Diskuse

BMW X5 (2013)

15.11.2013

Je piatok večer a ešte ráno som plánoval, že o tomto čase budem písať prácu o dopade rozpadu Juhoslávie na dnešný ekonomický stav Slovinska a vplyv na…

 

BMW X5 (Vranis)

Zařazení: Všechna fóra > Diskuse v MOJE.auto.cz

  • « 00 Reagovat !

    foto pradeda7

    praděda7 02.12.14  15:29

    « Re: Re: veľmi dobre si spravil

    Škoda, že jsem si tvoji recenzi nepřečetl před tím než jsem uzavřel výbavu mé nové X5ky. Nemusel jsem mít v létě propocené slipy. Ta aktivní ventilace k sedadlům v kůži je opravdu nutnost. Navíc, ventilace nejde dodatečně k sedadlům domontovat. ;-\
  • « 00 Reagovat !

    foto Vranis

    Vranis 08.02.14  11:20

    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Tohle nepatri do sekce moje.auto.cz

    Diky :yes: v tom pripade pracujes pre velmi dobru firmu >:D a na tom ze novy range je najkrajsie SUV sa isto zhodneme
  • « 00 Reagovat !

    foto Athlas

    Athlas 01.02.14  12:38

    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Tohle nepatri do sekce moje.auto.cz

    No ja som si to rád prečítal aj o skúsenostiach so servisom, aj o novej X5. Je to krásne auto a keby som mal dosť peňazí, tak by som si ho určite kúpil... Novú X5 a Range Rover pokladám ja osobne za to najlepšie na trhu. Ja mám 35 rokov a nikdy som nemal vlastné auto. Osud chcel, že som mal vždy firemné a Santa je už moje deviate. Mám najazdené spolu cez pol miliona km a preto si myslím, že môžem prispieť na túto stránku slušnými skúsenosťami a je jedno, či auto je moje, alebo patrí firme, či lízingovke. Takže za mňa ďakujem za postrehy a skúsenosti a prajem veľa šťastných km. PS: keď mal Maštalír v nových častiach toho červeného fešáka, tak som slintal a po prezretí si Tvojich fotiek sa tieto pocity vracajú >:D >:D >:D >:D Prajem veľa šťastných km.
  • « 00 Reagovat !

    foto Kolik80

    Kolík80 22.11.13  17:09

    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Tohle nepatri do sekce moje.auto.cz

    Hele jak chces, ja jsem zkratka mel pocit, ze urceni tohoto portalu je jasne, ale posledni dobou se trochu vytraci, proto jsem si dovolil reagovat, abys vedel ze snoob neni jediny kdo si mysli, ze to sem nepatri.
    Tyhle diskuze se zde objevuji pomerne casto a ja jsem se do ni za tech 6 let co existuje moje.auto.cz zapojil asi podruhe.
    Driv u recenze bylo tlacitko nahlasit auto a kdyz se tu nejaky egohonic prezentoval autem, ktery nema nebo ho nepuziva, admin tu recenzi smazal a bylo. Tlacitko uz bohuzel v nove verzi portalu neexistuje, nebo jsem ho nenasel. Myslim, ze je to skoda protoze se tady zacina objevovat spousta odpadu.
    Co se tyce hodnoceni a ucasti teto recenze v top 10, ja osobne treba hodnotim auta a recenze pouze pokud mi prijdou za 3 x 10, jinak je zkratka nehodnotim. Mohl bych teto recenzi dat 3x1 a shodit te s top ten, ale ja chtel jenom aby ses zamyslel nad tim, jestli je toto misto pro takovou prezentaci nic vic nic min. Tys na to reagoval, tak odpovidam a pokousim se ti podat pragmaticke dukazy pro svoje tvrzeni. Mas ale pravdu, ze jsme tomu uz venovali vic casu nez by si to zaslouzilo, takze dal uz reagovat nebudu...

  • « 00 Reagovat !

    foto Vranis

    Vranis 22.11.13  15:48

    « Re: Re: Re: Re: Re: Tohle nepatri do sekce moje.auto.cz

    Vidim ze ta to bavi, a neviem ci je to uplne v poriadku.

    S tvojim nazorom ze recenzia moze priniest ludom ktori by si auto radi kupili cenne informacie suhlasim, z rovnakeho dovodu som to pisal aj ja. Som si isty ze v oboch pripadoch tak urobila takze recenzie v podstate splnili svoju ulohu.

    Ja si napriklad myslim ze sem x6M patri, nevidim totizto nic zle na tom ze sem niekto kto mal moznost auto zazit prida par riadkov. Text som si rad precital a aj kebyze sa mi nepaci a nie je podla mojich predstav tak ho jednoducho zavrem a neriesim to dalej. Svoj nazor si tu vyjadril viac krat, ja si to cenim len mam dojem ze dnes vela ludi nasilu pretlaca svoje nazory v diskusiach. Zial je to fenomenom dnesnej doby, vyjadrovat sa vo velkom mnozstve ku vsetkemu. Napriek tomu ze tebe sa X1 ani X6M nepacili, pobudli nejaky ten cas v Top 10 takze nie vsetci uzivatelia zdielaju tvoj nazor a mnoho ludi si ich rado precitalo.

    Ak tu recenzia nema pravom byt,uzivatelia ju casom zhodia - prirodzeny kolobeh, avsak ja si stale stojim za tym, ze tu byt ma.

    S tymto konkretnym kusom z mojej strany dalsi progres istotne nebude no je to naozaj problem??? Je aj pri automobilovych testoch problem ze text neaktualizuju pravidelne ale jednoducho ho raz napisu a ten potom ostane bez zmeny?? Myslim ze nie...
  • « 10 Reagovat !

    foto Kolik80

    Kolík80 22.11.13  15:23

    « Re: Re: Re: Re: Tohle nepatri do sekce moje.auto.cz

    Tohle me hrozne bavi, kdyz me nekdo kritizuje a ja jsem presvedceny ze popravu, ukazu prstem na jine... To ma opravdu logiku.
    Ale abych ti odpovedel ano mam pocit ze spousta recenzi co tady je tady nema co delat a nechapu proc tady lidi zakladaji recenze do kterych nic nepisou a co se me tyce jsem klidne proto, aby administratori tyto rezenze mazali, protoze nikomu nic neprinesou.
    Co ti na to mam napsat... To ze se ti nelibila neznamena, ze nemuze lidem, kteri by si treba to auto radi koupili prinest cene informace. Otazka tedy zni jestli hledas zabavne, nebo pragmaticke cteni. Ja zkratka nemam nadani spisovatele, jen tady zaznamenavam svuj zivot s danymi auty.
    Co se tyce recenzi na X1 a X6M, ta druha sem rozhodne nepatri steje jako tato, recenzi o X1 zde nechal s vyhradami, protoze ji z principu cast informaci musi chybet pokud ji clovek pise z mista spolujezdce.
    A co se tyce posledni casti, lide ktere maji auto na leasing to auto pouzivaji kazdy den tzn jsou schopni sem davat sve zkusenosti z provozu daneho auto, a o tom to je. Jaka je tvoje zkusenost s provozovanim nove X5 kdyz si v ni najel par km?? Jaka bude za pul roku?? Kam se bude tahle "recenze" ubirat dal??

  • « 21 Reagovat !

    foto Vranis

    Vranis 22.11.13  14:38

    « Re: Re: Re: Tohle nepatri do sekce moje.auto.cz

    Mas uplnu pravdu nieco taketo [odkaz] [odkaz] alebo [odkaz] je pre tuto stranku omnoho prinosnejsie a iste to sem patri. Ked uz sme pri tom co na skusenostiach so servisom / predajcom sem nepatri??? Je tu kopa recenzii od ludi, ktori auto nevlastnia a priniesli pekne poznatky. Hned ma napada napr. recenzia na X1 alebo X6M, ktora sa mi pacila viac ako napriklad tvoja na Outlandera. Tvrdis ze clovek musi mat s autom najazdene desiatky tisic km, no naprikald v recenzii na X1 su podla mojho nazoru prinosnejsie informacie ako v tej tvojej a to mas ty s autom skoro 200K km a autor X1 v podstate ani jeden. . Blog zalozeny nemam a ani ho zakladat nebudem. Ked sa tak zamyslim and tvojou logikou mal by si zakazat davat sem recenzie ludom, ktori maju auta na lizing lebo to vlastne tiez nie je ich auto ale patri leasingovke.
  • « 22 Reagovat !

    foto Kolik80

    Kolík80 22.11.13  14:19

    « Re: Re: Re: Re: Tohle nepatri do sekce moje.auto.cz

    Jsi na moje!!!.auto.cz, vic snad dodavat nemusim.
    Jestli jsou moje rezenze citelne nebo ne necham na posouzeni ostatnich, ale jedno jim uprit nelze, obsahuji MOJE zkusinosti z kazdym z tech aut za mnoho desitek tisic km... A o tom by to tady melo dle meho byt...
  • « 22 Reagovat !

    foto Kolik80

    Kolík80 22.11.13  14:15

    « Re: Re: Tohle nepatri do sekce moje.auto.cz

    Tak jeste jednou, pohybujeme se na strankach moje!!.auto.cz. Nazev stranky neni svezljsemsevaute, automehostrejdy, videljsemauto. Neutocim na recenzi jakou takovou, jenom rikam, ze to nepatri sem a za tim si stojim!! Kdyz si dotycny zalozi blog je to uplne ok. Zde ocekavam recenze lidi, kteri s danymi auty osobne najeli a zazili nekolik desitek tisic km, ne 10km...
  • 00 Reagovat !

    foto smoula-nesika

    šmoula nešika 20.11.13  19:15

    « Lak

    Moc pěkný. Stříbrná dává hodně vyniknout liniím, bílá je čistší a k černým kolům se hodí ještě víc. Tahle perleťovka krásně dává vyniknout i jinak nenápadným prolisům, přitom působí neotřeleji než bílá a na obyčejných kolech nemusí vypadat tak fádně jako stříbrná. :yes:
  • « 10 Reagovat !

    foto Vranis

    Vranis 20.11.13  09:13

    « Re: Re: Re: Re: Re: Tohle nepatri do sekce moje.auto.cz

    Preco myslis ze budem hned kritizovat? >:D
    Jasne suhlasim s tebou ale podla mna je to kus od kusu. Najdu sa kusy ktore uz po par km maju nejaky problem a najdu sa aj take, ktor sluzia bez jedinej zavady niekolko stoviek tisic km a okrem spotrebnych veci do nich nemusis vrazat nic na viac. Dokonca by som povedal ze je to z velkej casti o tom, ako sa clovek k autu sprava, tj. ako pouziva motor, pretekarske jazdenie so studenym motorm atd. Kamarat akurat predava trojku s 250 000 km a nebol s nou ziaden vacsi problem takze tak ako sa ti moze postastit zly kus tak sa moze aj dobry.
    Jasne ze diely na auto stoja o nieco viac ale ak sa posnazis najdes aj na bmw kopu neoriginalnych neznackovych dielov ktore cenovo uz nie su ani z daleka tak mimo ako diely original od vyrobcu a odvedu v podstate rovnaku sluzbu. Ale ako som vyssie spominal tieti dve oblasti neviem spravodlivo ohodnotit, takze v tomto smere tvoje vytky berem.
  • « 11 Reagovat !

    foto Liposan

    Liposan 20.11.13  08:40

    « Re: Re: Re: Re: Tohle nepatri do sekce moje.auto.cz

    Ad1 ved nenuti, ale to ze nebola podla mojich predstav sa da zistit az po precitani ci
    Ad2 kym auto nevlastnim dlhsiu dobu necitim sa na to pisat o nom
    Ad3 normalne nekomentujem asi som mal slabsiu chvilu
    Ad4 v tom suhlasim je dobre zdielat pouitivne skusenosti s predajcom/ servisom
    Ad5 napisane to je dobre ja som vycital inu vec
    Ad6 Na jar pridam svoje auto, budes moct skritizovat ;-)

    Ad spolahlivost, kedze poznas ludi co maju auto do zaruky a potom obmienaju tak tam moc skusenosti nenaberes.
    Ja bohuzial na nove BMW nemam tak preferujem jazdene a mam skusenosti aj s inymi znackami. Ok na tuto temu by sa dalo kopec diskutovat ale musis mi dat za pravdu ze auto by malo sluzit viac ako 5 rokov. Bmw maju skvele jazdne vlastnosti atd ale spolahlivost je uz slabsia aj ked stale dobra.
    Ad servisne naklady, je pekne ze si zaplatis predlzenu zaruku a servis ta nestoji nic, ale kolko stoji to predlzenie v porovnani s ostatnymi znackami ....no menej to asi nebude, ved sam vies.
  • « 10 Reagovat !

    foto SkodakRS

    SkodakRS 19.11.13  17:59

    « Re: Re: Tohle nepatri do sekce moje.auto.cz

    Ordinaciu si zabil >:D
  • « 20 Reagovat !

    foto BMW330i2003

    BMW330i2003 19.11.13  17:51

    « Re: Re: Re: Tohle nepatri do sekce moje.auto.cz

    Do diskusii sa z pravidla nezapajam ale tento krat urobim vynimku.Taktiez aj ja sa musim zastat autora, v texte nie je nic co by do tejto rubriky nepatrilo. Nevidimv podstate nic zle na tom, ze sklbil skusenosti so servisom s nejakymi prvymi jadznami zazitkami. Dokonca mi pridu uprimnejsie a objektivnejsie ako u vacsiny moto-novinarov. O to viac ze niektore drobnosti prirovnal k podobne koncipovanej X6. Mne osobne naprikald celkom pomohol pri vybere buduceho predajcu u ktoreho si planujem zaciatkom noveho roka objednat auto. Naopak viem, ze aj ked byvam v BA tak auto rozhodne nebudem objednavat a ani servisovat v autopalace na ktory som uz tiez co to pocul. Osone som hodnotil desiatkami, myslim ze recenzia patri aspom na par dni ci tyzdnov do Top 10 kde prinesie zakanikom ci uz terajsim alebo buducim cenne uzivatelske odporucenie vhodneho predajcu.

    Dufam ze sa nenechas znechutit ludmi, ktori len kritizuju a recenziu na svoje auto nenapisu pripadne napisu a je o niekolko tried horsia ako tvoja :no:
  • « 41 Reagovat !

    foto Vranis

    Vranis 19.11.13  17:31

    « Re: Re: Re: Tohle nepatri do sekce moje.auto.cz

    Ad 1 nikto ta nenutil recenziu citat ked nebola podla tvojich predstav

    Ad 2 nikto ti nebrani dat sem tvoje jazdne zazitky s F430, mnoho ludi (a ja som medzi nimi ) by sa iste potesilo

    Ad 3 ak sa ti recenzia nepacila mas tu stupnicu na ktorej ju mozes ohodnotit

    Ad 4 si dovolim tvrdit, ze moj text na MA.cz patri lebo ak si si nevsimol, pri kazdej recenzii mozes pridat casti ,,Zkušenosti se servisem (poruchy, opravy)" a ,,Zkušenosti s prodejcem (autosalon / autobazar)" . Jedine kde berem tvoju pripomienku je to, ze som tieto skusenosti dal dokopy do jedneho textu pri recenzii na X5 aby mal text suvislost, nadveznost a hlavne aby sa dostal na par dni na oci, co by sa mi pri pridani tohto textu do recenzie ku ktorej naozaj patri nepodarilo. Ver ci nie, zatial mam na text nasobne viacej pozitivnych ohlasov ako tych negativnych takze nie vsetci s tebou suhlasia. Niektorym dokonca pomohla vybrat si dilera, u ktoreho pojdu objednat auto

    Ad 5 si dovolim tvrdit ze moj text je napisany kvalitnejsie ako tri stvrtiny pseudo recenzii kde si da majitel len tak tak namahu vypisat iba udaje a silne a slabe stranky auta takze s tym tvojim sklamanim je mi to luto, napisal som co som mohol

    Ad 6 neber to ako urazku ale kritizovat vie naozaj kazdy, skus napisat nieco ty

    A posledna vec nahradne diely a spolahlivost. Pri vyplnani hodnotenia sa tieto dve veci nedaju jednoducho preskocit a nechat nevyplnene, treba im priradit nejake cislo a kedze poznam zopar ludi ktori vlastnia X5 a s jej spolahlivostou su 100% spokojni, dovolil som si ohodnotit spolahlivost novej X5 rovnako. Samozrejme ze tento udaj nie je dostatocne relevantny no cakal som, ze sa bude dat nad tym povzniest. Neviem ci vies ale servis auta je v cene 5 rokov / 100 000 km a tak isto si mozes predlzit aj zaruku a kedze poznam ludi ktori po tejto dobe/ najazde auto menia a na diely neminu tym padom ani euro, dovolil som si dat taktiez desiatku.
  • « 34 Reagovat !

    foto Liposan

    Liposan 19.11.13  14:40

    « Re: Re: Tohle nepatri do sekce moje.auto.cz

    Nie je to hlupy nazor, tiez som toho nazoru ze tato "previezol som sa na aute" recenzia sem nepatri.
    Ja som sa tiez vozil na Ferrari F430 a tiez som tu nedal podobnu recenziu ! :no:

    Ja osobne som sa velmi potesil ked som isiel kliknut na tuto recenziu ale ostal som sklamany.

    Prve co mi padlo do oka nez som zacal citat obsah ze autor dal autu polozke nahradne diely a spolahlivost 10 bodov....ako vazne ?????!!
    Novemu autu vyplnat tieto sekcie ma aky vyznam, plus nehovoriac o tom ze na X5 by som vychadzal u oboch bodoch skor 5 bodov.
    Kludne mi tvrdte ze X5 je spolahlive a lacno servisovatelne auto, viem svoje.
  • « 41 Reagovat !

    foto poterienko

    poterienko 19.11.13  11:49

    « Re: Tohle nepatri do sekce moje.auto.cz

    Upřímně řečeno je to hloupý názor. Přinesl nám poměrně rozsáhlý report o nové X5, ačkoli si mohl doma sednout na zadek a koukat na Ordinaci či jinou vymejvačku. To, co sem neptaří je např. toto [odkaz] [odkaz] [odkaz] apod.
  • 35 Reagovat !

    foto Kolik80

    Kolík80 19.11.13  11:21

    « Tohle nepatri do sekce moje.auto.cz

    Ahoj, nezlob se ale taky zastavam nazor, ze clanky podobneho razeni na moje.auto nepatri...

    Lukas
  • « 00 Reagovat !

    foto Vranis

    Vranis 17.11.13  08:02

    « Re: Recenze

    Diky, preto som to pisal aby sa niekto eventualne vedel vyhnut, pripadne rozhodnut pre nejakeho predajcu :-) .Inac prave som tam prihodil este jeden odstavcek o preberani Z4, co bolo tiez celkom dobrodruzstvo. A taktiez diky za tu fotostaz, je to moja premiera a budem rad, ak vobec ziskam nejaky ten hlas ;-)
  • « 00 Reagovat !

    foto Vranis

    Vranis 17.11.13  07:42

    « Re: Premia

    V poriadku, je to tvoje rozhodnutie ;-)
Přihlásit se Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!


Vyhledat podle modelu
Vyhledat pouze:

Další auta majitele




Blesk.cz

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby strčila minci do zásuvky

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby…

Virtuální asistentka Alexa od americké společnosti Amazon vyzvala desetiletou dívku, aby přiložila minci k…

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků: Nejčastější otázky a odpovědi, největší fígle prodejců!

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků:…

Radost z vánoční nadílky se může snadno změnit v rozčarování, stres a vztek. Stačí najít pod stromečkem nevhodný…

 

iSport.cz

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec Falta líp než křídla před ním?

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec…

Výdaje na Rudolfa Reitera, Milana Lalkoviče, Romana Potočného a Pepeho Menu, čtyři nedávné neúspěšné akvizice…

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid, Beran trénuje s Bohemians

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid,…

Jarní část fotbalové FORTUNA:LIGY odstartuje 5. února 2022, jednotlivé týmy už proto v prvním lednovém týdnu…

 

Reflex.cz

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů Čechů, nastínil Dušek pesimistický scénář

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů…

Přední český covidový scénárista Ladislav Dušek, který během pandemie zveřejňuje různé scénáře vývoje, opět…

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí zájem o „všeuměly“

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí…

Angela Merkelová odešla ze světové politiky v plné slávě a dalo by se očekávat, že její úspěchy svědčí o tom, že…