Diskuse

Renault Laguna (2006)

12.2.2011

Auto koupeno z jednoho vetsiho autobazaru v Rudne. Po prohlidce v Renault Amos zjisteno ze vuz ma o 30 000 km vic nez je uvedeno na tachometru a ve…

 

Renault Laguna II Grandtour (Winterwolf)

Zařazení: Všechna fóra > Diskuse v MOJE.auto.cz


  • 00 Reagovat !

    foto Koubes84

    Koubes84 12.02.2011  18:39

    Další Laguna

    Vítám dalšího laguňáka. Ještě se víc rozepiš a vííííc foto. Každopádně ta barva tomu autu sedí, ne jak ta moje nevýrazná modrá.
    • 00 Reagovat !

      foto Winterwolf

      Winterwolf 12.02.2011  19:23

      « Re: Další Laguna

      Diky ;-) Jeste jsem nepotkal ve stejne barve :-! Na fotky musi byt lepsi pocasi
  • 00 Reagovat !

    foto RayBan

    "-- skrytý --" 12.02.2011  18:40

    V6 paráda

    Na tuhle Lagunu od Auto Rudná jsem se nedávno také díval, měli ji pěkně nafocenou, blahopřeji k výběru V6 motoru.
    Tady místní autorizovaný ! prodejce zase stáhnul Vento z 350.000 na 160.000 km a na cestu dal majiteli novou servisní knížku :-)
    • 00 Reagovat !

      foto Winterwolf

      Winterwolf 12.02.2011  19:26

      « Re: V6 paráda

      Co mne prekvapilo tak mi v Renaultu oznamily ze tam nemuzou dohrat tech 30 000km a jako jedno z vysvetleni mi rekli ze byl menen pristrojovy stit kolem tech 30 000 a ze je v historii auta zminka o nejake oprave,ale nemaji kompletni data ;-\ ale popravde ten motor zmakne klidne i 500 000km takze se toho vubec nebojim :-!
  • 00 Reagovat !

    foto Mirasr

    Mirasr 12.02.2011  18:44

    To je síla

    Fakt drzost tohle, proto si raději z bazaru už nechci kupovat pokud to bude možné. Tak o těch 30tisíc to ještě jde a když bylo servisovaný,ale kdo to stočil? Ten bazar?
    Renault servis zbatečně drahý.
    Jinak nádherný renault :yes:
    • 00 Reagovat !

      foto Ronault-

      Ronault. 12.02.2011  18:54

      « Re: To je síla

      My kupovali Lagunu s 80 000 km, byly 3,5 roku stará, pak nám po pár měsících řekli v Renaultu, že dle jejich databáze byla ještě v Holandsku na nějaké opravě a bylo tam o cca 100 000 km více než je teď, to už bylo tak 90 000 km, takže stočili chlapci přes 100 000 km 8-s

      A proto je nejlepší auto nové.

      Jinak majitel tady té V6 má můj obdiv, respektive V6 do laguny bych bral hned... :yes:
      • 00 Reagovat !

        foto Winterwolf

        Winterwolf 12.02.2011  19:29

        « Re: Re: To je síla

        Diky, hledal jsem neco kde za malo penez bude opravdu hoooodne muziky a hlavne je to asi jediny motor v Lagune co se nekazi :-! U dieslu odchazi turba jak na bezicim pasu, u 1,6 a 2,0 IDE benzin vstriky a 2,0T zere skoro stejne jak ten muj V6.

        Jen pro info jezdim ted v zime za krasnych 11,3 l ;-)
        • 00 Reagovat !

          foto Ronault-

          Ronault. 12.02.2011  19:48

          « Re: Re: Re: To je síla

          No já mám 1,6 16V, vstřiky byly na čištění, nebo co s tím dělali, každopádně to stálo 3000 Kč, jinak nic, což je za těch 280 000 km dobrý výsledek, bych řekl. Jen jediný problém toho motoru je, že je dobrý možná do Meganu, výborný v Cliu, ale poddimenzovaný do Laguny.
          2,0 IDE je tragédie, diesely se potýkají s tím, že jsou všechny přetočené a koupit diesela s opravdovými 100 000 km je nemožné. Ještě je prý z těch nových motorů dobrý 2,0 T.

          Jinak já teď jezdím za 9,5l LPG, což není o tolik méně než ty vzhledem k tomu, že máš V6 a podstatně vyšší výkon.
          • 00 Reagovat !

            foto Winterwolf

            Winterwolf 12.02.2011  20:33

            « Re: Re: Re: Re: To je síla

            ono je to spis tim ze uz neni treba tolik slapat na plyn ;-) Proste staci ten pocit ze kdybych chtel tak muzu ale mne se nechce >:D naucil jsem se najet na dalnici nastavit 144 dle tempomatu a pridavam jen kdyz je treba rychleji predjet abych neblokoval ;-)
            • 00 Reagovat !

              foto Koubes84

              Koubes84 12.02.2011  21:26

              « Re: Re: Re: Re: Re: To je síla

              k té průměrné spotřebě, já s 125kW verzí 2,0T jezdím za posledních 8 tisíc v průměru za 9,5...
              • 00 Reagovat !

                foto Ronault-

                Ronault. 12.02.2011  21:28

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: To je síla

                Tak ono to vše závisí na profilu trasy a na obsazení. Když jezdím s 1,6 po dálnici plně naložen s zástěrkami (tedy kdybych nějaké měl, tak by to tak vypadalo) až u země, tak ta spotřeba šplhá, stejně jak poskakování po Brně, když ale jedu sám po okresce (nevleču se, normálně předjíždím atp.), tak jedu za 7,5, ale vo tom to je.
                • 00 Reagovat !

                  foto Winterwolf

                  Winterwolf 12.02.2011  22:21

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: To je síla

                  no ja autem jezdim temer denne 50 km do prace 60% dalnice 30% precpana okrska a zbytek mesto a pak na sluzebni cesty na SK a HU a sem tam Slovinsko a proto jsem ho i kupoval :-!

                  Na delsi cestu si rekne o uzasnych 10,2 l na 100 km kdyz se drzim
                  • 00 Reagovat !

                    foto Koubes84

                    Koubes84 13.02.2011  09:24

                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: To je síla

                    U mě je 70% město.
                  • 00 Reagovat !

                    foto kuko

                    kuko 13.02.2011  11:44

                    « Re: To je síla

                    Gratuluji, hezká Lagunka a ta bordó jí fakt sekne :yes:

                    Jen pro upřesnění k těm motorům - problémové byly motory ze začátku výroby. Po F/L v roku 2005 je to naopak relativně OK.

                    Benzin
                    1.6 - přesuvník a cívky, jinak bezproblémový motor
                    2.0 - vyslovený držák - pozor, neplést s IDE, tohle je klasická atmosféra bez přímého vstřika, za ty léta osvedčená. V aktuální Laguně je její verze schopna jezdit i na E85
                    2.0T - oturbený předchozí motor. Taky je považován (při správném zacházení a údržbě) za nadprůměrně spolehlivý
                    3.0V6 - staré klasické železo na milion kilometrů.

                    Co jsem zatím četl, tak rozdíl ve spotřebě 2.0T a 3.0V6 bude vždy min. 1-2litry.

                    1.8 se tuším po F/L nenabízel

                    Nafta
                    1.5dCI + 1.9dCI - motory se vyladili a jejich spolehlivost je diametrálně odlišná od prvních let výroby. Problém turb byl zapříčiněn poddimenzovaným olejovým filtrem, který stál na začátku vetšiny následných problémů ve spojení s "long-live" olejovým provozem....
                    2.0dCI - špičkový motor
                    • 00 Reagovat !

                      foto Ronault-

                      Ronault. 13.02.2011  13:05

                      « Re: Re: To je síla

                      1,8 16V, konstrukčně podobná s 1,6 16V, ale nedodávala se dlouho, proto ačkoliv energičtější než 1,6 16V, pořád ještě s nízkou pojistnou sazbou, tak velmi nedostatkové zboží. Tedy realtivně.

                      Já osobně bych šel do Laguny až po faceliftu a tak poslední až předposlední ročník výroby s atmosférickým dvoulitrem. Nebude to žádný drak, ale konstrukční jednoduchost je nej.
                      • 00 Reagovat !

                        foto Winterwolf

                        Winterwolf 13.02.2011  13:29

                        « Re: Re: Re: To je síla

                        1,8 16V se davala jen to prvnich rocniku ;-) Preci jen kontrukcne uz dost stary motor... Jak bylo popsano vyse tak 1,6 je dobry motor,ale ne pro pohodovou a sviznou jizdu nehlede na spojeni s 5st. manualem mu ta 6 na dalnici chybi. Je pravda ze ja bych taky ocenil kdyby mel automat o stupen vic a ne jen 5 st.

                        2,0 16V je dobry motor,ale pokud budes jezdit trosku svizne tak jsme na tom se spotrebou uplne stejne :-!

                        a 1,5 dci se davala az do Laguny lll ;-)
                        • 00 Reagovat !

                          foto Ronault-

                          Ronault. 13.02.2011  14:09

                          « Re: Re: Re: Re: To je síla

                          Po faceliftu ale 1,6 dostala jako kompenzaci 6.st převodovku, sice jsem neřídil, ale pokud nezkrátili jiné stupně, tak by to mohlo pomoci na dálnici. Ty totiž píšeš, že nastavuješ tempomat na 144, já běžně na 124-126, výše už jsou otáčky motoru vysoké a kolem těch 150 už je to rušivé na delších cestách.

                          To je pak otázka, jestli nejít do V6, bohužel v LIII se už nenabízel, vlastně v LIII se po faceliftu nabízí jen 2,0 16V, takže benzínoví zákazníci mají spíše smůlu.
                          • 00 Reagovat !

                            foto Winterwolf

                            Winterwolf 13.02.2011  15:13

                            « Re: Re: Re: Re: Re: To je síla

                            jj Laguna lll ma V6 jen v nafte a to jen pro vybrane trhy ( FR, DE) pro nas samozrejme nic ;-\
Přihlásit se Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!


Vyhledat podle modelu
Vyhledat pouze:

Další auta majitele




Blesk.cz

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby strčila minci do zásuvky

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby…

Virtuální asistentka Alexa od americké společnosti Amazon vyzvala desetiletou dívku, aby přiložila minci k…

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků: Nejčastější otázky a odpovědi, největší fígle prodejců!

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků:…

Radost z vánoční nadílky se může snadno změnit v rozčarování, stres a vztek. Stačí najít pod stromečkem nevhodný…

 

iSport.cz

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec Falta líp než křídla před ním?

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec…

Výdaje na Rudolfa Reitera, Milana Lalkoviče, Romana Potočného a Pepeho Menu, čtyři nedávné neúspěšné akvizice…

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid, Beran trénuje s Bohemians

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid,…

Jarní část fotbalové FORTUNA:LIGY odstartuje 5. února 2022, jednotlivé týmy už proto v prvním lednovém týdnu…

 

Reflex.cz

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů Čechů, nastínil Dušek pesimistický scénář

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů…

Přední český covidový scénárista Ladislav Dušek, který během pandemie zveřejňuje různé scénáře vývoje, opět…

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí zájem o „všeuměly“

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí…

Angela Merkelová odešla ze světové politiky v plné slávě a dalo by se očekávat, že její úspěchy svědčí o tom, že…