
berustina
-
Re: vrzání , skřípaní ... 18.05.2010 22:56
Thomasino
-
Re: vrzání , skřípaní ... 18.05.2010 23:02
berustina
-
Re: vrzání , skřípaní ... 18.05.2010 23:03
Ronault.
-
Re: vrzání , skřípaní ... 18.05.2010 23:05
Thomasino
-
Re: vrzání , skřípaní ... 18.05.2010 23:07
berustina
- Re: vrzání , skřípaní ... 18.05.2010 23:11 Ronault.
-
Re: vrzání , skřípaní ... 18.05.2010 23:12
Thomasino
- Re: vrzání , skřípaní ... 18.05.2010 23:14 berustina
-
Re: vrzání , skřípaní ... 18.05.2010 23:20
Ronault.
-
Re: vrzání , skřípaní ... 18.05.2010 23:30
Thomasino
- Re: vrzání , skřípaní ... 18.05.2010 23:32 Ronault.
-
Re: vrzání , skřípaní ... 18.05.2010 23:30
Thomasino
-
Re: vrzání , skřípaní ... 18.05.2010 23:07
berustina
- Re: Re: vrzání , skřípaní ... 18.05.2010 23:05
-
Re: vrzání , skřípaní ... 18.05.2010 23:05
Thomasino
-
Re: vrzání , skřípaní ... 18.05.2010 23:03
Ronault.
-
Re: vrzání , skřípaní ... 18.05.2010 23:02
berustina
-
Re: vrzání , skřípaní ... 18.05.2010 22:56
Thomasino
-
Re: vrzání , skřípaní ... 18.05.2010 22:50
berustina
-
Re: vrzání , skřípaní ... 18.05.2010 22:48
Thomasino
-
Re: vrzání , skřípaní ... 18.05.2010 22:33
Thomasino
-
Re: vrzání , skřípaní ... 18.05.2010 22:30
berustina
-
Re: vrzání , skřípaní ... 18.05.2010 22:29
Thomasino
-
Re: vrzání , skřípaní ... 18.05.2010 22:27
berustina
-
Re: vrzání , skřípaní ... 18.05.2010 22:26
Thomasino
- Re: Re: vrzání , skřípaní ... 18.05.2010 22:26
-
Re: vrzání , skřípaní ... 18.05.2010 22:24
berustina
- Re: Re: vrzání , skřípaní ... 18.05.2010 22:21
-
Re: Re: vrzání , skřípaní ... 18.05.2010 22:14
-
Re: vrzání , skřípaní ... 18.05.2010 22:10
Thomasino
-
Re: Re: Re: vrzání , skřípaní ... 18.05.2010 22:05
-
Re: vrzání , skřípaní ... 18.05.2010 21:59
Thomasino
-
Re: Re: Re: vrzání , skřípaní ... 18.05.2010 21:56
-
Re: Re: vrzání , skřípaní ... 18.05.2010 21:56
-
Re: vrzání , skřípaní ... 18.05.2010 21:53
Thomasino
-
Re: Re: vrzání , skřípaní ... 18.05.2010 21:49
- Re: vrzání , skřípaní ... 18.05.2010 21:45 Thomasino
-
Re: vrzání , skřípaní ... 18.05.2010 21:42
Thomasino
-
Re: Re: vrzání , skřípaní ... 18.05.2010 21:36
-
Re: vrzání , skřípaní ... 18.05.2010 21:24
Thomasino
- Test 26.05.2010 15:51 McGyver2
- Jiný test na jiném serveru :-) 12.06.2010 20:38 McGyver2
- Cena origo kol od VW :-( 17.10.2010 12:30 Thomasino
- Mazec novinky... 27.02.2011 14:54 Johny.Rico
- DSG 08.09.2011 10:47 SCHROJF
-
Viz. Novinka - DSG 17.03.2012 10:34
Thomasino
- Re: Viz. Novinka - DSG 17.03.2012 20:18 talio2
- Re: Viz. Novinka - DSG 17.03.2012 21:11 white label
-
"-- skrytý --" 18.05.2010 12:00
spokojenost
tak jak tě baví prvních 24 hodin s GTD,??:D-
WoodyPWX 18.05.2010 13:54
« Re: spokojenost
Nemohl sem skoro dospat! Predani se dokonce odlozilo z pondelniho rana az na odpoledne, protoze auto privezli z vystavy (TEMPO v Litomericich) az tesne pred predanim a byly na nem jeste firemni polepy. Ale ve zdravi sem to napeti prezil ;-) a auto si odvezl nekdy po 17:00. Jezdil sem asi 2 hodiny a parada! Proti dosavadnimu jezdeni v beznych autech fakt zazitek. Neobeslo se to ale bez negativnich drobnosti. Popisu to v recenzi.-
"-- skrytý --" 18.05.2010 15:15
« Re: Re: spokojenost
ok,rozepiš se co nejdřív a doplň fotky už se nemůžu dočkat-
-
Thomasino 18.05.2010 19:44
« Re: spokojenost
Koukám, nějaké povědomé auto! :-) Alespoň na první pohled ;-) Na pár desítek metrů se dá splést s GTI :-)
Také jsem zvědavý na zkušenosti... Jen se divím, že jsi hned nezaznamenal větší rozdíly mezi těmi 3 režimy podvozku :-( Především mezi Comfort a Sport je znatelný rozdíl.. Ale dovedl bych si představit, že Normal bude jako Sport a Sport bude ještě tvrdší na okruh ;-)-
"-- skrytý --" 18.05.2010 19:55
« Re: spokojenost
ono to samozřejmě poznat je a každý to pozná...ale přecejenom si vzpomínám když jsem to auto řídil poprvé já.....nevíš co dřív zkoušet:D..takže trocha času a bude to tam >:D-
Thomasino 18.05.2010 19:59
« Re: spokojenost
Mě třeba hnedka při tesovací jízdě přišel Sport s 18" koly moc tvrdý, proto jsem si objednal jen 17" kola a raději častěji přepínám na tvrdší podvozek. 18" kola asi dokoupím, ale jen pro použití na okruhu a normálně budu jezdit na 17-kách. Po Brně jsou ty 17" kola a Comfort tak akorát a moc opravdu pěkných okresek taky neznám. Ne vždy lépe drží tvrdší pneu..
-
-
-
-
-
McGyver2 18.05.2010 18:53
Pěkné
Toto auto jsem párkrát v LT okukoval, pak bylo i vystavené v UL ve Foru. Ty odřené disky fakt nevypadali hezky. Pěkná volba ;-)-
-
-
WoodyPWX 19.05.2010 00:04
« Re: Re: Pěkné
Pokud myslis to automaticke klopeni praveho zpetneho zrcatka, tak me to ted tak nefunguje. V menu mam nejake naklapeni zapnute, ale pri zarazeni zpatecky se nic nedeje. Mozna musim mit volic serizeni zrcatek prepnuty do polohy R? Nebo sem jeste neco prehledl ?-
Thomasino 19.05.2010 00:08
« Re: Pěkné
Já tam automatické klopení zrcátek nemám. Stačí to mít nastavené tak, že vidíš za sebe a částečně pod sebe ;-)
Ale hlavně si dávat pozor :-) Raději parkuji tak 20cm od chodníku, taky aby se drahé polovičce lépe vystupovalo, protože po C-MAXovi se jí moc nelíbí, jak nízko ty sedadla jsou :-!
A taky čím méně elektroniky a motorků, tím méně se toho může podělat a netaháš tolik zbytečných kilo >:-[]-
WoodyPWX 19.05.2010 21:57
« Re: Pěkné
Dneska sem to zas zkusil, tentokrat s ovladacem serizeni zrcatek v poloze 'R' a skutecne se po zarazeni 'R' na DSG natoci dolu k chodniku. Jeste to musim seridit. Bylo mi to ale prd platne, protoze sem parkoval k leve strane a obrubnik bohuzel pres veskerou snahu malinko trefil. Jeste nemam to automaticke "plazeni" auta uplne v pazi, takze sem moc povolil brzdu a jelo rychleji, nez sem cekal. Navic priste nebudu linej a ty dvere si otevru a podivam se, kde je zadni kolo ;-\
-
-
-
-
-
"-- skrytý --" 18.05.2010 21:10
vrzání , skřípaní ...
ohledně toho skřípání za sedačkou řidiče- někde na golf klubu to rozebíraj,je to většinou problém 5-ti dveřových karoserií,zkus to tam prošmejdit a třeba najdeš jak se toho zbavit...někde jsem četl,že by to mohl být problém zámku dveří-přesněji te kovové pacičky,která je vidět ve dveřích při jejich otevření..nějak to tam rezonuje a potom logicky kov o kov cvaká.... k vrzání u budíků , asi před tejdnem přejíždim nějáký nerovnosti a slyšim drobný,ale ne moc příjemný vrzání u volantu,ťuknu a lehce zatlačim do světlého rámečku kolem budíku a ejhle...vrzání je pryč..nevím, zda je to stejný problém..ať slouží !-
Thomasino 18.05.2010 21:24
« Re: vrzání , skřípaní ...
Joo tak lízátkem jsem v zimě rozrážel sníh a když byl trochu zmrzlý, tak se mi to moc nelíbilo :-( Proto jsem ho oblepil černou páskou a oko to nyní vypadá pěkně, takže se mi to nechce sundávat ;-) Zítra jdu nechat dát protisluneční folie na celé auto, tak to bude vypadat zase o chlup lépe :-!
Lízátko v černé zde:
[odkaz]
- ale představoval bych si ho o něco výraznější, zatím jsem rozumné přímo na GTI neviděl.. Jen "přijatelné" od Riegeru..-
"-- skrytý --" 18.05.2010 21:36
« Re: Re: vrzání , skřípaní ...
tak toho jsem si ani nevšiml!!a vypadá to fakt dobře,...když mi dorazil golf bylo mi na dílně
doporučeno hodit zadní černý plast v nárazníku (nevím,jak jinak to popsat :D) do nějaké barvy, v tom mě napadlo,že bych k němu přidal boční lišty plus právě lízátko...možná střecha,,,ale nevím nevím...auto je nový, až se trochu okouká možná něco vymyslim...
folie taky plánuju,jen se nemůžu rozhodnout jak tmavý...btw: nahoď jsem hned fotky (jasně, já vim, to nemusim ani psát:D.) ať si udělám představu...
..a to tvoje černý lízátko se mi fakt líbí! :yes: :yes:-
Thomasino 18.05.2010 21:42
« Re: vrzání , skřípaní ...
Lízátko není zblízka nic moc, ale ze dvou metrů to není poznat. Bylo to v 11 v noci za 15 minut hotové, stačila silnější elektrikářská páska >:D >:-[]
Možná to pak nechám předělat nějakou karbonovou folií. Raději bych ale pořádný lízátko, které by na okruhu přidalo přítlak na přední nápravě :-) Něco jako tady na červeném GTI, ale to je už zase moc
[odkaz]
Fotky s folií pak samozřejmě nahodím, ještě váhám jak moc zatmavené to bude. Nechci to moc, ale zase aby to sluníčko trochu ztlumilo ;-)-
"-- skrytý --" 18.05.2010 21:49
« Re: Re: vrzání , skřípaní ...
a policajty moc nedráždilo:D....
..jo,gtíčko z Wörthersee bych bral celý:D hlavně ty černý lampy a křídlo...
-ať už karbonová,nebo nějaká černá folie - bude to těžký udělat bez bublin, kvůli záhybům a velikosti...ale tak ještě že je to tak na zemi, z výšky očí to nebude poznat ani kdyby to byla kobercovka >:D-
Thomasino 18.05.2010 21:53
« Re: vrzání , skřípaní ...
Ta střecha se dá udělat bez bublin úplně v pohodě, pokud jsou to teda profíci a ne patlalové. White Label to má také a vypadá to suprově! Už jsem pár takových černých střech viděl a není to poznat. Naposledy v Brně na KSA Nissan 370Z :-) Kdyžtak nahodím foto...
Bílé GTI s černou střechou třeba zde:
[odkaz]
-
"-- skrytý --" 18.05.2010 21:56
« Re: Re: vrzání , skřípaní ...
jo jasně,střecha je ok..já mluvil právě o lízátku....
...no, začínám o tom přemejšlet:D
-
"-- skrytý --" 18.05.2010 21:56
« Re: Re: Re: vrzání , skřípaní ...
na druhou stranu, černá folie na mym aute az tak nevyleze >:D-
Thomasino 18.05.2010 21:59
« Re: vrzání , skřípaní ...
Na tvým určitě ne >:D Na červené by to ladilo dobře ;-)
Folie na oknech budou taky 3M :-)
Ale za práci taky musíš něco zaplatit, musí se to fakt umět. FEFE a Mojito by ti povykládali jak narazili na garážistu co zbastlil folii na přední nárazník u Zetka ;-)-
"-- skrytý --" 18.05.2010 22:01
« Re: Re: vrzání , skřípaní ...
mám docela známý v tomhle oboru:D...takže toho bych se nebál... :yes:-
"-- skrytý --" 18.05.2010 22:05
« Re: Re: Re: vrzání , skřípaní ...
ty folie budeš dávat komplet celý auto stejnou folii??nebo dáš do předu prusvitnejsi??-
Thomasino 18.05.2010 22:10
« Re: vrzání , skřípaní ...
Asi celý auto stejný. Včera tam byl kolega s Focusem kombi, má to celé 50%, všechno stejné a vypadá to dobře. Je to sice o dva stupně více než se správně smí, ale je to stále s atestem, takže OK ;-) Jen je to trochu do zelena, ale ony už ty okna pod tím jsou vždy lehce se zeleným odstínem :-(
Možná ty přední boční o kousek méně, tedy propustnost 40%, o jeden stupínek nad povolených 30%..-
"-- skrytý --" 18.05.2010 22:14
« Re: Re: vrzání , skřípaní ...
u předních je to jedno,tam nesmí být žádná,pokud je okno tonovaný už z výroby, jakože golf je tonován lehce do zelena,uv filtrem.....auto bude stopro vypadat líp celý stejně...ale co na to páni policajti to nevim...o technický nemluvim..i když do tý času dost-
"-- skrytý --" 18.05.2010 22:16
« Re: Re: Re: vrzání , skřípaní ...
u stíčka jsme to měli tak, že bylo tonovany všude stejne taky padesátkou, s tím, že mi tam dal známej atest i pod ty přední (impreza byla taky tonovana jako golf) ... při zastaveni policajtama se na to jen jedny nějak dívali a zkoumali to,ale neřekli nic...nevim,de o jejich pristup taky ... -
Thomasino 18.05.2010 22:22
« Re: vrzání , skřípaní ...
POkud máš atest a certifikát na papíře pro STK, je to OK. M ěl jsem to tak i na Mondeu. Tam to bylo vpředu teda jen 40% a vzadu 50% propustnost, ale i na STK v pohodě. Jen ten papír chtěli vidět. S policajtama s tím taký žádný problém nebyl. Ale nevím o tom, že by měli dělat problém s tím, že vůbec nějaké jsou na předních bočních. Jen musí být vidět z boku skrz okna na řidiče, jestli se kouká nebo ne.. Hlavně v Rakousku a Německu..-
-
-
-
-
-
-
"-- skrytý --" 18.05.2010 22:37
« Re: Re: vrzání , skřípaní ...
zkusiím tam zitra dát nějakou devadesát osmičku, uvidíme jak si s tím chrochtak poradi:D
-
berustina 18.05.2010 22:37
« Re: vrzání , skřípaní ...
FIA GT mi bohužel nevyjde. V sobotu jsme celý den na svatbě. Ačkoliv do areálu, kde se bude svatba konat prý může jen auto s nevěstou, tak jsem upozorňoval, že pokud si tam nebudu moc vzít Kupřici, tak nikam nejedu. :-) No a pomalu začínáme dělat pokojíček pro junióra, tak budu muset vyklízet, ale ještě uvidím.
btw. kdyby ti proformo faktura vyšla zítra dopoledne, tak bych to rovnou v kanclu pořešil. ;-)-
-
-
Thomasino 18.05.2010 22:56
« Re: vrzání , skřípaní ...
Severozápadně od Zaječí ;-) Když jedeš od Mikulova na Zaječí, tak je tam cedula na začátku Zaječí, doleva nahoru ;-) Ještě jednu mám v záloze upravenou do retro, nevím jestli ji použiji do soutěže nebo ne.. Pak ji dám do galerky i normálně ;-) Byli jsme tam jen krátce, uvnitř ne. Až uděláme nějakou projížďku, můžeme se tam stavit na kafčo ;-) Ale ty furt pracuješ, tak nevím kdy :-O-
berustina 18.05.2010 23:02
« Re: vrzání , skřípaní ...
Díky moc za informace. Jednou jsme se s Ivkou dostali omylem na film Bobule a od té doby se to s náma táhne a pořád jí slibuji, že Pálavu projedeme, tak abych věděl.
Já a pořád pracovat. Kolikrát jsem byl za tebou v práci? A kolikrát si byl ty za mnou? >:D >:D >:D-
-
-
-
Thomasino 18.05.2010 23:12
« Re: vrzání , skřípaní ...
Ideální trasu na projížďky stále piluji a hledám, ale pár pěkných úseků už mám. Na této trase bylo taky pár nehezkých a rozbitých úseků.. Ale třeba trasa ze Žarošic za Násedlovice je bezva ;-) Až na pár rozbitýck kiláků. Ale ty serpentýnky za Násedlovicemi jsou faktastické!! Ideálně to projet párkrát za sebou..-
-
Ronault. 18.05.2010 23:20
« Re: vrzání , skřípaní ...
Thomasino: Ideální trasu na Pálavské zatáčky mám dokonale zmáklou. Z Brna vyjedeš po Vídeňské a jedeš až do Mikulova, kde odbočíš k Tesku. Tam koupíš trochu uzeného, nějaké klobásky, pár dobrých sýrů. Pak se vydáš nahoru na Klentnicu. V Klentnici zastavíš u jednoho baráku, auto necháš na dvorku, zamkneš ho a jdeš do sklepa. Tam vybalíš vše, co jsi nakoupil v Tescu, k tomu nějakou zavařovanou zeleninku a kozí rohy dodá majitel sklípku. Pak v pravidelných intervalech za zpěvu lidových písní popíjíš víno a cpeš se pochutina. Činíš tak do ranních hodin, kdy vylezeš ze sklepa a pak příjde to, proč jsi tady přijel.
Svět se s tebou točí tak, že jakékoliv zatáčky v Golfu jsou slabý odvar >:-[]
Cesta z Klentnice probíhá ve večerních hodinách s jistotou vystřílivění a v pomalé rychlosti, protože to žaludek nedává :yes:
To je ta správná Pálavská jízda :-! :-! :-! :-! :yes: :yes: :yes: :yes:-
-
-
-
-
Thomasino 18.05.2010 23:38
« Re: vrzání , skřípaní ...
Jasan, však uvidíš. Jen aby jsi o tom věděl ;-) Je to už za týden.. Tentokrát tam bude zajímavá sestava, pokud dorazí i Ypsi, Mojito, Co-Pilot a asi tradičně Merkur :-) Já teda s GTI na okruh nejedu, mám ale slíbené svezení od Ypsiho a Mojita (což kdyžtak nechám na jindy, Ypsi tu není každý měsíc).-
-
-
-
Ronault. 18.05.2010 23:50
« Re: vrzání , skřípaní ...
Musím to tu uvést na pravou míru. Řemenice klimatizace se mu pokazila, protože jak jel, tak nasál do motorového prostoru nějakou upadlou součástku z nějakého koncernového vozu, jak jinak >:-[] A teď mu to malinko škube, protože je to atmosférický motor a jak radno vidět, atmosféra je před volbama u nás dosti napjatá, to vy turbínisti nemůžete pochopit >:-[]-
-
Ronault. 19.05.2010 00:03
« Re: vrzání , skřípaní ...
Thomasino: Vždyť ti říkám, že za to může koncern >:-[] Jinak ale tohle jsem si nevymyslel. Na Laguně se nám stalo, že jsme někde nasáli, pravděpodobně cestou přes staveniště tehdy stavěné D47, nějaké kusy železa a vletělo nám to do rozvoďáku a odrovnalo řemenici alternátoru ;-\ Přitom Laguna je zespod samozřejmě zakrytá, přitom k tomu příjdeš jak slepý k houslím.
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
"-- skrytý --" 18.05.2010 22:26
« Re: Re: vrzání , skřípaní ...
právě, německa bych se taky bál...
..jinak v česku je to tak, že pokud máš už z výroby nějakou úpravu skel- v našem případě uv plus lehké tonování, už přes to nesmíš dávat cokoliv jiného....to jen říkám jak by to mělo být ,ne že to tak budu mít >:D
každopádně to vypadá nejlíp když je to všude stejný..-
Thomasino 18.05.2010 22:29
« Re: vrzání , skřípaní ...
A jak policajti přes tu folii poznají, že to nemáš vyměněný za jiný bez UV filtru a tónování?? :-) Já už mám třeba vyměněný přední sklo.. Hlavně to má i bezpečnostní prvek a když se to snaží dostat do auta, tak se samozřejmě dostanou, jen o něco později, ale hlavně nemáš sklo po celým vnitřku >:-[]-
"-- skrytý --" 18.05.2010 22:35
« Re: Re: vrzání , skřípaní ...
pokud máš vyměnený sklo a nejsou na něm žádné údaje neni co řešit...nepoznaj to...ale dnes se už žádný auta nedělaj bez tonování čelního plus bočních přdních oken,,,možná tata nano:D..ale uznávám,takovýho rejpala policajta jsem ješte (naštěstí) nepotkal:D....můžu se zeptat, jaktože ho už máš vyměněný,,??čorky|?-
Thomasino 18.05.2010 22:47
« Re: vrzání , skřípaní ...
Kamínek, prasklinka.. Více v mé recenzi, včetně fotek. Ale objednali mi od stejného výrobce, SAINT COBAIN, takže v pohodě ;-) Je třeba si hlídat výrobce předních skel při výměně, někteří chytráci rádi používají levné čínská nebo polská skla a ty pak více praskají..-
"-- skrytý --" 18.05.2010 22:52
« Re: Re: vrzání , skřípaní ...
aha,já myslel boční...
..mám zkušenost, že praskaj i ty hodně drahý - viz. subaru forester my2004 2.0 XT ...cena čelního skla před rokem 32 000,- ...za týden prasklo zase...jasně, přiměřeně ke sklonu skla...kde je sklon snad 90stupnu:D....ALE nastve to,...co mi řikal známej tak jsou prej extremne tvrdy, ale křehký díky kalenosti.....no, nekdy ty japonce nechapu...:D..
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
Thomasino 18.05.2010 21:45
« Re: vrzání , skřípaní ...
O černé "karbonové" střeše jsem už taky uvažoval, stálo by to prý asi 4500-5000 Kč. Ještě s nimi zítra proberu. Ale zatím to nebudu dělat, nejdříve je na řadě druhá sada kol na okruh, pak Brembo děrované kotouče aby to nevadlo.. A hlavně za měsíc výlet na Stelvio a TOP GEAR trasu Davos-Livigno-Bormio-Stelvio ;-)-
"-- skrytý --" 18.05.2010 21:55
« Re: vrzání , skřípaní ...
jo je to docela střela- v podstatě za jenom kus igelitu:D,,,práce na lepení na střechu neni skoro žádná...cenu dělá hlavně folie,,,profi firma v průhonicích mi udělala nabídku na polep střechy,zadního plastu plus zrcátek do kvalitní karbon folie 3M se strukturou za nějakejch 7 tis. včetně práce se zárukou 3 roky,..ale taky do folie, na který je poznat kolik to stálo = 3000 tisíce -
-
-
-
-
-
-
-
white label 01.06.2010 17:17
« Re: Test
Pokud chceš, tak si oprav v textu ten aktivní podvozek na adaptivní..., jinak hodně šťastných km... :yes: ;-)-
-
Thomasino 02.06.2010 13:52
« Re: Test
Tak to tě zklamu, tak se ten podvozek bohužel (nebo bohudík?) nechová. Jsou to 3 režimy přednastavené, ale že by se to samo měnilo během jízdy bet tvé volby, to zase ne ;-)
EDIT: dneska jsem zrovna po Brně potkal jedno stříbrné GTD :-)
Jeli jsme pomalu proti sobě, pokukovali po sobě, lehce uznale pokynuli ;-)
Ale v té světle stříbrné mi to nepřišlo tak zajímavé.. Asi už moc okoukaná barva...-
WoodyPWX 02.06.2010 22:58
« Re: Test
To prave neni pravda. DCC stale meni charakteristiku podvozku (dokonce jednotlivych kol) podle aktualnich podminek. Tzn. i na Comfort podvozek v urcite rychlosti a kvalite silnice "ztvrdne". Tlacitko je jen napoveda pro system, ktery posune hranice pro tvrdy/mekky podvozek. Anglicky predpokladam umis, takze koukni na stranky VW, kde to popisuji (vcetne ukazkovych videí): [odkaz]
S tou barvou mas pravdu. Stribrna je dneska az moc okoukana. Ackoliv sem o cervene puvodne vubec neuvazoval a jen sem nakonec bral co bylo k dispozici, sem ted moc spokojeny.
-
-
-
-
-
-
-
-
-
ghotic.ghotic(new Mazlík) 21.06.2010 10:07
« Re: Jiný test na jiném serveru :-)
Stejně jako tu. Pokud ji tedy autor recenze sám netestoval a nepsal do časopisu... Ale na každé fotce vypadá jinak... Vidíš to FRPE, aby ti udělali radost a dali sem víc fotek tak ofotí klidně i AutoTip >:-[] >:D >:D >:D -
WoodyPWX 21.06.2010 11:49
« Re: Re: Re: Jiný test na jiném serveru :-)
Asi ti nerozumim. Moje fotky v teto recenzi na moje.auto.cz jsou autenticke (=puvodni, sam sem je fotil). Jen ta prvni je prevzata z ciziho testu, abych tu neco mel nez sem nafotil vlastni, ale protoze je tam vyfoceno moje auto (prave tento kus auta sem po par mesicich koupil), tak sem ji nemenil. Jestli na tohle mel upozornit prispevek od RichterJan, tak sem to tak nepochopil. Myslel sem, ze nasel jen dalsi recenzi meho auta.
-
-
-
-
-
Thomasino 17.10.2010 12:30
Cena origo kol od VW :-(
Také jsem zjišťoval ceny na 18" kola ala GTI s tmavým podbarvením, co jsem je bohužel neobjednal s novým autem a řekli mi že by stáoy něco málo přes 12 tisíc (a to prý na tom nic nemají, jinak by to neprodali už vůbec). Navíc to pro VW stejně dělá Ronal.. Takže to už bych dal raději 8-9 tisíc za opravdu kvalitní a lehká kola OZ Ultraleggera, Alleggerita nebo Superturisma, případně o něco dražší BBS za 9500 Kč. U mě pod recenzí na GTI jsou nyní nějaké odkazy jak na červeném GTD vypadají ty Superturisma ;-)
[odkaz]
-
-
Thomasino 17.11.2010 23:34
« Re: Cena origo kol od VW
Viz. dnešní novinka a cena za origo kola - vidíš, já tě varoval ;-) Ceny jsou takové "lidové" >:-[] >:-[] Takže buď se vykašli na odřené kolo, nebo je nech na zimu či jen na okruh a kup si raději nějaké hezčí a kvalitnější jako já :-) :-) Mě už ty OZ dorazila a těším se až je na jaře nasadím ;-)
-
-
-
Johny.Rico 27.02.2011 14:54
Mazec novinky...
... no, když kupuješ jeté vozidlo, je třeba počítat s nějakými problémy.
Velmi dobře vše sepsané, pečlivě, přehledně, vtipně :-)
Auto opravdu krásné. DSG výborná volba! -
SCHROJF 08.09.2011 10:47
DSG
Reagujem na tvoj dotaz v clanku o tom ci je nutne radit N...mam uz druhe auto s DSG(USA-JETTA,teraz GOLF) a tiez ako kazdy "novacik" som sa zaujimal o to co ty,a priamo predajcami VW mi bolo povedane:N radit iba pri odtahoch(ktore ta dufam nepostihnu :-) ),na krizovatke to je zbytocne,aj tak budes stat na brzde,alebo das rucnu...osobne N radim pred dojazdom domov,na odpocinutie turba,inac nikdy...fakt dobra recenzia,a krasne auto...prajem vela stastnych a bezproblemovych km s logom VW na volante!!!-
white label 08.09.2011 15:31
« Re: DSG
Už při trochu delším čekání (např. na zelenou) je rozhodně vhodnější stát při poloze voliče N, než při poloze D, nebo S. To, že pokud nestojíš na úplné rovině, tak přitom stojíš i na brzdě, nebo máš ruční, s tím technicky nemá nic společného...-
"-- skrytý --" 08.09.2011 17:56
« Re: Re: DSG
To platí pro klasické převodovky s hydrodynamickým měničem. Ten při stání v poloze jízdy stále prokluzoval. Technicky to nevadilo, ale motor měl zbytečně vysokou spotřebu. Modernější skříně stejně samy přejdou do režimu N, ikdyž to nemusí řidiči signalizovat.
DSG při stání rozpojí spojky. Nepřenáší se žádný výkon, není nutné řadit N.-
white label 08.09.2011 18:08
« Re: DSG
Tak proč se potom při volnoběhu mírně mění zvuk motoru/výfuku při změně polohy z D/S na N/P?
Že se u robotizované DSG spojka/y při stání rozpojí je snad logické (stejně jako u klasického jednospojkového manuálu), ale stání (u DSG) na brzdě v poloze voliče D/S bych zjednodušeně přirovnal jako stání (u klasického manuálu) na brzdě i spojce (která je tímto také rozpojena), ale stání na brzdě v poloze N je obdoba toho, kdy u manuálu stojím pouze na brzdě (nikoli na spojce) a má řadicí páku v poloze neutral...-
"-- skrytý --" 08.09.2011 18:12
« Re: Re: DSG
To může bejt taky tim, že s rozpojenou spojkou se netočí převodovka, zatimco na N se točí, akorát nic nepřenáší na kola. Co ukáže palubní počítač za spotřebu?-
white label 08.09.2011 18:24
« Re: DSG
Ano, ta změna zvuku právě dokazuje, že v poloze N/S "nestojím" na spojce/kách (nemusí být tedy rozpojena/y) podobně jako u manualu, což považuju pro spojku/y při delším stání za vhodnější, protože spojky jsou stavěny s ohledem na to, že po většinu času své životnosti "spojují", nikoli "rozpojují"...
Změnu okamžité spotřeby jsem zatím nesledoval, ale při volnoběhu se stání ma místě by měla být prakticky stejná...-
"-- skrytý --" 08.09.2011 18:49
« Re: Re: DSG
U DSG máš jednu spojku po většinu času rozpojenou ;-)
Aby spojka zůstala částečně spojená při stání v režimu D je myslitelné, ale pouze u DSG s mokrými spojkami.-
white label 08.09.2011 19:41
« Re: DSG
Tak to je právě můj případ (mokré DSG)...
U suché DSG je tohle zásadně jiné v čem?
edit - zkoušel jsme tu okamžitou spotřebu na místě a v poloze D/S/R je o cca dvě desetiny litru/hod. vyšší, než v poloze N/P.-
"-- skrytý --" 09.09.2011 10:54
« Re: Re: DSG
No tak v tom případě máme potvrzeno, u toho mokrého nerozpojí zcela.
U suché DSG to určitě neni, spojka by se neuchladila. Taky proto suché 7kvalty DSG neumí launchcontrol.-
white label 09.09.2011 14:42
« Re: DSG
Takže u mokré DSG se opravdu vyplatí, už při trochu delším čekání (např. na zelenou), dát volič na "N"...
To úplné nerozpojení mokré DSG je zřejmě i jeden z důvodů větší kultivovanosti mokré DSG (proti suché), zejména při rozjezdech a popojíždění...
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
Thomasino 17.03.2012 10:34
Viz. Novinka - DSG
Ahoj, přečetl jsem si Update a musím přispět se svojí zkušeností před týdnem. Měl jsem možnost se svézt asi půl hodiny s GTI Edition 35 s DSG a ikdyž to auto má mít nějakých 24 koníků navíc, tak jsem měl pocit, že to DSG je cestou někde ztratilo. Auto reagovalo pomaleji, turbodíra byla o poznání znatelnější. Je to pravda jiný motor, protože vychází ze staršího petkového GTI a stejný se dává do Golfa R a třeba také Scirocca R či Cupry R, ale mě ta převodovka prostě moc nesedí, já si raději zařadím co potřebuji a kdy potřebuji >:-[] U tvého dieselového GTD to sladění s DSG je samozřejmě jiné...-
talio2 17.03.2012 20:18
« Re: Viz. Novinka - DSG
DSG je lepší než manuál .. můj názor .. PDK (DSG) mění názory lidí o tom, že do Porsche patří manuál.. Je to rychlejší než pravá ruka a levá noha, má to víc kvaltů než manuál a je úspornější .. myslím Tome, že pro tebe je hlavní nevýhoda vyšší pořizovací cena (můj názor)-
WoodyPWX 17.03.2012 22:28
« Re: Re: Viz. Novinka - DSG
Po prechodu z manualu ve slabsim atmosferickem benzinu v SUV na DSG se silnym turbo dieselem v lehkem aute sem se citil jako v raji a samotne DSG mi taky pripadalo jako dar z nebes. Pokud po nem nechcete nic neocekavaneho, tak budete spokojen. Napr. nasazet jednotlive kvalty pri rozjezdu nebo podrazovat pri delsim przdeni, to mu jde paradne a hladce. Zkuste ale behem postupneho zrychlovani poradne slapnout na plyn a misto prerazeni je razem podrazeni a na to DSG neni pripraveno, protoze na druhe spojce uz ma vyssi kvalt a ejhle, uz cekate. Mozna troj-spojka, ta by to poresila. Horsi je, kdyz ma podradit o vic nez jeden stupen, pak je zas konec. Manual je v tomhle pohotovejsi a navic vite presne, co se deje a co se bude dit a kdy. Uz nekolikrat ve me hrklo, ze auto nereaguje jak chci a ten kamion se blizi. Pridam a ... ono nic... tak pridam vic a po chvili auto vyrazi, ale az moc, tak zas musim ubrat. S manualem radi vase ruka v primem spojeni s hlavou a snadno se prizpusobi situaci o ktere vi vsechno. DSG se jen snazi vysledovat, co asi prijde a tech vstupnich udaju moc nema ( zmena rychlosti, naklon auta, natoceni kol, ale pred auto a do vasi hlavy nevidi). Proto nemuze byt nikdy ani srovnatelne, natoz lepsi. Pak je tu samozrejme faktor "zabavy", kdy ma ridic lepsi pocit, kdyz do rizeni vic zasahuje, ale to samozrejme u rodineho auta nebo limuziny neni treba.-
white label 18.03.2012 00:54
« Re: Viz. Novinka - DSG
Pak máš zřejmě vadný kus se kterým se možná i nedobře zacházelo (např. předváděcí vůz, nedej bože "novinářské" auto apod.) na což je dsg (zejména v době záběhu) mnohem citlivější, než atm s hdm, nebo klasický mahuál. Než jsem si kdysi koupil úplně nové pětkové GTI, byl jsem projet jedno jeté pětkové GTI s dsg ve VW v Olomouci, nebylo vůbec moc staré, km těžko říct (ty se dají stočit), ale dsg (stejně jako podvozek) bylo v poměrně hodně špatném stavu, zřejmě tomu majitel dával záhul dost často už od prvních km, včetně častých launchcontrol, které (zvlášť nezajetému dsg) dsgéčku logicky příliš nesvědčí.
Pokud by byla pravda to, co píšeš, pak by každý slušný automagazín dsg v Golfu GTI/R, SciroccuR apod. doslova rozcupoval a napsal by, do HH dsg? Nikdy!
Těžko by ho pak takový Autocar dal do pomyslného koktejlu toho nejlepšího z nejlepších HH, těžko by se taky psalo, že pro roccoR je dsg (až na vysoký příplatek) jasně lepší volbou apod.
Každému nevěřícímu "Tomášovi" (ohledně jasné "nevhodnosti" dsg pro HH) jsem zatím spolehlivě zavřel "hubu" jen tím, že jsem ho s dsg ostřeji svezl (jak v automatickém S režimu, tak v manuálním) a chtěl jsem pokaždé, ať dává hodně dobrý pozor, jestli dsg při jízdě neudělá nějakou jasnou/zřetelnou chybu... a zatím se to nikomu nepodařilo (a že už pár těch nevěřících Tomášů bylo).
Důležitý faktorem je u DSG i otázka určitého zžití řidiče s dsgéčkem, které chce delší čas, než je tomu u klasiky s hdm. Slabším místům dsg se dá bud předcházetˇ, nebo je rychle vyřešit, pokud už víš/nebo časem zjistíš jak. Pokud zůstaneme u 6st.dsg pro příčnou zástavbu, tak u ní si dost lidí (právem) stěžuje na sklon k tzv. poskakování (ve spojení s dieselem nemusí být tento problém až tak znatelný) při hodně pomalé jízdě někde na hranici 1. a 2. rychlostního stupně, jde např. o velmi pomalé popojíždění v kolonách, na parkovišti apod. Je to způsobeno tím, že dsg je v režimu D naprogramováno výrazně ekonomicky a odřazuje na vyšší rychlosti už v nejnižších možných otáčkách, takže už i při velmi pomalé jízdě má dsg tendenci přeřadit na tradičně odsazenější dvojku, ale vzhledem k tomu, že řidič nemůže dále zrychlovat stávají se nízké otáčky motoru pro dvojku příliš nízké auto "škube".
V takové situaci stačí dát volič dsg buď do S režimu, případně do M(anuálního) režimu a problém zmizí jak mávnutím kouzelného proutku. Vůbec případné problémy, které poněkud přehnaně (aspoň u dsg, které funguje tak, jak by fungovat mělo) popisuješ jsou v režimu D, který je nastaven prioritně spíš ekonomicky, na náhlé změny rychlosti (nahoru i dolů) je mnohem vhodnější režim S, nebo "M". A pokud už máš nějaký náhlý problém v režimu D (což mívám opravdu velmi výjimečně) a nechceš nějakou sekundu navíc čekat, máš možnost zmáčknout jedno z tlačítek pod volantem a dsg přejde velmi rychle do manuální režimu, kde už ponechá volbu převodu na tobě...-
WoodyPWX 18.03.2012 09:40
« Re: Re: Viz. Novinka - DSG
Nejsem si jisty, jestli opravdu reagujes na muj prispevek. To co ja popisuju jako problem DSG nema nic spolecneho se zajetim auta nebo logikou samotneho DSG. Souvisi to s principem dvou spojek, kdy jedna ovlada pouze liche a druha pouze sude stupne. Pokud plynule zrychluju a mam treba zarazenou 5, DSG automaticky ocekava, ze budu dal zrychlovat a na druhe spojce predradi 6. Jenze ty poradne prislapnes plyn a chces pridat vic nez utahne kroutak. Bud se spolehnes na logiku DSG, ktera na to podle zkusenosti prijde velmi rychle (zvlast s plynem znatelne bliz k podlaze nebo uplne na podlaze s kickdownem) nebo klidne padlem pod volantem podradis sam, to je jedno. Dulezite je, ze na druhe spojce je prichystana 6 a ne 4. Musis proste cekat. Jasny, neni to hodina, ale i pul sekundy tobe, jako ridici, okamzite pocitove rekne, ze je neco spatne. Tys dal pokyn, ktery je zrovna ted zpracovavan vyrazne pomaleji, nez jindy, kdy to kroutak utahne a podrazovat se nemusi. Zadny spolujezdec nikdy nepozna, ze by neco nebylo v poradku. To je nesmysl. Nema zadne jine podnety nez to, jak se zrovna chova auto a to plynule jede a pak podradi. Ze to mezi tim na pul sekundy delalo neco jineho, nez chtel ridic, vis jen ty. A je toho samozrejme vic, jako treba nechtene prerazeni v zatacce nebo nereagovani na padlo podrazeni, protoze by motor tocil moc apod. A to vcetne "manualniho modu", ze ktereho se ale prepne na plnou automatiku, kdyz podle auta neco neni "ok". S DSG sem jeste pred zakoupenim GTD zkousel v GTI Mk5 a Passatu, jak pisu v recenzi auta. A to hlavne jako spolujezdec, takze sem byl plynulosti DSG unesen. To GTI sem zkusil i ridit, ale musis s nim jezdit v ruznych situacich delsi dobu, nez prestanes byt ohromen zatahem, plynulosti a vykonem a zacnes si priznavat i chyby. To je stejny jako s manzelkou >:-[] Ze zacatku to jsou jen pocity, ktere nedokazes pojmenovat a netusis, co se deje. Snazis se je i potlacit, protoze prece vsichni pisou, ze DSG je bozi a stala prece tolik penez. To nemuze byt spatne. Ale pak zacnes cist recenze i lidi, kteri skutecne umi ridit a hlavne se neboji rict na plnou hubu, ze je neco spatne a proc (viz. treba PJanda na autoforum) a razem dokazes pochopit ty naznaky a priznat si, ze neco obcas nefunguje. Nejsem zadny "pan Bych", ja ji mam v aute 2 roky. Navic v oleji, takze necuka jako ta sucha. DSG je super pro urcity typ aut (plynula jizda, nenarocny ridic = manzelka, rodina, pan tovarnik apod.), ale do pristiho sportovniho auta ja osobne volim jedine manual. Uz nechci byt super rychly a plynuly a efektivni pri razeni. Chci mit vetsi kontrolu nad autem. Proto si kupuju sportak. To je vse.-
white label 18.03.2012 10:57
« Re: Viz. Novinka - DSG
Jiostě, že jsem reagoval na tvůj příspěvek. Pětkové GTI s dsg jsem si dovezl jako zcela nové přímo s Wolfsburgu už na jaře v roce 2007 a asi za dva půl roku jsme koupili ještě jedno úplně nové šestkové GTI, opět s dsg, manulál po předchozí skvělé zkušenosti s dsg v tomto případě nepřipadal v úvahu. Nikde nepíšu, že nemáš s dsg delší zkušenost, psal jsem hlavně o tom, že je dsg (zejména v záběhu) náchylnější na nešetrné zacházení, v tom jetém pětkovém Golfu taky nešlapala zrovna perfektně, ale už podle stavu podvozku bylo jasné, že se předchozím majitel z celým autem rozhodně nemazlil a věděl proč ho prodává. Jinak k tomu podřazení o dvě rychlosti apod., to je to co právě jedna z hlavních věcí, která každého toho nevěřícího Tomáše velmi zajímá a jsou překvapeni, jak rychlé to podřazení reálně je, že je i měřitelně o něco delší, než u přechodu z jedné spojky na druhou je logické, ovšem tvůj případný subjektivní pocit toho, že "čekáš" příliš dlouho je způsoben dvěma faktory, jednak si z běžného přeřazení dsg zmlsaný jeho bleskovou rychlostí, ale hlavně si u manuálu při podobném podřazení zaměstnán tím, že ubereš plyn, zmáčkneš spojku, zařadíš rychlost, vymáčkneš spojku, přidáš plyn (vynechám ťeď "meziplyn"), přičemž ti nějaká sekunda uběhne tak, že o tom ani nevíš a pokud tohle všechno stihneš stejně rychle jako dsg o dvě rychlosti níž, budeš si připadat velmi rychle, i když ve finále budeš ještě stále o něco pomalejší, než dsg. Je toí stejný efekt, jako když např, sedíš sám v baru a i pětiminutové čekání na kávu ti připadá téměř nekonečné, ale pokud by sis ho udělal doma sám, tak ti nějakých pět-deset minut uteče jako nic.
Celou dobu píšu o mokré 6st. dsg pro příčnou zástavbu, 7st. suchá pro příčnou zástavbu je znatelně méně kultivovaná, ale cukání mezi 1. a 2. rychlostí při hodně pomalé jízdě se týká i mokré 6st. dsg (zvlášť v kombinaci s benzínem).
Jinak pro "typ auta (plynulá jízda nenarocny ridic = manzelka, rodina, pan tovarnik apod.)" je právě daleko vhodnější klasický automat s hdm, než podobný robotizovaný manuál s dvěma spojkama (dsg/S-tronic spod.), u něhož je rychlost řazení vykoupena celkovou nižší kultivovaností a menší uživatelskou přívětivostí. Zjednodušeně se dá říct, že dvojspojka je obecně moderní sportovní "automat" (automat z uživatelského hlediska, technicky je to robotizovaný dvojspojkový manuál jak píšu výš), ideální právě do HH, sportovních vozů i SS, viz současná nabídka u těchto vozů. To, že koncern VW cpe dsg i do automobilů, jako je třeba dieselový Amarok nepovažuji za nejvhodnější řešení.
Docela výmluvný je fakt, že např. do nové A8 se dvojspojka (7st. S-tronic) vůbec nedostala (má 8st. Tiptronic), přičemž A7(A6) se shodnými motorizacemi ji má a pokud se jedná o přímé praktické srovnání, tak pro tyto třídy a zaměření se jednoznačně lépe hodí 8st. tiptr. (moderní klasika s hdm). Dvojspojka (S-tronic, DKG...) dostává (ve srovnání s hdm) větším smysl až u sportovnějších mutací jako S/RS/M apod.
Proti manuálu v principu nic nemám (má své výhody/nevýhody jako všechno na světě) a kdo se bez "nostalgického" třetího pedálu zatím neobejde, nemá ani jinou možnost.
Každopádně těchto lidí ubývá/ubývat bude a zatím u nás stále hovoří pro manuál především jeho nižší cena (zvlášť v nižších třídách), naopak stále hustší provoz hovoří jasně v neprospěch manuálu..., navíc prostor pro další zdokonalování všech typů "automatů" je logicky nepoměrně větší, než u manuálu.-
WoodyPWX 18.03.2012 15:45
« Re: Re: Viz. Novinka - DSG
DSG je urcite vzdycky rychlejsi nez ja, pokud uz je jasne co udelat a to je prave ten problem. Automat proste nevi a odhaduje na rozdil od predvidani cloveka. Pri bezne jizde se velmi casto trefi a tak si pekne jedu, ale me vadi ten moment prekvapeni, pokud se sekne.-
white label 18.03.2012 19:51
« Re: Viz. Novinka - DSG
V S režimu je dsg u GTI (už po relativně krátkém zžití) velmi předvídatelné, nemluvě o režimu manuálním..., při brutálnějším podřazování (při brždění před zatáčkou při ostré jízdě) tě sice nepustí až tak na krev jako manuál, ale zase ti to vrátí bleskovým řazením pod plynem (na výjezdu ze zatáčky)...
I tento "automat" ovládáš pořád především ty (jako celé auto) a možnosti jak umět dsg zvládnout k obrazu svému je poměrně dost..., samozřejmě, že "mouchy" se dají najít na všem.
Pro mě je dnes manuál v GTIčku celkově paradoxně větší kompromis, než dsgéčko...
Dvouspojka je v koncernovém hh (GolfuR/GTI) poměrně hodně dlouho (už 9. rok), za tu dobu se postupně (ale později) dostala do různých sportovních aut, od Porsche, BMW, Nissan (GT-R), Ferrari až po McLaren, čímž jasně dokázala své sportovní ambice (nikoli kultivovanost a komfort klasického atm s hdm) , ale v sériovém hh (jiném, než "koncernovém") ji už dlouho nikdo nebyl schopen nabídnout...
-
-
-
-
WoodyPWX 18.03.2012 10:10
« Re: Re: Viz. Novinka - DSG
A k tem recenzim na renomovanych serverech, koho uznavas ty? Kdyz pominu estrady jako TopGear a porady plne product placement jako Autosalon, kde se dozvis jen ze to jede, to fakt jede.. jezis to jede a je to desna zabava, tak treba FifthGear, EVO nebo Autocar ti sice reknou i neco malo o reakcich plynu, lagu turba, rozlozeni vahy apod. ale velmi casto jen chvali. A to vcetne lidi, ktere mam moc rad, jako Chris Harris (zvlast, kdyz priznal, jako to chodi s recenzemi u Ferrari: [odkaz] Vsimni si treba, jak se ve video testech snazi u kazdeho sportovniho auta "umelym" smichem a "radosti" lidem ukazat, jak je to zabava. Treba v driftu. Ze zacatku sem jim veril, ale pak si rikam, ze zkuseny recenzent aut, ktery jezdil kde cim, je ohromen driftem Toyoty GT86, kdyz predtim opravdu miloval drift v M3 a M3 GTS a jeste asi 100 dalsich o tridu lepsich autech? Ja to po nem nechci, ale automobilka jo. Asi by to nebyla moc dobra reklama na auto, kdyz by driftoval se zamracenym vyrazem a pak poznamenal, ze diky lagu turba se auto obtizne ridi plynem na limitu. Misto toho uslysis uz asi po 150te "Kouknete na tohle... to proste miluju.... juhuuuuu". Neco podobnyho, jako "ridic Frantisek" na konci testu Autosalonu radostne poznamena, ze "tohle auto by si teda koupil" Z toho uz se mi chce obcas zvracet 8-s-
white label 18.03.2012 11:13
« Re: Viz. Novinka - DSG
Že bych někoho vyloženě uznával (nebo dokonce vyznával) tak to ne. Z časopisů u nás aktuálně hodnotím, jako nejlepší EVO. U meinstreamu a prémie (z toho co mě reálně zajímá) dávám jednoznačně přednost vlastní konkrétní osobní zkušenosti kterou pak v recenzích (samozřejmě je třeba umět číst i tzv. i mezi řádky) víceméně konfrontuji a dělám si tak dílčí názor názor na jednotlivé redakce/redaktory. U cenově nedostupných SS je samozřejmě osobní zkušenost problém, tam je člověk víceméně odkázán na zkušenosti/postřehy druhých, ale u aut (SS), které si velmi pravděpodobně nikdy sám nekoupím, to jako větší problém nevidím.
Ovšem, že by si nějaký renomovaný časopis (typu EVO, AUTOCAR), nebo redaktor (typu ChH) dovolil označit dsg jako něco pro HH (GTI/R) velmi vhodného a přitom by věděl, že se v něm dsg chová tak, jak si popsal původně, to považuju za nesmysl, navíc takovému VW může být celkem jedno jestli GTI/R bude někdo chválit spíš v manuálu, nebo v dsg, takže nějaké uplácení a podobně bych v tomto případě taky spíš vyloučil. Další věcí je, že manuály sice koncern umí poměrně slušně, ale kvalit manuálu jako je např. v CTR rozhodně nedosahují, což je pro mě další důvod k tomu, dát přednost dsgéčku.
-
-
-
-
-
white label 17.03.2012 21:11
« Re: Viz. Novinka - DSG
Abys mohl vynášet podobné soudy, musel bys jet i se srovnatelně zajetým Edition 35 v manuálu.
Subjektivně! je naopak zpravidla pocit silnějšího vozu u srovnatelných verzí s "automatem", a to platí jak pro GTI, tak třeba pro Porsche a další...-
Thomasino 17.03.2012 21:23
« Re: Viz. Novinka - DSG
Jasně že na pořádné porovnání by to chtělo auto se stejným motorem, protože tady se nedalo poznat jestli ta větší turbodíra je daná motorem, nebo převodovkou... Ke stejnému názoru ale došel také Lukáš V., který s tím redakčním GTI E35 jezdil a já ho pustil na půl hodiny za volant mého GTI, kdy jsme si auta prohodili... Ale nikomu neberu jeho volbu s DSG, do auta na pohodové ježdění si to dovedu představit, ale do lehce sportovního auta kde se chci bavit, chci prostě manuál, ikdyž to řazení bude klidně o chlup pomalejší než dvojspojka DSG :-!
-
-